*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Mlii : Tervetuloa!
Sokruli : Täällä peukut pystyssä jännätään!
Ansku83 : Ilmoittelen sitten kun uusi kierto alkaa. Oireita ei oikeastaan ole suuntaan eikä toiseen.. Pää särkee ja alaselkä on kipeä, mutta ne "oireet" voi meinata ihan kumpaa vaan :/
 
Huhhuh. Mä oon nyt kyllä ihan hämmennyksessä, että mikä tää hormoonimyrsky oikein on. Ku mulla on noita em. "raskausoireita", sitte mä huomasin äsken että tunnen vetoa keneen tahansa myös samaan sukupuoleen, peittojen heiluminen olis nyt tosi ihanaa ja siskolla ollessani heräsin pari kertaa ajatuksesta "raitiovaunut on seksikkäitä" öööööö? :DD Nii ja sitte sain hirveen kilarikohtauksen aamulla siskolle ja mutsille, vaikka en normaalisti koskaan sano niille jos mua vaivaa joku asia niitten käytöksessä. Voiks tää kaikki johtuu siitä pillereitten lopettamisesta siis kun emmä tämmönen normaalisti oo ennenkään ollu ilman pillereitä. Täs on nyt ne kolme vaihtoehtoo ja oon hyvin kummastunut.

P.S. En ostanu sitä raskaustestiä tänään, mutta huomenna ostan. Todennäköisimmin nega tulee mutta ei sitä koskaan tiedä. Tää elämä on ihan kummallista jo muutenki.
 
Tervetuloa! :)

Tule sitten heti kertomaan mitä näytti! :D
Niin, mää en nyt ihan ymmärtänyt että onko sulla nyt menkat myöhässä?
Siis menkat ei oo vielä myöhässä. Lopetin pillerit 20.pv ja sit oli menkat eli jos toi kierto on yhtä tasanen ku ennneki ilman pillereitä ni sitte pitäs ens viikolla alkaa menkat. Mutta mä nyt tässä vainoilen ja ostan ihan huvin vuoksi sen testin huomenna. Tosiaan jos (ja kun) en ole nyt raskaana niin sitten alkaa yritys kesäkuussa. Tämä tapaus olisi ihan vahinko, mutta suunniteltu sinänsä. Joku hormoonimyrsky tässä on takana. Kerron (ja vainoilen) teille lisää kyllä vielä :p Varmaankin sitten kesällä siirryn johonki toiseen ketjuun :p
 
Tänään mennään jo kp 12, mutta mulla on jemmassa vain 3 sellaista hymynaama-testiä, niin ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen huomenna, kun ei ole vielä muita merkkejä, ellei laskuihin oteta pienen pieniä masutuntemuksia. Viimeksi ovisplussasin kp 14, sen takia en nyt uskalla aloittaa aiemmin. Jossen niillä kolmella jäljellä olevalla löydä vielä ovista, niin saas nähdä maltanko olla ostamatta uutta (kiskurihintaista) pakkausta. Mikäli ovis löytyy nyt tässä kierrossa, niin en varmaan enää pahemmin tikuttele, pistän tämän vielä kuitenkin yleisen oviksen todentamisen piikkiin, eli jos löytyy, niin voin olla siinä mielessä huoletta, että jotakin siellä tapahtuu... :)

Uusille moi ja tervetuloa. Ja iiiks, ois pientä plussanmahdollisuuttakin ilmassa. Nyt testejä kehiin kaikki piinailijat! :D
 
Sunflower11
Sokruli: eli plussa!!! Ääk, onnea, toivottavasti viiva vahvistuu! Onneva :)

Täällä on nyt hengähdetty jonkinaikaa, iloisemmin mielin ensi kiertoon, tässä kierrossa kun ei tärppiä voinut käydä. En vaan enää nyt toistaiseksi käytä ovistestejä, tuntuu tulevan liikaa stressiä.
 
LiLy_ Voi ei!:| Noh, toivottavasti pian alkais uusi kierto ja uusi yritys.:hug:

Mii Tervetuloa joukkoon!:wave:
Vaikka tää on positiivinen ketju, täytyy kertoa vähän omia kokemuksia pillereiden lopettamisesta.=) Jos oot pitkään syöny pillereitä ja lopetat ne, hormonimyrsky on melkoinen!:D Eli tunteet vaihtelee laidasta laitaan ja alat huomaamaan hormonien aiheuttamat vaihtelut kropassa. Silloin kun syö pillereitä, näitä hormonimyrskyjä ei tule niin suuressa mittakaavassa. Mutta toki toivon, et merkit oiskin raskaudesta eikä pelkästään hormonimylläkästä!:D

ON Täällä ei oikeastaan mitään uutta. Mietittiin vain miehen kanssa, että jos tärppäis tästä kierrosta, saatais joululapsi.:) Ihana ajatus!:heart: Noh, huomisesta eteenpäin täytyy aktiivisesti heilutella peittoja. Siis mun laskukaavan mukaan hedelmälliset päivät 'voi' olla huomisesta reilu viikko eteenpäin...vaikka on tässä jo vähän harjoiteltu tulevaa varten.:LOL:

Sokrulia jännäillen!=)
 
Onnea Sokruli :)

ON: Meillä tuli sellanen tenkkapoo aamulla, että mies sanoi, että hän haluaa opiskella ja vauva ei oikein sovi hänen kuvioihinsa. Eli ei me sitten vissiin aleta yrittämäänkään sitten kesäkuussa. Jee jee kiva kiva. Ja kun enhän mä voi kieltää siltä sitä että kehittää itteensä ja tulevaisuuttansa. Mutta jos sillä ne opiskelut venyy kymmeneen vuoteen, tai edes viiteen, ni mä en tiedä mitä mä oikeesti teen. Ois ees helppoa ku ois vaan vauvakuume eikä väliä isällä, muttakun haluan juuri tuon miehen isäksi (vaikka se ottiki mua päähän aamulla niin paljon olisin tarttinu nyrkkeilysäkin tai korin kaljaa). Niin ja tein tosiaan sen testin äsken niin negahan se oli, mutta emmä tiiä miks mä edes ajattelin että se vois olla plussa. Oon niin kauhea hätähousu. Nyt kyllä katoan taustalle vähäks aikaa. Onnea kaikille muille yrityksiin :)
 
Voi ihanaa Sokruli! Taisi ensimmäinen plussa tulla tähänkin ketjuun! :D Onnea!

ON:Mulla tuli tänään ovislimoja ja mies tulee tänään illalla kotiin... Ei taidettu myöhästyä sittenkään! Jee! Kohta voi taas ruveta jännäilemään!=):ashamed:=)
 
Sokruli laitetaanko haamuihin?? Varovaisesti ONNEA!! :heart: :hug:

Vattunen sovitaanko niin et sie ET tuu ilmottamaan uudesta kierrosta vaan PLUSSASTA!!! :heart: :kiss: Eikö vaan?! :D

LiLy voi harmi! :( Mites noitte siun kp:n kanssa, alotetaanko alusta? : /

Mlii tuollanen on aikasta epäreilua! Jos ootte yhdessä sopineet pillereitten pois jätön ja et vauva saa tulla kun tulee, niin ei tuollanen ole todellakaan reilua siuta kohtaan! Mut toivotaan et tilanne muuttuu parempaan suuntaan! =)

Täällä, ei mitään! :( Paitsi olen saanut uutta ajateltavaa seuraavalle 1 vuodelle ja 3,5 kuukaudelle! Meillä on häät 7.7.2012! :heart: Jos se vauva nyt tulis kun sitä asiaa ei ehdi stressaamaan niin paljoa! Ja miulla on niiiiiin ihana kaaso, et hän tietää mitä tahdon, ilman että sitä tarvitsee kertoa! Ajatukset ovat siis niin samat! =) :heart: Eli häidenkään puoleen ei ole stressiä ja kun on tuota aikaakin suunnitella niin...jos se vaikka siitä lähtisi sitten! Tuli kyllä tuossa mieleen et kävin siellä papassa 4 päivää ennen ovista (ainakin oletettua sellaista)! Eikös siinä tule jonkinlaista ärsytystä limakalvolle, jos se olis herkistäny sen verran et olis kiinnittymis mahdollisuus parempi? Toivossa on ainakin hyvä elää! :D :heart:
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TORSTAI 17.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive

Vattunen............yk 4.......................kp 38/35-38..............21.......................... 2.


Ansku83...........yk 3..........................kp 29/35-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk3..........................kp 26/25-30.................23...................... 1.
Sunflower11........yk3..........................kp 21/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 20/??........................23........................ 1.



Katjuliini.............yk1...........................kp 18/28.....................28.......................... 2.
Carda.................yk 3..............................kp 18/29.....................27........................... 3.
Nasu81...............yk 8...........................kp 17/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 16/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 14/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 14/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 12/27-29..............28............................ 1.
Katie85................tjot..........................kp 11/??...................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 11/27-28...................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 10/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 10/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 10/47...................................................... 2.




inskun..................yk 2............................kp 6/28........................21............................ 2.
LiLy_ ..................yk 2............................kp 5/??......................19........................... 1.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy..............tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11).......................27.................. 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä................30............... 5.



PIINAILIJAT


Vattunen..................Dpo13
Sokruli....................Dpo13
Ansku83...................Dpo11




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT

Sokruli
17.3. kp26/25-30 (lauantaina uusi testi) :heart:




PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
Sokrulille varovaiset onnittelut! =) Ja kuvaa odotellessa!

Sunflower - Tikuttomana täälläkin :) Mä oon nyt ainakin toistaiseksi sitä mieltä et sen säännöllisen pupuilun pitää riittää.

Sinin - Mekin ollaan harjoiteltu tää alkukierto :LOL:

Ansku - Sitä papaa ei oteta kohdun sisältä, jonne sen sijaan alkion toivotaan kiinnittyvän. Eli ei ärsytä kohdun limakalvoa. Mut ei siitä papasta haittaakaan ole ja hyvä et bongasit oviksen kuitenkin! :) Ja hei, ONNEA HÄISTÄ!! Ihanaa =)

ON: Kp11 (piti luntata listasta :D) ja pikkusta masutuntemusta mut ei vielä selkeitä ovislimoja. Ootellaan ootellaan... ja pupuillaan varmuuden vuoksi :LOL:
 
Katie Ai no sitte! Eli se siis otetaan kohdun suulta vai...kui? Käyny siinäki vaik kui monta kertaa enkä ees tiiä mistä se otetaa! :LOL: Ja kiitos!! :heart:

Sokruli tekis niiiin mieli laittaa plussanneisiin jo nyt, mut ehkä jaksan oottaa lauantaihin asti!! :D :kiss: Iiiihanaa...pinkan eka plussa!!! Ja sitä kuvaa sitte siitä testistä, muista!! :D Mie olen innoissaa ku tornado leirintäalueella...huuuu! :p Monenkin asian takia... :D
 
Viimeksi muokattu:
Ansku - Siinä otetaan 3 eri näytettä, yks vaginan limakalvolta, toinen kohdunnapukasta (eli siitä suulta) ja kolmas kohdunkaulakanavasta, siitä aika alusta. Eli itse kohdun limakalvolle ei kosketa :) Mut ei tämmösiä tarvikaan tietää, ammattilaisethan ne ottaa ja pääasia et osaa maata siinä pöydällä :D
 
Sunflower11
Mlii: Onpas epäireilua :( mutta toivottavasti olis kyse vaan ns. panikoimisesta ja uuteen asiaan sopeutumisesta..

Mie oon nimittäin lukenut juttuja missä päätetään yrittää mut sit mies välillä käyttää kumia.. Epäreilua mielestäni..

Onnea häistä ansku! Me mennään loppuvuodesta naimisiin :)
 
Ansku83 : Ihanaa! Toivottavasti teille tulee mukavat häät! (Omiani kun saan vielä pitkän aikaa odottaa..)

Varoitan! älkää lukeko, jos olette herkkänahkaisia
On: Ottaapas nyt kyllä niin paljon päähän.. Vessassa käydessäni tuli ihmeellinen limakasa (muistutti limatulppaa joka irtoaa ennen synnytystä), jossa oli seassa punaisia viiruja. Eli todennäköisesti täti on huomis aamuun mennessä tullut. :( Mulla olis tuolla yks testi kaapinperällä ja niin kovasti tekis mieli tehdä se, mutta olen itselleni luvannut etten tee sitä ennen kuin menee kp:t yli, ettei sitten tule suurta pettymystä kun testi onkin nega. Eli vasta viikonloppuna saisin testata.
 
Viimeksi muokattu:
Sokruli: Täällähän odotti ihania uutisia!! Viivan vahvistumisia sinne ja onnea haamulaisesta!! :heart: =) =) =)


On kyllä todella niukkaa vuotoa, välillä ei tule juuri ollenkaan, välillä taas tulee mutta todella niukasti. Ei oo kyllä koskaan ennen ollut tämmöisiä menkkoja.. Testejä on vielä jäljellä jos raaskis vielä sitten yhden tehdä muutaman päivän päästä varmistaakseen negan, ja salaa toivoa plussaa.. :heart:
Ansku: mun puolesta noi kp:t voi pitää ihan noin miten ne onkin, jospa nää sitten on vaan mun kuukautiset, mutta vaan niukat sellaiset. Onhan tämmöinen niukka täti kivempi kuin sitten runsas täti. :LOL: Odotellaan että miten käy, ja pitää vielä harkita niitä ovistikkuja, jos sais bongattua oviksen sitten tästä kierrosta... ja ainiin, greippimehua, sitä pitää muistaa alkaa litkimään ihan urakalla, vaikkei kuulukkaan mun lemppareihin..:x
 
Enpäs osannu pysyä poissa mutta tää alkaa menemään niin kummalliseksi että ei tosikaan. Siis että mulla on nännit näin kipeät ja kamala ummetus mitä ei oo koskaan ollu tällee paitsi sillonku olin raskaana. En muista mitään, siis äsken luulin että kissa osaa kävellä seinien läpi kun en muistanu avanneeni parvekkeen ovea minkä olin tehny 5min aikasemmin. Nukuin viime yönä paremmin ku koskaan koko elämässäni, ihan ku oisin anestesialääkkeitä ottanu (nukuin viel sohvalla). Musta tuntu ulkona ku siellä olis -10 pakkasta vaikka siellä on nollakeli ja sisälläki mulla on kauheen kylmä vaikka tääl oli ihan yhtä lämmin ku normaalistikki. Se, että tunnen vetoa joka ihmiseen on sitte nainen tai mies. Se, että mä sain ihme kilarikohtauksen mutsille ja siskolle toissapäivänä vaikka en normaalisti tommosia saa ja eilen toi riita avokin kaa oli ihan kamala, siis mä kettuilin sille ihan törkeesti vaikka en oo koskaan semmonen kellekkään ku riitelen. Ja yhtä tunteiden vuoristorataa ollu tää kolme edellistä päivää. Mä ihmettelen kovasti jos en oo raskaana ja tää kaikki johtuu vaan pilsujen lopettamisesta, mulla ei oo koskaan ollu tällästä ku oon lopettanu ne. Multa otettiin tänään raskaustesti verestä ni ens viikolla saa sitte tietää. Neuvolatäti oli ihana ja se sano että "kyllä se raskaus on mahdollinen ja ihan järkevältä toi kuulostaa". Semmonen olo ku oisin siirtyny johki toiseen universumiin tai oon lopullisesti menettäny järkeni.

Edit. Jahas oli ollu tulehdustesti positiivinen, kun otettiin aika paljon testejä musta tänään, niin nyt on sitte antibioottikuurin paikka. Mulla on sama tulehdus ollu muutama vuos sitte ja sillon se meni niin pahaks, että oli hirveet kivut ja lääkäri sano, että hyvä ku tulit nyt koska kohta ois munasarjat menny rikki.

Edit.2. Niin vielä noihin "oirejuttuihin", että mulla on maha turvonnu ihan sikana vaikka paino ei oo noussu yhtään. En sitte tiiä onko toi ees mikään oire ku eihän se raskaus tietenkään näkyis vielä tässä vaiheessa. Ja siis pillerithän yleensä kerää nestettä ja sitte se poistuu kun lopettaa ne. Oon aina ennen laihtunu 2kg ku oon lopettanu pillerit.

Sori avautuminen ja ylipitkä teksti.

P.S. Katoin äsken tota eilen tekemääni raskaustestiä niin nyt siihen on ilmestynyt ilmeisesti se puhuttu viivanpaikka, mutta merkitseekö toi nyt sitten yhtään mitään kun tein sen eilen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä