Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

mmm
Voi ei, vähän huonoilla uutisilla pino lähtenyt liikkeelle :'(

Rva Pikkumyy, Rouva Puh ja rakas PeePee :hug: :hug: ja kovasti jaksuja teille ja teidän perheille. Ei löydy sanoja lohduttamaan, ei :'(

Piinailijoille tsemppiä ja tuokaa niitä ihania uutisia :heart:

mmm
 
Rouva Puh: :hug: Jaksamista sinulle ja miehellesi.

Retulille huomiseksi hurjasti plussatuulia ++++++++++++++

Viime yö meni valvoessa kun iski sitten sitten vielä kaiken hyvän päälle pissatulehdus :headwall: .Kävin aamulla työterveyshuollossa antamassa näytteen mutta en saanut reseptiä suoraan vaan ne lupas soittaa sen apteekkiin. Pääsin sitten vasta neljän jälkeen apteekkiin ja kuinka ollakkaan ne oli unohtanut soittaa sen reseptin sinne ja TTH oli jo mennyt kiinni. Ihan pikkasen meinas hermo mennä. Yksi kaveri on onneksi lääkäri ja sain siltä resepti. Sekin tosin sattui olemaan päivystämässä joten tavoittaminen ei ollut ihan helppoa. Huomenna saa kyllä TTH kuulla kunniansa. Muutenkin joutui aamulla asiaansa selittämään kun joku äijä seisoo ihan vieressä kun toinen hoitaja otti sen samaan tilaan. Nyt sitten siis ollaan vielä antibiotti kuurilla.

Onko kellään muulla semmoisia kuumia aaltoja? Mulle iskee välillä ihan kamalia kuumuus kohtauksia ja yöllä heräsin ihan hiestä märkänä. Usko plussaan on kuitenkin kiven alla ja kyyneliä on vuodatettu jo etukäteen ihan kiitettävästi. Mä muuten vihaan sitä Soneran mainosta missä on se Dave Lindholmin biisi pieni ja hento ote. Takuuvarma itkettäjä. :'(
 
Siisamille pakko täältä yökyöpelinä heittää, että mulla on ollut tuollaisia kuumia aaltoja koko piinailun ajan ja taisivatpa ne alkaa kyllä jo ennen siirtoa. Itse olen tulkinnut niiden johtuvan noista Estradot-laastareista. Mutta itseäni ne ei ole pahemmin häirinnyt päivälläkään, kun muuten olen yliviluista tyyppiä :kieh: . Musta ne on kyllä tässä piinapäivien edetessä alkaneet vähentyä - ainakin iltaisin olen umpijäässä, mitä olen tavallisesti muutenkin, joten sitäkään ei omalla kohdallani miksikään oireeksi voi sanoa.
Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin jäljellä oleviin piinapäiviin. Kunpa sitä vielä jaksaisikin uskoa/toivoa/luottaa, mutta aika minimissä se puoli taitaa nyt olla. :ashamed:
 
Voih, surullisia uutisia myös täältä :'( Tyylipuhdas nega pamahti :ashamed: :'( Olen kuitenkin melko levollisin mielin vielä... PAS sitten vissiin helmikuussa, onneksi saatiin pakkaseen muuten ois ollu melkoinen romahdustilanne.

Parempaa plussaonnea teille muille :heart:
 
Retulille: Voima :hug:

Täällä suunnalla usko plussaan on jo haihtunut viimeistä häivähdystä myöten. Joten perästä Retuli tullaan. Huomenna veritestiin, jotta vastauksen saisin perjantaina. Pääseepä sitten vkloppuna aloittelemaan joulusiivousta kunnon kiukun vallassa. :LOL:
 
Retuli: Voi surku :hug: Kylläpä tää meidän lista nyt näyttää huonolta

EllaElias: Älä nyt vielä luovu toivosta. Onhan meistä pakko jonkun plussata. Vai laitetaanko toivo suoraan Minzuun? Oletettavasti noi kuumat aallot johtuu lugeista. Nyt kun rupesin muistelemaan niin niitä on tainnut olla ennenkin . Mä kärsin kanssa iltapalelusta, eilenkin vetäsin yöpaidan päälle flanellipyjaman ja villasukat jalkaan. Niine hyvineni sitten peiton alle lukemaan. Tunni verran mä viiihdyin siellä noissa varusteissa eikä sittenkään vielä ollut kauhean lämmin. Mä olen kyllä muutenkin kauhea vilukissa joten noille paleluille en ihan kauheasti laita arvoa. Meinaatko sä oikeasti malttaa niitä tulosksia perjantaihin asti, etkä huomenna itse testaa ollenkaan? Ihaltavaa kärsivällisyyttä.
 
PeePee ja Retuli :hug: Ei auttanut meidän kaikkien peukutukset... Lämpöisiä ajatuksia teille!

Rva Puh ja Pikkumyy halauksia :hug: ! Itku minulta pääsi teidän uutisianne lukiessa. Jopa on synkkiä uutisia tämä vuoden pimein aika tuonut tähän pinoon. Toivotan voimia, vaikka tiedän, että voiman toivotukset eivät kauheasti tunnu auttavan, mutta niin vaan meistä kaikista löytyy ystävien ja omin avuin ihmeellistä voimaa, jolla nousta syvistäkin vesistä.
 
Kiitoksia myötätunnosta rakkaat pömppikset, olette niin ihania vaikka kaikilla meillä on raskaita hetkiä ja piinaavia ajanjaksoja :hug: Kyllä tästä vielä noustaan. Vietellään joulu ja uusivuosi, ja sitten helmikuussa päästäisiin jo uuteen koitokseen. Eilen illalla tuli itkut väännettyä, vaikka päivällä tuntui vielä ihan ok. Mutta surut on surtava, muuten ei voi matkaa jatkaa.

Oikein paljon toivon nyt sitten teiltä lopuilta piinistelijöiltä plussauutisia :heart: Hirveesti onnea matkaan :heart:
 
Täällä rupeaa näyttämään kokoajan huonommalta, eilen iski kauhea siivousvimma mikä mulla enteilee menkkoja hyvin vahvasti, lugemössö on vaihtunut hieman punertavammaksi ja vatsaa juilii samanlailla kuin menkkojen alla. Jos tästä vielä plussa napsahtaa niin mä syön hattuni. Mun piinailut joka tapauksessa päättyy tänään kun töistä kotiudun, nyt ei vaan enää jaksa tätä epätietoisuutta. Hedelmöittymisestäkin on jo kuitenkin 15 päivää eli kyllä se jo näkyy jos on näkyäkseen. :|

Tilannetiedotus iltapäivältä, mä olen ollut ihan hemmetin ahkera työntekijä tänään. Punerrus lugemössöissä oli vain aamuinen ilmiö mutta tuska ei ole silti yhtään helpottanut. Mulla on ihan semmoinen kylmä tuskanhiki päällä ja ei oikein tiedä miten päin sitä olisi. pari tuntia pitäisi vielä odottaa :headwall:
 
Retulille ja Siisamille isot halit :hug: Niinkuin PeePee:n kans ollaan puhuttu, on nää niin mystisiä juttuja kun ei koskaan voi tietää mistä se jää kiinni ettei esim. blastot tarraa kiinni... Ja sit plussa saattaa tulla heikkosoluisella ja -laatuisella alkiolla.

En osaa sanoa mitään mitä ei oo jo sanottu, harmittaa ihan vietävästi teidän puolesta, toivoisin niin saavani päivittää rakkaat pömppisystävät plussalistalle!! Ja varmasti saankin, jostain pirullisesta syystä se joidenkin kohdalla
ottaa enemmän aikaa :( :ashamed:
Kovasti jaksamista toivottelen :hug:
 
Siisamille :hug:

Kylläpä meillä nyt on huonoa tuuria. Sain kun sainkin hcg-testituloksen jo tänään ja selvä nega oli siis sekin, niin kuin tässä jo pidemmän aikaa on ehtinyt itselle uskotella. Koville se, joka tapauksessa ottaa, varsinkaan kun pakkasessa ei ole enää mitään, eikä tulevasta ole mitään tietoa!!! :headwall:
 
Ei ole totta! :'( Voi rakkaat retuli, Siisami ja Ella, :hug: :hug: :hug: Kuten Kamilla jo totesikin, niin ei ole mitään, mitä ei olisi jo sanottu. Te ihanat, sinnikkäät ja upeat naiset, olette kaikki vaikka kuinka monen plussan arvoisia! Ja joku päivä te ne vielä saatte, uskottehan.

 
Kiitos myötätunnosta. :heart: Täällä toivutaan pikku hiljaa. Sain jo soitettua väestöliittoon. Uusi inssi on edessä, kunhan yhdet menkat on tulleet ja kohtu ok. Saattaa kyllä mun kierrolla mennä helmikuulle.

Paljon jaksamista siisami, ella , PeePee ja retuli. Kumpa tämä ketju olisi saanut iloisemman joulukuun. Minzulle toivotaan sitä parasta joululahjaa :heart:. Kovin monella on mieli maassa tällä hetkellä, mutta uusi vuosi tuo valoa synkkyyteen ja monta onnistunutta hoitoa!
 
Tulinpahan vain kurkkiimaan ja päätin jotain raapustella, että päästään takaisin etusivulle.

Kiitoksia kaikille :hug: :hug: :hug: lähettäneille!

Nyt ei auta muu kuin keskittyä joulun viettoon ja koittaa hetkeksi painaa nämä ikävät kokemukset taka-alalle. Seuraava hoitokin on vasta hamassa tulevaisuudessa, joten aikaa on olla ajattelematta - vähän liiankin paljon!
 
EllaElias: Ei se sitten teilläkään tärpännyt :hug:

Menkat alkoi ihan kunnolla eilen ja tein vielä lauantaina varmuuden vuoksi testin kun toi ukko rupes jossittelemaan mun lugejen lopetusta :kieh:

Aika pihalla on kyllä vielä ton tulevaisuuden suhteen. Pakkasessa meillä on yksi alkio ja se tietysti siirretään mutta sitten on tehtävä päästös ryhdytäänkö enää uusiin hoitoihin, kokeillaanko lahjoitetuilla soluilla vai yritetäänkö adoptoida. Isoja päätöksiä siis pitäisi tehdä. Täytyy varmaan maanantaina varata aika lääkärille jotta pääsisi neuvottelemaan noista luovutetuista soluista.

Vaikka toi meidän ICSI määrä näyttää hurjalta niin meille on kuitenkin tehty vasta 5 alkion siirtoa joista yksi päättyi biokemialliseen eli ilmeisesti jonkinlaista toivoa voisi olla. Paljon kyyneleitä on vuodatettu tässä torpassa ja paljon vielä vuodatetaan mutta kai se arki sitten taas vie mukanaan.

 


Maanantai 15.12 :wave:

MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt12
Adeliini....................oviksen induktio..............kp22/27-34/ktt
PeePee77..................PAS..............................kp8/29-31/tammi
Siisami.......................PAS...............................kp3/-/tammi
Retuli82.................... PAS...............................kp/-/helmi
EllaElias.....................luomuilua......................kp-/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/ktt



Testailijat :p

MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Tässä suoraa lainausta odotuspuolelta. Nuppu-neiti ja vaati päästä syliin tänne puolelle tullessani, taitaa tietää, että hän on vahvasti pömppishengellä ja -energialla aikaansaatu pieni ihme.

Lauantaina kotiuduimme. Sairaalassa viihdyimme reilun viikon, sillä aluksi painoja tarkkailtiin, oli keltaisuutta ja valohoitoa, mutta hienosti kullanmurumme siitä virkistyivät ja terhakoituivat. Sairaalassa viihdyimme myös minun toiveesta, sillä opettelua näiden kahden kanssa riitti ja riittää toki edelleenkin. Itsevarmuus kasvoi kuitenkin pikkuhiljaa aivan IHANIEN hoitajien ansiosta, joiden kanssa puhuimme ja puuhastelimme pitkät pätkät - heillä oli ihanasti aikaa. Olimme koko ajan omassa huoneessa, joten rauhassa saatiin nukkuakin.

Kotona on homma lähtent ihan kivasti sujumaan. Hommaa tietysti riittää, ja rankkaa on, mutta se on niin palkitsevaa!! Vauvat ovat vielä toistaiseksi erittäin tyytyväisiä - eivät itkeskele ja syövät reippaasti maitoa, jota minulla onneksi tuntuu rittävän. Yleensä meillä syödään, seurustellaan vähän aikaa ja sitten nukutaan noin 3 tuntia. Iltaa kohden ruokailut tihenee - tankataan siis yötä vasten ja yöllä hieman vaihdellen. Ollaan pidetty kohtuu samana heidän rytmiään, syövät osittain yhtäaikaa - toinen kun on päässyt vauhtiin, tuo iskä toisen kuivitettuna toiselle tissille - yhtäaikainen imettäminen alkaa siis sujua. Näin saadaan myös itse huilittua ja puuasteltua muutakin kuin jatkuvaa vauvanhoitoa.

Nyt nukkua tuhistavat tuossa tyytyväisenä, joten turinoinpa pikaisesti vielä synnytyksen etenemisestä. Torstaina 4.12. siis menin lopulta äitiyspolille supiesteluiden vuoksi. Iltapäivällä kohdunsuu oli parille sormelle auki ja kanavaa reilusti jäljelle. Halusivat kuitenkin ottaa mut seurantaan yhdeksi yöksi, koska supisteluja tuli jatkuvasti ja kohtuu säännöllisesti. Yötä vasten sainnukahtamislääkettä ja supisteluja ehkäisevää lääkettä. Kuitenkin pari tuntia pyörittyäni soitin hoitajalle, ettei lääkeet auta enkä saa nukuttua kipeiltä suppareilta (menkkakivut potenssiin 10 arvioisin itse). No, kohdun kanava olikin hävinnyt kokonaan ja leikkauspäätös tehtiin saman tien (klo tuolloin 01.00). Mua alettiin heti valmistelemaan ja klo 1.46 tuli poika ja heti perään klo 1.47 tyttö. Olin hereillä leikkauksen ajan ja odotin vain niitä rääkäisyjä, jotka tulivatkin ihan saman tien. Ihan uskomatonta. Iskä ehti paikalle puolessa tunnissa ja pääsi vauvojen luo heti kun heitä pestiin ja laitettiin lämpökaappiin. Mua he kaikki tulivat kurkkaamaan heräämöön parin tunnin kuluttua ja tyttö hamuili heti tissille =)
Leikkaus oli tosi helpon ja iisin tuntuinen kaikin puolin - mua ei pelottanut mikään ja homma oli hetkessä ohi. Toipunutkin olen hienosti, leikkaushaava on olemattoman pieni tuolla ihan tosi alhaalla pikkuhousujan alla piilossa.

Vauvat on ihania - heidän tuoksu ja ihon pehmeys on käsittämättömän ihana, olemme mieheni kanssa vain ihmetelleet heitä ja päivät soljuvat sellaisessa jännässä utuisen onnellisessa tunnelmassa. Toivon ihan koko sydämestäni teille KAIKILLE tät ä onnea. Ja uskon, että sinnikkkyys kyllä palkitaan jokaisen kohdalla.

Tässä vielä pari kuvaa. Eka heti syntymän jälkeen lämpökaapista Papu vasemmalla, Nuppu oikealla. Ja jälkimmäinen juuri hetki sitten kun tulin koneelle - järjestys sama.

Uskoa, toivoa ja rakkautta teile kaikille - olette olleet uskomaton tuki hoitojen ja raskauden aikasten pelkojen ajan.

:heart: :heart:





Miru, Papu ja Nuppu (ikää 11 pv) =)
 
Suurensuuret rutistukset kotiutuneelle perheelle! :heart: :heart: :hug: :hug: Ensimmäiset pömppisvauvat on saatu onnellisesti maailmaan ja hurmaamaan äiti ja isä. Silmät kostuu aika tavalla, kun vaan ajattelenkin teitä. Suloisia joulunodotuspäiviä pienten nyyttien kera!

Kovasti halien,
Kurre
 
Onnea koko perheelle!!

Nyt on kaksi testiä ostettu. JOS huomenna tai keskiviikko aamuna on testissä haamuakaan niin sitten menen verikokeeseen, mutta jollei ole niin sitten jätän verikokeen väliin ja lopetan luget keskiviikon jälkeen.

Lämpö nyt 37,0 ja on vahvoja menkkamaisia tuntemuksia, rinnatkin on arat. ktt12 tänään.
 
Ihanaa, Miru! :) :'( :D :flower:
Voiko olla mitään kauniimpaa kuin nuo vauvanne?!?
Täällä tippa linssissä ihastelen pikkuisiasi ja hymyilen
- on helppo olla onnellinen puolestasi Miru-kulta!

Voikaa hyvin koko perhe!
 

Yhteistyössä