*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Sinin, tervetuloa joukkoon :)

Ja pahoitteluni kaikille tädin kohtaamisesta :hug: mutta pää pystyyn ja uuteen yritykseen. Täällä toivon tädin saapuvaksi ajallaan, jos on tullakseen. Ne piina päivät ovat niitä päiviä jolloin aika matelee totaalisesti. Olen ostanut jo testin valmiiksi kaappiin ( vaikka vannoin etten osta kun vasta sitten kun menkat totaalisesti myöhässä ) ja voin lyödä vetoa että jos ei tädistä viikonloppuun mennessä kuulu, testailen :) Nyt on kuitenkin enemmän sellainen olo, että tärppi ei ole käynyt. Olo on siis jotenkin paljon rauhallisempi :rolleyes:

Pieni galluppi ja uteliaisuudestani kyselen: Oletko käyttänyt poppaskonsteja hedelmöittymisen maksmointiin/raskautumisen eteen? :)
Itse olen aloittanut raskausvitamiinit, jotka käyvät siis myös silloin kun raskautta suunnitellaan. Greippimehua olen juonut ja ... niin naurettavaa kuin se onkaan niin usein peiton heilutuksen jälkeen nostan jalat hetkeksi ylös :LOL: ihan kuin ne simpat ei sinne muuten menisi, no kai sen tiedän jo itsekin että meneehän sinne ne mitkä on mennäkseen. Mutta kaikki keinot ja konstit täytyy kokeilla :) Saa nähdä mitä kikkaskonsteja tässä vielä keksikään...

Mutta nyt toivotan oikein makoisia unia kaikille!

Tirtsa

G: mä syön niit raskaus monivitamiineja :) en oo muita keinoja viel ottanu käyttöön.. :)

On: mulla on ihan järkyttäviä alavatsakipuja oikeella puolella. Luulin et mun ovis oli ja meni jo.. Tosi kauheita kipuja, ihan ku joku puukolla repis mun alavatsaa rikki :( oisko kellään tietoo mitä tää on?

Huomenta vaan kaikille!

Tännepä tuli tänä aamuna täti kylään... prkl! :( Noh, tietty harmittaa, mutta uutta yritystä putkeen.
Loma on yllättävän lähellä ja saattaapa sattua oviskin sinne juuri :)

Tällä kertaa ei siis muuta päivitettävää kun tuo kp.

Mukavaa päivää kaikille!

Kiitos kun huolitte mukaan!:)

Tirtsa Pahoittelut tädistä.:hug: No, uutta yritystä vaan kehiin!
Ennen ekaa raskautumista mäkin aina nostin jalat ylös peiton heilutusten jälkeen.:p Ehkä siitä jotain apua oli, mistäpä sitä tietää.:D Join myös granaattiomenamehua ja yritin muistaa syödä säännöllisesti salaattia. Muistaakseni nimenomaan sitä vihreän salaatin syömistä suositellaan, pitäis auttaa kiinnittymisessä. Nyt mietin pitäiskö käydä ostamassa apteekista ihan foolihappolisää...kunhan täti tulis jotta sais selkeyttä tähän mun kiertoon.:)

Tänä aamuna tuli pientä tuhrua paperiin vessakäynnillä...nyt tässä odottelen, et enteileekö tätiä kylään?!

Te tunnutte kaikki tuntevan oman kroppanne ja kiertonne niin ihailuttavan hyvin.=) Mä oon syöny pillereitä melkein koko aikuisikäni ja kun lopetin ne lopulta heinäkuussa 2009 olin aivan ihmeissäni kaikesta siitä hormonimylläkästä mikä alko. Kuvittelin joka kierrossa olevani raskaana, kun oli niin paljon raskausmerkkejä, jotka oikeasti kuuluikin normi kiertoon.:) Ja voi sitä tunteellisuuden määrää!!! Saatoin itkeä tihrustaa onnen kyyneleitä mitä ihmeellisimmissä paikoissa, mitä ihmeellisimmille asioille.:D Naurettavin asia jolle itkin oli, kun mies tuli omista polttareistaan kotia (oli ollut huiman yhden yön pois)! Mies tuli kotia ja purskahdin itkuun, kun oli ollut niin ikävä!:ashamed: Tosin siitä päättelin, et jokohan oisin raskaana eikä siitä kierrosta sitten tätiä enää tullutkaan vaan toinen viiva r-testiin.:) Mut mies ehti jo huolestua mun mielenterveydestä, heh.:whistle:

Tervetuloa kaikille uusille!! :heart:
Pahoittelut heille joille täti tuli kyläilemään mutta toivotaan että seuraavasta kierrosta tärppää! :)
Ja heille jotka odottavat tätiä niin toivotaan että täti pian kurvaa paikelle niin saatte selkeyttä kiertoon ja pääsette uuteen yritykseen. :)

On: Raskausoireita on esim. etovaolo ja kamala turvotus, jatkuva väsymys ym. Mutta en jotenkin usko että olen raskaana, herkällä testillä testasin tuossa sunnuntaina mutta nätti nega oli, ehkä himpun liian aikasessa olin.. :LOL: Joten nyt vaan odottelen tuleeko täti ajallaan. :) Ens kierto mennään varmaan TJOT meinigillä.

Sinin: Tervetuloa!!! :)

Tirtsa: Tätipahoittelut, tsemppiä uuteen yritykseen! :)

G: Täällä ei vielä olla mitään keinoja käytetty, mutta seuraavassa kierrossa tarkotus alkaa napsimaan niitä monivitskuja ja juomaan greippimehua.. vaikka se onkin ihan karseeta.. :x mutta mitäs se kuumeilija ei tekisi.. :LOL: onhan niitä vaikka ja mitä.. täällä esim aika paljon vaikka ja mitä vinkkejä ja konsteja Perhesuunnittelun kotisivut

Heippa ihanaiset! Täällä ollaan viikonloppu rentouduttu mökillä miehen kanssa. Oli ihanaa! Ovista alkoin tikutella nyt ensimmäistä kertaa ikinä eilen. Viiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva eli negatiiviseksi tulkittava. Tänään viiva oli vielä haaleampi kuin eilen. Kummaksuttaa, koska eihän ovis ole vielä varmasti ollut kuin näin aikaisin aloin testata. Kai nuo viivan vahvuudet sitten vaihtelee testien välillä, vaikka siis samaa merkkiä ovat? Jospa mä sen oviksen vielä bongaan kun joka aamu testailen!

Sunflower11
Tää ottaa haasteen vastaan ja AIKOO :D raskautua ennen kesää :)

Nyt on menossa yk 3 ja kp 12/28-31
Ovista odotellaan ja tikutellaan jahka lähestyy :) Sen verran kipuilee et varmaan piakkoin, viime kierrossa oli vasta kp 19 ovis+

Toivottavasti tänne mahtuuv vielä :)

Niin ja kolmatta toiveillaan, miehen mielestä nyt on pakko tärpätä kun on 3 yk, kolmatta yritetään ja kolmas kuukausi ja eilen kaupassa punnittiin munkkeja (xD) niin niille tuli hintaa 3,33 e :LOL::LOL:

Sunflower: Tervetuloa! :) Noi munkit oli hyvä :)

Tätipahoittelut myös sinulle Sinin :( Mutta nyt vaan ovista bongailemaan ja uudet yritykset kehiin. Mä taidan jättää tikut kotiin enkä ota niitä reissuun mukaan. Josko en miettis asiaa sitten niin paljon ja tärppäis sitten kun ei sitä niinkään mieti. Toivoa on!

Kiva myös kuulla, että muillakin on poppaskonstit käytössä :rolleyes:

IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ MEILLE UPEILLE NAISILLE!

Sunflower11
Kiitos :D

Ei nää kolmoset kyllä tähän lopu kun juteltiin miehen kanssa puhelimessä niin 3min33sec.. Spooky :D
Mut jos tää tarkoittaa sit et tullaan odottamaan kolmosia niin... ;)

No ei, ei me oikeasti olla taikauskoisia, hassuja sattumia vaan.

Ja kiitos tervetulotoivotuksista :D

Sunflower11: Tervetuloa!! :D Eihän sitä tiedä vaikka noi munkit ja puhelut meinais tärppiä! :D

Sinin: Tätipahoittelut, ja tsemppiä&plussatuulia seuraavaan kiertoon!! =)

JA HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ MEILLE IHANAISILLE! :heart: :heart: :heart:

Tirtsa: En oo käyttänyt mitään "poppaskonsteja" aiemmin ja nyt tässä miettiny että pitäiskö sitä ruveta mut jotenki miun usko tollasiin on aika hataralla pohjalla, ennemmin uskon että tulee jos on tullakseen... Jos ei rupee pariin kk tärppäämään niin enköhän mie oo kohta ottamassa selville kaikki maholliset keinot edistää asiaa... =)

Sokruli: Onko selvinny vatsakivun syy?

Itelläni kanssa nyt pari pv ollut tosi kova alavatsakipu, Tällä viikolla pitäis olla ovulaatio ja oon joskus kuullut että se vois tehä mut ei oo kyllä ikinä ennen miulla aiheuttanu vatsakipuja, ainankaan näin kovia.. Mietin sitäkin että oisko se keskenmeno voinu vaikuttaa tähän, et sen jälkeen kovemmat, en tiiä oikein..
Just kun ois tärkein viikko peiton alla touhuilla :D ni sit on vatsa sen verran kipee että ei oikein oo innostusta : / mutta jospa tää tilanne tästä loppuviikkoon mennessä muuttuis.
Ja Sunflower miun mielestä tuo kuulostaa kyllä sille et selvästi merkki jostain ;) en oo itekkään taikauskonen mut monta sattumaa pienelle ajalle =)

Niin tämä kotiäitiys pehmittää aivoja ja tulee kirjoitettua mitä sattuu.:LOL: Esikko syntyi siis viime lokakuussa eli 10/10 eikä 11/10 kuten kirjotin.:D

Ansku83 Oon optimisti, joten mulle voi laittaa kierron pituudeks 34.:D Katotaan sitten mikä todellisuus tulee olemaan, mut toistaiseks jaksan uskoa ettei kierto veny sen pidemmälle.:)

Sunflower11 Mä taidan olla vähän taikauskoinen, koska uskon että tuo on merkki jostain.:D Peitot heilumaan ja kolmosia odotteleen.:LOL:

Päätin tässä kierrossa tehdä saman kuin silloin yli vuosi sitten ennen raskautumista. Eli lasken mahdolliset ovispäivät lyhyimmän ja pisimmän kierron mukaan ja peittoja heilutellaan sitten 1,5 viikkoa.:D Kunhan peitot heiluu joka toinen päivä vähintään, niin siellä on siimahännät odottamassa oikealla hetkellä.:LOL: Tällä tavalla tulin siis raskaaksi aiemmin.

En muistanutkaan kuinka ikävät nämä tätituntemukset on.:( Väsyttää ja vatsa oli tosi kipeä eilisen päivän. Toivottavasti jäi vain tuohon ensimmäiseen tätipäivään alakuloisuus, tänään on pakko päästä ulos! Onneksi mulla on täällä kaverina vajaan 5kk ikäinen ilopilleri.:heart:

Mitä greippimehua ootte muuten juoneet? Ajattelin kokeilla sitä kunhan täti kurvaa pois meiltä.=)

Minäpä tulen joukkoon mukaan :wave:
viime kierrossa join greippimehua ja raskaaksi tulin ja sitten eilen viikolla 6+5 päätti ettei ollut vielä aika :( noh mutta tää kierto pitäs kuulemma pitää väliä ja sitten aloittaa yritys uudelleen ja niin vannon greipparin nimeen että aijon sitä myös seuraavassa yrityksessä "nautiskella" niin pahaa kun se onkin nii menee kyllä alas :D

elikkäs tääl olis toinen toiveissa pillerit lopetin 8/10 yrityskerroista en ole ihan perillä kun tuo kierto on niiiiiiiiiiiiiiin pitkä ja vaihteleva että hullux meinaan tulla
ja eilen tosiaan sit menkat alko että se olis sit kp 2/47?

Lilli88 : mulla ainakin viivojen vahvuudet vaihteli eri päivinä. saattoi ensin olla tummempi ja sitte taas valeempi ja taas tumma jne. Onnea tikutteluun!
Sunflower11 . Tervetuloa! kyllä noi sattumat jo jotain meinaa, sano mun sanoneen :)
Sinin : mä olen juonut valion greippimehua, sitä saa kauppojen kylmähyllystä, ja on mun mielestä parasta, ja alkuirvistelyjen jälkeen siittä on tullut jopa herkkua! :p
Matte07 Tervetuloa! Pahittelut km:stä :( .
G: Täällä myös ollaan greippimehua juotu ja d-vitamiineja syöty.

Tänään vasta dpo 5. Huoh! Odottavan aika on pitkä.

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

KESKIVIIKKO 9.3.2011

KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 58/??.....................19......................... 1.

Vattunen............yk 4.......................kp 30/35-38..............21.......................... 2.

Manda86............yk 3.........................kp 29/28.....................24.......................... 1.
inskun................yk 1..........................kp 28/28......................21......................... 2.
Ansku83...........yk 3..........................kp 21/35-37...............27........................ 1.

Sokruli................yk3..........................kp 18/25-30.................23...................... 1.
Sunflower11........yk3..........................kp 13/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 12/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 10/28.....................28.......................... 2.

Nasu81...............yk 8...........................kp 9/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 8/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 6/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 6/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 4/27-29..............28.............................. 1.
Katie85................tjot..........................kp 3/??.....................25............................. 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 2/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 2/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 2/47...................................................... 2.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy................................................kp ?/??.........................23........................... 1.

PIINAILIJAT

inskun.....................Dpo14
Ansku83..................Dpo7/3
Vattunen..................Dpo5
Sokruli......................Dpo5

TAUSTALLA

Lara--

HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:

Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan

Viimeksi muokattu:
:D Halus näköjään heilahtaa tuonne pinkan yläkulmaan tuommoinen pieeeeni iloinen hymiö....noh, mikäs sen sopivampaa meille! :D Olkoot siellä hymyilemässä! =)

Kiva kun on tullut uusia joukkoon, Sunflower ja Matte TERVETULOA!!! :wave:

Ja mahottomasti anteeks et jäi vähän retuperälle tuo eilinen päivitys, mut nyt PITÄIS olla kaikki taas ajantasalla! :D

Ja tätipahoittelut sen kohdanneille! :hug: Paitsi Sinin onnittelut, pääsette nyt kunnon yrityksen aloittamaan! :D :heart:

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä, vieläkään!

Yhteistyössä