*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Täällä on tullutkin nyt jo vähän enemmän vuotoa, niukkaa silti mutta kuiteskin. :) Huomenna lähdetään miehen kanssa pienelle yhden yön hotellilomalle ja shoppailureissulle Tallinnaan, pääsee vähän arjesta irti. =)

Mlii: Mulla tuli hirveen paljon samanlaisia oireita kun sulla kun lopetin pillerit, silloin oli NIIN raskautunut olo kun vain voi olla, monta negatestiäkin tuli tehtyä silloin.. :LOL: ja tissit oli todella arat, ennen ei oo ikinä ollut arkuutta mun airbägeissä. :LOL: mutta toivotaan tietty että sulla noi merkkaiskin sitä.. PLUSSAA! ;)
 
Eipä tainnu tulla tän ketjun ekaa plussaa täältä ainakaan.. Mä tein Digi testin tänään, se näytti et ei raskaana. Hyvä kiinnittymis yritys tais se toissa päivänen haamu olla. No nyt odottelen tätiä kylään sit :kieh: Mä en ymmärrä miten voi olla näin vahvat oireet et ois raskaana, nytkin huono olo jne. :(
 
pidän täällä kovasti peukkuja pystyssä sokrulille =) ois hienoa saada se eka plussa tänne kun tuo kevätkin näyttää jo kovaa vauhtia olevan tulossa.

Itellä tilanne se, että viikko ovulaatiosta ja tuntuu että on jo jotain oireita, ja itsekkin niin tiedän että tää on varmaan kuviteltua kaikki ;) mutta, rinnat, tai varsinkin nännit on ollu muutaman päivän tosi arat ja vatsassa ei oo varsinaisesti kipua mutta sellanen jännä tunne, että ihan ku siellä jotain tapahtuis, no se selvii todennäkösesti reilu viikon päästä onko vai ei =)
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


MAANANTAI 21.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive




Sunflower11........yk3..........................kp 25/28-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 24/??........................23........................ 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 22/28.....................28.......................... 2.
Carda.................yk 3............................kp 22/29.....................27........................... 3.
Nasu81...............yk 8...........................kp 21/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 20/32-34.................27......................... 1.



Pänä.....................yk 20.......................kp 18/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 18/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 16/27-29..............28............................ 1.
Katie85................tjot..........................kp 15/??...................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 15/27-28...................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 14/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 14/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 14/47...................................................... 2.
inskun..................yk 2............................kp 10/28........................21............................ 2.




LiLy_ ..................yk 2............................kp 9/??......................19........................... 1.
Vattunen............yk 4...........................kp 4/35-38..............21.......................... 2.
Ansku83...........yk 4..........................kp 2/32-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk4..........................kp 1/25-30.................23...................... 1.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy..............tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11).......................27.................. 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä................30............... 5.



PIINAILIJAT


katjuliini....................Dpo9
Pänä.........................Dpo4




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT






PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83 Ihanaa, häät!=) En vielä onnittele, kun ei saa onnitella ennen häitä, mut ihanaa, ihanaa!!:) Kyllä se lapsukainenkin sieltä tulla tupsahtaa..kun sitä vähiten osaa odottaa eli varmaan kesken hääsuunnitelmien. Mä tein plussatestin 3 viikkoa ennen naimisiinmenoa, kun päätettiin et "unohdetaan nyt hetkeks tää ja keskitytään nyt 100% häihin".:D Toki toivon, että plussa tulis testiin jo ennen teidän häitä!:heart:

Sokruli Voi vitsi! Kovasti toivoisin teille ensimmäistä plussaa! Mut ei vielä luovuteta, kun ei täti ole tullut. Pitäiskö tehdä uus testi?!

ON: Kovasti oon ootellu niitä ovistuntemuksia, mut vielä ei oo tuntunu mitään. Noh, odotellaan ja reenaillaan.;)
 
Sokruli: Toivotaan että se plussa vaan ei ollut vielä tarpeeksi voimakas, jonka takia tuli digitestillä nega. Täällä peukut pystyssä ettei täti saavu!

Ihania uutisia Ansku83! =)

Mulla oli mielestäni tosi selvät ovis oireet torstaina... Kunnon limat ja sitten perjantaina jomotteli vielä vatsaa kunnolla. Nyt ei sitten oikeestaan mitään ovisoireita. Eli mulla voisi olla dpo3... sen voisi lisätä listaan. Tällä kertaa saatiin hyödynnettyä ovis hyvin. =) nyt jännäilen ja odotan että dpot lisääntyisivät.
 
Ansku83 Voi mitä ihania rakkaus-uutisia! :heart: Ehkä se plussakin tosiaan tulee kun keskitytte hääjuttuihin..:)

Sokruli Peukut on täällä pystyssä! Puuuuh +++++++

-OLIVIA- Kiva kuulla, että saitte oviksen hyödynnettyä! Nyt vaan jännäillään! :)

Omassa navassa ei tapahdu mitään. Tylsää! Huomenna syön viimeisen Terolutin ja sitten viikon päähän odotetaan tätiä kylään. En usko, että plussaa ois mahdollista testiin saada ku ei oo mitään tuntemuksia ollut.
 
Sinin ja Lilli Kiitos! :heart: Ja toivon todella että se plussa sieltä tulla tupsahtaa, tietysti mitä nopeemmin ni sen ihanampahan se olis! =)

ON: Täti rämähti ihan puskista tänään! Tosin valkkarin sekaista verivuotoa tuli ja peiton pöllytyksen jälkeen vasta! Ihan ihmeissäni olin kun joku hetki suihkun jälkeen menin vessaan ja alkkareissa verta...sori ällökirjotus, mut näin kävi! Ei mitää tätituntemuksia ollut eikä ole edelleenkään! Outoa, mut outo tää kroppa on taas ollu muutenki täs muutaman kuukauden! Mut lyhenipä taas kierto 3 päivällä. :D Aikasintaan keskiviikoks ja viimeistään perjantaiks kyllä tuota vasta oottelin, mut päätti tälleen pyhän kunniaks tulla vierailulle sitten! Voi pärmylä sentään!
 
Tää on nyt kyllä kamalaa vuoristorataa :D Nyt se avokki sanokin, että "Jos sä oot 100% varma ja valmis, niin sitten minäkin oon. Tunnen että oon valmis isäksi ja sun kanssa nimenomaan sen lapsen haluan" Eli jeee! Aletaanki yrittää sitte ku se tulee takas Suomeen niinku alunperin pitikin. Ohhoh jos se vielä muutta mielensä niin mä matkustan Nepaliin ja nirhaan sen omin käsin :D
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83: ihania hääuutisia! :heart:

Sokruli: joks oot testannu uusiks? älä vielä heitä kirvestä kaivoon, voi sieltä vielä tulla plussa kun tätikin on tajunnut pysyä poissa. ;)


Täällä odotellaan että mensut loppuvat, viikonlopun aikana tullut ihan suht runsasta vuotoa että ihan perus tätihän tää oli vaikka kovin niukasti alkoikin. =)
Mutta nyt kärvistelen kotona flunssassa ja yskin keuhkot pihalle.. :snotty: tais iskee kevät flunssa, no kai tän nyt kestää kun sai koko talven viettää ilman flunssia,kuumeita ja sun muita tauteja. :)
 
Nyt piti tulla tänne avautumaan, kun kävi kauheesti taas pelottamaan...
Oireet on ollu sellasia että jotenki oon varma että tulee plussa, rintoja aristaa, sellasta pientä "nippailua" alavatsassa, ja muutenkin vaan sellanen olo.. no nyt eilen illalla alko sit pientä veristä vuotoa, ja tänään kanssa eli siitä ovulaatiosta on nyt 8pv, ensin ajattelin et jos tää on sitä sellasta kiinnittymisvuotoa, mut nyt kun muistelin ja varmistin sit vielä miun "muistiinpanoista" missä on menkat ja kierrot jne ni viime raskaudessa oli ihan sama homma et n. vk ovulaatiosta oli 4pv kestävää pientä vuotoa ja sillonkin ajattelin että jos se ois sitä kiinnitymisvuotoa, mut se ed. raskaushan päätty sit lääkkeelliseen tyhjennykseen vk 9 kun oli tuulimuna ja alkio puuttu joten nyt kävi pelottaa että onko tääkin nyt sit sama homma et se "alkio tulee sieltä pois" ja jää vaan se ruskuaispussi taas :'( inhottava olo kun ootan viikonloppua että pääsis jo testaa mut samalla sellanen olo että vaikka siinä plussa ois niin eihän se tarkota että kaikki ois välttämättä hyvin, kun viimeekskin kerkes jo monta viikkoa olla onnellinen raskaudesta ja sit jouduin ultrassa pettymään ettei siellä mitään ollutkaan :|
nyt pitäis koettaa nauttia talvilomasta mut eihän tässä voi olla miettimättä että mitä tapahtuu, en kyllä todellakaan jaksais kokemuksena uutta keskenmenoa heti.. no, ei auta kun pelätä pahinta ja TOIVOA PARASTA!! kylläpä helpotti kun pääs "avautumaan" kun mies oli vähän sillä kannalla että turhaan huolehdin mut onhan se mielessä kun vasta 2kk sit tapahtu se tyhjennys... :|
 
Sinin - Meillä menee kp:t suunnilleen samoissa. Täälläkään ei vielä mitään selviä ovisfiiliksiä. Ootellaan ootellaan... =)

Ansku - On tää naisen kroppa omituinen o_O Tätipahoittelut!

Lily - Pikaista paranemista ja tädin poistumista!

Katjuliini - Km voi pistää kiertoa sekaisin hetkellisesti. Voi siis olla et sulla täti on tuloillaan, vaikka oliskin vähän aikasessa. Tai sit jos olisit raskaana niin ihan normi raskauksissakin saattaa olla veristä vuotoa ekalla kolmanneksella. Ei se pieni verinen/ruskea vuoto siis ole mikään merkki tuulimunasta, vaan myös ihan normiraskaudesta =) Ymmärrän kyllä et pelottaa, ei tässä itsekään osaisi kovasti iloita vaikka plussa tulisi koska se edellinen km kummittelee mielessä. Mut ei mun mielestä kuulosta hälyttävältä tuo sun tilanne, onks sulla mitään kipuja? Toivotaan et vuoto loppuu ja testiin tulee kaksi viivaa! Tsemppiä.
 
Hei taas kaikille, olen tässä pitäny vähän taukoa palstalta, eikä kyllä ole oikein aikaakaan ollut olla täällä..

Suuret +++++ puhurit kaikille ja erityisesti piinailijoille. :)

ON: Ei mitään uutta, ovista odotellessa.. Huomaa että ovis on lähellä kun halut on kasvanu ja huimailee.
 
Ehdin vain tosi pikaisesti nyt käydä omanapailemassa. Sori! Tänään on vähän ollut nippailua alamahassa. Mutta sehän voi ennakoida menkkojen saapumistakin. Kun taas tietäis näistä "oireista"! Tissituntemuksia ei ole. Pari päivää sitten töissä mulla oli kummallinen heikotuskohtaus. Kädet alkoi täristä ja tuli oksettava olo ja huimasi. Tuohan saattoi ihan hyvin vain olla sitä, että verensokeri oli liian alhaalla, mutta nyt tuli mieleen, että mitä jos se olis merkki raskaudesta..Tulispa äkkiä loppuviikko..
 
Katie kiitos! =) Ei täs muu auta ku innolla uuteen yritykseen!

Sokruli voi ei!! :hug:

Vähäistä on vuoto, mut ei alkanu tuhrulla niinku normaalisti! Eikä mitää hyytymiäkään havaittavissa...tää on niiiin jännää! Mensut ollu kuitenki yhen 16 vuotta ja vieläkään ei osaa tulkita niitä! :D
 
Sokruli, voi ei, pahoittelut tyhmästä tädistä! :(
Ja muillekin tädin yllätteneille jaksamisia ja orastaville tädeille huspois -ajatuksia!

ON: Mulla taisi olla ja mennä tuo ovis ja ei saatu ihan täysin hyvin sitä hyödynnettyä. Tai no, saatiin me jotenkin kuitenkin. Sellaista ihan selkeää oikein kivuliasta irtoamista en vielä ole tuntenut, vaan sellaista jomottelua ja aiemmin vähän "kasvukipuja". Kunnon ovislimat oli eilen ja tänään vähän, tänään siis myös pupuiltiin ja edellisen kerran pari päivää sitten, eli saattaisihan siltäkin kerralta olla jäänyt vähän kavereita kytikselle... ;)

Mutta, mites se nyt tytöt menikään, siis voisiko katsoa, että ovis olisi vasta vikan "limallisen" (hyiiii) päivän jälkeen, vai voiko o-päivänäkin esiintyä "ovislimaa"? Kun sittenhän mulla saattaa h-hetki olla vielä edessä päinkin. En jaksanutkaan tikutella nyt tässä kierrossa, kun käytin yhden, mutta se oli viallinen ja sitten seuraavana päivänä unohdin aamulla ja illalla oli kiirettä. Toisaalta, voishan tässä yrittää pidetellä pari h ja katsoa tuleeko hymynaamaa. Jos ei, niin ovis on luultavasti mennyt.
 
Sokruli - Tätipahoittelut!

Karpalo - Toi limojen seuraaminenhan ei sillee oo mikään maailman tarkin menetelä, mut siinä ajatellaan et ovis olis ekana "limattomana" päivänä. Eli heti oviksen jälkeen alkaa "kuiva kausi". Sitä valkuaistyyppistä ovislimaahan voi erittyä useampana päivänä. Simpathan tosin voi elää sen 72 tuntia eli jos limapäivinä pupuilee niin aika hyvät tsäänssit on et siel on joku simppa odottamassa kun munis irtoo =)
 
Sokrulille tätipahoittelut! :| voi hemmetin kemialliset ja tätsyt, voimia uuteen kiertoon! :hug:

Karpalo: ++++++tuulia ja toivottavasti on sitkeitä simppoja liikenteessä! =)

Anskulle tätipahoittelut, jooh on tää naisen roppa niin eriskummallinen, ei sitä kai opi koskaan tuntemaan kehoaan täysin... :LOL:

Lillillekkin paljon ++++-tuulahduksia sinne! pidetään peukut pystyssä että nuo oireet viittaisivat kahteen viivaan! :heart:

katjuliini: toivotaan parasta, että jos siellä jotain on, niin kaikki olisi kunnossa ja pikkuisella hyvät tarrasukat. :) :hug:
 

Yhteistyössä