Red Dragon, no kun mulle on sanottu, että noi kolmipyöräiset sopii paremmin maastoon ja nelipyöräiset asfaltille ja tasaiselle tielle. Tärkeintä on kuitenkin, että renkaat on isot, ettei ne jää jumiin kaikkiin kolohin.
Hei, tuo kisa oli ihana! Tuutte tänne mulle seuraa pitämään! :heart:
Olin muuten kävelyllä. No, oikeastaan kävin ostamassa pizzaa
Tisseistä vielä sen verran, että mies inhoaa silikonirintoja. Oltiin pari iltaa sitten yhden tuttavapariskunnan kanssa syömässä, tutustuimme kaverin uuteen tyttöystävään. No, tytöllä oli selvästikin silikonit, ja kyllä se aika kauheelta näytti niin laihalla tytöllä
Siis ei mitenkään aistilliselta, vaan siltä, että tää tyttö on joskus muinoin ollut joku strippari tai jotain.
Ja jos saa ilkeillä, niin sama miehen exällä, ei sitä katto, että onpa hieno rintavarustus, vaan ainoastaan, että jaahas, on sitten pantu silikonit
Vielä kun ne sojottaa ihan oudosti eri suuntiin
Kylläpä mä oon ilkee. :ashamed: Johtuu varmaan siitä, että mies on lapsia tapaamassa, ja ex on taas tosi k***pää vaihteeksi, miehellä on loma lasten kanssa ihan pilalla :/
Pantis:Ei kai kenelläkään aivan symmetriset rinnat ole, ei mulla ainakaan. Ei niissä nyt kuppikoon eroa ole, mutta kyllä mulla toinen on hiukan isompi kuin toinen. Tosin nyt raskausaikana ne ovat turvonneet saman kokoisiksi!
Ja mäkin olen niin hysteerinen, että pelkäisin kanssa sitä arpeutumista ja sellaista. kysyin yhdeltä ultralääkäriltä (joka ultras mun rinnat), että oliko hänen kokemuksensa mukaan silikonit vaarallisia/hankalia, niin hän vastasi, että ei niissä mitään syöpäriskiä ole, mutta että suosittelee kyllä olemaan ilman. Oli mieslekuri, niin että loppujen lopuksi en tiedä tarkoittiko, että on parempi olla ilman lääketieteellisistä syistä vai siksi, että yllättävän moni mies ei yhtään tykkää noista silikonirinnoista (omalla naisellaan, vaikka kaikki ne varmaan jotain malleja katsovat mielellään
)
Eikös se George Clooneykin jättänyt tyttöystävänsä just tästä syystä?
Mutta never say never, jos mun rinnat menisi IHAN kauheaan kuntoon, niin voisin aiheuttaa kunnon avioriidan miehen kanssa ja laittaa ne joka tapauksessa
No joo, kaikkein eniten toivon, että voisin imettää ja mielellään aika kauan. Mä oon just sitä tyyppiä, että jos imetys ei sitten suju, niin saan siitä kauhean alemmuuskompleksin, vaikka itse en kyllä kuvittelisikaan syyllistäväni jotakuta, jolla on vaikeuksia imettää. Mutta imettäisin niin mielelläni. Oon vaan niin kauhean kipuherkkä, että pelkään jo valmiiksi, että se imettäminen sit sattuu kauheasti. Eikös niitä nännejä voi vahvistaa jotenkin hieromalla? Mitä perusvoidetta pitäisi käyttää? Tyyliin Aqualan vai ihan Bepanthen?