Maaruska: just yhdellä toisella palstalla 40-v palstatuttu on tullut huomaamattaan raskaaksi, kun sillä oli tuollaista tiputtelua. Siis hänelle se tuhruttelu oli oikeastaan raskausoire. Joka tapauksessa, tämän kierto saa mennä näin, eikö juu? Sitten syksyllä mietit uudelleen lugeja ja sellaista :hug:
Laskettu aika olisi muuten joskus 22.2 tienoilla, eli pari päivää miehen synttäreiden jälkeen. Jos jostain syystä joutuisin synnyttämään sektiolla, niin voisi kyllä sopia sen miehen synttäripäiväksi
Niin muuten uusi gyne oli hyvin rauhallinen ja järkevä, sen lisäksi, että uskomattoman hellävarainen, vannon, etten edes huomannut papa-näytteen ottoa!
Se edellinen hullu oli kauhea mämmikoura tyyliin mekaanikko, ja sai mut vuotamaan verta ottaessaan papa-näytteen :kieh:
Sain luvan liikkua rauhallisesti (siis kävellä), mutta jos kramppaa, pitää levätä, koska se kuulemma tarkoittaa, että olen rasittanut itseäni liikaa.
Kauhean tiukka oli lihomisesta (Italiassa eivät yleensä siihen kauheasti puutu, kai siksi, että täällä olllaan muutenkin niin laihoja), en kuulemma saa lihoa lainkaan ekan 3 kk:n aikana (olen jo lihonut kilon tämän pakkolevon vuoksi :ashamed: ), ja muutenkin yhteensä 10 kg! Sanoi, että voin vaikka vaihtaa gyneä, mutta hänen asiakkaansa eivät saa lihoa tuota enempää
Henk. koht. olen sitä mieltä, että mun pituinen (170cm) lihoo pakostakin enemmän, kun taas normaali itskunainen (160-165cm) varmaan ei lihokaan kuin tuon 10kg, mutta kyllä mulla tuota rasvaa on aika mukavasti reisiin ja vyötärölle kertynyt jo nyt ihan imetystäkin ajatellen, niin etten nyt ihan lihomalla aio lihoa...
Lisää verikokeita tehtäväksi, ei kyllä hcg-arvoa, mutta glysemiaa ja citomegalovirusta ja toksoplasmoosia kyllä. Kävin hiv, herpes ja hepatiittikokeissa jo heti kun rupesimme yrittämään, mutta gynen mukaan pitäisi käydä uudelleen, koska testeistä on kulunut jo yli 6kk... Miehen mielestä se on vain rahan ja veren tuhlausta, koska kieltämättä on AIKA epätodennäköistä, että olisin ne tässä välillä ehtinyt saada
Mähän pakotin miehenkin niihin kokeisiin silloin syksyllä, ja vaikka sitä nyt tietää, ettei sitä aidsia ole, niin eihän se nyt mieltäylentävää ole niissä testeissä käydä, varsinkaan toisen kerran vuoden sisällä. Alkavat labrassa pian ihmetellä
Mullahan on muuten hepatiittirokotuksetkin voimassa, ja itse asiassa gyne halusikin katsoa testillä, että onko ne vasta-aineet aktiivisia vai ei. Ja kyllä se sanoi, ettei se hiv nyt niin tärkeä ole, se testataan raskauden loppuvaiheessa uudelleen joka tapauksessa.
Mua aina kiinnostaa, että olenko saanut sen herpes simpleksin jostain (siis huuliherpes), kun sehän on niin kauhean monella ihmisellä, mutta mulla sitä ei ole. Kun senhän voi saada ihan sylkipisarasta. Toisaalta gyne sanoi, että yleensä sen saa joko lapsena tai sitten ei ollenkaan.
No joo, paranoidi täällä taas rulaa
Ihanaa kesäpäivää kaikille :heart:
lentoemo ja lentäjän poikanen 6+3 :heart: