*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Heipsan!

Ansku: Mun lapset ovat 11, 8, 4, 1½ v. :)

Minulla tuli kanssa heti ekaksi mieleen noi valemenkat Lilyllä ;)

Minulla itsellä on myös ilmeisesti jotain hormoonalisia ongelmia.. Olen jo kauhulla ehtinyt ajatella että vaihdevuodet tulevat etuajassa :eek: Yöllä on välillä ihan hirveetä hikoilua ja sit ku ottaa peiton pois niin samantien jääytyy siihen paikkaan! Mitä tää on?? Ja kotonakin ollessa välillä tulee hirmu vilu ja sit kun saa ylimääräisen puseron päälleen niin kohta jo hikee pukkaa.. Pillerit mitä syön nyt ovat samaa merkkiä kuin ennenkin joten en ole uskonut niistä johtuvan. Sisko tuossa jo epäili un olevan raskaana :confused: kun näiden vilu-hiki kohtausten lisäksi mua väsyttää ja väsyttää.. mut en oikein usko että pilsut olisivat pettäneet.

Sepä sit omasta navasta. :) Ei vielä mitään "raportoitavaa" täältä :D
 
Tervetuloo Carda :hug:

On: Oireet vaan lisääntyy joka päivä, eilen illalla ku nukkumaan oltiin käymässä, ni tuntu et jäädyin peiton alle.. Vaikka patteri oli täysillä ja peitto korvissa.. ;) Eilen aamulla mun ylähuuleen oli ilmestynyt huuliherppes, se tulee mulle aina sillon ku kropassa tapahtuu jotain uutta :D Ajattelin nyt viel sinnitellä tonne perjantaihin ennenku testaan. :D
 
Ninnan oi, siulla onkii jo 2 kouluikäistä! Niistä on varmaa hieno apu pienempien kanssa! =)

Tää on niiiiin outoa! Ei tunnu missään! Hmm...noh, tietty jos ei tuota palelua ja pieniä kipuja alavatsassa oteta huomioon. Ja nyt vielä tuli tänää sitte sellanen päätös ettei olis suotavaa edes plussata vielä tästä kierrosta. Joudun 3 viikon sisällä polven tähystysleikkaukseen ja se nyt tietty tehää nukutuksessa. Oi voi...noh, ei auta itku markkinoilla! Miun tuurilla se plussa heilahtaa siihe tikkuu just kun sen vähiten siihen tartteis heilahtaa...auts! : /
 
Ninnan - Onko sun kilppariarvot katottu? Sekä liika- että vajaatoiminnasta voi olla tuon kaltaisia oireita. Myös raskaudesta tietty! :D

Sokrulin testiä odotellessa :whistle: +++++puuuuh!

Ansku - Joka vaiheessa raskautta on mahdollista nukuttaa sinut, vaikkakin tietty ekan kolmanneksen aikana pyritään välttämään kaikkea "ylimääräistä" :)

ON: Ei niin mittään uutta.
 
Ansku: juu heistä on todella suuri apu :) Innokkaasti ovat hoitaneet pienempiä :) Sitäkö nuorena alottaa niin kerkiää :D :D

Katie: Oon menossa parin viikon päästä lääkäriin ja pyydän ottamaan arvot. Minulle sanottiinki noista kilppariarvoista että se voi olla yks syy.
 
En oo vielä testaillut, huomenna aamulla ois tarkotus yks testi dipata. :) Varsinaista vuotoa ei ole edelleenkään alkanut, silloin tällöin paperiin jäänyt vähän vaaleanpunaista. Mutta ei mitään muuta, eikä ole tätikipujakaan ollut. Vaan järkyt ilmavoimat välillä... :LOL: :LOL:
Ja väsyttää kyllä normaalia enemmän. Aamulla oli taas hassu olo kun ei olis nukkunut yhtään, ois niin voinut jäädä koko päiväksi jäädä makaamaan sängyn pohjalle.. vaikka en mä muutenkaan kyllä ole mitään aamuihmisiä.. :LOL:


Sokruli: paljon paljon ++++++tuulia. Testaappa tän ketjun eka plussa!!! =) :heart:
 
Voi LiLy_! Kunpa sieltä tulisi se plussa sinne testiin!!!=)
Mun äiti sanoi, että sillä oli yhden kerran kuukautismaista vuotoa vielä raskaudenkin aikana. Ootko milloin viimeks tehny testin??

Tervetuloa uusille!:wave:

Täällä ei mitään uutta. Greippimehua juodessa ja limoja etsiessä...ei oo näkyny.:LOL:

Sokrulille +++tuulia myös! :)

Mun alkuraskaus esikoista odottaessa oli yhtä palelua. Raskauden keskivaiheilta loppuun asti hikoilin..siis koko ajan.:D Mut näähän on niin yksilöllisiä.:)

Ketjun ensimmäistä plussaa odotellen!;)
 
Mikäs tuo greippimehu juttu on?
Mulla on käytössä nyt lasten disperiini (jota myös lapsettomuusklinikalla mulle määrättiin kun toista lasta yritettiin). Sillon tytärtä odottaessa oli käytössä myös terolut, en muista ihan mille viikolle noita silloin söin, ehkä viikolle 15 asti muistaakseni.
Mutta nyt yritän ilman teroja.
 
Mulle voi lisätä tonne listaan suosiolla että tulee jos on tullakseen nimittäin ei kärsivällisyys enään riitä heh. :D Alunperinkin oisin halunnu lapsen myöhemmin mut lapsilisien takia olisin halunnut tänä vuonna et oisin saanu parempaa lapsilisää ku 09 tuli tähän mennes paras vuos palkka, mut olkoot en jaksa enää ootella.. Keskityn nyt itseeni ja lapsi sit tulee jossakin vaiheessa kun on sen aika. :p Menkkoja vielki ootellessa. ~
 
Terve!
Mä olen ollut vähän aikaa poissa, mutta nyt on luettu kaikki läpi... Kyllä ne plussat nyt antaa odottaa itseään. Toivotan siis kaikille plussarikasta maaliskuuta.=)

Muakin kiinnostaa mihin toi lasten diaperiini auttaa?

Lily_ ja Sokruli toivottavasti ne plussat nyt pärähtää teidän testeihinne...

Mulla on tosiaan tuossa kierron alussa ollut tota greippimehua käytössä ja kyllä huomaa että vaikuttaa liman määrään. Nyt on siis kp13/28-30 eli voisi ovis olla käsillä minä päivänä hyvänsä. Tätä oviksen bongailua varjostaa nyt se että mies on maanantaista torstai iltaan poissa. Eli viimeksi tullut pupuiltua sunnuntaina ja jos se ovis tulisikin nyt yhtäkkiä, niin epäilen ettei simpat ole enää elossa. Toivon siis hartaasti ettei ovis ole ennen huomista! Toisaalta lähenevästä oviksesta on kertonut vain pienet nippailut muniksien kohdalla ja limakaan ei ole vielä muuttunut... =) toivoa siis on!

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!
 
Carda miks sulla on lasten disperiinit käytössä?
Kuten tuolla aiemmin mainitsin mulla oli paljon keskenmenoja ja sit ns. kemiallisia raskauksia ja lapsettomuusklinikalta sitten määräsivät näitä disperiinejä kun ajateltiin että mun veri on liian paksua(?) eikä pääse kiertämään istukkaan kun siellä on ihan ohuen ohuita ne verisuonet. Tai jotenkin noin se asia muistaakseni meni :D
Otin nyt tuon disperiinin käyttöön myös tätä lasta yrittäessä. :)
 
Niin ja piti vielä mainita että oon kuullut että tuota disperiiniä kyllä käytetään paljon raskautta yrittäessä. Se on vielä aika pieni apukeino mutta ilmeisesti mulla auttoi terojen kanssa! Mutta ei tietenkään saa ominpäin mennä ottamaan ennen kuin on keskustellut lääkärin kanssa.
 
Heippa! Meillä olisi nyt vielä yk0, mutta lopetin pillerit viime kuun 20.pv ja heti menkkojen jälkeen heilui peitot, mutta enhän mä edes ovuloinut sillon (tosin ei sitä aina tarttekkaan ovuloida että tulee raskaaks, säilyyhän ne siittiöt siellä tallessa vaikka kuinka pitkään :D ) ja tosiaan vaan kerran (niin taas että Yksi kertahan riittää) siellä makkarissa touhuttiin. Mutta nyt tosiaan tullu semmosia tuttuja oireita, että nännit on kipeät ja mulla on vatsa kovana (vaikka normaalisti aina sekasin) ja eilen tuli semmonen selittämätön pahan olon aalto. Selkäki on ollu kipeä mutta en tiiä johtuuko se tästä siskon sängystä missä oon muutaman yön nukkunu. Tosiaan viime raskauteni päättyi aborttiin (oli huono mies ja huono elämäntilanne), mutta sillon tuli oireet aika täsmälleen 2vk:n kohalla. Nyt olis just 2 viikkoa siitä kun oisin tullu (?) raskaaksi. Tosiaan avokki on 3kk reissulla ulkomailla ja sovittiin, että kun hän tulee takasin Suomeen niin aletaan yrittämään. Mutta oisko sillä vaavilla voinu olla ajastus vähän etuajassa ja tuliskin jo nyt :D Oon kyllä ihan hullu ku epäilen joka toinen kuukaus että oon raskaana :D Pitää varmaan ostaa huomenna testi vaikka siellä ei vielä mitään näkyiskään :D

Edit. Herranjumala mä järkytyin äsken ku katoin peiliin ilman paitaa. Miten mulla on noin hullun kokoset nännit O_O En sitte tiiä suurentaako toi siskon peili ku näytän siinä kamalan pulleelta muutenkin :D Niinja kai seki vois olla (?) oire, että mulla on kamalan kuuma koko ajan vaikka siskon mielestä täällä on kylmä :eek: Mun mutsillaki oli kuuma täällä, mutta sil onki vaihdevuodet :D En kyllä tiiä, herranjumala oon ihan hullu :D Ois kyllä aika älytöntä, että oisin nyt raskaana ennenku ollaan alettu ees yrittää. Sinänsä tylsää ettei ois sitte sitä yrittämisen jännitystä :D (joo avokkiki sano tänään että "sä oot aika omituinen" :D ). Sisko ei suostunu ostamaann mulle raskaustestiä apteekista kotimatkalla, se taitaa olla vähän kyllästyny näihin mun juttuihin :D

Edit. siis tosiaan voihan nää mun oireet ihan hyvin johtua pillereitten lopettamisesta. Finnejäki tullu hirveesti. Tai sitten ovulaatiosta. Mulla kyllä ei oo koko elämän aikana ollu koskaan ovulaatiosta mitään oireita ja 11-vuotiaasta ollu menkat. Niin ja P.S. oon tosiaan 27v ja esikonen olisi suunnitelmissa :) Niin ja avoliitossa ollaan miehen kanssa, kun tuolla kyseltiin parisuhdetilannettakin :) Miehen mukaan naimisiin 10 vuoden päästä, vaikka ollaan kihloissakin oltu jo puoli vuotta :D
Aaapuaa siis asia mitä VIHAAN eniten koko maailmassa on epätietoisuus! Ja sitte pitää olla kaupanpäälle tämmönen vainoharhailija. Voin kertoa, että ei oo hyvä yhdistelmä :D Niin tossa katoin kalenteria, niin se peittojen heiluminen olis tapahtunu jo 10 päivää oletettua ovista ennen, eli aika sissisimppoja mun miehellä on jos 10 päivää selviivät :D Ja siitä on vasta 6 päivää aikaa ni eikai mulla voi vielä oireita tulla :eek: Tää on kamalaa ku joka kerta aattelee, että nyt mä oon raskaana ja sitte ei kummiskaan ole. Sit ku mä olin sillon viime kerralla varma jo ennen testiä että nyt olen, ku oli niin selvät oireet. Ja sitten olinkin kun testin tein heti samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Yks kaveri tossa sano että "eihän se testi näytä mitään ku vasta viikon menkkojen alkamisen jälkeen" mutta kyllä mulla vaan viimeksi näytti heti ekana päivänä ja tosi vahvan viivan. Ehkä mulla on sitte jotenki korkee raskaushormoonipitoisuus ku oon raskaana :D Niiiin että jos tota miettii ni voisko se näkyä testissä jo nyt (???) :D Huhhuh ihan älytöntä tää toiminta :D Nyt oon hiljaa!
 
Viimeksi muokattu:
on: menkkoja ei näy eikä kuulu, osais nyt toi täti pysyä poissa.. :D Testaan huomen aamulla, en jaksa enään odotella kauempaa... Pelottaa vaan jos se nyt iskee sen negan ruutuun, sit tiputaa ja korkeelta :headwall:

Jatkan tässä töitä, hyvää päivänjatkoo teille kaikille :wave:
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


KESKIVIIKKO 16.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive

Vattunen............yk 4.......................kp 37/35-38..............21.......................... 2.


Ansku83...........yk 3..........................kp 28/35-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk3..........................kp 25/25-30.................23...................... 1.
Sunflower11........yk3..........................kp 20/28-31........................................... 3.



Lilli88.................yk 3...........................kp 19/??........................23........................... 1.
Katjuliini.............yk1...........................kp 17/28.....................28.......................... 2.
Carda.................yk 3..............................kp 17/29.....................27........................... 3.
Nasu81...............yk 8...........................kp 16/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 15/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 13/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 13/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 11/27-29..............28............................ 1.
Katie85................tjot..........................kp 10/??...................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 10/27-28...................24.......................... 1.




Tirtsa.................yk 7...........................kp 9/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................tjot...........................kp 9/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 9/47...................................................... 2.
inskun..................yk 2............................kp 5/28........................21............................ 2.
LiLy_ ..................yk 2............................kp 4/??......................19........................... 1.
platina................yk 2...........................kp ?/??........................................................ 2.
LuvLucy..............tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11).......................27.................. 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä................30............... 5.



PIINAILIJAT


Vattunen..................Dpo12
Sokruli....................Dpo12
Ansku83...................Dpo10



TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Kiitos kiitos :) Ohhoh ostan kyllä raskaustestin huomenna sano kuka vaan mitä tahansa. Sitte saan sen negan ja mietin taas menkkojen alkamiseen asti, että oonko raskaana. Ihan turhan kanssa koko testin ostaminen mutta who cares. Voihan sieltä tulla tsägällä plussakin ja sitte on ainaki varma juttu :eek: Joo ilmottelen sitte huomenna :D Tai itseasiassa tänään. Jaksa tässä mitään aamupissoja odotella :D Viimeksiki näky iltapissassa!
 
Kiitos kiitos :) Ohhoh ostan kyllä raskaustestin huomenna sano kuka vaan mitä tahansa. Sitte saan sen negan ja mietin taas menkkojen alkamiseen asti, että oonko raskaana. Ihan turhan kanssa koko testin ostaminen mutta who cares. Voihan sieltä tulla tsägällä plussakin ja sitte on ainaki varma juttu :eek: Joo ilmottelen sitte huomenna :D Tai itseasiassa tänään. Jaksa tässä mitään aamupissoja odotella :D Viimeksiki näky iltapissassa!
Tervetuloa! :)

Tule sitten heti kertomaan mitä näytti! :D
Niin, mää en nyt ihan ymmärtänyt että onko sulla nyt menkat myöhässä?
 
Sinin - Meillä sama vaihe, greippimehua juodessa ja limoja etsiskellessä! =)

Jokos Lily[/B testasi??

Sokrulilla lupaavia oireita!

Sais jo tän ketjun eka plussa tulla. Itellä ovista bongaillessa ja auringosta nauttiessa. Plussatuulia!
 
Mlii: Tervetuloa!! =)

No höh, negahan sieltä tuli kun aamulla testasin. Ja nyt tuleekin jo pientä vuotoa.
Toivotaan että seuraava kierto ois sitten lyhyempi, tai mikä parempi, plussa kierto! :heart:

Sokruli: Jännää, toivotaan parasta että tulis viivalle kaveri sinne testiin ja täti ei ilmaantuisi paikalle! :)
 

Yhteistyössä