Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

Alkuperäinen kirjoittaja Meikku:
Heissan - komppaan Namia eli odotuspuolella ainakin kaksi lapsettomuushoidoista plussanneiden pinoa - vuoden 2008 hoidoista plussanneissa ainakin itse ja Nami, Miru ja moni muukin mukana. Tosin muistan että taisin uskaltaa odottajien puolelle kunnolla vasta joskus 16+ aikoihin (mitä nyt kävin kyselemässä alkuraskauden vuodoista, kun niistä kärsin kuukauden verran alkutaipaleella) . Siellä on pino alkuraskauden hermoilijoille (johon itse tukeuduin kovastikin ensin) . Pakko myöntää että piina ja hermoilun määrä on suurenkinlainen näiden hoitojen ja kovien kokemusten jälkeen... Epävarmuus kun ei tunnu hälvenevän (itselläni taas nostamassa hieman päätään, vaikka pitkällä olenkin) . Kuten Kurrekin mainitsi, ei uskalla oikein sanoa asiaa edes ääneen, kun pelkää sen katoavan - juuri näin itsekin ajattelin... ja nyt en uskalla vieläkään mitään vauvantarvikkeita hankkia... äitiyspakkauskin meinasi mennä takaisin Kelaan, kun viivyteltiin sen hakua postista :)

Kaikille Pömppiksille toivottelen rentouttavaa ja positiivisia yllätyksiä täynnä olevaa joulun ja uuden vuoden aikaa!!!. Matkassa on ollut loppuvuonna suruja (voimahaleja Puh, Pikkumyy, PP ja moni muu!) , mutta onneksi myös ihania uusia plussauutisia (Minzu, Astarte... ) . Voimia koko pinolle!
Tätä pinoa ei unohda koskaan :)

halein
meikku (joka odottaa äitiyslomansa alkavan ensi viikolla, huh)

Mulla on nyt menkkamaista vuotoa ja pitäisi olla rv4+5. Paniikissa ja epätoivon vallassa. Onko keskenmeno, vai "normaalisti" raskausaikana tulevat menkat.
 
Astarte
Parasta Joulua Rakkaat Pömppikset! Minä lähden lauantaihin asti joulun viettoon internetin ihmeellisen maailman ulottumattomiin.

Olisi hyvä idea minustakin perustaa plussanneille pömppiksille odotuspuolelle ketju! Itse ainakin tykkään kirjoitella pienemmässä piirissä, kun en muuten opi ihmisiä muistamaan.

Hunajabubu, en valitettavasti tiedä. Jos tulee paaljon punaista verta niin kannattaa varmasti soittaa lääkäriin ja kysyä asiasta.
 


Tiistai 23.12 :wave:

PeePee77..................PAS.............................kp16/29-31/tammi
Retuli82.................... PAS.............................kp13/-/helmi
Siisami.......................PAS.............................kp11-/tammi
EllaElias.....................luomuilua....................kp11/-/ktt
Adeliini......................luomuilua.....................kp6/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua....................kp/27/ktt
Haave........................PAS.............................kp/30/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Voisin perustaa pinon pömppiksistä plussanneille odotuspuolelle täs lähipäivien aikana, kun tulee sopiva sauma! =) Helpompi tosiaan kirjoitella pienemmäs piiris. Mutta tuskin maltan kokonaan pysyä poissa tältä puoleltakaan, täällä on monta tärkeää kamua joita vielä odotellaan odotuspuolelle :heart:

Oikein hyvää ja rentouttavaa joulun aikaa kaikille rakkaille pömppisystäville

toivottelee Kamilla :xmas:
 
Pömppiksillä on ollu tapahtumarikas vuosi ja tuo raskauslista on kerrassaan upea.
Vuoteen on mahtunut myös äärettömän surullisia asioita.
Rinta rinnan täällä kumminkin kuljetaan, oli tilanne mikä hyvänsä kenelläkin.
Toivottelen kaikille tasapuolisesti rauhallista joulua ja toiveet täyttävää uutta vuotta.

Onnea kaikille odottaville äideille, oman pinon perustaminen on luonnollinen jatkumo. Silti kiva, jos käytte täällä aina välillä moikkailemassa! :heart:

Jouluisesti Ade
 


Perjantai 26.12 :wave:

PeePee77..................PAS.............................kp19/29-31/tammi
Retuli82.................... PAS.............................kp16/-/helmi
Siisami.......................PAS.............................kp14-/tammi
EllaElias.....................luomuilua....................kp14/-/ktt
Adeliini......................luomuilua.....................kp9/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua....................kp/27/ktt
Haave........................PAS.............................kp/30/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Pienet töppösten jäljet lumessa näin,
kaksi tonttua :xmas: :xmas: kulki käsikkäin.
Ohi on kiire tonttujen,
nyt on aika rauhan ja rakkauden.
Teille kaikille oikein tunnelmallista joulun jatkoa
ja onnellista uutta vuotta 2009.

Pieniä töppösiä kaikille pömppiksille
ensi vuodelle kovasti paljon toivottaen, Ella
 
No nyt on syöty nassu täyteen herkkuja jo monta päivää, kinkkua, suklaata jne :p Ens vuonna pittää vissiin aloitella vähän kevyemmin ja terveellisemmin, että olisi iskussa sitten ottamaan pienokaista kyytiläistä matkaan :D

Peepee , meillä mennään helmikuussa meidän ekaan passiin. Nyt kävi vaan niin kummallisesti, että menkat alkoi eilen, kp 16 :eek: ei tarvinnu ovista bongailla, kun tuhrut alkoi ja sitten ihan kunnon niagara. Ilmeisesti hormonit on laittannu kierron sekaisin, onko teillä muilla ollu aina normikierrot hoitojakson jälkeen? No, jos jotain positiivista tästäkin pitää repiä, niin Pas sitten aikaistuis parilla viikolla ja hirveen hyvällä lykyllä ajoittuis just mun talvilomaviikolle =)

Hunajabubu , kurjaa :hug: Otan osaa :hug:

 
Hmmm, onks mulla nyt vasta kierron puoliväli? Mä kun olin jo keskiviikkona ovislimoja bongailevinani. Se taisi kyllä olla keskiviikko kun ekat tuhrut tuli vaikka vasta lauantaina alkoi kunnon vuoto eli kyllä mun kierto taitaa suurinpiirtein kunnossa olla.

Meillä on 7.1 aika lääkärille ja siellä varmaan sovitaan tarkemmin jatkoja. Tänään lenkillä vähän puhuttiin, että jos maaliskuussa PAS:a kokeilisi ja sitten vielä toukokuussa yksi ICSI ja sitten taitaa meidän hoidot olla siinä. Niitä lahjasoluja ollaan kanssa mietitty mutta ne kun lykkäisi adoptiota kokoajan kauemmas ja varsinkin kun ollaan kotimaan adoptiota ajateltu niin tahtoisi mahdollisimman nopeasti saada sitä eteenpäin. Toisaalta tahtoisi saada nää hoidot mahdollisimman nopeasti pakettiin eli saa nyt nähdä riittääkö mun kärsivällisyys tonne maaliskuuhun asti odotella.

Kukas kyselikään adoptioasioissa saatua palvelua? Mä asioin Pelastakaa lapset ry:n kanssa ja ainakin puhelimessa kohtelu oli asiallista ja ystävällistä. Ensimmäinen nainen kenen kanssa puhuin ei ollut ihan niin mukava kuin seuraava eli varmaan paljon siitäkin kiinni kuka sattuu vastaamaan puhelimeen.

Mässättyä on tullut täälläkin ja kauhulla odotan kuinka paljon pudotetuista kiloista on tullut jouluna takaisin. Mä olen tiputtanut viime kesästä 9 kiloa kun ajateltiin, että sillä voisi olla näiden hoitojen kohdalla merkitystä mutta aika laiha toi saldo sillä osalla oli, muuten kyllä viihdyn paremmin itseni kanssa :D
 
Hienoa, että väki taas palailee joulun vietosta pinoon raapustelmaan. Kirjoittelin jo pitkät rotlat, kunnes sain tekstin taas kerran häviämään taivaan tuuliin ja päätinkin, että nyt en pyyhi yhtään kirjoitusvirhettä pois, jotten samalla tule siirtäneeksi itseäni edelliselle sivulle ja tekstiäni kadotukseen. :ashamed:

Hunajabubulle voima :hug:

Siisami: Peesaan sinua ja ihmettelen myösi tuota omaa tämänhetkistä kp:täni. Puolessä välissä kun pitäisi olla ja eikä ainakaan nyt ole suuria ovistuntemuksia. Musta aatonaattona ja aattona enemmänkin oli sellaisia ovistyyppisiä alavatsa- ja selkäkipuja, mutta tiedä siitä sitten. Josko olivatkin vain jännitystä joulupukin tulosta. :xmas: Mun kierto on viime aikoina ollut pikkasen sekoileva, joten voipi olla, että jäi ovis tässäkin kierrossa kokonaan hukkateille.

Retulille tsempitykset uuteen kiertoon ja tulevaan passiin.

PeePee: Kyselit tulevista hoidoista. Meillä on nyt sitten luvassa pitkän tovin pelkkää odottelua, sillä seuraava hoidon suunnitteluaika on tosiaankin vasta maaliskuun alussa ja siihen on tällaisen kärsimättömän ja lyhytjänteisen ihmisen mielestä kohtuuttoman pitkä aika. No ei kai voi muuta kuin vaan olla ja odottaa - taas kerran. Ellen sitten innostu, jos ja kun käämit palaavat, keksimään tähän väliin jotain uusia suunnitelmia ja "syrjähyppjä". Aika näyttää miten pitkälle pinna venyy. . :headwall:
Sulla PeePee uusi hoito ihan nurkan takana. Millä mielellä?

Nyt olisi kai syytä ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä uuden vuoden lupaus. Mitenkäs muut - onkos teillä jotain sopivaa luvattavaa? Mä koitan keskittyä ajattelemaan välillä muutakin kuin tätä hillitöntä vauvakuumetta ja sitten pitäisi tuota vaa´an näyttämää lukemaa saada edes hitusen verran alemmaksi. Siisamille suuret onnittelut hienosta painon pudotuksestasi! Vähän tai siis tosi sitkeä nainen olet, kun noin hienon pudotuksen olet saanut aikaiseksi. :flower: Kaikki loistovinkit otetaan vastaan, vaikka tiedänkin, että jo pelkkä suklaan mutustelu yms. tekisi varmaan paljon hyvää. Pelkkä liikunnan lisääminen kun ei oikein minun kohdalla ainakaan nyt syksyllä tuottanut juurikaan tulosta. :headwall:

Stellan kuulumisia minäkin kovasti kaipailen. Kaikkea hyvää sinulle!

Nyt kai on syytä lopettaa ja painua pehkuihin! Öitä!
 
Heissan kaikille, ja kiitos kysymästä PeePee 77 :heart: :flower:

Olen toipunut hyvin keskenmenosta, siitä taitanee olla aikaa jo 20 pvää? Suunnilleen ainakin, viikko oli vuotoa ja kaikkein vaikeinta oli pv , jolloin laitoin Cytotecit, kun sattui niin kovasti, no kaikki sen tietää, jotka ovat saman kokeneet, ikäviä tuollaiset keskenmenot kyllä ovat! :ashamed:

Niin nyt odotellaan sitten menkkoja, jospa noin 34 vrk km:stä tulisivat? Eka kerran jälkeen tulivat kp 34, toisella kerralla kp 32.

Vehnäalkioöljyä edelleen käytän vanhasta tottumuksesta, sekä Beroccaa :heart:

Uusi vuosikin jo alkamassa, ihanaa toivottavasti kaikilla Onnellisissa merkeissä. :heart: :flower:
Tyttären vauvan rakenneultra huomenna, mukava kuulla, mitä sinne masuun kuuluu, meidän vauvoillehhan olisi tullut vain 3-7vk:n ikäero, mutta nyt mennään näin...Onnelisena kyllä tyttären raskaudesta, mutta onhan 22vuoden ja 44 vuoden välissä vissi ero. Vaikka olisin nuorekas ulospäin, munasolut elää jo vanhuuttaan ilmesestikin?
Tietääkö kukaan kuinka vanhaa synnyttäjää, että olisi omilla munasoluilla onnistunut?Luovutettuihin, emme lähde, ja saattaahan olla, että tämä oli tässä, aika näyttää?

Ajatukset vaan siintävät välillä "harhateillä" :heart: , minkäs sitä luonnolleen voi? :heart:

Ihanaa tätä loppuvuotta ihan jokaiselle Pömppikselle! :heart: :flower: =)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pikkumyy, työkaverini vaimo synnytti perheeseen toisen lapsen 45-vuotiaana. Raskaus oli täysi yllätys, koska heillä ensimmäinen lapsi oli jo 10 v. ja olivat monta vuotta yrittäneet toista lasta tuloksetta. Sitten vaan tää ihme tapahtui ja syntyi terve lapsi! :heart:
Ymmärrän täysin, että vauvahaaveilusta on vaikea luopua, toivottavasti teille tulisi vielä ihana ylläri ja saisitte vauvan syliin asti :hug:
 


Tiistai 30.12 :wave:

PeePee77..................PAS.............................kp23/29-31/tammi
Siisami.......................PAS.............................kp18-/tammi
EllaElias.....................luomuilua....................kp18/-/ktt
Adeliini......................luomuilua.....................kp13/27-34/ktt
Retuli82.................... PAS.............................kp5/-/helmi
Stella08.....................luomuilua....................kp/27/ktt
Haave........................PAS.............................kp/30/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Rva Pikkumyy, olipa kiva lukea kuulumisistasi. Samaan hengenvetoon lähettelen sinulle kovasti voimia, eikä se ole ollenkaan niin vaarallista, vaikka ajatukset käyvätkin "harhateillä". Toivonkin, että niiltä harhateiltä saataisiin vielä oikein ihania uutisia ensi vuoden puolella. :flower:

PeePee-rakas, vastauksena kysymykseesi siitä, miksi tämä kerta onnistuisi, kun kaksi edellistäkään ei ole onnistunut, on se, että ehkäpä juuri siksi ystävä. Edelliset kerrat ja kokemukset kun eivät mitenkään välttämättä ole ollenkaan yhteydessä tuleviin kertoihin ja siihen, milloin ne tarvittavat asiat loksahtavat paikoilleen. En epäile hetkeäkään, ettet tulisi vielä olemaan äiti ja saamaan plussaa testiin. :heart:

Auris, kuinka sinä jakselet? Ja Stella, tulethan kertomaan kuulumisistasi, kun siltä tuntuu?

Nami, kiitos viisaista sanoista ja kuulumisistasi! :hug: Toivotaan kovasti, että Aatu ja Beetu jaksavat masun suojissa vielä reilusti ensi vuoteen saakka. Tulethan sitten kertomaan, kun olet saanut pienet pojat maailmaan. :heart: :heart:

Kaikille mahtaville ja sinnikkäille pömppisnaisille haluaisin sanoa, että ylihuomenna alkaa uusi vuosi, jolla on varmasti tarjota vähintään sitä samaa kuin tällä kuleneellakin vuodella. Muistattehan, miten vaikeaa se tässä pinossa oli alkuvuonna, kun yhtään onnistumisen onnistumista ei tullut. Pelkkää epäonnea ja pettymystä vain. Mutta sitten, elämän ottaessa ja antaessa tilanne alkoi muuttua, ja aivan uskomattoman hieno plussalista saatiin aikaiseksi. Toki siellä joukossa oli monen monta aivan liian julmaa pettymystä, joihin ei mitään selityksiä kykene edes ajattelemaan. Toivon, että niistäkin on selvitty läpi ja jaksamme uskoa siihen, että pömppis on aina pömppis ja yhdessä selviämme vaikka mistä. Ja jäämme odottelemaan, mitä kaikkea ihanaa ensi vuodella on meille tarjota.

Oikein suurensuuret uudenvuoden rutistukset teille kaikille ja enempää en voisi toivoa, kuin onnistumista teille kaikille ensi vuonna! :flower:
 
Heippa kaikille Pömppiksille! :heart: :flower:

Rakenneultra selvitti , että minusta nyt mitä ilmeisemmin olisi tulossa pienen pikkuprinsessan mamma toukokuussa, ja kaikki oli oikein hyvin, pieni istui kyykyssä, antoi ultraajalle nyrkistä, kun tämä yritti häntä kääntää :D ., imeskeli peukaloaan jne. :heart: Ihanaa oli saada hyviä uutisia, olen niin "tottunut saamaan huonoja ultrauutisia itse, että jännitin aivan hirveästi, kun tytär avkkinsa kanssa oli ultrassa, samoin olen tartuttanut pelkoni tyttäreeni, hän pelkääaina, että saa huonoja uutisia, mutta ehkäpä nyt hänkin voi alkaa luottamaan miehensä kanssa, että tämä raskaus kantaa! :heart:

Miehen kanssa juttelimme eilen mahdollisuudesta "Onnistua", hän ei jaksa uskoa onnistumiseen, vaikka yrittäisimme neljännen kerran, minä taas olen sen verran "hullu", että uskon ihmeisiin! :saint: :heart:

Ihanaa UUden Vuoden Aattoa kaikille teille ihanille Pömppiksille! :heart: :flower:

 
Hyvää uutta vuotta halusin teille rakkaat pomppis siskot tulla toivottamaan!

Rouva Pikkumyylle halusin sen verran tulla sanomaan, että älä menetä uskoasi rakas ystävä ja tämä koskee myös PeePee sinua. Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta minulla on vielä uskoa meille kaikille asti. Itse olen jo suunnitellut olevani ensi kesänä raskaana! Olisi kiva saada myös teidät [/b]PeePee ja Rouva Pikkumyy mukaan tuonne odottajiin (ja tietenkin kaikki muutkin! )

( . ) Kävin eilen lääkärissä joka teki ultran... Menkat edelleen teillä tietämättömillä. Ultran mukaan alkukierto menossa, jo kuudetta viikkoa. Prklllll! |O Ovis olisi ilmeisesti tulossa kohta, eli n. kahden viikon kuluttua pitäisi tädin tulla. Sopivasti leikkauksen aikoihin. Leikkaus on siis tammikuun puolivälin tienoilla. Yritin saada puhuttua Divinan itselleni jotta tuon kierron saisin kuntoon tulevaa PAS:ia varten, mutta ei halunnut vielä lääkäri sitä määrätä koska on kuulemma hyvät mahdollisuudet että kierto nytkähtää liikkeelle itsestään.
Tulevan PAS:in otan todella tosissani ja panostan siihen kaiken. Aloitan nyt jo hyvissä ajoin raskaus multitabsit ja kalaöljykapselit ja pikkuisen tarkistan ruokavaliota. Aijon myöskin noudattaa neuvoanne kylmien ruokien välttämisestä siirron jälkeen ja onneksi tilanne silloin on toivottavasti vähemmän stressaava kuin mitä tuore siirto oli kaikkine häähössötyksine. Nyt teen kaikkeni onnistumisen puolesta, kun viimeksi tuntui että kaikki meni vasemmalla kädellä hutaisten....

Mutta nyt täytyy lähteä nukkumaan, huomenna viimeinen päivä töissä ja yksi sivu elämässä päättyy. Onneksi tässä kirjassa näitä sivuja vielä riittää.
 

Yhteistyössä