Pömppömahaiset plussaajat!!

Onnea PeePee! Uskomaton tunne kun kuulee masuasukin ensimmäistä kertaa :heart: !

On kyllä hyviä nuo uudet nimiselitykset, avautuu ihmiset ihan uudella tavalla
:LOL: :LOL: :LOL: !

(.) Tuhrut loppuneet, valkovuotoa tulee tosi paljon, käyn varmaan 50 kertaa päivässä vessassa tarkistamassa tilanteen, tissejä pistelee ja palelee, joka on ollut muuten eka oire aiemmin =) . Huomenna se selviää, usko on kyllä kova, viimeksi ei luget pitäneet vuotoa poissa, jospa se pikku top-murunen siellä köllisi !

Ilmoittelen aamulla.

-krisseli-
 
No niin huonoa onnea se ultran tilaaminen sitten toi.
Kävin töissä vessassa ja kappas kappas. Verta.....Eiiiiiiii.
Nyt on hetkellisesti loppu, mutta itkuhan siitä tuli. Saa nähdä huomenna jatkuuko vuoto, että oliko se sitten tässä, vai onko vielä toivoa.
Se on vain niin väärin, että juuri kun oli asennoitunut adoptioon, niin sitten pärähtää plussa testiin. Sitten kun siitä uskaltaa hieman iloita, niin se ilo otetaan pois.
Se on sitten yläkerran mustaa huumoria. Mua ei naurata ollenkaan.
Ilmoittelen huomenna miten meidän kävi.
 
Krisselille voimia aamun koitokseen! :flower:

Marli, elämä on. Mutta uskotaan vielä, että kyse onkin vain asiaan kuuluvasta pikku vuodosta. Halit! :hug:

Tää tyttö sammuttaa koneen nyt ja aloittaa illan vieton (siis lopettaa työnteon ja nukahtaa sohvalle). Öitä kaikille! Olette mielessäni!
 
Onnea Krisseli :flower: :flower: :flower:

Minä täällä taustaillut,kirjoituskynnys yläällä..ei mitään hyviä uutisia ollut,inssi meni ohi(ovis kun mies poissa,töissä),eli ensi kierrossa sitten taas yritetään,,,no,päästä edes inssiin
B)
Neilikka=Dianthus...,mutta mikä niistä olen.. ;) punainen neilikkako..?sen paronittaren luoma mielikuvitus MIESkö? :LOL:
Vai ihan eriä oleva mausteneilikka..? ;)
Tässäpä minulle pohdittavaa!Vihdoinkin jotain fiksua mietittävää*nauraa*
Kaunista keskiviikkoa naiset ! Masut ulos ja nauttimaan :hug: :flower:
 
..jotain häikkää taas minun tekstissä..mistä tuo ;) ilmestyy tuonne...ei meinaan miehen töissä/poissa olo silloin paljon vinksuttanut,eikä naurattanut...jos tämä punainen neilikkani sitten teki tuon :LOL: Kumpi meistä kirjoittaa minä vai minä!?! :D
 
PeePee, sullahan onkin sitten oikeen tehopakkaus kyydissä, kun sykekin jo komeasti näkyi. Edelläkävijöitä. :D Onnea niin kovasti! :heart:

Ukkovalta, kiva saada sut taas mukaan! =) Plussaonnea! :whistle:

marli, tuhrut kuuluu näköjään asiaan, eli koitahan ottaa rauhallisesti pömppis. Ja ehkä ois hyvä testauttaa se hcg-lukema, niin oma mieli saisi vähän rauhaa. =)
 
joo ei se kyllä eilen mitään tuhrua ollut. Yöllä kun kävin vessassa, niin tuli lorinalla alas ja sitten taas loppui, eikä ole sen jälkeen ainakaan vielä tullut enempää vuotoa.
Soitin klinikalle ja kysyin mitä tehdään ja jatkanko lääkkeitä, niin olivat sitä mieltä että ehdottomasti jatketaan. on kuulemma yleistä näissä hormoonihoidoissa, että tulee vuotoa.
Nyt täytyy vain toivoa parasta. Kyllä se sitten menee kesken jos menee, siihen kun ei voi oikein vaikuttaa.
Kävin kuitenkin verikokeessa ja tulokset tulee huomenna.
Tässä nyt ei enää oikein jännitä, tulee mitä tulee.
 
marli, kovasti jaksamista vuodon kanssa :hug: Ja älä missään nimessä lopeta lääkkeitä, sillä vuodot on vaan valitettavan yleisiä, joskus täysin vaarattomia vaikka niistä sydän hyppääkin varmasti kurkkuun. Huominen hcg antaa varmasti lisää tietoa tilanteeseen.

Miru, miten teillä nyt jatketaan, eli siirrytkö nyt suoraan neuvolan ja äitiyspolin potilaaksi (missä kaksosraskautta muuten edes seurataan?) vai oletko menossa vielä Fertinovaan ultraan? Ja kuinka usein seurantaa tehdään? Ja siis sullahan on kohta sen suklaakakun leivonta edessä myöskin... :D
 
Juntti Einari ilmoittautuu. Unohdin täysin kiittää kaikkia tsemppauksesta ja myötäelämisestä.
Siis kiitos kun olette välittäneet ja kysellyt kuulumisia.

Toivotaan nyt vain että Maukat ovat sitkeempää sorttia.
 
Hahaa, Kurre, hyvin muistettu. Olen tosiaan sen kaakun luvannut leipoa ja täytyy kiikuttaa se ennen klinikan kesätaukoa 16.6. ;)
Meillä jatkuu nyt äitiysneuvolassa 19.5. ja -polilla. Fertinovassa en toivottavasti enää asioi. Tosin sähköpostia on tullut Annikan kanssa vaihdettua, kun pieni huoli taas nosti päätään. Kaikki hyvin kuitenkin. Sulla sitten se omenakakun leivonta kesätauon jälkeen. Alkaa ehkä jo kotimaisia omppuja saamaankin :D

Marlille vaan hermoja ja jaksamista! Vuotoa tulee täälläkin, mutta lääkärin mukaan ei syytä huoleen. Toki ultrassa tilanne on todettu hyväksi, joten helpompihan se silloin on sanoa. Eikö olisikin ihanaa kun voisi vaan nukahtaa muutamaksi viikoksi ja herätä sitten jo paljon turvallisimmilla vesillä?
 
Juujuu Miru, kaakkua leipoontuu ihan varmasti, jos asiat etenee suunnitelmien mukaan. :p Tosin mäkin voisin vaikka nukkua ohi testipäivän ja herätä vaikka sitten rakenneultraan.... ;) Ootkos Miru jo saanut muuten tuplaoireita, nyt kun tilanne on varmistunut ja saat oikeasti oireilla oikeen olan takaa?

Mitä muille pömppiksille kuuluu? =)
 
Keskiviikko 7.5.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp36/-/ktt15
Ukkovalta...................clomitx2..............................kp30/33/ktt10
Vappuviuhka..............1.inssi................................kp19/28/ktt4
Kurreliini....................pas.....................................kp21/-/ktt1
Minea81.....................Pupuilua..............................kp38/-/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp27/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp25/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp17/-/ktt
Neilikka78..................inssi/kesä..........................kp16/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp13/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp12/29-31/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/ktt
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Ukkovalta - Pe 9.5
Vappuviuhka - La 17.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (neuvola 19.5)
PeePee77 :D + Hippunen (+)
Marli :D + Maukat
Krisseli79 :D
 
Ella, miten jakselet? :hug:

Vappis, kuinkas siellä pomo antaa merkkejä homman hoitamisesta? :D Millasia oireita oot onnistunut löytämään? :p

marli, tuuthan kertomaan labran aikaansaannoksista, josko oisvat osanneet ottaa lukematkin tällä kertaa! ;)

Auris, vieläkö olet hengissä kaiken työtaakan alla? :wave:

Onpa taas ollut ihana aamu. Kävin aamukävelyllä tuolla meren rannassa ja oivoi, kyllä vaan kesä voi tuoksua ihanalta ja tulla hyvä mieli auringosta ja tuosta orastavasta vihreydestä. :D Laitoin alkuviikosta herneenversoja itämään ja nekin puskee tuolta kovasti vihreää vartta tulemaan. Jospa siinä ois samanlaista positiivista voimaa kuin niissä kastemadoissa, joita ihasteltiin silloin joku aika sitten. :flower:
 
Ukkis, sä siis testaat huomenna! :p Täällä peukut tanassa puolestasi ja ehkäpä ne teidän kastemadot tietää hyvää... :flower: Mulla menkat tulleet yleensä aina vähän viiveellä, mutta onkohan se nyt ihme näiden hormonicocktailien kanssa. Mutta niin kauan kuin niitä ei näy, niin mahdollisuudet on aina olemassa. =)
 
Täällä keskitytään pihahommiin. Tilasin just multakuorman ja eilen oon raivannut jyrsimen kanssa tilaa uudelle nurmikkoalueelle. Kastematoja on meilläkin paljon näkynyt.
Kurre olisikin ihanan rentouttavaa päästä kävelylle merenrantaan.
Mulle vesi on sellainen rauhoittava elementti, jota jaksaisi katsella vaikka kuinka pitkään. Kun itse on tälläinen sähikäinen, täytyy löytää jostain asioita mitkä rauhoittaa. =)
Meen ens ma labraan mittauttaan hcg:n ja ti tarkastuskäynti ultrassa. Jos siellä muuten ei tule puheeksi, niin aion pyytää jotain lisätutkimuksia ja mittauttaa mm. fsh:n uusiksi. Kiinnostaisi tietää onko nää hoidot tehnyt mitään muutoksia onnettomalle hormonitoiminnalleni.

Neilikka tervetuloa mukaan! :flower:
 
Ukkis, ootellaan nyt kuitenkin et alkaako menkat vaiko ei. ;) Mutta loma tekee terää joka tapauksessa! B)

Ulpis, merenranta on aika ihana juttu, ja siihen tottuu todella nopeesti, eli enää en vaihtais pois. Täälläkin on samanlainen sähikäinen, ja noi rauhoittavat ja tyynet elementit kyllä kummasti vaan herättää sellaista ihastusta. ;) Ja arvojen mittaukset on varmaan hyvä nyt tehdä, sillä sieltä vois löytyä jotain selitystä asioille. Antoiko lääkäri teille muuten mitään arviota syistä? Tai yleensä jatkosta hoitojen suhteen?
 
Heippa muruset!

Täällä on oikea töiden orja raatanut tämän päivän. Pomolta tuli pientä noottia roikkuvista töistä ja on tänään sitten kiritty urakalla tahtia. Hierojalla kävin juuri äsken (käy meillä töissä ) ja kylläpä oli jumissa hartianseutu ja teki kutaa! :p

Ukkikselle toivon pientä ihmettä. Niitä on viime päivinä tapahtunut, joten ei luovuta toivosta vielä.

Myös minä tunnustaudun merenneidoksi. :wave: Turun saaristossa lapsuuden kesät viettäneenä edelleen mieli halajaa meren ääreen sen tuoksua nuuskimaan, vilvoittavasta tuulesta nauttimaan ja maisemaan uppoutumaan.

Kurre taisit kysellä oireistani ja parin päivän perusteella voisi sanoa, että ihan kuin olisivat helpottamaan päin. Siinä mielessä tuplaoireet, että viime kerralla ei ollut juuri lainkaan pahoinvointia, väsymyskin oli hyvin vähäistä. Helpolla koen päässeeni tähän asti, kunhan vain syön tiheästi. Olen aivan addiktoitunut luonnonjogurttiin, johon sekoitetaan kirpeitä mustaherukoita ja vadelmia eikä lainkaan sokeria. Kaikki makea etoo kovasti.

Tällaista täältä rintamalta. Nyt viimeinen rutistus ja sitten kotiin päin, ah!
 
Hcg lukema rv. 5+3, eli eilinen. tulokset tulivat tänään ja ne olivat 14041. :heart:
Ei ole nyt mihin verrata, mutta Maukkaseni, PITÄKÄÄ KIINNI JA STAY ALIVE |O
Ensi viikolla uusiin kokeisiin ja toivottavasti noususuhdannetta edessä. :saint:
Ukkovalta, vielä eli luovuteta!

Marli & :wave: :wave:
 

Yhteistyössä