*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Luv lucy mulla menkat on melkeempä aina kestäny sen 5-7pv. Pillereiden kanssa ja ilman ja sit sen keskenmenon jälkeenkin, sen jälkeen vaan runsaammat, mut kestää kyllä aika samanverran aina.
Aika pitkälle kuulostaa tuo 6kk ennen kun rupevat tutkimaan sitä, no nyt vaan toivotaan kovasti että ne menkat sieltä tulis ja Lily_ lle kanssa toivotaan tätiä kylään.

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

TIISTAI 15.3.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive

Vattunen............yk 4.......................kp 36/35-38..............21.......................... 2.

Ansku83...........yk 3..........................kp 27/35-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk3..........................kp 24/25-30.................23...................... 1.

Sunflower11........yk3..........................kp 19/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 18/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 16/28.....................28.......................... 2.
Carda.................yk 3..............................kp 16/29.....................27........................... 3.
Nasu81...............yk 8...........................kp 15/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 14/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 12/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 12/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 10/27-29..............28............................ 1.

Katie85................tjot..........................kp 9/??.....................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 9/27-28.....................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 8/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 8/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 8/47...................................................... 2.
inskun..................yk 2............................kp 4/28........................21............................ 2.
LiLy_ ..................yk 2............................kp 3/??......................19........................... 1.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy................................................kp ?/??.........................23........................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä................30............... 5.

PIINAILIJAT

Vattunen..................Dpo11
Sokruli....................Dpo11
Ansku83...................Dpo9

TAUSTALLA

Lara--

HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:

Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan

Viimeksi muokattu:
Ninnan TERVETULOA!!! :wave: Jos tahdot, että lisätään tuonne siun tietoihin ikä ja mones lapsi toiveissa, niin ilmoittele siitä!? =)

inskun voi harmi! :hug: Mut ei muuta ku reippaana ja plussarikkaana uuteen kiertoon! :D

Sokruli +++++++++++++++puuuuuuuuuuuuuh!!!! :D :heart:

Inskun Voi ei!:'( Mä olin jo ihan varma, että täti pysyy nyt pois pitkään.
:hug:

Sokruli +++tuulia sinne!=)

Ninnan Silloin ku me alettiin yrittään esikoista, mun oli tarkoitus syödä jäljellä olevat pillerit ensin pois... Nooh, enhän mä malttanu vaan jätin liuskan kesken.:ashamed: Mut kannattaa ainakin liuska syödä loppuun ennen pillereiden pois jättämistä, voi vaikuttaa tulevan kierron pituuteen. Niin ja tervetuloa!=)

Täti poistumassa näiltä hoodeilta. Mulla siis oikeastaan aina kestäny tätin vierailu 5 päivää. Nyt sitä ovista odotteleen!:D

Sunflower11
Tais ovis+ tulla kuin tyhjästä, eilen ei ollut mitään, tarkistan vielä digillä tänään, mut eiköhän meidän illan suunnitelmat oo selviä :D
Päivällä ei voi kun tulee vieraita :whistle:

sunflower11; Samoilla mennään, meillä kans tänään samanlaiset illan suunnitelmat, eilen oli pientä fiilistä et ois ovispäivä, mut nyt se on vielä selvempi, kaikki oireet täsmää :) Kunhan illalla saa vieraat lähtemään ja pojan unille.. :) Sit vaan oottelemaan piinalliset 2vk että kuin käy, onnistuuko.. Pitää koettaa keksiä jotain touhua, tai paiskia pitkiä työpäiviä ettei koko ajan ois mielessä, onneks meiän arki on yleensä pojan harrastuksien takia aika kiireistä niin eiköhän se aika hujaha ihan huomaamatta.

Kiitos kaikille! Olipa mukava vastaanotto! :)

Itsellä vielä enemmän polttelee tää pillereiden lopetus kun mun siskolla on ollut samanmoisia suunnitelmia.. :cool: siis perheenlisäyksestä :) Sekin tuli sattumalta puheeksi että molemmat suunnittelevat vauvoja :)

Sinin: yritän nyt olla jämynä ja syödä noi pilsut loppuun :D

Ei muuta ku peitot heilumaan tyttäret! :D

Olikos se Ansku? joka kyseli tuosta listasta.. Mulle vois laittaa että 5. yritellään ja olen 30v. Juu.. paljon on jo lapsukaisia mutta aina vaan tahtoo lisää :ashamed:

sunflower11 & katjuliini: ei muuta kun peittoja heiluttelemaan, toivotaan että tuottaa tulosta. ;) :heart:

Mulle vois jo sitten merkkailla kp1, tais nyt se täti tulla. Ei tarvitse tätipahoitella, ihan helpotus vaan että tuli tännekkin kyläilemään, meinaan toi mun kierto venyi jo ihan mahottomaks.
Ihme ettei ollu mitään vatsakipuja eikä muitakaan, niinkuin noi viime tädit on tullu just aina yöllä ja hiton moisella vatsakivuilla! No mutta ainakin pääsis uuteen yritykseen, greippimehu shoppailemaan ens viikolla! :LOL: voishan niitä ovistikkujakin koklata vielä uudemman kerran... =)

Siis mitä ihmettä tää nyt on, vuoto loppui kun seinään! Sen yhen vessareissun jälkeen oo tullut mitään, laitoin yön ajaksi kunnon varustukset kun mulla noi menkat alkaa aina aika runsaana ja pillereitten jälkeen alkanut aina yöllä kovilla mahakivuilla. Mutta ei mitään ei oo näkynyt... argh.. No ootellaan jos ne sieltä vielä tulis.

LiLy no jopas on vallan kummallista! :O

Nii ja tulin nyt siihen tulokseen et tuo pienempi dpo on oikein, sillä siis mennään! Tässä kierrossa on ollu hyvin vähän oireita, verraten viime kiertoon. Sillon tällön alamahaa vihlonu ja poltellu...vähän ehkä myös repinyt, mut siinähä ne. Ja meni eilen taas leivinuunin lämmitys vähän yli, sisällä +26 astetta ja miul oli kylmä. Viime torstaina ihan sama juttu! :confused: :D Nyt eilis iltasta ja tän aamusta pahaaoloa ja päänsärkyä en laske oireeks, koska sitä oli viime ja edellis kierrossaki! Ei täs auta ku oottaaaa... |O Tosi tylsää...

Viimeksi muokattu:
Heippa!
Täällä uusi haaveilija, 27 vuotias nainen..Saanko liittyä tänne teidän seuraan?
Vauvakuume kova :heart:
Minulla ennestään kaksi ihanaa lasta poika 05 ja tytär 09.
Aika monta keskenmenoa sain kun tytärtä yritettiin mutta onneksi terve ihana prinsessa syntyi :)
Nyt haaveilemme siis kolmannesta.
Nyt tässä kierrossa oli ovulaatiotestit apuna. jospa tuottais tulosta ;)
Yritystä takana nyt kaksikuukautta ja nyt menossa päivät 15/29

Viimeksi muokattu:
Heippa naiset! Mulla on nyt muutama päivä ollut palstataukoa. Kovasti on taas kirjottelua tullut ja ei oikein nyt ehdi lukaiseen. Otan kuitenkin teidät kiinni kun ehdin!

Mulla on nyt toivo mennyt tästä kierrosta. Jouduin kp 15 aloittaan Terolutit. Ovulaatio ei ehtinyt tulla ennen sitä. Oon ymmärtäny, että jos ovis ei ehdi tulla, toivo ois menny siltä kierrolta. Jospa Terot sentään ensi kiertoa lyhentäis niin paljon, että ensi kierrossa ovis ois ennen kp 15. Lopetin tosiaan bongauksetkin kun ei kai e enää oikeaa voi näyttää kerran vedän purkista hormoneja. Korjatkaa viisaammat, jos tiedätte asiasta jotain ja oon ymmärtäny väärin!
Ollaan silti nyt joka päivä heiluteltu peittoja (eilen jopa kahdesti ) ihan silkasta himosta! Nyt jo katse seuraavassa kierrossa..

Lily - Sama tuli mulle mieleen kun sunflowerille. Ootko testannut? Jos siis vuoto tosiaan loppui jo. Hmmm...?

Ansku - Oireeton kierto = tärppikierto, eikös juu?? :whistle:

Carda - Tervetuloa joukkoon! Mullakin takana yksi km 11/10. Mä otin sen aika raskaasti. Upeeta että olette keskenmenoista huolimatta saaneet jo kaksi ihanaa lasta! Herättää toivoa täälläkin, ettei se km tarkoita ettei tulevaisuudessa voisi raskaus mennä loppuun asti =)

Lilli - Oot ehkä kertonut jo, mutten muista: minkä vuoksi sulla nuo terot olikaan käytössä?

ON: Täällä kp8 eikä ainakaan vielä mitään ovikseen viittaavia oireita. Peittoo ollaan silti heiluteltu, koska se on kivaa ihan noin niinkun muuten vaan :saint: :D

Katie: voi kun oiskin pullat uunissa ja nuo ois ollutkin "valemenkat." nimittäin ei oo vieläkään tullut vuodon vuotoa. uusia testejä pitäis tulla huomenna postissa, jos sitten vielä testais kerran että mikä on homman nimi. :) ¨

ja carda tervetuloa!!! =)

Katie85 Kävin yksityisellä gynellä hakemassa terot kun pillereiden jälkeen 2. kierto venyi 60 päivän mittaiseksi. Ennen pillereitäkin nuoruudessa on menkat olleet epäsäännölliset. Jotain hormonihäikkää mulla on, mutta ei mitään selvää syytä löydetty ultrassa.

Tervetuloa uusille! :)

Kiitos kaikille! Ihana vastaanotto täällä uusille :heart:

Katie85 Se on totta, että nuo keskenmenot on todella ikäviä ja välillä sitä saattaa vaipua ihan epätoivoon mutta pitää jaksaa vaan uskoa! Ja tsempataan me täällä toisiamme oikein kovasti ja puhalletaan plussatuulia toisillemme! :)

Mua jännittää nyt kovasti jospa ois tästä kierrosta vaikka tärpännyt! Ainakin vahvan oviksen bongasin.Tämä odottaminen on aina piiiiitkäää aikaa : /

Carda TERVETULOA!!! :wave: Eli, onkos teillä menossa nyt yk2 vai yk3?

Lily oijoi, miul kävi kyl kans valemenkat mielessä! Toivotaan parasta! :D

Katie toivotaan nimenomaan näin! :D

Paleltaa aina vaan....joskos ois just sitä itteää! :heart: Toivossa on hyvä elää! =)

Ansku83 : Pidetään peukut pystyssä! Paleluhan on hyvä merkki :)
Carda : Tervetuloa!

On: täällä taitaa täti tulla, kun alaselkää jomottaa ja koko ajan on hiki : / , eli ei ainakaan raskausoireita... Tosin viimeyönä näin unta terveydenhoitajan olevan sitä mieltä, että raskaana olen, kun on lantiokin tullut leveämmäksi :LOL: Karu totuus kuitenkin iski kun heräsin... sitä unta olisi saanut kestää pidempään <3

Niin ja vielä unissani mietin, että täytyy tulla teille kertomaan että antakaa niitten r-testejen olla, mittailkaa vain säännöllisesti lantiotanne, ja sitten kun on senttejä tullut lisää niin tiedätte olevanne raskaana ;) :LOL:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä