*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Nyt on kyllä jännät hetket.. Koko päivän ollu alamahassa semmonen tunne että menkat alkaa mutta ei ainakaan toistaiseksi ole mitään tullu. Jos ei tänään ala niin huomenna testaan tai sitten odottelen vielä huomisen ja perjantaina testaan jos ei tätiä kuulu.

Mulla tuli tähän kiertoon greippimehu mukaan... Katsotaan auttaako. Meinaan juoda nyt koko kierron alkupuoliskon. Silloin aiemmassa raskaudessa plussasin greippimehu kierron jälkeen.

Inskun: toivottavasti se täti nyt on tulematta! Sais tähänkin ketjuun tulla jo niitä plussia!

Tervetuloa minunkin puolesta myös kaikille uusille!=)

Matte07: Tervetuloa! =)

inskun: jännää, ois hienoa saada ketjun eka plussa. ;) Täällä peukut pystyssä että täti tajuais pysyä poissa!

Kierto sen kun venyy vaan.. ylihuomenna ois jo sitten kp60.. tässähän tulee kiire plussailla ennen kesää jos mulla kierrot näin paljon venyy. :LOL:

inskun - Mie täällä kanssa jännään sun puolesta! Toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa!!!

Täällä päin tuntuu, että kattoo lähtee päänpäältä kun niin kauhiasti tuulee...

Plussatuulia puhaltelen jokaiselle!!! Näihin tunnelmiin lopetan ja toivotan hyvää yötä =)

inskun, huiii...tulisko nyt eka plussa! Viivanvahvistumisajatuksia sinne! +++ :)
LiLy, voihan kurja tuon sun kiertosi kanssa... :/ Tikutitko/löysitkö ovista ollenkaan?

G: Greippimehu ja vehnisöljy ovat aseinani, tosin tuo öljy on ihan muutenkin ollut kuvioissa ja mehua olen alkuvihan jälkeen oppinut rakastamaan ja siitä on tullut jonkinlainen "aamuriitti", herättää ihanasti! :heart: Ja monivitskuja syön ihan muutenkin. Mietin, että voisi ottaa kuvioihin nyt myös tähän kiertoon aamupupuilut... En ole ollenkaan aamuihmisiä, mutta jos mieli muuttui greippimehunkin kanssa, niin miksei sitten tämänkin asian... :D

inskun huihui!!! Jännäää!! :D Laitetaanko haamuilemaan siut? :D Taidatki saada oikee tuplakunnian, olla tän pinkan eka plussaaja ja myös eka jonka mie siirrän plussaajiin! Tosin tuo jälkimmäinen nyt mikään kunnia asia ole, mut kumminkii! :D Lauantainako meinasit testata? =)

inskun: Nyt taitaa tulla tän ketjun eka plussa! Täti pysy poissa ja viivat vahvistukoon! :heart:

-Karpalo-: Joo kyllähän mä tikuttelin, muttei siitä oikeen mitään tullu. Aloitin nimittäin tikuttelun jo kp 14.. ja tikut loppuivatkin aika nopeesti eikä tullut sitten tilattua lisää, kun välillä tuli vahvaa viivaa ja välillä ei sitten viivan viivaa.. niin palo vähän päreet niitten kanssa.. :LOL:
Mulla on vaan semmonen fiilis että mun ovis ois ollu joskus kp35 tienoilla.. sillon nimittäin oli aikamoiset meiningit alavatsassa ,nippailua ja sun muuta mukavaa (ja myös kp35 oli se vaaleanpunainen pienen pieni vuoto joka loppui kun seinään), ja sehän selittäis tietenkin tän kierron venymisen.

Inskun Aivan mahtavaa!!!:D Viikonloppuna uutta testiä kehiin ja uudestaan viivaa kehiin!=)

Karpalo Aamupupuilujahan suositellaan, koska silloin kait on virkeitä siimahäntiä.;) Niitä mäkin suosisin, JOS esikoinen ei heräis joka aamu kuuden ja seitsemän välillä. Mäkään en oo varsinaisesti aamuihminen.:ashamed: Mut jostain pitäis löytyä energiaa ja aikaa peittojen heilutteluun aamuisin.:D

LiLy_ Onpas sulla vain pitkä kierto!!:O Eikö sulla ollu välissä jo lyhyempiäkin kiertoja?! Onko sulla ollu stressiä normaalia enemmän? Liika stressi voi pitää tädin pois.:(

Greippimehu kuuri aloitettu.:D Oon suuri greipin ystävä, mutta täytyypä sanoa ettei tuo mehu ihan mun lempparijuomaa ole...mut mitäpä sitä ei tekis tämän pikku projektin eteen.:D

Plussatuulia kaikille!!=)

Inskun Jännittäviä aikoja eletään! :) Voi kun se tän pinkan eka plussa nyt tulis!

Karpalo Voi kun jaksaiskin aamupupuiluja harjoittaa! Mä oon niiin aamu-uninen, ettei taida onnistua! Sitä paitsi mies lähtee niin aikasin töihin, että viikonloput on ainoa mahdollisuus tuohon. Vois tietenkin ottaa itseä niskasta kiinni ja kokeilla ensi viikonloppuna kun oviskin kai ajoittuu viikonlopulle..:)

Mä oon nyt rentoutunut ja ottanut aikaa itselleni! Luulen, että stressi on ollu suurin tekijä, miksi viime kierto veny niin älyttömän pitkäksi. Mulla on vahva luotto siihen, että kun kevät tulee ja aurinko alkaa paistaa niin se herättää luonnon ja mut tästä talviunesta. Täytyyhän sen plussankin silloin viimein tulla, meille kaikille! :)

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

TORSTAI 10.3.2011

KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 59/??.....................19......................... 1.

Vattunen............yk 4.......................kp 31/35-38..............21.......................... 2.

inskun................yk 1..........................kp 29/28......................21......................... 2.
Ansku83...........yk 3..........................kp 22/35-37...............27........................ 1.

Sokruli................yk3..........................kp 19/25-30.................23...................... 1.
Sunflower11........yk3..........................kp 14/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 13/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 11/28.....................28.......................... 2.
Nasu81...............yk 8...........................kp 10/26.......................29.......................... 1.

satuh83................yk 4........................kp 9/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 7/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 7/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 5/27-29..............28.............................. 1.
Katie85................tjot..........................kp 4/??.....................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 4/27-28.....................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 3/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 3/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 3/47...................................................... 2.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy................................................kp ?/??.........................23........................... 1.

PIINAILIJAT

inskun.....................Dpo15
Ansku83..................Dpo8/4
Vattunen..................Dpo6
Sokruli......................Dpo6

TAUSTALLA

Lara--

HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:

Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan

Viimeksi muokattu:
Sinin: Eli mulla on nyt tähän osti ollut kolmet luomumenkat pillereiden lopetuksen jälkeen.. eikä oo venyny kierto näin pitkäks koskaan ennen. Viime kierto oli 34, sitä edellinen oli 38.. eli kierto periaatteessa lyhentynyt kokoajan. Ja nyt jo kp59.... plaah! En kyllä ainakaan tunne että olisin todella stressaantunut, kun eka yristyskierto tää on ollut niin ei olla täällä otettu minkäänlaisia paineita vauvantekohommissa.. mutta kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa ottaa päähän ku kierto venyy ja venyy ja venyyy....|O

Hmm, olisko inskun meidän ketjun eka plussaaja?? :)

Lily - Tunnen tuskasi, mullakin nuo kierrot välillä venyy ja paukkuu! Ja samaa mieltä ovistikuista, hermot niihin menee! :D

Karpalo - Hatunnosto niille jotka jaksaa/pystyy aamupupuiluun. Mä olen kyllä niin myrskyn merkki aamuisin ettei kyl kykene! Tai tosi harvoin. Yleensä aamulla on niin ruma ja ankee ja kärttyinen olo ettei seksiasiat kyllä todellakaan ole ensimmäisenä mielessä :D

Mites Ansku, etkös säkin ole nyt piinailija? :)

ON: Ei mitään uutta, kp4 ja vuoto hiljalleen lopuillaan. En edelleenkään aio tikuttaa ovista, mut tuntemuksia kyllä seurailen. Mistä osaatte epäillä omaa ovistanne, millaisia oireita teillä on?

Katie kyllä vaan olen! =) Missään ei tunnu miltään, ei niin yhtään miltään! Vähä alkaa epäilyttää et tuo dpo4 on se oikee lukema ja se kp13-14 välisen yön kipu oli jotain ihan muuta! Ens viikollahan sen näkee rupeeko oireilemaan mitenkää vai ei!

Ansku83, unohdin vain ilmoittaa tähän ketjuun :D Kirjoittelen enemmän tuolla Esikoista yrittämään 2011 - ketjussa. Täti tuli maanantaina, nyt kp 4/27-28. Tässä kierrossa todellista yritystä, nyt ei saa mennä enää ohi! Bongasin tuolta tuon greippimehun, laitoin miehen kauppaan, hieman herätti ihmetystä :D

Kävin shoppailemassa tänään. Jotenkin eksyin vauvavaateosastolle. Itsensä kiusaamista oikeasti. Ja työkaverit vihjaili taas kovasti, heidän mielestään mulla oli äitiyspaita päällä. No ei ollu, vaikka olen mä muutamat jo ostanut valmiiksi. Itsensä kiusaamista sekin :( Se tuntuu kyllä aika pahalta, kun niin usein ne asiasta kiusoittelevat. Kellekään en ole meidän yrittämisestä puhunut.

Paljon plussatuulia inskulle! Me tullaan perässä!!!

Katie, mä ainakin bongaan oviksen kivuista, tosin niitä on useampina päivinä, joten sinänsä hankala ajoittaa, mut h-hetkellä oon saattanut yöllä herätä kovaan kipuun, joka on tosi erilaista kuin muut kivut, polttavaa ja tuskaista, mutta suht lyhytkestoista. Yleensä oviksesta alkaa sitten keltarauhasjomottelut, jotka kestääkin enemmän tai vähemmän tuntuvina tädin tuloon asti. Limoja oon alkanut bongailemaan vasta oikeastaan greippimehuilun jälkeen, joka lisännyt niitä tosi kivasti, ennen nimittäin en todellakaan bongannut kuin todella harvoin mitään "ovisliman" kaltaistakaan. Eli siinä mielessä oon ollut mehuun tyytyväinen, vaikkei se plussaa olekaan vielä tuonut mukanaan. :rolleyes:

Mutta pääsyy oviksen tikutteluun toissa kierrossa oli, että halusin saada varmuuden siitä tapahtuuko mun kropassa edes mitään. Eli uteliaisuus ja samalla stressin lievitys siihen, että ovuloinko edes. Käytin digihymynaamoja, joista oliko nyt jo tokalla pärähti hymynaama ruutuun, joten niitä jäi ihan kivasti siis ylikin. Sen vuoksi ajattelin törsätä ne nyt tässä kierrossa pois kaapeista pyörimimästä! :D

Sunflower11
Mie kyllä tikuttelen ovista, mut huomasin viimekierrosta et tosiaan limailut on sitäluokkaa ja jotenkin kivuistakin ehkä, mut tikulla oli hyvä tarkistaa.. tai no silloin aloitin kp 6 tikuttamaan ja kp 19 tuli vasta ovis+.
Ens kierrosta tuskin tikuttelen. Ei jaksa.. :|

Nyt eilisestä asti on ollut hiivaoireita, todella kiva jos se nyt iskee kun on oviskin tulossa..

Yhteistyössä