Plussalennon masunkasvattajat

millimenninkäinen, vau, tuplaonnittelut! :heart: :heart: Mahtavaa, kaksi vauvaa yhdellä raskaudella ;) Varmasti alussa rankkaa, mutta eikö kaikki sano, että hiukan vanhempina helpompia, kun pitävät toisileen seuraa! =)

Kukas toinen odottaakaan kaksosia?Tää on tää mun muisti :kieh:
 
DoB
Lentoemo ihan oikein muistat :) Päästään muuttamaan tässä syksyn aikana, joten pidetään vaan ens kesänä ne puutarhakutsut ;) Mä odotan että pääsis sisustamaan lastenhuonetta, ollaan jo katseltu kaikki tavarat valmiiksi mutta ei osteta mitään ennen muuttoa. Suoraan sitten tavarat paikalleen.

Mulla on nyt alkanut masu vähän näkyä, oon huomannut sen tässä parin päivän aikana. Kaikista farkuista ei mene enää ylin nappi kiinni :D Mun äiti oli katseli eilen niin pettyneenä mun mahaa ja totesi että onko siellä edes ketään kun ei se oo ton isompi :LOL: Oletti ilmeisesti että mulla on jo ihan hurja vauvamasu :LOL:

Maaruska olet täällä enemmän kuin tervetullut :heart:

Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille :flower:

Dob ja öttiäinen 17+2
 
Tervehdys kaikille! :wave:

Eilen sattui "hauska" juttu töissä. Yhä edelleen, kun ajattelen tapahtumat, ni pelottaa ajatuskin, mitä ois sattunut.

Olen joutunut pitää tuossa työpaikan edessä olevalla parkkipaikalla autoa, jossa on 2h pysäköinti.. Minulla on ollut tapana aina heittää avainnippu yhdelle työpaikan pöydistä, että on helppo siitä noukata nippu mukaan.

Olin lähdössä klo 14.30 pois töistä. Vakioasiakas tuli samaan aikaan otattamaan kopioita.
Menin pöydän ääreen, että otan avaimet + käsityö jutut matkaan (en kyl koko päivänä kerenny käsityötä aloittamaankaan).. Niin en näe avaimia missään :eek: .

Siinä vaiheessa jo alkoi olla paniikki. Nostin asiakkaan tuomia piirustuksia, ei ole niidenkään alla. Katson kaikki pöydät ja kaapit, kassin, takin taskut ja viimeiseksi pengon jopa roskikset.

Eikä avaimia löydy mistään. :eek:

Olen jo ihan paniikissa, että mitäs nytten. On hiukan noloa soittaa miehelle, että olen sitten hävittänyt hänen avainnipun, jossa on kotiavain, ainoa autonavain (vara-avain on kotona, mutta sillä pääsee vaan autoon, ei voi ajaa).

Sitten asiakas kysyy, että ketä asiakkaita on käynyt, että onko saattanut vahingossa ottaa mukaan.

Silloin syttyy minulla lamppu, että yksi asiakas istahti sen pöydän ääreen, jossa minä pidän avaimia yleensä pidän ja teen käsitöitä.. Onneksi tunsin asiakkaan tai tiesin kuka hän on.. Soitin numerotiedusteluun ja kysyin numeroa. Yksi sen niminen henkilö löytyi.. Enhän mä nyt kuitenkaan tiedä missä hän asuu.. Joten sai silti yhdistää =). Halusin vain tietää olisiko hän ottanut vahingossa minun avaimet.

Asiakas vastasi puhelimeen ja kysyin häneltä asiaa. Hän vastasi, että juu, hänelle lähti matkaan yksi avainnippu, jossa on opel:in avaimet. Silloin tipahti kivi sydämeltä. Oli jättänyt ne meidän vieressä olevaan apteekkiin, ku luuli sieltä ottaneen ne mukaansa.. Hänellä on kuulema tapana aina maksaessa ottaa avaimet käteen.. Ja ne mun avaimet näköjään oli lähimmät :eek: :/ .

Onneksi sain avainnipun takaisin, ettei ukolle tarvinnu kertoa, että hävitin avaimet :whistle: .

Mutta entä jos olisi ollut asiakas, jota ei tiedetty?!? Ja mistä mie oisin älynnyt lähteä kyselee apteekista, että olisiko joku mahdollisesti tuonut tänne avaimia :whistle:

Vaikka yleensä olenkin hajamielinen professori (ainakin joskus), niin kerrankin olin varma itsestäni, että olin laittanut pöydälle. :D

Red Dragon + Nuppu 21+5 :heart:
 
Voi kauhee, Red Dragon, oikea paniikkitilanne! :eek: Vähän olisin ollut itse sekaisin! Mahtavaa, että kävi noin hyvä onni! =) Huh huh, itse olen neuroottinen avainten kanssa, niin että tuo sun tapaus kolahti oikein tosi pahasti, usein pelkään, että apua, mitä jos kadotan avaimet, kun mies on jossain ihan muualla töitten takia, niin joutuisin oottaan päiväkausia jossain naapureiden luona, että pääsisin siään. Tai ehkä jostain löytyisi joku lukkoseppä, joka saisi hitsattua oven auki :LOL: Meillä on sellaiset vanhanaikaiset ovet ja vanhanaikaset lukot täällä, ei mitään abloylukkoja vaan sellaiset takorautaiset!

Kysymys: pitääkö mun ruveta pitään rintsikoita myös kotona? Mulla on B/C-kuppi, enkä ikinä pyida kotona rintsikoita, uskon ruotsalaiseen teoriaan siitä, että ilman rintsikoita rinnat ei valahda, ja kun en ole koskaan imettänyt, niin kyllähän ne ylhäällä vielä ovatkin.

Mutta estääkö toi rintsikoiden pitäminen sitten rintojen tippumista, vai voiko sitä ylipäätän estää. Siis musta rintsikat on ihan kauheen epämukavat, mua ne haittaa oiikesti, eli jos niitä ei ole todellista hyötyä, aion mennä myös raskausajan ilman. Kokeneemmat, auttakee tyhmää :ashamed:
 
Ihanaa millimenninkäinen, että odotatte kaksosia! Oikein paljon onnea!!! :heart:

Red Dragonilla säikäyttävä avaintilanne, olipa onni, että sait ne takas. Ei olis ehkä tosiaan tullu mieleen mennä mihinkään apteekkiin kyselemään... :eek:

Ai on ruotsalaisilla teoria, että ilman rintaliivejä ei valahda... Aina oppii uutta. Etköhän voi Lentis mennä edelleen just niinkuin itsestä tuntuu. Kyllä sen varmaan huomaa, kun rinnat alkaa jossain vaiheessa kasvaa ja painaa enemmän ja tarvii lisätukea :)

Meillä oli eilen vauvan kanssa hyvä leikki. Mukiloi oikeen kunnolla illalla ku luin kirjaa ja minä aina painoin kevyesti sitä kohtaa, mihin ilmeisesti pää osui. Sitte vauva aina uudestaan painoi mun kättä ja leikki jatkui monta kertaa. Toivottavasti sille ei tuu mitään epämuodostunutta päätä ku äiti on liian täpinöissään :LOL: Mutta ihana saada enemmän ja enemmän kontaktia vauvaan :heart:
 
lentoemo: Ne rinnat valahtaa pidit rintsikoita tai et :D , joten ihan vaan mikä itsestä parhaalta tuntuu. Tosin mulla oli n. 7.viikolta lähtien daisarit niin kipeet, etten ois voinu kuvitellakaan olevani ilman rintsikoita.
 
lentis: Arvaa vaan säikäyttikö minutkin melkein kuoliaaksi :eek: . Mie kuitenkin yritän pitää ees huolen autonavaimista. Meillä ei enää kuitenkaan oo sellainen auto, jossa on vanhat systeemit.. Keskuslukitus yms.. Olis ollut kallis työpäivä, jos ois jouduttu tilaa uus avain.. Ois pitänyt uusia kaikki, kun on sirullinen. Ois maksanu sellaiset 200-300 euroon..
Kun vielä oli vuoden 88 corolla, ni jätin pari kertaa avaimet auton sisään.. Jouduin poliisit soittaa avaa :whistle: . Onneksi nykyises autos ei saa ovia lukkoon ilman avaimia :D

Mayah: Ei kyl ois tullut mieleenkään käydä apteekista kysymässä :D. Kaverilta kysyin, joka on ollut joskus siellä töissä, että olisivatko vieneet poliisiasemalle. Ni eivät kuulema. Ei ne mitää minnekään koskaan vieneet.

Ihanaa, maanantaina tulee meille uuden tulokkaan vaunut:

http://www.vaunula.fi/f7_info.htm Luxus-ilmakumipyörillä. Ja just tuolla musta-valkokukallisella kuvioinnilla :heart:
 
Terve vaan kaikille masunkasvattajille! :wave: Heh, mäkin tulen tänne ennen aikojani vakoilemaan. :ashamed: Mukava lukea teidän kuulumisia!

Mayah: Hauskalta kuulostaa sun ja vauvan leikki! :)

Red: Huh, olipa tilanne! Mieletön tuuri, että sattui olemaan tuttu asiakas, joka ne vahingossa otti.

lentis: Mulla on isohkot D-kupin rinnat ja vaikka kuinka käyttää rintsikoita, niin kyllä ne rinnat valahtaa. Se on se maan vetovoima, jota vastaan ei voi taistella. :D Toki siihen kuinka rinnat venähtää, vaikuttaa mm. kudostyyppi, ja se on yksilöllinen. Treenatut rintalihakset muokkaavat hieman rintoja, joten siitä vaan punnerruksia tekemään. ;)

ON: Kärvistelen vieläkin inhottavan hiivan kourissa, tosin onneksi lääke alkaa jo pikkuhiljaa vaikuttaa. Taitaa kuitenkin pupuilut jäädä väliin tältä viikonlopulta, vaikka eipä se haittaa, kun mahdolliseen ovikseen on vielä kolmisen viikkoa aikaa... Viikonloppuna mennään katsomaan vaaria. Hän on tällä hetkellä sairaalassa munuaisaltaantulehduksen takia. Ikävä vaiva, etenkin niin vanhalla ihmisellä. :(
 
heh panttis täällä me vaan kurkitaan :LOL: :LOL: Oikeestaan aika kiva tilanne :LOL:

Voi red sitä se raskaus tekee, vaikuttaa aivo toimintaa, nythän se on todistettu :LOL: Ei vasikaan onneksi avaimet löytyi =) Tuskin olisi mies kiitellyt :eek:

Mayah joo vauva syntyy kuoppa otsalla, kun oikeen tuupit. :LOL: Eikö ole ihanaa kommunikoida vauvan kanssa :) Aistii jo äidin kädet ;)

Joo ja kyllä ne rinnat valahtaa ei voi mitään. Mutta arvatkaapa ylensikö mieltä, kun 9-vee tyttäreni sanoi, että haluaa samanlaiset tissit kun äidillä, eikä mitään kärpäslätkiä :LOL:

Tänään mieleni on vallannut mieletön rauhallisuus. Jotenkin olen nyt sisäistänyt, että lapsiluku voipi olla tässä jos luoja niin päätää. Mitä sitä murehtimaan asioita johon ei kuitenkaan pysty itse vaikuttamaan :heart:

Elämä on ihanaa kun sen oikeen oivaltaa ja pyykit kutsuu :heart:
 
Maaruska, eikä :LOL: Tuo oli oikeasti tosi mahtava kohteliaisuus sun tytöltä! :D

No kun mulla ei ole ikinä ollut isot rinnat vaan tällaiset "just sopivat" (heh heh, B-kuppi rulaa), ainoastaan kun lihoin tässä taannoin pariksi vuodeksi, niin rinnatkin kasvoi C-kuppiin, mutta siis, jos rinnat on sentään kiinteät, niin ei sitä niin isojen perään haikailekaan, mutta mä pelkään, että mulle tulee just sellaiset kärpäslätkät :ashamed:

Mutta jos ne valahtaa joka tapauksessa, niin en mä sitten itseäni niillä rintsikoilla kiduta :D

Heh, saako juoruta: mun miehen ex-vaimohan laitto silikonit heti kun ne eros... Mies kyllä suuttuu, kun sanon, että sitten kun oon imettänyt, niin mäkin kanssa :LOL:

Hm... mutta oikeesti, jos rinnat menee tosi pahaan kuntoon, niin olisko se nyt niin kauheaa?

Voi kun lentis on taas niin syvällinen... Eikö ole ihanaa, kun ajattelen vain kaikkea tärkeää enkä yhtään välitä pinnallisista asioista :LOL:

Mutta kyllä mua vähän huolestuttaa, että kuinka kroppa sitten palautuu, varsinkin kun täällä Italiassa ollaan tosi tarkkoja ulkonäön kanssa. Täällähän on Euroopan laihimmat aikuiset, ja raskaana olevia neuvotaan aina juomaan täymaitoa jne. kun täällä ongelmana on, ettei ne syö tarpeeksi, eikä suinkaan se, että paino nousee liikaa.

No joo, kyllä täs varmaan tulee pian muitakin prioriteettejä (niin kuin vauvan terveys jne.) kun jonkun ihan typerien rintaongelmien mietiskely :ashamed:
 
maaruska: :LOL: Ei ollu onneksi raskauden syytä. :whistle:
Ei ois mies kiitelly.. Kaukana siitä.. Oisko uskaltanu kotio mennä enää :whistle:
Ei vaineskaan.. Kyllähän tuo ois jonkin aikaa ollu todella pahalla päällä.. Mutta tapahtunut mikä tapahtunut ja onneksi olin asiasta tällä kertaa varma :LOL: .

Nyt odottelen vaan maanantaita, että pääsen matkahuollosta hakee vaunut :heart: . Olen kuin pilvissä. Olen niin iloinen asiasta. Meille saapuu pienokaisen vaunut. on ainakin tilattu ajoissa. Eipähän tarvitse niistä hätäillä. Toivottavasti ovat hyvät.

Minun masu kasvaa mieletöntä vauhtia. :eek:
 
Rinnoista vielä, mä en olisi valmis ottamaan silikoneja, jos ei tällaiset riippurinnat ukolle kelpaa niin olkoon ilman sitten :LOL: Vielä on ainakin kehunut :LOL: Mun mies ei oikeasti sano ulkonäöstäni suuntaan ei toiseen, joten kai se tyytyäinen on. Miten nyt heikkona hetkenä saataa hieman kehua :p

red nyt sitten lähdet vaunujen kanssa heti ensi viikolla koe kävelylle. Pannaan bongas kilpailu pystyyn, missä luuraa red?? voittaja luvassa reissu Italiaan lenttiksen luo :heart: Ja saa maaruskan matka seuraksi :LOL:
 
maaruska: Idea loistava! :D Laitanks mie nuken kyytiin koeajolle? :D

Ainiin, käytinhän mä tänään esikoisen kampaajallakin :D.

Miun ukko jaksaa kyl kehuu mun rintoja päivästä toiseen. Hänen mielestään mun ei pitäisi ollenkaan pitää rintaliivejä.. Mutta en tykkää olla ilman. Rintaleikkaus itsellä siis takana ja silti kehuu.
 
Heh, tissikeskustelu senkun jatkuu. :LOL: Mullakin oli teininä B-kupin rinnat, mutta paisuivat siinä samalla kun eukko muutenkin. :D Yhtään isompia en kyllä haluaisi, nämäkin ovat jo siinä "käytännöllisyyden" rajalla. Esim. paitapuseroita on ihan mahdotonta löytää sellaisia, jotka istuisivat nätisti. Myös liikkuessa rinnat ovat joskus "tiellä". C-kuppi olisi musta ihan ihanteellinen, ehkä nyt kun laihdun, lähtee tisseistäkin ylimääräistä. Lisäksi mulla on toinen rinta hieman pienempi kuin toinen. Olisi kiva, jos ne laihtuisivat eri tahtiin, niin, että lopputuloksena olisi identtiset kaksoset! :D ;)

Mä en silikoneja ottaisi missään nimessä. Pelkäisin arpikudosta, koteloitumista ja ei se silikoni itsessään mitään kovin terveellistä ole (vaikka nykyäänhän ne on sisältä täytetty suolaliuoksella kai). Rintojen kohotusleikkaukseen voisin harkita meneväni, jos rinnat roikkuisivat kovasti. Mutta kyllä mun mielestä rintojen ensisijainen tehtävä on toimia vauvojen ruokavarastona. Mies saa tyytyä siihen. :)
 
Red Dragon, no kun mulle on sanottu, että noi kolmipyöräiset sopii paremmin maastoon ja nelipyöräiset asfaltille ja tasaiselle tielle. Tärkeintä on kuitenkin, että renkaat on isot, ettei ne jää jumiin kaikkiin kolohin. :D

Hei, tuo kisa oli ihana! Tuutte tänne mulle seuraa pitämään! :heart:

Olin muuten kävelyllä. No, oikeastaan kävin ostamassa pizzaa :LOL:

Tisseistä vielä sen verran, että mies inhoaa silikonirintoja. Oltiin pari iltaa sitten yhden tuttavapariskunnan kanssa syömässä, tutustuimme kaverin uuteen tyttöystävään. No, tytöllä oli selvästikin silikonit, ja kyllä se aika kauheelta näytti niin laihalla tytöllä :eek: Siis ei mitenkään aistilliselta, vaan siltä, että tää tyttö on joskus muinoin ollut joku strippari tai jotain.

Ja jos saa ilkeillä, niin sama miehen exällä, ei sitä katto, että onpa hieno rintavarustus, vaan ainoastaan, että jaahas, on sitten pantu silikonit :LOL: Vielä kun ne sojottaa ihan oudosti eri suuntiin :D

Kylläpä mä oon ilkee. :ashamed: Johtuu varmaan siitä, että mies on lapsia tapaamassa, ja ex on taas tosi k***pää vaihteeksi, miehellä on loma lasten kanssa ihan pilalla :/

Pantis:Ei kai kenelläkään aivan symmetriset rinnat ole, ei mulla ainakaan. Ei niissä nyt kuppikoon eroa ole, mutta kyllä mulla toinen on hiukan isompi kuin toinen. Tosin nyt raskausaikana ne ovat turvonneet saman kokoisiksi! :D

Ja mäkin olen niin hysteerinen, että pelkäisin kanssa sitä arpeutumista ja sellaista. kysyin yhdeltä ultralääkäriltä (joka ultras mun rinnat), että oliko hänen kokemuksensa mukaan silikonit vaarallisia/hankalia, niin hän vastasi, että ei niissä mitään syöpäriskiä ole, mutta että suosittelee kyllä olemaan ilman. Oli mieslekuri, niin että loppujen lopuksi en tiedä tarkoittiko, että on parempi olla ilman lääketieteellisistä syistä vai siksi, että yllättävän moni mies ei yhtään tykkää noista silikonirinnoista (omalla naisellaan, vaikka kaikki ne varmaan jotain malleja katsovat mielellään ;) )

Eikös se George Clooneykin jättänyt tyttöystävänsä just tästä syystä? :LOL:

Mutta never say never, jos mun rinnat menisi IHAN kauheaan kuntoon, niin voisin aiheuttaa kunnon avioriidan miehen kanssa ja laittaa ne joka tapauksessa :LOL: :LOL:

No joo, kaikkein eniten toivon, että voisin imettää ja mielellään aika kauan. Mä oon just sitä tyyppiä, että jos imetys ei sitten suju, niin saan siitä kauhean alemmuuskompleksin, vaikka itse en kyllä kuvittelisikaan syyllistäväni jotakuta, jolla on vaikeuksia imettää. Mutta imettäisin niin mielelläni. Oon vaan niin kauhean kipuherkkä, että pelkään jo valmiiksi, että se imettäminen sit sattuu kauheasti. Eikös niitä nännejä voi vahvistaa jotenkin hieromalla? Mitä perusvoidetta pitäisi käyttää? Tyyliin Aqualan vai ihan Bepanthen?
 
Lentis: Niinhän se kyl taitaa olla, että kolmipyöräiset o enemmän tarkoitettu luontoon yms. Mutta nuo, mitkä mulla on myynnissä, niin me mentiin ihan metsäpolkuja pitkin. Oli puiden juuria ja epätaista maastoa. Todella hyvin liikkuu paikasta a paikkaan b. Ihan just etuakselin kääntymisen ja jousituksen ansiosta. Mahtuuvat pieneen tilaan yms. Ja isot ilmakumirenkaat (muita en itsekään suosi).

Mie oon tyytyväinen omiin rintoihin leikkauksen jälkeen :D. Mitä, nyt en näillä enää imetä. Ei kyl haittaa, koska ei oo aikaisemminkaan imetys onnistunut, vaikka pumput ja kaikki otin nla:sta lainaan. Esikoista imetin n. 3 kk ja kuopusta n. 2 kk.
 

Yhteistyössä