Enpäs osannu pysyä poissa mutta tää alkaa menemään niin kummalliseksi että ei tosikaan. Siis että mulla on nännit näin kipeät ja kamala ummetus mitä ei oo koskaan ollu tällee paitsi sillonku olin raskaana. En muista mitään, siis äsken luulin että kissa osaa kävellä seinien läpi kun en muistanu avanneeni parvekkeen ovea minkä olin tehny 5min aikasemmin. Nukuin viime yönä paremmin ku koskaan koko elämässäni, ihan ku oisin anestesialääkkeitä ottanu (nukuin viel sohvalla). Musta tuntu ulkona ku siellä olis -10 pakkasta vaikka siellä on nollakeli ja sisälläki mulla on kauheen kylmä vaikka tääl oli ihan yhtä lämmin ku normaalistikki. Se, että tunnen vetoa joka ihmiseen on sitte nainen tai mies. Se, että mä sain ihme kilarikohtauksen mutsille ja siskolle toissapäivänä vaikka en normaalisti tommosia saa ja eilen toi riita avokin kaa oli ihan kamala, siis mä kettuilin sille ihan törkeesti vaikka en oo koskaan semmonen kellekkään ku riitelen. Ja yhtä tunteiden vuoristorataa ollu tää kolme edellistä päivää. Mä ihmettelen kovasti jos en oo raskaana ja tää kaikki johtuu vaan pilsujen lopettamisesta, mulla ei oo koskaan ollu tällästä ku oon lopettanu ne. Multa otettiin tänään raskaustesti verestä ni ens viikolla saa sitte tietää. Neuvolatäti oli ihana ja se sano että "kyllä se raskaus on mahdollinen ja ihan järkevältä toi kuulostaa". Semmonen olo ku oisin siirtyny johki toiseen universumiin tai oon lopullisesti menettäny järkeni.
Edit. Jahas oli ollu tulehdustesti positiivinen, kun otettiin aika paljon testejä musta tänään, niin nyt on sitte antibioottikuurin paikka. Mulla on sama tulehdus ollu muutama vuos sitte ja sillon se meni niin pahaks, että oli hirveet kivut ja lääkäri sano, että hyvä ku tulit nyt koska kohta ois munasarjat menny rikki.
Edit.2. Niin vielä noihin "oirejuttuihin", että mulla on maha turvonnu ihan sikana vaikka paino ei oo noussu yhtään. En sitte tiiä onko toi ees mikään oire ku eihän se raskaus tietenkään näkyis vielä tässä vaiheessa. Ja siis pillerithän yleensä kerää nestettä ja sitte se poistuu kun lopettaa ne. Oon aina ennen laihtunu 2kg ku oon lopettanu pillerit.
Sori avautuminen ja ylipitkä teksti.
P.S. Katoin äsken tota eilen tekemääni raskaustestiä niin nyt siihen on ilmestynyt ilmeisesti se puhuttu viivanpaikka, mutta merkitseekö toi nyt sitten yhtään mitään kun tein sen eilen.