Kiitos kun huolitte mukaan!
Tirtsa Pahoittelut tädistä.:hug: No, uutta yritystä vaan kehiin!
Ennen ekaa raskautumista mäkin aina nostin jalat ylös peiton heilutusten jälkeen.
Ehkä siitä jotain apua oli, mistäpä sitä tietää.
Join myös granaattiomenamehua ja yritin muistaa syödä säännöllisesti salaattia. Muistaakseni nimenomaan sitä vihreän salaatin syömistä suositellaan, pitäis auttaa kiinnittymisessä. Nyt mietin pitäiskö käydä ostamassa apteekista ihan foolihappolisää...kunhan täti tulis jotta sais selkeyttä tähän mun kiertoon.
Tänä aamuna tuli pientä tuhrua paperiin vessakäynnillä...nyt tässä odottelen, et enteileekö tätiä kylään?!
Te tunnutte kaikki tuntevan oman kroppanne ja kiertonne niin ihailuttavan hyvin.=) Mä oon syöny pillereitä melkein koko aikuisikäni ja kun lopetin ne lopulta heinäkuussa 2009 olin aivan ihmeissäni kaikesta siitä hormonimylläkästä mikä alko. Kuvittelin joka kierrossa olevani raskaana, kun oli niin paljon raskausmerkkejä, jotka oikeasti kuuluikin normi kiertoon.
Ja voi sitä tunteellisuuden määrää!!! Saatoin itkeä tihrustaa onnen kyyneleitä mitä ihmeellisimmissä paikoissa, mitä ihmeellisimmille asioille.
Naurettavin asia jolle itkin oli, kun mies tuli omista polttareistaan kotia (oli ollut huiman yhden yön pois)! Mies tuli kotia ja purskahdin itkuun, kun oli ollut niin ikävä!:ashamed: Tosin siitä päättelin, et jokohan oisin raskaana eikä siitä kierrosta sitten tätiä enää tullutkaan vaan toinen viiva r-testiin.
Mut mies ehti jo huolestua mun mielenterveydestä, heh.