Plussalennon masunkasvattajat

Red Dragon: mutta siis johtuuko leikkauksesta, ettet imetä? Koska mulle on kyllä sanottu, ettei pitäisi imetystä haitata, mutta ei kai kirurgi nyt muuta voi sanoakaan... :/ Mulla on kyllä se ongelma, että iho on tosi ohut, ja ne silikonit pitäisi panna siis lihaksen alle, ja se taas ei takaa kovin luonnollista lopputulosta, ei ainakaan miehen exällä... Mutta kun sellaiset luonnollisemman malliset pitäisi panna vissiin ihan tuohon pintaan, mutta mun iho tuskin pystyisi niitä kannattamaan... Kuten huomaatte, olen perehtynyt asiaan, on ollut plastiikkakirurgituttuja, ja tuttavapiirissä on käyty leikkauksissa. :D

Mutta jos nyt ensin yrittäisi sitä imettämistä, ja kattotaan sitten, että mikä on tilanne. :) Kuten sanottua, never say never. Mutta mies ei kyllä olisi tyytyväinen, vaan tekisin sen just itseni vuoksi. Mutta kaipa sekin niihen tottuisi. No joo, kyllä miehellä on tuollaisesta asiasta oikeus sanoa sanottavansa. Mut jos ne menis tosi huonoon kuntoon, niin ehkä sekin muuttaisi mieltään :p

Mutta ootteko te kuulleet tuosta nännien vahvistamisesta voidetta hieromalla? Mahtaakohan tepsiä? Ja koska pitäisi aloittaa? Apua, mulla on toooosi herkkä iho ja alhainen kipukynnys :snotty:
 
lentoemo: Tarkennetaan tuota mun rintaleikkausta.

Olin helmikuussa rintaleikkauksessa, koska oikea rinta oli huomattavasti isompi (olisiko jotain d-e kuppia ja vasen b-kuppia). Kärsin jatkuvasti päänsärystä. Mahdotonta pitää sellaisia vaatteita joita olisi halunnut yms.

Joten jouduin/pääsin leikkaukseen ja lääkäri leikkasi leikkauksella, jonka jälkeen ei pysty imettämään. Oikeaa rintaa siis pienennettiin ja kohotettiin ja vasenta kohotettiin. Eli minulle ei oo mitää silikoneja siis laitettu :D.

Ja ihan lääkäri sanoi, että ei pysty imettämään. Ja rintani olivat jo muutenkin hankala leikata, ku sen verran iso kokoero oli. Päätti parhaimmaksi tuon siis. Tottakai kysyi mun mielipidettä asiaan, mutta kerran ei oo imetys onnistunut aikaisemminkaan, niin en aio ottaa siitä stressiä enää jatkossa.

Ja, kun mun rinnoista ei tullut maitoa oikeastaan mitään, joten on ollut lapsella jo vaikeaa imeä, ku ei vaan tuu. Joten en oo tällä kertaa yrittämässäkään.

Tuosta en oo lukenut mitään. Siis rintojen vahvistamisesta. Jos kokeilisit ihan perusvoiteilla? Bebanthen?
 
Höh, ja mä jo kuvittelin, että joku rauhoittaisi mua, että kyllä ne silikonit vaan on kätevät :LOL:
Nyt nolottaa, kun sulla on oikeasti ollut hyvä syy käydä leikkauksessa ja mä täällä vaan murehdin, että mitä jos rinnat roikkuu :ashamed:

Mutta puolustuksekseni on sanottava, että mä yritän ajatella kaikkea tällaista sen takia, etten miettisi mitään ikävää... Siis mieluummin ajattelen nyt kaikkea tyhjänpäiväistä kun mietin tuota alamasun juilimista ja sellaista. pakko täyttää pää muilla ajatuksilla, kun ultraan on vielä niin pitkä aika, ja hiukan pelottaa. Mutta kun miettii silikonirintoja ja selluliittiä, niin ei ehdi huolehtia masuasukista, vaikka oikeasti oon aika kauhuissani melkein joka kerta kun käyn vessassa ja kuvittelen näkeväni jotain vuotoa :/
 
Reddis(pakkohan sullekin lempinimi on keksiä :LOL: ), kiitos halista. Mutta aina jos vähänkin valkkaria valahtaa, niin heti hätäpäissäni juoksen veskiin :ashamed: Ja nyt kun olin tuolla "kävelyllä", niin taas on hiukan vihlonut :/ Kun ne ehti jo täs levätessä loppua.

Onko esim. normaalia, että kun äsken istahdin tuoliin, niin mulla sattui jonnekin sinne emättimen seudulle? Outoa... Voi voi, rupean taas miettiin niitä silikoneja, ettei tuu ajatelluksi mitään ikävää ;)
 
lentis: Niin se taitaa olla, että monella naisella on hieman eripariset rinnat. Mutta tuo Redin kokoero oli kyllä huima! Onneksi pääsit leikkaukseen ja hyvä kun et ota stressiä imetyksestä. :hug: Mun nuorimmat pikkusisarukset on syötetty pääasiassa korvikkeilla ja ihan normaaleja ihmisiä niistä on kasvanut. :D

Ei mullakaan kyllä iho varmaan kestäisi silikoneja. On jo nyt raskausarvet rinnoissa ja muutenkin roikkuvat. Miltäköhän silikonit näyttävät viisikymppisellä naisella? En ole koskaan nähnyt. Ei varmaan enää niin hehkeiltä kuin parikymppisellä. :D
 
Pantis apua, itse asiassa näin viime kesänä rannalla vanhahkon naisen (siis varmaan yli 60-vuotias) jolla oli silikonirinnat. Se oli jotain ihan kauheen näköistä. Örks :p

Joo, mullakin on tosi hyvä ystävätär, joka ei ole imettänyt tytärtään päivääkään, heillä on joku juttu suvussa, myöskään hänen äitinsä ja tätinsä eivät ole imettäneet, ei vaan noussut maitoa. Korvikkeet on keksitty ihan varta vasten. Mutta kyllä mä siltikin haluaisin imettää, mutta ei se aina vaan oon niin yksinkertaista.
 
Jouskari no mä oon kanssa täällä tuskaillut,että kun imettäessä pitää olla melkein tarkempi syömisistään kuin raskaana ollessa, kun vauva voi saada vatasavaivoja vaikka mistä. Esim. mansikoitahan ei kauheasti saisi syödä raskausaikanakaan siksi, että se on niin vahvasti allergisoiva. No, mulla ei ole sitä ongelmaa, kun Italiassa on toksoplasmoosivaaran vuoksi mansikoiden syönti kokonaan kielletty odottajilta.

Mun äiti imetti mua vuoden, ja kieltämättä lapsena ei ollut mitään allergioita, mutta nyt 30-kymppisenä on iskenyt sitäkin kovempi siitepölyallergia. toisaalta ei mun siskollakaan mitään allergioita lapsena ollut, ja häntä äitini imetti vain 3kk! Niin että ehkä siinäkin tuo perinnöllisyys vaikuttaa.

Mutta kuulemma noista maitohappobakteereista (gefilus) on tutkimusten mukaan hyötyä, niitä pitäisi syödä jo raskausaikana, että sikiökin hyötyy niistä!
 
Jouskari: Ihanat retrot =). Ihastuin niihin heti. ukolle ihan ns. läppänä heitin, mitä mieltä on siitä kuvioinnista. Ku ajattelin, että sanoo heti: Hirveät! Ihan sen takia, kun on kukkakuvioiset. Mutta eikä mitä! Sanoi: "hienot. paras vaihtoehto, mitä on valittavana" Mie olin vaan: :eek: . Sanoiko mun ukko muka noin :whistle:
Onpahan meilläkin sitten ees jotain retroa :D

Jopas teillekin on sattunut mieletön kömmähdys avainten kanssa. Onneksi en oo siis ainut :D.

Minua äiti on imettänyt ainakin vuoden, jopa ehkä kauemminkin. Vauvasta lähtien kärsin koivun siitepölystä, omena-allergiasta ym. Nyt sitten on kaiken maailman allergiat.. Hedelmistä pahin on just omena. Ja sitten sitrushedelmät, porkkana yms. Mutta sitten keitettynä pystyy syömään.

Pantalaimon: On nuo meidänkin neidit suht normaaleita korvikkeiden käytöstä huolimatta :LOL:
 
Apua, mä en kestä enää tätä kuumuutta :kieh: Tää on ihan hirveää. Oli pakko panna ilmastointi päälle. Oon sinnitellyt päivisin ilman tota ilmastointia, mutta nyt en enää jaksa. On vaan ikävä kuluttaa luontoa pitämällä sitä jatkuvasti päällä, mutta en kestä enää :headwall: Siis ei ihme jos on huono olo, kun on niin tukahduttavan kuuma koko ajan. Täällä ei ole ainoastaan kuuma, vaan myös kosteaa Suomeen verrattuna. :kieh:
 
Red Dragon , tahtoo myös! :heart:

jouskari, kiitos tsempityksestä! :hug: En millään malttaisi jaksaa odottaa keskiviikon gynekäyntiä. Toivottavasti siellä kanssa toimii se ultralaite, niin että vihdoin tähän "epätietoisuuteen" saadaan jotain selvyyttä Toivottavasti siellä tosiaan on masuasukki ja vieläpä oikealla paikalla... Toivottavasti... =)
 
Jouskari: Väsymystä ilmassa. Tai siis tähän asti meni ihan ok, kun kaupasta tultiin kotio, mutta nyt oon sitten ihan naatti..

Mitä mie tuon esikoisen kanssa teen.. Tänään olisi alkanut kahden viikon satsi uimakoulua.. Mentiin sinne.. Mutta toinen on niin ujo.. Eikä oo tottunut vieraisiin ihmisiin. Pukuhuoneessa aloitti itkemisen, että hän ei mene. Esikoinen on oikea vesipeto ja tykkää todella paljon uimisesta. Lähdin mukaan altaalle, koska ajattelin siitä olevan apua.. Neiti meni istumaan portaille, mutta siihen sitten neiti jäi vain istumaan. Pelasivat peliä: "uimaope käskee".. Eihän meidän tyttö rupea mitää tekee. Ainoastaan vain polskuttelee jaloillaan. Lähdettiin sitten pois, kun ei ruvennu mitää tekee.. En haluais turhaan maksaa maksua.. Ei ihan ilmaista oo.
 
Red Dragon, voi toista!Ehkä hän ensi kerralla on jo rohkeampi, kun ei olekaan aivan uusi ympäristö, voisko olla? :heart:

Mullahan on jo sitä paitsi maha. Ihan oikeasti. Kahdessa viikossa mulle on tullut miehen mukaan ihan selkeä vauvamaha, se on vielä ihan pystyssäkin :LOL: Mä kyllä epäilen, että johtuu enemmän liikuntakiellosta ja mahtavasta ruokahalusta, mutta annetaan miehen pitää illuusionsa... :D Oon selittänyt, ettei se maha näy ennen kuin 4. raskauskuukaudella, ja mulla se on vaan levahtanut, kun en oo enää tehnyt vatsalihasliikkeitä, mutta mies on sitä mieltä, että kylä se on ihan aito vauvamaha :LOL:
 
lentis: No en oikein tiedä, koska tiesin sen, että näin tulee tapahtumaan. Seurakunnan järjestämään taaperokerhoon saatiin peruutuspaikka esikoiselle. Paikka oli kaupungin toisella puolella.. Matkaa kivasti.. Varsinkin, kun mie kesken työpäivän kävin aina esikoisen hakee kyytiin, vein kerhopaikalle ja kolme ensimmäistä kertaa olin mukana.. Neljännellä kerralla jätin sinne yksin.. Ja mieletön itku & huuto, mutta lopussa ei olisi halunnut lähteä pois.. Viidennellä kerhokerralla huomasin jo sen, kun menin hakee kotoa, että toinen ei halua mennä.. Saavuttiin kerhopaikalle.. Ei noussut autosta. Joten siihen jäi kerhossa käynnit. Ei ihan ollut järkevää käyttää kaupungin toiselta puolelta.

Mie tiedän sen, että toinen nauttii kaikesta uudesta. Uimakouluunkin on niin innokas lähtemään yms, mutta paikalle saavuttaessa pistää jarrut päälle. Esikoinen on niin ujo. Aina pitäisi olla joku tuttu mukana esim. sisko yms. Mutta eihän siskokaan aina voi olla mukana, eikä varsinkaan äiti :LOL:

Esikoisella olisi syksyllä kahden viikon satsi foniatriselle osastolle.. Mitähän siitäkin tulee. Kuitenkin KYS:iin on meiltä matkaa 90 km. Esikoinen ei osaa vielä kunnolla puhua, kieli ei taivu. Yrittäävät sitten tutkia, että mistä johtuu. Ymmärtämisessä ei ole mitään vikaa. Hoksottimet pelaa joskus liiankin hyvin :D . Puolessa vuodessa puhe on kehittynyt melkoisesti.

Tuo uimakoulu harmittaa jo toisen puolestakin, kun itse tietää kuinka paljon toinen nauttii vedessä olosta.

Asiasta viidenteen. Jos haluatte ihanat, hyvät, syötävän suloiset vaunut. Ostakaa FIRKON F7 -vaunut :heart: . Tänään haimme ne matkahuollosta ja äsken kasattiin. Kohta rupeamme tarkastelee tarkemmin. Ovat aivan mahtavat :heart: . Niin ihanat kuosit vaunuissa ku voi vaan olla. Ei noilla raaski mennä pihalle :whistle: . Etteivät vaan mee miksikään. Pitäisi johonkin näyttelylaatikkoon laittaa :LOL:

Nyt alkaa entistä enemmän toivomaan, että vauva syntyisi pian, että pääsis tekee naapurit kateelliseksi ;)

Tilaamani puikot kävin kanssa postista noutamassa.. En ole niihin ihan tyytyväinen.. Eivät olleet ihan sitä mitä luulin. Ajattelin, että siinä on suurimmatkin puikot, niin suurin puikko koko on 3.25.. :headwall:
Onpahan sitten pyöröpuikot ainakin.
 
Red Dragon, mun miehen kuopuksella oli myös puhevaikeuksia. Poika kävi jotain 2 vuotta puheopetuksessa, nyt 6-vuotiaana puhuu jo oikein hyvin. Hänellä todettiin lievä kuulovamma toisessa korvassa (ollut jatkuvia korvatulehduksia ihan vauvasta saakka, nytkin oltiin laittamassa tuubit korviin toista kertaa), joka todennäköisesti on vaikeuttanut tuota puheen tuottamista. Miehelläni oli ihan viime aikoihin saakka vaikeuksia ymmärtää pojan puhetta, vielä kun puhuu englantia, joka ei ole miehen äidinkieli. Mutta tosiaan parin vuoden puheopetus on tuottanut tosi hienosti tulosta! :heart:

Apua, nyt mua taas pelottaa nää supistukset/krampit/vihlonnat, mitä mulle tulee. Niitä on tullut tänään jo tosi monta, paljon enemmän kuin edellisinä päivinä :/
 
Voi red mikä ihana maha :heart: :heart:

Meidän tämä esikoinen oli kanssa hyvin varautunut pienmpänä. Kesti pitkään ennen kuin luotti ihmisiin. Nyt onkin sitten jo aivan toisenlainen. Ja oppi puhumaan vasta kolme vuotiaana, mutta sen jälkeen ei ole ollut päivääkään hiljaa. HUOH |O Eli jokainen lapsi kasvaa kyllä hyvin yksilöllisesti, ja onneksi Suomessa ainakin hoidetaan tällaiset asiat hyvin. :heart:

Lenttis Uskon kyllä että se kohtu siellä on ja paukkuu, kun tekee pieni ramontti mies tilaa itselleen. Ja keskiviikkona sitten selviikin jo moni asia.

Itsellä on aivan uskomaton rauhallisuus ja tyyneys. Ehkä vihdoin meni järki päähän, ettei mikään murehtimalla ja suunnitelemalla ala :LOL:
 
Ota lentis nyt ihan rauhassa vaan, kaikki on varmasti ihan hyvin. Varsinkin, jos mitään vuotoa ei ole niin anna pikkukaverin rempata yksiötään mieleisekseen, sehän siellä joutuu seuraavat kuukaudet asustelemaan :D

Söin just kamalan satsin suklaajädeä ja nyt olo on :x . Mutta hyvällä omalla tunnolla saan vedellä, kun paino ei vieläkään ole noussut juuri lainkaan. Mullahan sillon aluks oli niin huono olo, että paino putos melkein 5 kiloa ja nyt ollaan vielä nelisen kiloa miinuksella :kieh: . Vaan eiköhän niitä kiloja ala kertymään viimeistään sitten kun päästään 30+ viikoille :whistle:

Taitaa tuo meidänkin neitokainen laittaa järjestystä masussa uusiksi, sen verran on kovat mylläykset käynnissä :heart:
 
lentis & maaruska: Meidän neidit ei oo onnex sairastelleet. Esikoisella o 2 kertaa ollut toinen korvista tulehtunut. Neidillä on ollut vain lääkärillä käynti ja siellä on sitten se nähty. Ei noussut kuume eikä toinen valitellut.
Mutta tosiaan.. Esikoinen syntyi 36+4, mutta en usko, etä sillä on pahemmin merkitystä asiaan. Ei vain kieli taivu. Jospa tuolla foniatrisella selviää jotain. ja joskus kun sais laitettuu päiväkotihakemukset menee. Sitten, kun neiti on uskaltautunut uuteen juttuun, niin heti on kaikessa mukana. Hän tarvitsee aina sen ajan, että kahtoo voiko toiseen luottaa.

Mutta nyt nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia! :wave:
 
En tiedä mihin kirjoittaisin, mutta nyt heittää maaruskan ajatukset ja kaikki. Eilen olin aivan rauhallinen ja heittänyt jopa vauva asiat taakse, niin mitäs vielä.....
Aamulla vessaan mennessä paperiin verta, vaaleanpunaista..... :/ Kiertopäiviä en siis ollut laskenut, mutta sen verran tiesin että että vielä ei pitänyt tädin tulla. No laskin kiertopäivät niin kp16, eli lugejen laitto päivä olisi, mitä en kuitenkaan laita, koska ajattelin ottaa rennosti B) Eli mitä helvet***ä?? Onko kehoni todella sanomassa kaput?? :LOL: Ja seniiliys iskee :kieh: Oviksesta ei hajuakaan ehkä kp10 tai 11 tai sitten ei ollenkaan??

Anteeksi valitus, mutta pakko purkaa johonkin, ota tässä sitten rauhallisesti :LOL:
 

Yhteistyössä