Plussalennon masunkasvattajat

Tänään en ehdi kirjoittamaan oikein mihinkään, mutta sen verran vaan, että Einsteinhan oppi puhumaan hurjiempien legendojen mukaan vasta 8 vuotiaana... No, tod. näk. ehkä hiukan aikaisemmin, mutta kuitenkin myöhemmin kuin muut, niin että sattuu sitä paremmissakin perheissä :LOL:

Maaruskalle :hug: , mä kirjotin sulle jo toisaalla :heart:
 
maaruska: :hug:

Suljettuani liikkeen ovet.. Lähdin hakee esikoisen mökiltä uimakouluun.. Olin jo varauksella, että neiti ei uskaltaudu olla siellä. Ajattelin, että taas tulee turha reissu. Alussa oli ujo ja kahteli ympärilleen.. Ei ruvennut mitään tekee, mutta sitten hää yhtäkkiä rupes olee mukana, ku hiukan houkuttelin :D. Voi toisen nauttimista. Ei osaa ees sanoin kertoa neidin iloisia kasvoja. Niin reippaasti oli mukana loppujen lopuksi. Jospa jossain vaiheessa äidin ei tarvitsisi mennä altaan reunalla. Hiukan kosteaa on olla vaatteet päällä altailla :whistle:

Red Dragon & Nuppu 22+2 :heart:

Ps. Mulla on mokkapalat uunissa.. Jouduin jakaa pohjan kahdelle pellille, mutta luulenpa, että tuo ensimmäinen pelti pursuaa kunnolla yli. :whistle: Piti jotain ruveta leipoo, ku huomenna tulee kaveri käymää kolmen pojan kanssa. Onpahan ees jotain tarjottavaa. Toivottavasti tykkäävät. :p
 
Heipsan kaikille pitkästä aikaa!
Onko kellään muulla lentolaisella monumentaalista väsymystä havaittavissa???
Mulla on lähes joka iltapäivä ja ilta. Kello 21 oon jo ihan valmista kauraa. Mulla on noi hempat vähän kait matalat (124), vaikka oon juonu Kräuterblutsaftia (taimitenikinäsekirjotetaakaa...). En tiiä johtuuko siitä vai mistä. En kyllä muista edellisestä raskaudesta tämmöstä, mut olinki sillon seitsemisen vuotta nuorempi... :ashamed:

maaruska pidetää peukkui, että se oli kiinnittymistä! b :) d

Jaahas.. alkaakin olla nukkumaanmenoaika... :)
 
jouskari: Altaaseenha neiti kyl menee portaille polskuttelee, mutta siitä pidemmälle ei eilen lähtenyt ja näytti siltä myös tänäänkin, mutta onneksi sitten uskaltautui toisten mukaan menee. Neiti ui kuitenkin monitoimialtaan päästä päähän kellukkeiden kanssa ja nauttii uimisesta.. Ni sen takia mietityttää, että eikai halua lopettaa koulua heti alkumetreille.

Mutta nyt on uimakoulu maksettu, joten se on käytävä loppuun asti :whistle:
 
Voi Deviliah, anteeksi :ashamed: Mä vaan kopsasin sen vanhan listan sieltä etusivulta sen kummemmin miettimättä! Mutta tottakai sua odotetaan tänne! :hug:

Ja kyllä, siellä sykki pienen pieni sydämen alku :heart: Pakko oli hiukan itkeä :D Oli niin liikuttavaa kuulla se sydämen syke... Voi että, olen vieläki ihan ihmeissäni, sen lisäksi, että olen aivan poikki, matka Roomaan oli aika rasittava.

Huomenna enemmän! =)

Hyveli yöteli, tv. lentoemo ja lentäjän poikanen 6+2 :heart:
 
No hyvä sit :D Mä jo aattelin et onko tää tapa syrjiä uusia :LOL: Kiva nähdä että teillä menee hyvin ja pikkuset siellä köllöttelee! Koittakaas tänne sitten heti laittaa masukuvia kun niitä ruppee ilmestyyn, niin saan sitte tulla kateellisena vahtaamaan!
 
mitä mitä sumuiset silmäni näkeekään :heart:

Ihania uutisia lenttiksellä, nyt on sitten kaikki todennettu, mikäs laskettu-aika on??

ja kaikille oikeen kovat plussa puhurit++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä heitän kaiken toivon kaivoon, vielä tulee pyyhittäessä, punaisenlimasta :x Ei mun kroppa toimi niin ei toimi. Ja vielä näillä kiertopäivillä :(

Mutta elän hengessä mukana teidän jokaisen :heart:
 
Miten voikaan olla töissä tylsää.. Tekis mieli laittaa oveen, että suljettu..
Mitä ihmettä mie täällä istuskelemaan, kerran ei oo töitäkään..

Enkä oo ottanut valkoista lankakerää mukaan, että voisin neuloa tuota hupparia.. Kohta tuo ensimmäinen kerä loppuu.. Ihan ku mulla ei ois kotona tekemistä..

Tänään taas sitten esikoinen uimakouluun. Eilen meni jo niin reippaana tyttönä. Ei ees huomannut äitiä :D. Jos vaikka tänään rohkaistuis jo ihan yksin menee, ettei äidin tarvitse altaan reunalla olla katsomassa. Eipä silleen, mukava on seurata, miten toinen tekee =).

RD + Nuppu 22+4 :heart:
 
Maaruska: just yhdellä toisella palstalla 40-v palstatuttu on tullut huomaamattaan raskaaksi, kun sillä oli tuollaista tiputtelua. Siis hänelle se tuhruttelu oli oikeastaan raskausoire. Joka tapauksessa, tämän kierto saa mennä näin, eikö juu? Sitten syksyllä mietit uudelleen lugeja ja sellaista :hug:

Laskettu aika olisi muuten joskus 22.2 tienoilla, eli pari päivää miehen synttäreiden jälkeen. Jos jostain syystä joutuisin synnyttämään sektiolla, niin voisi kyllä sopia sen miehen synttäripäiväksi :LOL:

Niin muuten uusi gyne oli hyvin rauhallinen ja järkevä, sen lisäksi, että uskomattoman hellävarainen, vannon, etten edes huomannut papa-näytteen ottoa! :eek: Se edellinen hullu oli kauhea mämmikoura tyyliin mekaanikko, ja sai mut vuotamaan verta ottaessaan papa-näytteen :kieh:

Sain luvan liikkua rauhallisesti (siis kävellä), mutta jos kramppaa, pitää levätä, koska se kuulemma tarkoittaa, että olen rasittanut itseäni liikaa.

Kauhean tiukka oli lihomisesta (Italiassa eivät yleensä siihen kauheasti puutu, kai siksi, että täällä olllaan muutenkin niin laihoja), en kuulemma saa lihoa lainkaan ekan 3 kk:n aikana (olen jo lihonut kilon tämän pakkolevon vuoksi :ashamed: ), ja muutenkin yhteensä 10 kg! Sanoi, että voin vaikka vaihtaa gyneä, mutta hänen asiakkaansa eivät saa lihoa tuota enempää :LOL:

Henk. koht. olen sitä mieltä, että mun pituinen (170cm) lihoo pakostakin enemmän, kun taas normaali itskunainen (160-165cm) varmaan ei lihokaan kuin tuon 10kg, mutta kyllä mulla tuota rasvaa on aika mukavasti reisiin ja vyötärölle kertynyt jo nyt ihan imetystäkin ajatellen, niin etten nyt ihan lihomalla aio lihoa... :D

Lisää verikokeita tehtäväksi, ei kyllä hcg-arvoa, mutta glysemiaa ja citomegalovirusta ja toksoplasmoosia kyllä. Kävin hiv, herpes ja hepatiittikokeissa jo heti kun rupesimme yrittämään, mutta gynen mukaan pitäisi käydä uudelleen, koska testeistä on kulunut jo yli 6kk... Miehen mielestä se on vain rahan ja veren tuhlausta, koska kieltämättä on AIKA epätodennäköistä, että olisin ne tässä välillä ehtinyt saada :LOL: Mähän pakotin miehenkin niihin kokeisiin silloin syksyllä, ja vaikka sitä nyt tietää, ettei sitä aidsia ole, niin eihän se nyt mieltäylentävää ole niissä testeissä käydä, varsinkaan toisen kerran vuoden sisällä. Alkavat labrassa pian ihmetellä ;)

Mullahan on muuten hepatiittirokotuksetkin voimassa, ja itse asiassa gyne halusikin katsoa testillä, että onko ne vasta-aineet aktiivisia vai ei. Ja kyllä se sanoi, ettei se hiv nyt niin tärkeä ole, se testataan raskauden loppuvaiheessa uudelleen joka tapauksessa.

Mua aina kiinnostaa, että olenko saanut sen herpes simpleksin jostain (siis huuliherpes), kun sehän on niin kauhean monella ihmisellä, mutta mulla sitä ei ole. Kun senhän voi saada ihan sylkipisarasta. Toisaalta gyne sanoi, että yleensä sen saa joko lapsena tai sitten ei ollenkaan.

No joo, paranoidi täällä taas rulaa :LOL:

Ihanaa kesäpäivää kaikille :heart:

lentoemo ja lentäjän poikanen 6+3 :heart:
 
Hienoa lentsikka, että gyneltä tuli hyviä uutisia! :D :heart: Vaikuttaa helläkätiseksi gyneksi aika tiukalta tuon painon suhteen. ;) No, ehkä se on vaan hyväkin, kunhan ei sitten liikaa ala syyllistää, vaikka paino vähäne enemmän nousisikin.

ON: Multa lähtikin itsestään ne bakteerivaginoosin oireet. Kävin kylläkin tänään antamassa varmuuden vuoksi näytteen, ja clue-solut oli plussalla, mutta terkka vakuutti, ettei niistä ole mitään haittaa raskautumista ajatellen ja että luultavasti mun kroppa hoitaa ne itsekseen pois, kun oireitakaan ei enää ole.

Otin samalla miehelle spermanäytepurkin ja ohjeet labrasta. Ne on luultavasti heinäkuun vielä lomalla, mutta elokuuksi pitäisi sitten löytää sopiva hetki, jolloin voisi käydä näytteen viemässä. Mielellään toki ennen mun gyneaikaa, mutta katsotaan nyt koska se miekkonen ehtii ja viitsii, kuitenkin ennen kuin aloitetaan syksyn hoitorumba, en viitsi "turhaan" syödä niitä clomeja.
 
Nostetaas vähän lentoa!

Ensinnäkin onnea lentoemolle hienoista ultrakuulumisista :flower: :heart: . Tekis mieli sanoa, että mitäs me sanottiin, mut en kuitenkaan sano :D . Toivottavasti sait edes hetkeks mielenrauhan, tää raskausaika on enemmän tai vähemmän piinaavaa vähintään siihen asti kunnes liikkeet tuntuu. Ja sit pitää murehtia, että tuntuuko niitä tarpeeks usein ja ettei vaan vauva ala syntymään liian aikaisin. Ja sen jälkeen murehditaan kun ei se jo synny :D . Ja vauvan syntymän jälkeen alkaa uudet murheet :snotty: . Kyllä äidin elämä on rankkaa :whistle:

maaruskalle, jouskarille ja pantsulle ja muillekin plussaa odottaville hurjat tsempitykset ja plussapuhurit +++++ :whistle: .

Mä hikoilen ku pieni sika :kieh: . Ulkona on vajaa parikymmentä astetta ja mä kiehun... Kiva, jos niitä helteitäkin vielä meinaa tulla :p . Ja mun tuurilla ne tulee heti, ku loma loppuu ja töihin pitäis mennä B)

Terkkuja!

HC ja lämpöpatteri 22+2
 
Kiitos onnitteluista! :heart: Oli se kyllä ihana kokemus kuulla ja nähdä se sydän...

Nyt tulee valitusta: en oisi ikinä kuvitellut, että valittaisin raskaudesta, ihan oikeasti ajattelin aina vain nauttivani tästä ihan hullun lailla. Mutta mulla on nyt väsymyksen lisäksi jatkuvaa kuvotusta, en saa tehtyä mitään, ja ekojen viikkojen ruokahalu on muuttunut tyyliin mitä ihmettä voin syödä, kun kaikki etoo. Ja etoo myös kaikki, mitä mies syö. Jos raukka laittaa suuhunsa pari palaa suklaata, niin meikäläiseltä meinaa tulla yrjöt. Mä olen aina ollut makean perään, niin että kotona on kaikenlaista makeaa naposteltavaa, ja mä en ole varmaan viikkoon pystynyt syömään mitää vähänkään makeaa. Ei jugurttia, ei keksejä. Äsken mies osti suolakurkkuja, mutta ei nekään niin hyviä ole. Mulla on kauhea punajuurien himo, mutta eihän niitä Italiassa myydä. Ensi viikolla yritän päästä Suomeen, sitten haluan syödä oikein tosi ytyä ruisleipää ja punajuuria. En pysty edes ajattelemaan lihaa, enkä enää pizaakaan. Ainoa mikä ehkä maistuu, on pasta, mutta lounaalla jäi siitäkin puolet lautaselle.

Ja sitten pelkään koko ajan keskenmenoa, ravaan vessassa tarkistamassa, että onko vuotoa ja mietin downin syndroomaa ja vieläki pahempaa... :ashamed:

Mies lohduttaa, ettei tän kuvotuksen pitäisi kestää kuin nää ekat 3 kk... toivottavasti. Tunnen oloni kipeäksi... Ja lisäksi tunnen syyllisyyttä siitä, etten hehkukaan raskaudesta onnellisena, koska ennen raskautta en tosiaan voinut käsittää, kuinka jotkut voivat valittaa raskausajan vaivoista :LOL: Ajattelin aina, että minä en ainakaan valita, on tässä niin kauan vauvasta haaveiltu... mutta niin vaan se mieli muuttuu, kun ei pysty tekemään oikein mitään... mulle on jopa ylitsepääsemätöntä tulla tietskalle päiväsaikaan, näin illalla sentään pystyy istumaan...

Sorry tää valitus :ashamed:
 
lentis: Saa valittaa! :hug: . Ei tää raskaus aina mitään ihanaa ole, vaikka sitä on kuinka toivonut ja odottanut :ashamed: . Mulla oli muuten myös aluksi (n. rv15+ viikolle asti) tosi kuvottava olo ja mikään ei maistunut. Ja jos jotain sattuikin tekemään mieli, niin eihän meillä tietenkään sitä kaapista löytynyt :kieh: .

Ja se raskauden hehku on kyllä täysin ylimainostettua :D . Ei oo paljon näkynyt, vaikka olo nyttemmin onkin oikeen hyvä.
 
lentoemo: Valita vaan. :hug: :D Mä pelonsekaisin tuntein odotan sitä alkuraskauden pahoinvointia. Tottakai odotan raskautta malttamattomana, innoissani kaikesta mitä se tuo tullessaan, mutta juuri tuo totaalinen väsymys ja kuvotus vähän jännittää.

ON: Ollaan täällä appivanhempien luona. Eilen tosiaan oli pikkusisko ja sen kaveri yötä meillä, kun olivat festaroimassa. Mukavasti meni teineillä reissu, vaikka siskon jalat olivatkin hurjan pittauksen jäljiltä ihan sinelmillä. :eek: Tänään käytiin mökillä saunomassa ja ottamassa aurinkoa ja illaksi sitten tultiin anoppilaan. Ihana kesälauantai siis. :D
 
Pantiksen kesälauantai kuulostaa ihanalta! :heart: Voi, en malta odottaa, että pääsen Suomeen suvesta nauttimaan, vaikka sitten onkin tietty kauhea ikävä miestä :p

Tänä aamuna heräsin jo paremmalla tuulella, kun ei ollut kuvotusta aivan alkuun niin kuin yleensä, vaikka kyllä se sitten hiukan taas on palannut. Mutta parempi olo kyllä kuin moneen päivään!

Oikein kaunista sunnuntaita! :heart:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 6+6 :heart:
 
Näinhän se on, että aina sitä on jotakin murehdittavaa :LOL: Juuri niinkuin Hottis sanoi ! Sitten kun lapset ovat isompia niin taas löytyy murehtimista, että tulevat ajoissa kotiin, ettei koulussa kiusata ym. Sitähän se elämä on :heart: Kun murehtii asioista se kertoo, että on tunteita ja välittää!!

Ja lenttis, ei siitä paha olosta tarvitse nauttia ja oikeus on siitä "valittaa". Meinaan ei se mukavaa ole ja mitään positiivista siitä ei todellakaan löydä. :kieh: Sen tiedän itsekin kokenut sen olen kaksi kertaa ei kiva. Mutta jos saan sen kolmannen kerran kokea, lupaan nauttia siitä tai sitten en :LOL: Ja näinhän se on että aikansa kutakin :whistle:

Mutta tyttäret otetaan kaikki se mitä elämä meille antaa, vaikka kaikkea ei tavitse sietää, mutta kaikella on jokin tarkoitus ja on asioita joihin emme voi vaikuttaa. Eläkäämme jokainen päivä täysillä silti, vaikkei se olekaan ehkä maailman paras päivä :heart: :heart:
 
Hehee.. Tosta raskauden hehkuttamisesta ja onnesta ois mullakin ihan pari sanaa sanottavana... :whistle: Just viime viikolla, kun maha oli taas ilmasta ihan turpeena, närästi niin maan pirusti, eikä päässy sängystä ylös kun väsytti niin paljon, ni piti ihan miehelle sängynpohjalta jupista, että kenenkäs hieno idea tää uus vauva taas olikaa... :kieh: Vaikka kyllä sitä vaan pitää yrittää muistaa se "grand prize" siellä lopussa sitte. Nyt onkin laskurin mukaan 111 päivää jo kasassa. :heart:
Mukavaa päivänjatkoo kaikille!! Vielä tää viikko töitä, ni sitte pääsen lomallelompsis!! :)
 
Hei te viisaat ja kokeneemmat! Np-ultrasta kysyisin: täällä Italiassa sanotaan, että se tehdään 11.-14. viikolla, niin tarkoittaako se siis raskausviikkoja 10-13 vai raskausviikkoja 11-14? Kun mulla on seuraava ultra 10+2, niin voikohan sen tehdä silloin? Ja voiko sen tehdä tavallinen gyne, vai tartteeko siihen jotkut erikoisvehkeet?

Ihanaa, alkoi jo 8. raskausviikko! :heart: Kuulostaa niin isolta tää luku mun mielestä :LOL:

Ihanaa viikkoa kaikille :heart:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 7+0 :heart:
 

Yhteistyössä