Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

Onnittelut Mirulle ja kasvaneelle perheelle!
Suloisiahan nuo pienet ovat! :heart: :heart:
Tunnelmallista joulunaikaa
äidille, isälle ja pienille :xmas: :xmas: !

Hei Kamilla ja kaikki muutkin, mitä mieltä olette - voiskohan tuohon plussalistaan laittaa Mirun kohdalle nyt kaksosten syntymäpäivän, niin olisi lista ikään kuin ajan tasalla siltäkin osin?
 
... ja tervetuloa maailmaan suloiset Papu ja Nuppu! :heart: :heart:


Kun on oikein pieni
voi lentää linnun untuvalla,
nukkua orvokinlehden alla,
kun on oikein pieni.

Kun on oikein pieni
voi keinua heinässä heiluvassa,
levätä kukassa tuoksuvassa,
kun on oikein pieni.

Kun on oikein pieni
voi istua lumihiutaleille,
liitää maailman tuulien teille,
kun on oikein pieni.

- Hannele Huovi

Perässä tullaan, joskin vain yhden (mutta sitäkin vilkkaamman) masuasukin kanssa.

Vappis & Pippuri 26+3
...siellä, missä Pippuri kasvaa...

PS. Iso :hug: kaikille kurjia negauutisia saaneille.
Voimia ihan joka pömppissiskon taipaleelle!
 
Kyllä siinä testissä oli kaksi viivaa, mutta testiviiva aika hailakka. Huomenna aamulla menen siis verikokeeseen ja tulokset saan iltapäivällä. Kyllä mulla nyt on vähän sellainen kutina, että käy samalla tavalla kun sen mun edellisen plussan kanssa, eli silloin verikoearvo oli vaan 15 ja siitä viikon päästä nega.

On siellä jotain yrittäny ainakin tapahtua, mutta huomenna tiedetään enemmän.

Älkää onnitelko vielä, odotellaan huomiseen, pitäkää peukkuja :)
 
Vappis, miten olet jaksellut Pippurin kanssa? =) Sä ootkin jo tosi pitkällä, kyllä se aika vaan rientää!

Astarte mikä sulla on ollut vointi ja kuinka olet jaksanut töissä? Entäs Kamilla, Hobe ja mmm? Ja muut plussanneet, tulkaahan kertomaan kuulumisianne ihmeessä! :wave:

Aurikselle, Rva Pikkumyylle ja Rva Puhille lähetän valtaisasti lämpimiä ajatuksia ja jaksamista! :hug:

Kaikille teille vastoinkäymisten ja pettymysten kanssa taisteleville ihanille ja upean sinnikkäille pömppiksille toivon, että joulu toisi mukanaan joulumieltä ja valoa ja uutta voimaa. Vaikka tiedätte sen itsekin, niin ei liene haitaksi kertoa, kuinka mahtavia ja uskomattoman sinnikkäitä naisia te olette! Olen miettynyt, miten se menee, että kenen vuoro tulee onnistua ja missäkin vaiheessa ja millaisten kokemusten jälkeen, mutten ole ratkaisua löytänyt. Silti uskallan sanoa, että se vuoro sieltä tulee, tavalla tai toisella, odotetusti tai täysin odottamatta.

Ammentakaa rakkaat naiset joulusta ja vapaista itsellenne positiivista mieltä, lämpöä ja rakkaan kainalossa oloa. Rakkauden lisäksi antakaa Uskon ja Toivon käydä ikkunan takana kurkkimassa, ja tulla ihan lähelle. :heart:

Kaikkia teitä kovasti rutistaen,
Kurre ja oravanpojat
 
huomenna on sitten se tuomionpäivä, ultra. siis munua pelottaa niin paljon jo etukäteen ettei päässä muuta ole kun huominen. mulla jotenkin huono fiilis, koska olen melko oireeton. ei oksentelua, välillä ehkä semmoista öklöä oloa, väsymystä, rintavarustus turpeampi, jano ja pissahätä vaivaa. siinähän ne olikin. tulee pahaenteisesti mieleen kokemani tuulimuna, ei pitäisi kyllä uusiutua mutta kyllähän niitä vaan saa täällä lukea, että neljäkin ollut. sitten on kaikki kohdun ulkoiset ja rypäleraskaudet yms. MUN PÄÄ HAJOAA ENNEN HUOMISTA KLO 16STA lääkäriä. huomenna viikkoja olisi 6+4, et kaipa silloin jo jotakin näkee jos on näkyäkseen. tiedät ettei tää ole ehkä oikea paikka purkaa tuntojaan, mutta tiedättekö että tuolla muilla palstoilla on niin "kuppikuntainen fiilis ettei siellä kukaan vastaa mitää vaikka kuinka kyselee. tää on niin tuttu ja turvallinen palsta.
 
Voi Miru, aivan ihanat kullannuput olette miehesi kanssa saaneet, niin suloisia pikkuisia!! :) Tuli jotenkin samalla haikea olo, niin vaan ekat pömppisvauvat on maailmassa, wau, mieletöntä... :'( :D Mahtavan palkinnon ootte saaneet kaikkien vastoinkäymisten jälkeen, ONNEA HURJASTI!!! :hug:
Ihana tuo Vappiksen runo..!!

Minzulle peukutukset ja varovaiset onnittelut! Mulla testiviiva oli kans haalea ja hcg:kin aika matala dpo 16 kun mitattiin, 163 ja silti kaikki on mennyt hyvin tähän asti.

Helinäkeijulle tsempit huomiselle!! Kaikki sormet ja varput on täällä pystys että saatte huomenna hyviä ultra-uutisia! Mullakin oireet katos rv 5-6 ja olin kans kovin epäileväinen kun menin ekaan ultraan mut niin vaan pieni sydän siellä jumpsutti. Tuuthan sit kertomaan mitä näkyi! =)

Mitäs PeePee:lle, millä fiiliksillä? Koska kerittäis kaffille? :xmas:

Kurre, just tänään olit mielessä =) Telepatiaa, ajattelin et pitääpä kysyä kuinka oot jaksellu ja joko np-ultra on käyty?! Aivan mieletöntä, että oot jo kolmas kaksosten odottaja tässä pömppispinossa. Melkoisen suon läpi ollaan kahlattu, paljon epätoivon hetkiä ja usko&toivo on ollut teillä tietämättömillä ja tässä sitä vihdoin ollaan ystäväni :hug: Oon niin onnellinen sun puolesta, tupla-onni tulossa :heart:

Mulla olo ollut ihan hyvä, kyllä sen alkaa tuntemaan että kohtu on kasvanut ja joku pieni tuolla masus asustelee. Tänään rv 16+2. Kuvotus on loppunut, vaikka tosi vähällä pääsin sen kans muutenkin, oksentaa ei tarvinnut kertaakaan. Väsy vähän vaivottelee, hb oli alimmillaan 108, viimeksi 114. Kovasti yritän syödä rautaa että se tuosta nousis. Masu ei vielä oo oikein kasvanu, ei oo tarvinnu vaihtaa isompia housuja. Kai se tuosta joidenkin viikkojen päästä viimeistään alkaa kasvamaan.

Hyvää illanjatkoa kaikille rakkaille pömppisystäville, nyt listaa päivittämään :wave:
 
Heissan!!!
Mulla on paha epäilys, että hoito olisi epäonnistunut. Eilen tuli vuotoa kerran, mutta ei sen jälkeen ja tänään aamulla vuotoa ei ollu. Tissit ollu tähän asti ihan s....nan kipeet jä nyt ei enää. Tänään saisin tehdä kotitestin, pe aamul labra ja 13.30 soittoaika tuloksesta.
Toivo menetetty.
 
Hunajabubu - mullakin oli yhtena aamuna vuotoa kun kk olis pitäny alkaa, mutta nyt porskutellaan viikolla 16. Älä heitä kirvesta kaivoon vielä!!! :hug: Ei ole viela todistettu, että et olisi raskaana!!! :heart:
Keijuinen - Pidän hirveästi peukkuja!!! Mullakin oli haamu pp12 ja sitten se siitä voimistui pp15 ei ollu vielä kovin voimakas, mutta pp18 tuli heti vahva. Mulla nähtiin kuudennella viikolla yksi sydän pumputtamassa ja toinen alkio oli sulamassa pois. Koita jaksaa, ja ei se haittaa vaikka tuntuu, etta pää hajoaa - ne on ne hormoonit =).
Minzu - Joko?!?

Kaikille negan saaneille oikein isot :hug: ja :flower: . Olisin niin suonut teille ihanan joululahjan. Pitäkää kiinni silti toivosta! "Mitä happi on keuhkoille sitä on toivo elämän tarkoitukselle." (Emil Brunner). Olen kirjoitellut ihanilla metlallivari kynilläni runoja omaan pikkuvihkooni taas kerran. Minusta ei ole kirjoittamaan päiväkirjaa (ei edes odotus sellaista, vaikka ostettuna sellainen on), joten kirjoittelen löytamiäni runoja ja ajatelmia. Kiitos muuten teille kaikille, silla niita on löytynyt rutkasti myös teidän kautta. Rakkaudella aina ajattelen teitä ja lahetan nyt teille auringon paistetta Unkarista.

(.) Oksentelu on loppu, JIPPII! Pieni kupu on noussut ja ikuinen nälkä vaivaa. Kovasti odotellaan ja kuulostellaan liikkeitä. Kaikki ollut vatulla tähän asti hyvin, ei mitään ongelmia, muita kuin minun oireitani :headwall:. Nukun pitkiä öitä, mutta muuten on pirteä olo. Iltaisin olen alkanut lukemaan ääneen suomalaisia loruja vatulle. Pitäisi vissiin unilauluja alkaa kuuntelemaan myös... Hyviä joulunodotus hetkiä teille kaikille!!! "Rohkeus on armoa paineen alla." (Ernest Hemingway). Te olette sen todistaneet!

Hobelix & vattu 16+1
 


Keskiviikko 17.12 :wave:

Adeliini....................oviksen induktio.............kp24/27-34/ktt
PeePee77..................PAS..............................kp10/29-31/tammi
Siisami.......................PAS..............................kp5/-/tammi
Retuli82.................... PAS..............................kp/-/helmi
EllaElias.....................luomuilua.....................kp-/ktt
Stella08.....................luomuilua.....................kp/27/ktt
Haave........................PAS..............................kp/30/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Astarte
Minzu, JEEEEEEEEE!! Aivan mahtavia uutisia. Mikä Joululahja teille! Tätä on odotettu.

Helinäkeiju, sielläpä se sydän sykkiväinen :heart: Juuri niinkuin pitääkin.

Hunajabubu, onnea sinullekin!

Kurreliini, rutistan takaisin, mutta en liian kovaa ettei oravaiset rutistu liikaa.

Hobe , voi kun mäkin odotan sitä päivää kun ei enää ole huono olo. Ihana tuo loruhomma. Vattu nauttii.

Kamilla, muista että rautaa ja kalsiumia ei samalla aterialla. Maito ym. haittaa raudan imeytymistä.

Omat jorinat. Töissä olen puurtanut ja muuta ei elämään oikein mahdu. Viikonloput on vaan viikosta toipumista, ja yritän sen hyväksyä. Nukun iltaisin paljon, ja siihen päälle yöunet. Ensimmäinen neuvolakäynti oli maanantaina, ja nyt odottelen kutsua ultraan. Voi kun olisi ennen Joulua! Synnytys päätettiin "hoitaa" Naistenklinikalla.

Olen hyvin luottavaisin mielin raskauden jatkumisesta ja oireita on niin taukoamatta, että ei senkään puolesta epäilytä. Tänään muistin, että kaapin perukoilla on se pieni nuttu, jonka tekemisen lopetin jossain vaiheessa hoitoja kun sattui sydämeen liikaa, olikohan juuri ennen onnistunutta siirtoa. Tuntuu ihan riipaisevalta, että nyt voisin sitä jatkaa. Nuttuun liittyy vaan niin paljon tunteita, että nyt tulee kyyneleet silmiin. Siis sellaisia epätoivon ja toivon ja odotuksen ja epätietouden sekaisia tunteita. En ehkä vielä pysty nuttuun koskemaan. Ehkäpä sitten kun sukupuoli selviää, tiedän laitanko minkäväriset nirkkoreunat (vaimitkänenyon). Terapianuttu.

Halituksia ja Voimaa kaikille vielä "nutuntekovaiheessa" kamppaileville!

Astarte ja 9+4
 
Minzulle hurjan paljon onnea :D :heart: :flower: Voi vitsi, miten hienoja uutisia :xmas: Ja näin joulunaikaan :xmas:
Mutta huippuja uutisia myös Hunajabubulta , onnea :heart: Ja Helinäkeijulle myös onnittelut upeista ultranäkymistä :D
 

Yhteistyössä