Heippa! Meillä olisi nyt vielä yk0, mutta lopetin pillerit viime kuun 20.pv ja heti menkkojen jälkeen heilui peitot, mutta enhän mä edes ovuloinut sillon (tosin ei sitä aina tarttekkaan ovuloida että tulee raskaaks, säilyyhän ne siittiöt siellä tallessa vaikka kuinka pitkään
) ja tosiaan vaan kerran (niin taas että Yksi kertahan riittää) siellä makkarissa touhuttiin. Mutta nyt tosiaan tullu semmosia tuttuja oireita, että nännit on kipeät ja mulla on vatsa kovana (vaikka normaalisti aina sekasin) ja eilen tuli semmonen selittämätön pahan olon aalto. Selkäki on ollu kipeä mutta en tiiä johtuuko se tästä siskon sängystä missä oon muutaman yön nukkunu. Tosiaan viime raskauteni päättyi aborttiin (oli huono mies ja huono elämäntilanne), mutta sillon tuli oireet aika täsmälleen 2vk:n kohalla. Nyt olis just 2 viikkoa siitä kun oisin tullu (?) raskaaksi. Tosiaan avokki on 3kk reissulla ulkomailla ja sovittiin, että kun hän tulee takasin Suomeen niin aletaan yrittämään. Mutta oisko sillä vaavilla voinu olla ajastus vähän etuajassa ja tuliskin jo nyt
Oon kyllä ihan hullu ku epäilen joka toinen kuukaus että oon raskaana
Pitää varmaan ostaa huomenna testi vaikka siellä ei vielä mitään näkyiskään
Edit. Herranjumala mä järkytyin äsken ku katoin peiliin ilman paitaa. Miten mulla on noin hullun kokoset nännit O_O En sitte tiiä suurentaako toi siskon peili ku näytän siinä kamalan pulleelta muutenkin
Niinja kai seki vois olla (?) oire, että mulla on kamalan kuuma koko ajan vaikka siskon mielestä täällä on kylmä
Mun mutsillaki oli kuuma täällä, mutta sil onki vaihdevuodet
En kyllä tiiä, herranjumala oon ihan hullu
Ois kyllä aika älytöntä, että oisin nyt raskaana ennenku ollaan alettu ees yrittää. Sinänsä tylsää ettei ois sitte sitä yrittämisen jännitystä
(joo avokkiki sano tänään että "sä oot aika omituinen"
). Sisko ei suostunu ostamaann mulle raskaustestiä apteekista kotimatkalla, se taitaa olla vähän kyllästyny näihin mun juttuihin
Edit. siis tosiaan voihan nää mun oireet ihan hyvin johtua pillereitten lopettamisesta. Finnejäki tullu hirveesti. Tai sitten ovulaatiosta. Mulla kyllä ei oo koko elämän aikana ollu koskaan ovulaatiosta mitään oireita ja 11-vuotiaasta ollu menkat. Niin ja P.S. oon tosiaan 27v ja esikonen olisi suunnitelmissa
Niin ja avoliitossa ollaan miehen kanssa, kun tuolla kyseltiin parisuhdetilannettakin
Miehen mukaan naimisiin 10 vuoden päästä, vaikka ollaan kihloissakin oltu jo puoli vuotta
Aaapuaa siis asia mitä VIHAAN eniten koko maailmassa on epätietoisuus! Ja sitte pitää olla kaupanpäälle tämmönen vainoharhailija. Voin kertoa, että ei oo hyvä yhdistelmä
Niin tossa katoin kalenteria, niin se peittojen heiluminen olis tapahtunu jo 10 päivää oletettua ovista ennen, eli aika sissisimppoja mun miehellä on jos 10 päivää selviivät
Ja siitä on vasta 6 päivää aikaa ni eikai mulla voi vielä oireita tulla
Tää on kamalaa ku joka kerta aattelee, että nyt mä oon raskaana ja sitte ei kummiskaan ole. Sit ku mä olin sillon viime kerralla varma jo ennen testiä että nyt olen, ku oli niin selvät oireet. Ja sitten olinkin kun testin tein heti samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Yks kaveri tossa sano että "eihän se testi näytä mitään ku vasta viikon menkkojen alkamisen jälkeen" mutta kyllä mulla vaan viimeksi näytti heti ekana päivänä ja tosi vahvan viivan. Ehkä mulla on sitte jotenki korkee raskaushormoonipitoisuus ku oon raskaana
Niiiin että jos tota miettii ni voisko se näkyä testissä jo nyt (???)
Huhhuh ihan älytöntä tää toiminta
Nyt oon hiljaa!