Päivitin jo kertaalleen päivitetyn listan, aivan kuten tein myös tuossa toisessa pinossa, jossa olen kirjoitellut (siis juuri se pino, jolla ei ole edelleenkään ytimekästä nimeä, mutta sitäkin osuvammat ihmiset!!)
Olen tullut oman elämäni ja parisuhteeni kanssa siihen pisteeseen, että Operaatio Vauva nostetaan aika korkealle hyllylle. Syyt ovat mutkikkaat ja moninaiset; en ymmärrä niitä sataprosenttisesti itsekään. Ajoittain vaivannut tunne siitä, että en kuulu täysin näille palstoille on entistä vahvempi. Luulen, etten juuri nyt kuulu mihinkään listalle, vaan ihan omaan lokerooni... On niin vaikea analysoida, johtuuko meidän sekava tilanne näistä kokemuksista - hoidot ja keskenmenot vai onko niin, että tilanne on liian sekava, että jaksaisi enää tätä lapsettomuusrumbaa. Mutta analyysit sikseen, nyt on aika keskittyä niihin kysymyksiin, jotka on pakko työstää ennen kuin voidaan jatkaa hoitoja - jos ylipäätään jatketaan.
Haikein, mutta ehkä vähän kirkastunein mielin toivotan kaikille teille viisautta, voimia, rakkautta ja ystävyyttä. On hyvä tietää, että tällaisia keitaita kuin Pömppikset on löydettävissä pahimmassakin erämaassa.
Stella-ystävä, minäkin haluaisin sanoa sulle jotain Aivan Erityistä.
Paitsi että toivon sinulle joka solullani plussaa, olen onnellinen huomatessani, että olet Stella palannut tänne. Kuten olet huomannut, Sinua on kaivattu!! Jos minä tänne vielä tulen uusine hoitokuvioineni, toivon että sinut tavoittaa tuolta äitien puolelta syvällisine, koskettavine ajatuksinesi. Ja jos ei tavoita, toivon joka tapauksessa, että taskusi ovat pullollaan elämän kultahippusia, joita on niin paljon, etteivät ne edes mahdu sinne.
Kaikki rakkaat pian jo äideiksi tulevat Pömppikset kuten Kurre ja Kamilla: Oli ilo ja kunnia jakaa näitä hetkiä kanssanne!
Elämässäni ei ole ketään, joka olisi kokenut edes lähes samaa kuin minä ja mieheni ja on vaikea kuvitella, miten suossa olisinkaan ollut ilman teitä Pömppikset (ja tietenkin sen toisen pitkänimisen palstan naiset!!)
Valoa elämäänne, törmäillään taas! :heart:
Adeliini