Pömppömahaiset plussaajat!!

Miru, viimeiset lauseesi sitten sai täällä runsaat kyyneleet silmiin... :heart: Ja otan kaiken ylimääräisen (kuinka sellaista voi kaksosten äidillä olla..) energiasi ja tahdonvoimasi kiitollisena vastaan. =) Siirtoon mennään huomenna, mikäli pienet ihmeet jaksavat sulaa ja jatkaa hengissä normaalisti.

Voin muuten mainiosti kuvitella lääkärin äänensävyn ja asiallisen tavan kertoa kaikesta mahdollisesta. :p Ja sen piinan, kun käyt siihen pöydälle ja tunika kohti kattoa ja sitten aloitetaan, eikä todellakaan uskalla katsoa näytölle eikä mihinkään muuallekaan ja lääkärikin aina pitää sellaisen hiljaisen tauon siinä aluksi ennen kuin sanoo yhtään mitään. Ja tuntee hyvin potilaansa, sillä tuo "sulle siis täysin olematon riski, voit unohtaa saman tien" on loistava sanavalinta. Ton "unohtaa saman tien" olen muuten kuullut itsekin. ;)

Rutistan sua vielä niiin lujasti - voi tätä onnea! :heart: Nauti Miru!! :D :D
 
Dreamer, :hug:

PeePee, kiitos tsempeistä huomiselle. :) Peukut voi kääntää kaakkoon jo ihan aamukasilta, sillä suurin jännite lienee se sulatusoperaatio... Tuun sitten raportoimaan tunikan asettumisesta ja muista mielenkiintoisista yksityiskohdista. :p
 
mmm
Ihanaa Miru ihanaa :heart: :heart: Wautsi wau, että ihan kaksin kappalein :flower:
On se niin uskomatonta et niitä on vielä kaksi, eipä ihme se tuhruilu :) Mä oon niiiiin onnellinen teidän puolesta. Tää ilta menee kyllä hymyssä suin :)

PeePee onnittelut hienosta arvosta ja huomenna sitten näette sen pienen ihmeen, ihanaa :heart: vai olisko sittenkin ne pienet ihmeet????? Kun kerta tälle tielle on lähdetty :D Tuut sitten heti kertoon.

Kurre onnea huomiseen siirtoon. Täällä kovasti odotellaan sit raportointia asian tiimoilta.

Mites Marli pääsitkö verikokeeseen?

Dreamer :hug: :hug: On se väliin niiiiin rankkaa välillä tää elämä. Mullakin loppuviikosta pettymys vääjäämättä edessä. Eipä siihen lääkkeelliseen luomuihmeeseen ole paljoa uskomista, mutta aina sitä toivoo kummiski. Se on vaan niin perk.....leen raskasta nähdä ne tuhrut/vuodot. No eteenpäin sanoi mummo lumessa ja meillä täällä sitä on satanut tänään. On kyllä tullut myös vettä ja aurinkokin paistanut ja tuulee niin lujaa, ettei pystyssä meinaa pysyä. Taitaa tuo säiden säätelijä olla nainen kans, nimittäin vaihtelee nuo kelit niinkuin meidän ajatukset, laidasta laitaan.

Jatkoja naiset ja please lisää hyviä uutisia :heart:

mmm
 
Miru paljon paljon onnea! :heart: :heart:

Kurre teille kans huomiselle "onnea ja iloa, monta sataa kiloa" :heart: :heart:

Ellalle rakkaudella ja ihmettä toivoen :hug:

).( Mieliala liikkuu vuoristoradalla. Meen huomenna psykologille. Sellaisina hetkinä, kun en ole liikkeessä tai tekemässä jotain, vaipuu helposti surun keskelle. Tänään olisi meilläkin pitänyt olla 'se' ultra, jossa sydämen sykkeet näkyisivät.. :'(

Anteeksi taas tää masentuneisuus..
 
Ulpu, ei mulla ole sanoja sua lohduttamaan. Älä kuitenkaan ikinä rakas pömppis pyydä anteeksi masentuneisuuttasi ja suruasi. Älä meiltä, äläkä keneltäkään. Valtavan julma ja kohtuuton on ollut taipaleesi ja siitä selviäminen on sekin suuri ihme. Sinä pystyt siihen kyllä. Ajallaan. Älä vaadi itseltäsi mitään muuta kuin että annat surusi tulla, kiukkusi purkautua, katkeruutesi kuulua koko maailmalle - kunhan et pidä sitä sisälläsi. Rutistan täältä niin kovaa kuin pystyn :hug: :hug:

Dreamerille lohtu :hug: Kyllä se elämä lopulta antaakin. Se vaan ei päästä vahingossakaan helpolla näköjään ketään meistä.

Täältä lähtee Kurren alkioille jo sellainen elämänperhonen napaa kutittamaan... =)
 
Miru Kiitos, täällä taas itken jo ihan ääneen.

Asetan itselleni rajoja ja kamppailen, että kehtaanko pyytää lisää sairaslomaa vai esitänkö 'urheaa'. Sain tän 2vko saikkua uhkaavaan keskenmenoon, eli ollessani vielä raskaana. huomisesta eteenpäin en vielä tiedä mitä teen. Oon päiväkodissa töissä ja raskaana olevia äitejä tuntuu olevan PALJON.
 
Joo pääsin tosiaan verikokeeseen. Pyysin hcg arvoa ja miten kävi sieltä he ilmoittivat että olen raskaana. Oli sitten tehny jonkun pikáraskaustestin verestä.
Joo maksoin 31.80 siitä. :LOL: :LOL: :LOL:
Joo kun ei ole lääkärin lähetettä, niin näin nyt sitten.
Se on nyt niin etten yritä enää sitä veriarvoa.
Se on kuulkaa ystävät nyt niin, että olen raskaana ja ajattelin olla vielä sinne tammikuulle asti raskaana.
Voi luoja että olin vihainen.
Niin ja Miruliiini ONNEA :flower: :flower:
 
En voi kuitenkaan sille hcg arvolle mitään, joten odotan ultraan asti (toivottavasti päästään Maukkojen kanssa sinne asti), siis mennään sitten sinne ava-klinikalle ja pyydän heidän ottamaan sen sitten.
 
mmm, joo säätieteilijä on ehdottomasti nainen. :D Ja hitsi kun meistäkin on hienoa olla naisia, sillä ei oo koskaan tylsää... ehei. :LOL: :heart:

Ulpu, et todellakaan nyt pyydä anteeksi mitään, et täällä etkä muuallakaan. :hug: Olet saanut kantaaksesi valtaisan taakan ja tarvitset kaiken mahdollisen voiman ja jaksamisen itseäsi varten. Muistathan muru ajatella nyt itseäsi ja miestäsi? :heart: Aika parantaa haavoja ja ne kultaisetkin sellaiset tarvitsevat välillä kyyneleitä taas loistaakseen kirkkaampina ja ollakseen osa meitä itseämme. Ja sinä olet urhea, todellakin, sitä ei tarvitse esittää mitenkään, vaan kerrot suoraan lääkärille mikä on tilanteesi, ja jo työsi huomioiden on todellakin kohtuutonta vaatia nyt jaksamista ja kaiken unohtamista. Olet sairaslomalla sen aikaa kuin tarve vaatii, ja jonakin päivänä se töihin paluu ja raskaanaolevien näkeminen tuntuu himpun verran helpommalta. :heart:

marli, oikea asenne ja näinhän se on. :D Nautihan sinäkin pömppis raskaudestasi!

Ellan kuulumisia odottelen... ja mielessä liikkuu toive pienestä ihmeestä. :hug:
 
Maanantai 5.5.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp34/-/ktt13
Krisseli79...................2.ivf..................................kp28/-/ktt12
Vappuviuhka..............1.inssi................................kp17/28/ktt2
Kurreliini....................pas.....................................kp19/-/6.5
Minea81.....................Pupuilua..............................kp36/-/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp25/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp23/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp15/-/ktt
Neilikka78..................inssi/ivf...............................kp14/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp11/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp10/29-31/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/ktt
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Krisseli79 - Ke 7.5
Vappuviuhka - La 17.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (+ & +)
PeePee77 :D + Hippunen (ultra 6.5)
Marli :D + Maukat
 
Kaikenlaista tänään pömppiksille tapahtunut, mutta jotenkin en löydä näinä päivinä voimia kirjoitella. Onnitteluja ja tsemppejä itse kullekin. Olette kaikki kuitenkin mielessä, siskot!

Ulpulle halusin kuitenkin tulla sanomaan, että tee juuri niin kuin itsestäsi tuntuu parhaalta ja koita olla ajattelematta mitä "pitäisi" tehdä tai mitä joku muu ajattelee. Olet joutunut kokemaan tosi kovia ja siitä ei ponkaista takaisin normaalivauhtiin ihan tosta vaan. Toipuminen, tapahtuneen hyväksyminen, uusi alku - ne vievät aikaa. Paljon enemmän aikaa kuin kukaan ulkopuolinen voisi kuvitellakaan. Ole itsellesi armollinen, olethan? Ja pyydä sairaslomaa, jos tuntuu ettet jaksa. Jos pyytäminen ei toimi, vaadi. Täytyy olla aikaa vahvistua tarpeeksi, ettei koko ajan tarvitse miettiä sitä jaksaako tai pidättää hengitystä, koksa muuten tuntee hajoavansa pirstaleiksi. Paljon halauksia, voimia ja keväistä lämpöä sinne, Ulpu. :flower: Ja pidä mielessä, jossain siellä perukoilla ainakin, että kävi miten kävi, joskus vielä tämä vuoristorata vie ylöskin päin. Käännös aurinkoon voi olla minkä tahansa kulman takana ja siihen asti pitää vaan jaksaa sinnitellä. Selviydyt tästä kyllä!! :heart:
 
Ulpu & Dreamer :hug: :flower: :hug:
Ma lueskelen teidän juttujanne kyllä ahkerasti, mutta en aina ehdi kommentoimaan - suu toimisi mulla nopeammin kuin sormet. :D

Miru & Marli - kiitoksia hymystä- :heart: ONNEA!!!!

Ella - :'( :flower: :hug:

Olen taas tänään saanut kokea, miten sosialismi voi tuhota joustavuuden ja oma-aloitteisuuden. Katsastettiin autoa - oli tarkka aika milloin piti olla paikalla. Mentiin jonottamaan, tunti, kerrottiin etta ollaan paikalla, odotetaan ja odotetaan ja odotetaan. Katsastus (kopiointi tietokoneella olevista tiedoista auton papereihin). Jonottamaan maksamista ja sitten takaisin ekalle tiskille kertomaan, että ollaan maksettu = 5 tuntia. :kieh: :headwall:
Mä olen ollut viikonloppuna pienessä masiksessa. Taällä oli äitienpäivä ja mun piti pitaä puhe äideille. Oli tosi vaikeaa. Sain kukankin - tulevalle äidille - aikaisemmin olen osannut ottaa ihan kuulisti ja ilman tunteita, mutta nyt oli helvettiä.
Odotan tässä tätiä kylään. Paperit on kunnossa, joten vois vaikka huomenna mennä operaatioon, mutta kun pitäa odottaa.........
 
Kurre, oravista urhein =)! Valtavasti voimia, rutkasti rohkeutta ja tusina tarrasukkaa huomiselle jännittävälle päivälle. *lähettää energiarutistuksen*. Yritä saada unen päästä kiinni ja rauhoittaa mieli. Pakkasessa odottelevat jo malttamattomana....

PeePee- lukemat senku komistuu. Pohojammaalla pikku verituhurut kuuluu asiaan, ja tarkoottaa vaan, notta melekosia voimanpesiä siellä mahassa asustaa :) Sovitaanko, notta huominen ultrasi on ultra bra! Moon henges mukana ja toivon syrämestäni, notta kaikki on kohorallaan. Ilimoottele!

Marli, asenne kohdallaan! Hyvä hyvä!

Dreamer, olen niin pahoillani puolestasi. :hug:

Ulpu, mahdoton löytää sanoja lohduttamaan. Älä mieti, miten tässä tilanteessa pitäisi ja kuuluisi olla. Kuka sellaisen määrittelee? Itse tiedät parhaiten oman vointisi ja jaksamisesi. Kaikkea hyvää Sinulle :hug:

Hobelix, voi Sinua. Voin ihan pikkuisen kuvitella, miltä puheen pitäminen tuntui. Olen viimeisen puolen vuoden aikana saattanut 3 tiimiläistäni mammalomalle ja pitänyt heille asiaankuuluvat lähtöseremoniat. Pala on ollut kurkussa monta monituista kertaa.

Vappis on pari päivää taas reissussa, eikä paljoo pääse tänne päivittelemään. Ihan vierotusoireita pukkaa jo etukäteen, ja etenkin nyt, kun niin monella on jännittävät ajat.

Jaksua ja pömppisvoimaa. :wave:
 
Voi itku Hobelix :hug: Me osaamme kaikki kuvitella sun tunteet kun jouduit pitämään sitä puhetta.
Mulla oli tänään ihan kakka päivä töissä, ensiksi työkaverini (mies) jaksoi kettuilla mulle painosta ja vaikka mistä. Otan yleensä huumorilla kaikki asiat, mutta tänään en. On meinaa paino noussu näitten hormooni hoitojen ohella nyt kuusi kiloa, niin ei paljon hymyilytä kun kaikki kiristää.
Sitten oltiin kahvilla takahuoneessa tämän samaisen työkaverin ja pomon kanssa ja tuli juttua äitienpäivästä ja siitä kun sattuu olemaan moni työntekijöistä huonoon aikaan lomalla.
Menen tuuraamaan yhtä työntekijää myyntiin, kun hän on ulkomailla. Heillä on kahdeksan hoitoa takana ja pomoni tietää heidän hoidoistaan, mutta hän siinä sitten tokaisi meidän kuullen että no se lomalla oleva ei kyllä äiti ole. NIIN no tuli sellainen olo itselle, että onko se työkaverini nyt jotenkin huonompi ihminen kun he eivät ole vielä sitä omaa lasta saaneet.
Mitä sitten jollei he saakkaan koskaan lapsia, ei hänestä tee mikään sen huonompaa.
Sori tuli nyt hieman purettua, enkä saa tätäkään kirjoitettua ymmärretysti.

Ottakaamme nyt siis rauhallisesti taas ja antakaa sen pömpön päästä kunnolla valloilleen :D
 
Kiitos teille kaikille! Eipä täällä tänään ihmettä koettu kannustuksistanne huolimatta. :ashamed: Minut voi siis poistaa plussanneista.
Tällä hetkellä suurin toiveeni on, että keskiviikon lääkkelliinen keskeytys onnistuisi ja kaavintaa ei tarvittaisi.

PeePee: Hieno hcg-lukema sulla. Onnea ultraan. :heart:

Miru: Jättisuuret tuplaonnittelut! Leiju vain rauhassa ilmassa,
sen olet ansainnut! Ja tarrasukkia pienokaisille! :heart: :heart:

Ulpu: Toivu rauhassa! Hae vaan lisää sairaslomaa, jos siltä tuntuu.
 
mmm
Voi Ella :'( sydän itkee sun puolesta. On tää niin julmaa! :hug: :hug:

Ulpulle myös :hug: :hug: Aika parantaa haavat tai ainakin haluaisin uskoa niin. Teille tää on kyllä ollut poikkeuksellisen raskasta ja toivon sydämestäni, että saatte palaset koottua kasaan taas kerran. Voimia teille molemmille!

PeePee mä oon luonut varsinaista taidetta näiden oireiden keksimisen kanssa, joten ainahan niitä on. Mutta onko ne todellisia, sitä ei tiedä kukaan ja suuren suurella todennäköisyydellä Monika tulee muutaman päivän kuluessa. Ja hyvä niin, päästäämpä laittamaan paikat kuntoon ja täytyy sormet ristissä ja varpaat kippurassa toivoa, ettei lisää yllätyksiä löydy.

Hobelix kiitos taas miljoonan kerran listan päivityksestä. En edes tietäis missä vaiheessa kieroa ollaan, jollet niin ahkerasti päivitystä suorittais. KIITOS :flower: Ja kestämistä siellä ulkomailla, jo siellä on koukeroista touhua. Täytyy ihailla tuota sun vahvuutta, ajatellen mistä aiheista joudut puheita pitämään(tekee aaltoja)

Hyvää yötä rakkaat pömppikset :heart:

mmm
 
Voi Ella :'( Miksi? Miksi? Miksi? Kysymyksiä ilman vastauksia... Voimia muru toipumiseen jälleen. Ei tätä julmuutta voi ymmärtää.. :hug: :hug:

Hobelix, ihailen sinua ihan suunnattomasti. En ymmärrä, mistä saat lujuutesi. Muistathan sinäkin antaa välillä läikkyä yli laidan ja antaa pahan olosi näkyä ja kuulua. Joudut esittämään vahvaa pakostakin, mutta päästele vaikka sitten edes tänne meille. Halaa lujaa :hug:

Kurrelle ja pikkuisille alkioille lähtevät aamun ensimmäiset auringonsäteet =)
 
Ella, :'( :'( Pidthän sinäkin rakas pömppis huolta itsestäsi nyt ja annat tunteiden tulla ja näkyä. :hug: Ne ei ole kauniita ajatuksia eikä niiden tarvitsekaan olla. Pääasia että annat sen kivun ainakin osittain tulla sisältä ulos nyt heti. Olet ajatuksissa ja toivon valtavasti voimia keskiviikolle. :hug:

marli, voi että mä toivoisin, että voisit tässä vielä joku päivä näpäytää niitä työkavereita oikein kunnolla. Sinuna tekisin jo sotasuunnitelmaa, että missä vaiheessa omaa raskautta olisi aika puhua suu puhtaaksi, niin lapsien saamisesta kuin omastakin tilanteesta. :kieh: Piikikkäisiin ja ilkeämielisiin kommentteihin saa mielestäni vastata samalla mitalla...

Hobsku, :hug: . En ole vastaavaa kokenut, mutta voin jollain lailla kuvitella, kuinka vaikeeta se on ja kuinka pahalta se tuntuu. Vaikkei kukaan mitään pahaa sanoillaan taikka teoillaan tarkoitakaan, ainoastaan hyvää. Ja ehkä siis juuri siksi. Nämä haavat vaan on niin syviä. :ashamed: Toivon, ettei sinun vahva nainen kuitenkaan tarvitse olla koko ajan se, joka jaksaa ja kestää kaiken. Huolimatta, että se varmasti on osa työtäsi ja kaikenlaisiin tilanteisiin ja aiheisiin suhtautuminen on mahdollisesti helpompaa ammattitaidon vuoksi, mutta silti sinunkin pitää saada näyttää, milloin sattuu ja koskee. Milloin vaan ei jaksa ja sydän itkee. :hug:

PeePee
, ultraraporttia odotellen... :wave:

mmm, kestämistä sinne ktt-päiviin pömppis. Täällä on peukut pystyssä! =)
 
Kurrelle kimaltelevia onnistumisen säteitä tänään! :heart:

Ja voimia Ellalle, Hobelle ja kaikille muille niitä tarvitseville. Ei ole helppo tie kulkea tämä, mutta joskus vielä se vie parempaan paikkaan. Toistelen tätä jatkuvasti, tiedän, mutta toivon, että usko tähän vanhan pömppökansan viisauteen kannattelee teitä läpi varjoisten hetkien. :heart: Sydämellisiä rutistuksia jokaiselle!

Miru, jos eilen jäi sanomatta: Onnea ja nauti tästä hetkestä! Olet meille muille majakka, joka vilkauttelee toivon valoa kaukana edessäpäin. Halaus! :heart:
 
Joo on kyllä jo suunniteltu ja on jotain toteutettukkin meidän kaikkien puolesta. :D

Ajatelkaa, olenkin varmaan jo kertonut tästä. Työskentelen siis perheyritykselle, jolla on useampi liike. Teen siis töitä useammassa liikkeessä. Yhdessä liikkeessä myymäläpäällikkö jutteli kesälomista ja kerroin että itse pitäisin syksyllä, koska matkat taikka lennot on edullisempia. Hän siihen sitten että no ei ainakaan silloin kun koulut alkaa, kun toinen työkaverini pitää aina silloin. Koulun alku on kuitenkin niin tärkeä asia lapsille kato.
Aina tulee se jollain tavalla esiin. Mä kun olen luullut, että mut on otettu töihin minuna ja kaikkien lomat voisi vaikka kiertää, mutta kato ku mulla ei ole lapsia niin muthan voi heittää mihin vain.
Sitten se vielä kahvitauolla jankkas lapsista. NOOOOOOOOOO?
Tuossa kun oli adoptiopäätös tehty niin mä sitä vähän valaisin.
No sit se itki, mut mä pysyin kylmänä ja sanoin ettei mun takia tarvi itkeä, kun mulla on kato kaikki hyvin ja tää on meidän päätös.

Olen varmasti kasvanut henkisesti näitten ongelmien myötä. En uskalla ajatella saatikka puhua kenestäkään mitään ilkeetä, kun ajattelen että se tulee mulle vielä eteen.

Töissä on sitten toinen varsinainen kermaperse, joka luulee olevansa sitä ylempää kastia. Arvostelee ihmiset vaatteiden perusteella. Valitsee vaatteiden perusteella asiakkaansa.
Kerran mulla oli kiire laittaa pakettia postiin ja hän arvosteli ja nauroi tekemääni pakettia, että ethän sä noin voi sitä laittaa. Yritti saada muita nauramaan.
En voi halveksia ketään enempää kuin häntä. Pinnallista elämää ja muitten haukkumista.
Hänelle odotan sitä oikeaa hetkeä.
Nyt on sitten purettu.sori
 
Namsku, voimia sinulle myöskin ja uskoa siihen loputtomalta tuntuvaan vuoristorataan. :hug: Tsemppaat muita kovasti täällä, vaikka itselläsi on todella kuoppainen tie kuljettavana ja haasteita matkalla enemmän kuin yhdelle pienelle pömppikselle soisi. :ashamed: Toivottavasti et vaadi itseltäsi liikoja, vaan annat mahdollisuuden myös sille hetkittäiselle normaalille elämälle - ja sen mukanaan tuomille pienille iloille. :flower: Seuratkaamme siis yhdessä majakkana vilkuttavaa Miruamme, joka vilauttelee meille niitä toivonsäteitä tasaisin väliajoin. :heart:

Aiemmin joskus oli puhetta avoimuudesta tämän lapsettomuuden suhteen, ja silloin ymmärsin, että mietit omaa tilannettasi ja tästä kaikesta puhumista kovasti. Onko tilanne tällä hetkellä millainen, eli oletko kertonut tilanteesta läheisille ja ihmisille ympärilläsi? Joudutko pitämään kaiken sisälläsi, vai saatko välillä purkaa sitä kipua avoimesti? :hug:
 
Voi Kurre, että jaksat itse olla ihana ja epäitsekäs. Myös sinulla on vaikka mitä takana hoitopolulla ja jännittävä päivä tänään. Sait mut tuolla viestilläsi kyyneliin. Toivottavasti tunnet, että myös sinusta välitetään täällä näin. :hug: Vastailen kun pystyn...
 

Yhteistyössä