*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Kiitos!
Uskon näin itekkin =)
Mukava kun pääsee seuraamaan muitten samassa elämäntilanteessa olevien kanssa toisten tilanteita ja jännittämään toistenkin puolesta, ei oo niin yksin tän kanssa. toivon sydämestäni + kaikille

Miulla mies kovasti mukana ja tahtoo tätä paljon, mutta huomaan etten uskalla enää ihan koko ajan puhua niin voi sitten tänne purkaa ajatukset =) Tuntuu vähän että mies jo ajattelee ettei muusta enää puhuta ja että en muuta enää ajattele, joten ajattelin nyt vähän koettaa "rauhottua" tän asian suhteen :LOL:
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


MAANANTAI 7.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 56/??.....................19......................... 1.


Tirtsa.................yk 7........................kp 31/32-34..............26........................ 2.


Vattunen............yk 4.......................kp 28/35-38..............21.......................... 2.
Manda86............yk 3.........................kp 27/28.....................24.......................... 1.
inskun................yk 1..........................kp 26/28......................21......................... 2.



Ansku83...........yk 3..........................kp 19/30-40...............27........................ 1.
Sokruli................yk3..........................kp 16/25-30.................23...................... 1.


Lilli88.................yk 3...........................kp 10/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 8/28.....................28.......................... 2.
Nasu81...............yk 8...........................kp 7/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 6/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 4/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 4/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 2/27-29..............28........................... 1.
Katie85................tjot.......................kp 1/??.....................25........................... 1.
platina................yk 2...........................kp ??/??...................................................... 2.
Sinin....................tjot...........................kp ?/??.............................28........................ 2.
LuvLucy...........................................................................................23......................... 1.



PIINAILIJAT


inskun.....................Dpo12
Ansku83..................Dpo5/1
Vattunen..................Dpo3
Sokruli......................Dpo3



TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
satu83 : Hui, kamalaa! Jaksamisia sinne.
katjuliinille : Tervetuloa!
Kyllä mulle nyt riitti ovistikuttelut, tämän yhden kierron tikutin, ja toivottavasti ei enää koskaan tarvitse! Tikkuja sain kulumaan 15! Ei oo mun juttu, joka päivä veikkausta, että "onko tässä tarpeeks vahva viiva" ja "kuuluko sen olla kokonaan yhtä tumma" ym. On sinnikkäitä ne, jotka noita jaksaa tehdä.

Mulle vois merkata dpo 2.
 
Viimeksi muokattu:
satu hienoa että on parempiakin uutisia! Ja jos se pienokainen vaikka ilmoittaakin nyt tulostaan! =) Mutta palailet sitten kun itsestäsi siltä tuntuu, voimia, jaksamista ja tsemppiä paljon! :heart:

Katjuliini TERVETULOA!!!! :wave:

Voi LiLy, että ei vieläkään mitään! : / :hug:
 
Mitä, kirjotin viestin ja se katos : /
mutta mutta..

Vattunen: tuota just pelkään et sitten se touhu menee ihan vainoharhaseks niitten tikkujen kanssa, kun yritän kuitenkin koko ajan (vaikka huonolla menestyksellä) nauttia tästä elämästä muutenkin ilman että koko ajan miettisin näitä asioita. Jos nyt ainanki aluks vaan oletetulla ovisviikolla "peitto heilumaan" kovasti ja jännäämään kuin käy =)

Kiitos ansku83 =)
 
Jaa-a....täytyy se nyt vissiin uskoa et se kp13-14 välinen kipu oli ovista! Ei ainakaa todistettavasti oo 'uutta' tullu vielä! :) 20.3. olis dpo18, sinne asti sitte vaan ventattava. Tai oikeestaa 21.3. kun viimeeksikin täti kirmasi paikalle vasta dpo19, mut heti aamusta. Ainut minkä vois tässä kohtaa oireeksi tulkita, oli eilen illalla kainaloiden luota aika kova tissikipu...ei muuta. Sekin lienee vaan oviksesta johtuvaa! Eihä täs dpo4 vois mitää viel kyl ollakkaa jos kiinnittyminen tapahtuu vasta n. dpo6! :D
 
Se on kyllä jännä kun muuten tuntuu että aika menee niin nopeesti mut sit kun on nuo päivät oviksen jälkeen ni tuntuu että aika ei mee mihinkään kun vaan oottelee että pääsee testaamaan.. Ja rupee jo miettimään oireita mitä ehkä saattais olla ja mitkä vois johtua +:sta :)
Ite tein ed. kerralla testin samana aamuna kun kuukautiset normaalisti alko, nyt ajattelin että jos ei menkkoja näy ni oottelen kuitenkin rauhassa muutaman päivän, mutta nähtäväks jää malttaako sitä sitten kun se tilanne on käsillä :)
Ei oo meillä naisilla helppoa!! :LOL:
 
Heipähei :) Täällä halutaan myös plussata ennen kesää! Olen 24v,toiveissa esikoinen, kp 26/28 ja yk3. Tämä kierto meni ohi, gynellä todettiin ovispäivänä ettei nyt onnaa. Eli huhtikuussa vasta saa jännittää seuraavan kerran. Harmittaa kovasti, vauva on molemmille kovin toivottu.
 
Tervetuloa minunkin puolesta uusille ketjulaisille :)

Mutta, kuinkas -Karpalo-? Oletko jo testannut?

Ansku83: Sinulle puhallan paljon myös plussatuulta, jotta ovis olis ollut ja tarrautuminen onnistunut! JA tietysti kaikille muillekin paljon paljon plussatuulia! :heart:

OM: Täällä jännät päivät lähenee, oireita ei ole enää juurikaan. Outoa :LOL: olenko pystynyt olla miettimättä niin että oireet on "kadonnut". Mulla on meinaa lähes joka kierrossa ollut jotain oireita ja nekin olen varmasti vain ajatuksen voimalla saanut itselleni :rolleyes: No olihan tuossa jotain jo havaittavissa tässä kierrossa, mutta nekin on tosiaan hävinnyt.
Onneksi parin viikon päästä päästään perheen kanssa lämpöseen Kanarialle, joten saa vähän muita maisemia ja mieli lepää :) Josko tuolla reissussa ei tätä vauva asiaa ehtisi niin kovin mietiskelemään.

Aurinkoista alkavaa viikkoa jokaiselle ketjulaiselle!
 
Ei oo totta!! Kirjotin tänne aiemmin 3(!!) viestiä, mutta joka kerran kone kaatui ja ne katosivat. Nyt siis pikainen päivitys. Olin koko viikonlopun nettipimennossa, niin en kerennyt päivittelemään.

Mulle voi laittaa tälle päivää kp 1, byää. Tulipas eriskummallisen pitkä kierto ja jotenkin ihan kummallisesti "plumpahtaen" alkoi vuotokin, yöks. Veikkaan, että jotain tässä kierrossa saattoi tapahtua kuitenkin: oli se "välivuoto" ekaa kertaa ikinä, tosi kuvottava olo ja pyörrytys loppukierrosta, nuhaisuus, palelu ja nyt kivuliaammat menkat kuin jaksan muistaa olleen. No turha sitä on märehtiä, nyt katse uuteen kiertoon ja aseetkin on taas valmiina: greippimehu ja vehnisöljy.

Nyt kaikki valmistelut päälle maailman parasta joululahjaa varten! :heart: Plussaonnea siis kaikille niin ovis- kuin r.testeihin! Pakko se on itekin tikutella tässä kuussa taas! :D

Sadun tilannetta pitää kyllä pävitellä erikseen, kamala juttu! :( Jaksuja!
-OLIVIA-:lle myös pahoittelut tädin saapumisesta.
Ja pahoittelut, jos epämieluisa vieras on löytänyt muidenkin luokse!

Terve kaikille uusille ja nyt sitten jännäillään teidän loppukiertolaisten tilannetta. Toooosi paljon harmittaa, kun alkoi olla aika toiveikas olo, varsinkin, kun päivät paukkuivat jo niin reilusti yli, mutta tätä tämä on ja ehkä se sitten on ensi kierto! :heart: Plussaonnea!
 
Tirtsa: Plussatuulia! Mä oon taas lukenut että "oireeton kierto" vois olla just se tärppikierto. ;) :heart:

Sokruli: Tule ihmeessä mukaan, tervetuloa!!! :)

-Karpalo-: Tätipahoittelut, mutta positiivisin mielin ja pää pystyssä uuteen kiertoon! =)


Nyt on ollu kaks iltaa peräkkäin tosi huono olo! Ja väsymys kiusaa mua edelleen.. Eilen illalla olin ihan varma että oksutauti tulossa, ei ollu oksennus pitkällä. Mitäköhän toi nyt on.. Vieläkin nyt herättäessä vähän etova olo ja ihan tajuton NÄLKÄ! :LOL: Vaikea uskoa että voisin kuvitella noi huonovointisuudet...
 
LiLy, samaa itsekin mietin, että miten muka voi kuvitella sellasen kamalan pahan ja vellovan olon? Ja samoin pyörrytyksen kanssa. Itsekin kun yritin jutella töissä yhden henkilön kanssa, niin silmissä vaan sumeni ja alkoi huojuttaa ja oli jotenkin epätodellinen olo. Sen takia aloin miettiä tärppiä. Toivotaan, että sulla merkkailisikin jotain muuta nuo oudot olot! :) (Muoks. Siis jotakin muuta kuin itselläni, piti kirjoittaa... ;))

Hmm. Nyt jo kp 2. Sais mennä pikakelausvauhtia ovikseen asti tää elämä! :D
 
Viimeksi muokattu:
katjuliini, manda & sokruli - Tervetuloa plussaamaan ennen kesää! :) :wave:

satu - Hui kauheeta! Varmasti tollanen säikäyttää. Onneksi isäsi on kunnossa.

Tirtsa ja Ansku - Jännää jännää =)

Ja sitten ON: kp1, halleluja!! Nyt ei tarvi kenenkään tätipahoitella, oon vaan niin onnellinen et uus kierto alkoi koska noi kp:t alkoi olla ihan naurettavia ja testitkin negaa... Eli positiivisin mielin plussaamaan tässä kuussa!
 
Se on jännä mitä kaikkea naisen keho keksii kun se jotain niin kovasti tahtoo :D

Tädin pitäisi saapua huomenna. Viime viikolla oli 4-5 päivää pientä vuotoa, alkoi tasan viikko oviksesta, sellaista vuotoa ei ole ennen ollut. Tänään aamulla pahoinvointia. Gynellä todettiin pari viikkoa sitten että tässä kierrossa ei raskauduttu, mutta silti oon pari testiä tehny, negojahan ne. On se kumma kun ei usko :D Harmittaa kyllä kovasti jos ei seuraavastakaan kierrosta plussaa ilmesty. Nää sais olla tahdonasioita!
 
Tirtsa KIITOS!!! :heart: Ja peukut myös sinne et on tärppi käynyt!!! :D :heart:

-Karpalo- tätipahoittelut! Mut leuka ylös ja kohti uutta yritystä!! Kyllä se sieltä tulee!! :D

Katie JEEEE, vihdoin!!! Onnea!! :D

Manda86 ja Sokruli TERVETULOA!!! :wave:

Täällä ei tunnu missää mikään...vieläkään! :D
 
Karpalo - Oot niin oikeassa! Kun jollain esiteinillä on känninen yhden illan juttu, joka kaduttaa kovasti seuraavana päivänä niin johan se pamahtaa siitä kerrasta paksuksi! Sit kun on vakaa parisuhde ja ok taloudellinen tilanne ja ihana mies ja kauhea vauvakuume niin ihmiset saa yrittämällä yrittää kuukausia ja joskus jopa vuosia... Mutta olkaamme positiivisia ja plussatkaamme ennen kesää! =)

Lily ja Ansku - Kiitos onnitteluista, hahaa! Tästä eteenpäin ne on sit taas tätipahoitteluja toki, mut nyt oon vaan onnellinen et alkoivat kun venyi tuo kierto ihan muodottomaksi. En haluais mitään teroja nimittäin alottaa... ainakaan toistaiseksi jos tuo täti nyt SUHT säännöllisesti tulee. Tai siis ens kuussahan se ei tuu ollenkaan, mut sillä erotuksella et r-testiin tulee PLUSSA :D

+++++++++ kaikille ja ihanaa kevään alkua!
 
Hmmm...jaaa....teinpä tuossa ovistestin ja nyt siihen sitten ilmaantui, ei juuri yhtään mitään! Hyvä et sitä testiviivaa edes näky. Eilen en muistanu tehä ollenkaan ja toissapäivänä ja sitä edellisenä oli sitten tummemmat viivat kun tänään, mut ei samaa sarjaa kontrollin kanssa. Testi on First Signal. Ihmettelinkin tuossa eilen kun kiristeli muniksesta, liekö siellä sitten se ovis. Kyl tää menee nyt hankalaks. :D Täytyyki siis päivitellä uuteen uskoon tuo dpo...
 
Mahtuuko yks uusi haaveilija vielä mukaan?=)

Tosin mun tilanne on siinä mielessä huonompi kuin teidän muiden, et mun kuukautiskierto ei oo vielä alkanu synnytyksen jälkeen. Meillä siis toinen lapsi haaveissa, ensimmäinen syntyi 11/10. Eli kiertopäivistä ei vielä ole tietoa. Ennen raskautumista, 2009 vuoden lopussa, mun kierrot oli 33-55 päivän pituisia eli tosi epäsäännöllisiä eikä kierrot ehtiny tasaantua ennen raskaaksi tuloa. Lopetin pillerit 07/09 ja tulin raskaaksi 01/10.

Nyt tilanne on se, et lopetin imettämisen kokonaan tammikuussa eikä täti ole tullut kylään vieläkään. Viime viikolla tosin oli vihlaisuja alavatsassa..oisko ollu merkki oviksesta (?), kun nyt on ns.kuivakausi meneillään. Mut ilmoittaudun silti jännäilemään mukaan...kun noita r-testejäkin on jo tullut tehtyä huonolla menestyksellä.;)

En oo (ainakaan vielä) edes yrittäny tikuttaa ovista, kun pelkään et alan stressaamaan raskaaksi tuloa liikaa. Tätiä en kyllä kaipaa, mut kai ne on pakko tulla jos meinaa raskautua uudelleen (vaikka salainen haave oiskin, et ne ei alkais ollenkaan ennen raskaaksi tuloa...todennäköisyys varmaan yhtä hyvä kuin et voittais loton jättipotin :D ).

+++ onnea kaikille! Ja peitot heilumaan! ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä