*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

LiLy_ No niin mä muistelinkin tuolta aiemmista keskusteluista, siks ihmettelinkin et miten tää kierto nyt näin on venynyt.:| Mullahan oli myös kierto sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen, mut joka kerta kierto lyheni entisestään. Mut toivottavasti se täti nyt kurvais kylään, ku ihan mahdottoman pitkäksi on sun kierto kyllä menny.:(

Hyvää viikonloppua kaikille!=)
Inskun uutisia odotellessa!:)
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


PERJANTAI 11.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 60/??.....................19......................... 1.


Vattunen............yk 4.......................kp 32/35-38..............21.......................... 2.
inskun................yk 1..........................kp 30/28......................21......................... 2.


Ansku83...........yk 3..........................kp 23/35-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk3..........................kp 20/25-30.................23...................... 1.



Sunflower11........yk3..........................kp 15/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 14/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 12/28.....................28.......................... 2.
Nasu81...............yk 8...........................kp 11/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 10/32-34.................27......................... 1.



Pänä.....................yk 20.......................kp 8/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 8/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 6/27-29..............28.............................. 1.
Katie85................tjot..........................kp 5/??.....................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 5/27-28.....................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 4/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 4/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 4/47...................................................... 2.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy................................................kp ?/??.........................23........................... 1.



PIINAILIJAT


inskun.....................Dpo16
Ansku83..................Dpo9/5
Vattunen..................Dpo7
Sokruli......................Dpo7



TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Karpalo - Kivuista mäkin bongaan, ihan vasta puolisen vuotta sitten kuulin edes mistään ovislimoista, mut nyt kun oon alkanut tarkkailemaan (ällövaroitus!) niin kyl siinä kierron puolessa välissä/oviksen aikaan tulee sellasta paksumpaa ja klonttisempää vv:a.

Mites vattunen ja sokruli, teillä näkyis olevan loppukierto. Tuntemuksia? =)

Inskunille edelleen plussapuhuri!
 
Hei kaikille!

Olisiko tämä oikea osio minulle. Olisi tarkoitus jättää pillerit poissa parin liuskan jälkeen. Jos olen väärässä ketjussa niin kertokaa toki. :)
Niin siis nyt olisi vielä kaksi täyttä liuskaa pillereitä kaapissa. Ja ne kun loppuu niin uutta satsia en enää ajatellut ostaa. :) Tuntuu vain niin pitkältä ajalta odottaa että ne loppuvat.

Ninnan
 
Kiitos Sunflower11 ja -Karpalo- ! Ilmeisesti siis joukkoon mahtuu ja huolitaan :) Kiva juttu!
Tässä ketjussa vissiin muut ovat jo jättäneet ehkäisyn pois?? En ole lukenut ketjua vielä alusta saakka. Tarkoitus on kuitenkin :) Kunhan vain olisi aikaa paneutua tähän koneelle.
Paljon plussa puhureita kaikille! :)

Ninnan
 
Huomenta kaikille!
Laskureitten ja omien oireiden mukaan tänään ois sit ovispäivä :)
nyt sit sais tää pari vk mennä nopeesti että sais tietää jättääkö täti tulematta kylään :D

inskun tilanne näyttää kyllä aika hyvälle!!! :heart:

tervetuloa ninnan! Itselläni kun oli viime syksynä vielä pari liuskaa ja oltiin sovittu miehen kanssa että ne syön pois ja sitten "ruvetaan yrittämään" niin enhän mie malttanu niitä syyä sit kuitenkaan molempia, toisen söin ja toinen jäi kaappiin kun olin malttamaton ja laskin vaan päiviä millon ne loppuu :)
 
Katie juu täällä on niin rktt olo.. Hyvältä näyttää ainakin vielä. :D Väsyttää vaikka viime yönä nukuin 13h, vessaan heräsin kaks kertaa viime yönä, nyt aamulla ollut oksettavaa olo, maha oudon tuntunen, painetta ja sellanen kovan tuntunen. Ja nyt tosiaan menossa dpo8 :D
 
Ninnan - Tervetuloa! Kyllä tässä ketjussa kaikilla taitaa olla jo ehkäisy pois ja yrityskertoja enemmän tai vähemmän takana. Mut eipä sillä väliä, jostain me kaikki alotetaan eikä tästä ketjusta ketään pois rajata =) Me miehen kanssa jätettiin ehkäisy pois viime kesän lopussa, tulin syksyllä raskaaksi, mut se päättyi keskenmenoon 11/10 viikolla 9+2 :'( Km:n jälkeen on mennyt kahdet tädit ja nyt kp5 eli uutta kiertoa alotellessa. Mä en dippaile ovista, toistaiseksi mennään muutenkin tjot-meiningillä ja toinen syy on se, et mulla on pco-tyyppiset munasarjat eli ovisplussia on vähän miten sattuu ja mulla menee niihin tikkuihin hermo :D

katjuliini - Peitto heiluu! :)

inskun uutisia odotellessa!

Plussatuulia! :cool:

Ja Sokruli kerkisi väliin, hyvältä kuulostaa! Jännää jännää =)
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi inskun :| mutta niinkuin itsekkin sanoit, uutta ovista odotellessa :) Olin vaan jotenkin ihan varma että oot eka plussaaja täällä : /

On tää meidän kaikkien elämä vaan tällä hetkellä aikamoista odottamista, pitäis koettaa "unohtaa" nää ajatukset ees hetkeks mut eihän sitä voi.. Kohta on jo ihan huomaamatta tullut kevät kun elämä pyörii menkkojen ja ovisten ympärillä ja kalenteria kytätessä :D mutta miksikäs ei, kun sitä perheenlisäystä niin kovin toivoo :heart:
 
Terppa!

Täällä ei vieläkään menkkoja näy eikä kuulu.
Mää nyt sit teen sillä tavoin etten mtn seksiikään harrasta ennen ku ne menkat ovat tulleet väh. 2kk ajan. Tosin nyttenki tais viimeinen lapsen yritys kerta olla tammikuussa. Ei oo oikee ollu aikaa ku meille tuli tossa tammikuun puolessa välissä koira vauvva niin sen kouluttaminen vie kyllä aikaa eikä muutenkaan innosta seksi samassa huoneessa pennun kanssa oikee... Ku se nukkuu meidän kans makkaris. :) Ja ainut huone jonne voisin sen päästää hetkeks vahtimatta on eteinen, wc ja keittiö. Mut ku tää pölssi sit vinkuu siel uudes paikas nii joo-o... Tai siis ku ei oo tottunu olemaan siel. Pitäis siivota työhuone kondikseen että vois ton penikan päästää vapaaks tänne mut energiat ihan nollassa varsinki ny ku oon kipeenä..... Mutta joo. Mikäli kesäkuun lopulla ei menkkoja näy, sit voinkin varata ajan lääkärille ja selvittämässä mikäs siel on oikein vikana!?! o_O
 
niin ja nuo sokrulin oireet kuulostaa aika lupaavalle =)
Joo mul oli melkee samat oireet Joulukuussa. Siis oksetti, kauhee väsymys, outo tunne vatsassa.. Juuri ku pääsin toivomaan ku menkat oli kk myöhäs ku noi tuli niin PAM! Sieltähän ne menkat sit tulikin....... Olisiko mun stressi voinut aiheuttaa sit ton pahoinvoinnin ja oudon tunteen vatsassa sekä väsymyksen? Vähänkö ärsytti ku luulin et päästiinpäs helpolla ku näin äkkii tärppäs mut ei!! :D
 
Muuten, miten pitkät menkat teil kaikil tääl on siis monta päivää kestää?

Ennen ku aloin pillereitä käyttämään niin ne kesti 6-10pv.
Viimeiset 6 menkat ainaki kestäneet VAIN 2pv. O___O
Voisikohan se vaikeuttaa raskaaksi tulemista? :eek:
 
ninnan: tervetuloa!! :)

inskun: pahoittelut tädin tulosta. :( tsemppiä uuteen yritykseen!! :hug: :heart:

sokruli: ++++++++PLUSSA++++++++ TUULIA!!! :heart:

LuvLucy: ihan ensimmäisiä menkkojani muistellessani tuli aina sen 3-4 päivää.. mutta myöhemmin ne kestikin sitten aina sen 7 päivää. Nyt pillereitten jälkeen jokaiset kestänyt sen 6 päivää. :)


Täällä edelleen täti kateissa ja testi näyttää edelleen negaa. Tylsäää! :(
Äsken alkoi kovasti jomottamaan vasemman munasarjan kohdalta.. enteiliskö tädin tuloa vai mitä häh...
 
Inksunille tätipahoittelut :|

Sokrulille ++++++puuuuuuuh++++++!! =)

LuvLucy - Siis ymmärsinkö oikein että sulla ei oo pillereiden lopettamisen jälkeen ollut menkkoja? Vai onko vaan nyt myöhässä? Mulla kestää yleensä 4-6 päivää, eka ja vika päivä on sellasta tuhrua ja kunnon vuoto kestää 3-4 päivää. Menkkojen kesto saattaa vaihdella, samoin vuodon runsaus. Mä en usko että se itsessään vaikuttaa raskautumiseen millään tavalla, menkkojen epäsäännöllisyys sen sijaan kyllä hankaloittaa raskautumismahdollisuuksia.

LiLy - Sun kohdalla melkein uskaltaisi toivoa et täti tulisi. Pääsisit uuteen kiertoon kun testitkin on negaa kerran :hug:
 
Katie85 Siis lopetin pillerit lokakuun lopulla 10. Menkkojen piti alkaa viikon sisällä tietenkin pillereitten lopettamisen jälkeen, mutta tulivatkin vasta joulukuun lopulla ja tosiaan vain ton kerran on vasta menkat tullu ku pillerit oon jättäny veks. Ennen menkat tuli tosiaan 5-7pv kuluessa ku jätin pillerit veks ja jos en pillereitä käyttäny nii tuli aina n. 30pv kuluessa uusiks. Mut nyt ei kuulu mitään ja terkkari sanoo vaa et sit ku on menny 6kk ettei menkkoi näy niin sit alkavat selvittämään ja kerta joulukuun lopul tuli viimeks ni jos ei kesäkuun loppuun mennes tule niin sit pirauttelen sinne ja hankin sen lääkäri ajan peekele. :D
 

Yhteistyössä