Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

Munkin tekstit katos tonne suureen valkoiseen tyhjyyteen. Päivällä oikein pidemmätkin pätkät kirjoittelin mutta nyt ei jaksa enää rustata.

Mitkäs on piinailijoiden fiilikset? Täällä mennään hyvin vaihtelevasti uskon ja epäuskon välillä. Aikaisempaan testailuun en kyllä taida uskaltautua kun on tässä epätietoisuudessakin puolensa. =)
 


Sunnuntai 7.12 :wave:

PeePee77..................2.IVF.............................kp34/29-31/ktt11
EllaElias.....................PAS...............................kp32/-/ktt9
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp28/-/ktt10
Siisami.......................5.ICSI...........................kp/-/ktt6
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt4
Adeliini....................oviksen induktio..............kp14/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/ktt
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt



Testailijat :p

PeePee77 10.12
Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12
MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D

 
Tervehdys kaikillle! Kiva Kamilla että pystyit uuden ketjun pömppiksille, nyt vaan sitten kirjoitellaan tämäkiin "täyteen".

Siisami, kyselit piinailijoiden fiiliksiä. Täällä suunnalla ainakin todella latteat ovat tunnelmat. Oireita ei ole. Ne vähäisetkin tuntemukset, joita alkuviikolla vielä oli, ottivat ja hävisivät tuossa loppuviikkoa kohti. Nyt ei oikeastaan mitään mikä nostaisi suuria toiveita plussaukseen. Perjantaina siis pitäisi testata, mutta uskon, jos saan luvan, niin torstaina verikokeeseen hipsin, jotta saan tiedon vielä ennen vkloppua. Paikallisessa tk:sta näyte lähetetään tyksiin tutkittavaksi, niin vastausta joutuu odottelemaan iltaan asti, jolloin klinikalta ei enää hoitajaa kiinni saa. Siksi ajattelin torstaina kokeeseen rynnätä. Tai oikeastaan tuo rynnätä sana ei tähän mielentilaan sitten mitenkään passaa, sillä paremminkin sinne tulee vääntäydyttyä. Kukahan sitä nyt negaa suurella ryminällä olisi lähdössä vastaanottamaan. :ashamed:
Toivottavasti te muut piinailijat olette paljon positiivisemmalla mielellä ja saadaan tuota plussanneiden listaa ensi viikolla taas pidennettyä.

Nyt toivottelen teille kaikille oikein aurinkoista alkavaa viikkoa! B)
 
Huomenta kaikille! Kylläpäs meidän pinot paisuu ahkerasti :eek:

Mulla tuli eilen illalla pyyhittäessä pienoinen määrä ruskeaa tuhrua, mutten vielä ole huolissani. Viimeksihän tuhru alkoi pp11 ja oli lääkärin mielestä mitä varmimmin implantaatiovuotoa. Nyt ei taasen ole mitään. Eikös sulla ollu Peepee kans tuhruttelua nyt tässä hoidossa vai muistanko väärin? Pikkasen mua kuitenkin huolettaa, kun rinnat ei ole niin arat kuin esim. toissa päivänä. Arkuus alkoi kuitenkin ihan lugejen alussa eli ihan niitten aikaansaannosta.... Huolestunko?
Kävinpä eilen sitten jouluostoksilla ja eksyin yhdessä kaupassa vauvavaatteiden osastolle... arvatkaapa vain että tarttuiko mukaan pienen pieni body ja karvatumput :ashamed: Vaikka ei oo vielä edes varmuutta vauvasta... enkä myöskään ole ennen ikinä ostellu mittään vauvatarvikkeita. Toivottavasti ei tuota huonoa onnea :x

Mukavaa viikonalkua kaikille :D
 
Laitoin edelliseen pinoon viestiä Mirulta ja Papulta sekä Nupulta, mutta taisipa juuri se kyseinen sivu sitten kaatua... Varmuuden vuoksi siis vielä uudelleen: Pienet joulutontut syntyivät perjantaina vastaisena yönä ja voivat oikein hyvin, samoin kuin onnelliset vanhemmat. :heart: :xmas: :xmas: Miru lupasi tulla itse kertomaan kuulumisia tarkemmin heti kun kotiutuvat.
 
näinpä tässä aivan kamalan unen: olin lekurilla ultrassa ja semmonen harmaahapsinen harvahammas lekuri muka nauroi mulle ivallisesti, että "mitä se rouva luulee raskaana olevansa, se nyt ei pidä laisinkaan paikkansa". unessa ei suostunut ultraamaan, vaan muka pystyi näkemään sen paljaalla silmällä vatsan päältä. niin karmiva oli uni, että kun heräsin, niin piti kaapin perältä kaivaa se viimeinen käyttämätön testi ja testata uudelleen. olo oli huojentunut, kun testiviiva tuli heti kun sen pissaan tökkäsin. miehelle en kehannut kertoa mitään.
pikkasen minuu vaan epäilyttää, kun ei ole oireita. siis pahoinvointia ja rinnatkaan ei ole kipeät. väsynyt olen ja ummetus vaivaa, kauppareissulla olisin ostanut kuivattuja luumuja, niin mies rupesi nauraan. ei kait se normia ole, että tässä vaiheessa ummettaa?
kumpa olisi pian 17pv, niin olisin pikkasen viisaampi.
 
Onnea Helinä plussasta!!! SIna olet raskaana, vaikka kaiken maailman pelkoja onkin :heart:. Kylla on ihan normaalia ummetus jo tuossa vaiheessa, ja mulla ainakin luumut auttoivat. Mulla rintavarustus ei ole ollut sen kummemmin kipeät koko aikana, joten älä huolestu. Se epätodellisuuden tunne jatkuu kyllä hieman vielakin, onko tämä totta vai ei, vaikka meilla on puhelimissa ultrakuvaa liikkuvasta vatusta. nyt vaan sitten odotellaan ... taas... piina jatkuu ei se sinulla jäanytkäan kahteen viikkoon :D ... eikö olekin ihanaa!!!
 
Rakas PeePee, :hug: Viestistäsi voi päätellä, mikä siellä ehkä on tilanne, mutta jos ja kun jaksat, niin tulethan tänne purkamaan surua ja tuskaasi rakas pömppis. Miten nämä asiat voi mennä näin väärin... :hug:
 
Tulin ilmoittamaan, että minut voi poistaa listoilta, tänään selvisi TYKS:ssä, että vauvamme sydän ei lyö. :ashamed: :'(

Tänään on tasan 10kuukautta, kun ensimmäinen pienokaisemme syntyi rv 13 sairaalassa, sitten oli tuulimunaraskaus elokuussa ja nyt tämä keskenmeno, tämä on meille liikaa, luovumme yhteisestä vauvahaaveestamme, yritämme parantaa haavat ajan kanssa. :'( :'(

Teille muille toivotan hyvää onnea raskauksissa :heart: :flower: ja PlussailuOnnea myöskin! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :'(
 
Pikkumyylle ja miehelle suuret voima :hug: ! On se maailma vaan niin julma, kun teitäkin noin paljon koetellaan. Pitäkäähän toisistanne huolta!

PeePeelle ja miehelle myös suuret :hug: . On se niin väärin, että vieläkään ei toiveenne toteutunut. :ashamed: Oireista ei aina osaa sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Teetkö uuden testin vielä myöhemmin?
 
Astarte
Pikkumyy, voi ei!! Niin surullinen uutinen. Ja epäreilu!! Jaksua toivotan!

PeePee, kääk eikö vieläkään?! Mutta hei, vielä ei ole virallinen testipäiväsi! On mahdollisuuksia, ON Mahdollisuuksia!

Retuli, eikä tuo huonoa onnea vaan on supersöpöä aloittaa hamstraaminen. Tietäisitpä miten monta laatikollista minä hankin etukäteen. Nyt raskaana ollessa en ole tehnyt vielä ainuttakaan hankintaa. Eipä kyllä taida tarvitakaan. :ashamed:
 
Pikkumyy: :'( Maailma on julma. Voimia sirpaleiden kokoamiseen :hug:

PeePee: :hug: Mitä tohon nyt voi sanoa :headwall: Jotenkin mä ainakin olin aluksi toiveikkaampi kun sai plastoja kyytiin ja vielä kaksin kappalein mutta ei sekään nähtävästi mitään takaa. Koita jaksaa.

Ei täälläkään mieliala kauhean positiivinen ole. Tissikivut ja vatsajuilinnat on kadonnut lähes kokonaan ja jotenkin on hyvin ei raskautunut olo. Tai mistäs sitä tietää millainen se raskautunut olo on kun siitä on saanut vaan ihan minimaistiaisen :headwall:

Miten Minzun piinikset etenee?

Siisu + Urho ja Taisto pp 7
 
kaipa minussa jotakin tapahtuu...
oltiin tänään työkavereiden kanssa jouluruualla, niin pienien tietokatkoksien takia mulla paloi pinna aivan totaalisesti. niin sen kummempaa ajattelematta pyysin työkaverilta tupakan. siinä sitä imeskelin ja oli työkavreilla ihmettelemistä kun rupesin siinä kakomaan. minä kun olen aina valmiina tupakalle. tosin nyt mun sauhuttelut jäi plussaamiseen. ja ihmeen helppoa on ollu. ja nyt kun oikein tarkkaan katsoo, niin ryntäät on kyllä kookkaammat kun ennen ja työhousut puristaa, siis turvotusta on.
 


Maanantai 8.12 :wave:

Retuli82.................... 2.IVF.............................kp29/-/ktt11
EllaElias.....................PAS...............................kp33/-/ktt10
Siisami.......................5.ICSI...........................kp/-/ktt7
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt5
Adeliini....................oviksen induktio..............kp15/27-34/ktt
PeePee77..................PAS..............................kp1/29-31/tammi
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/ktt



Testailijat :p

Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12
MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh km :'(
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy km :'(
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D

 
PeePee:lle :hug: Tuntuu niin pahalta sun puolesta rakas ystävä, ihan kohtuuttomasti teitä nyt koetellaan :'( Vaikea sanoa mitään mikä lohduttaisi.. :ashamed:
Yritä jaksaa uskoa, että vielä se päivä tulee kun saat komean plussan ruutuun ja sillä kertaa se kestää täydet 9 kk!!! :hug:

Pikkumyylle myös kovasti haleja, liian paljon vastoinkäymisiä on tullut teidänkin kohdalle kuluneen vuoden aikana :'(
 
Rva Pikkumyy, :hug: :'( . Näihin tilanteisiin ei löydy sanoja, jotka millään tavoin lohduttaisivat. Olen niin valtavan pahoillani puolestanne ja siitä kaikesta, mitä olette joutuneet käymään läpi. :hug: Voimia kovasti teille molemmille!
 
Pikkumyy :hug: voimia

PeePee :hug:

Meidän nykyinen hoitopaikka lopettaa lapsettomuushoitojen tekemisen vuodenvaihteessa. Sain tietää tästä siirrossa. Me maksettiin sitten alkioiden 3v säilytyksestä yli 400e paikassa jossa ei siirtoja enää tehdä
IVF hoitoa tehtäessa ei asiasta meille mainittu mitään, siirrossa vaan sain sitten infon paperilla käteeni. Minä en olisi edes mennyt tuonne IVF:ään jos olisin tiennyt, että PAS:eja ei voida enää tuolla tehdä.
Nyt sitten tulee eteen hoitopaikan vaihto ja kyselin jo toisesta paikasta. Alkioiden siirto sinne ei maksa mitään, mutta sitten maksetaan taas 1v säilytyksestä n.120e.

Mulla on nyt testipäivä 17.12. ja sen jälkeen sitten ollaan ratkaisujen edessä mihin lähdetään. Luulen kyllä, että jatkopaikka on valittuna. Vaikka nykyinen hoitava lääkärini varmaan jatkaakin muualla hoitojen tekoa, niin luulen vaihtavani silti tuonne mistä jo kyselin alkioiden siirrosta.

Mulle vaan jäi paha maku tuosta, ettei meitä infottu asiasta ennemmin kun en jaksa uskoa, että niin yllättäen on heillekään tieto tullut.

Noin muuten mulla on mennyt ihan kivasti. Punktion jälkeen olin kyllä paljon kipeämpi kun viimeksi ja itse punktiokin oli kivuliaampi. Melkein viikko meni, ennen kun nyt olo tuntuu kohtuu normaalilta. Sen kummempia oireita on vaikea tunnistaa kun Pregnyl niitä aiheuttaa melkoisen kivasti, kuten myös luget

Minzu ja pp6
 
Rouva Pikkumyylle paljon voimia ja jaksamista! :heart:

Päivitystä listaan myös minun osaltani :'(. Valitettavasti meillä saatiin huonoja uutisia np-ultrasta. Pienokaisen kehitys oli pysähtynyt jo alkuvaiheessa :'( . Mennyt viikko oli erittäin raskas henkisesti ja fyysisesti. Tällä hetkellä olo on kuitenkin yllättävän hyvä ja optimistinen, tosin aaltoina nämä mielialat menee. Ensi vuoden puolella jatketaan hoitoja, kunhan kroppa palautuu.

Ihanan paljon piinailijoita kehissä. Toivon teille sitä parhainta joululahjaa :heart:. Tsemppiä!
 
Peepee , voi sinua :hug: Kun oisin niin kovasti toivonut, että olisit plussan saanut. Mutta kaikella on ilmeisesti aikansa, vaikka se niin h..lvetin tyhmältä kuullostaakin :headwall: Huominen pelottaa... aamulla verikokeisiin ja kokeilen saada iltapäivällä tulosta. Oi hitsi, jos on nega, niin kylläpä tulee olemaan ankeaa töissä :eek:

Tuntuu nämä omat pelot negasta kuitenkin aika pieniltä... Olen pahoillani Rouva Puh huonoista uutisista :'( Koittakaahan jaksella :hug:
 
Astarte
Rouva Puh, otan osaa suruunne. Ehdit kuitenkin jo pitkään olla raskaana ja onnellinen siitä, nyt tuntuu varmasti ihan hirveältä. Voimahalitus sinulle!

Retulille toivoisin nyt joululahjaa pienoista palleroista!
 

Yhteistyössä