Plussalennon masunkasvattajat

Mulla ei kyllä siitä magnesiumista oo mitään apua ollut, kai se suonenveto vaan yks näitä ihania raskausvaivoja :kieh: . Mulla ei oikeesti oo juuri koskaan ollut mitään tollasia kramppeja, mies se meillä on loikkinut ympäri makkaria keskellä yötä :D . Nyt on kääntynyt toisinpäin, mies vetää tyytyväisenä hirsiä ja minä hoidan koikkelehtimisen :whistle:
 
lentoemo: Kyllä sitä varmaankin sen pari päivää kestää :LOL: . Paitsi jos joudut oksentelee läpi päivän. :whistle: :whistle: Toivottavasti sie et mee hirveän heikkoon kuntoon. Muistat kuitenkin pitää huolen hyvinvoinnista!! Yritä saada jotain alas. Mehujäät yms.

ps. En mie ossoo neuvoo mittään!! :whistle:
 
Tänään mulla oli muuten nla. Ja tällaisia tuloksia sieltä sain (on myös aikaisempia)

Rv 10+5
Paino: 72,6 kg
Verenpaine: 123/76
Hemoglobiini: 137
Sydämensyke: 170+
Pissa: Puhdas

Rv 15+4
Paino: 71,8 kg
Verenpaine: 133/80
Hemoglobiini: 129
Kohdunpohjan korkeus: 17
Sydämen syke: 150+
Liikkeet: +
Pissa: puhdas

Rv 21+3
Paino: 73,4 kg (nousua 260 g/vko)
Verenpaine: 119/81
Hemoglobiini: 132
Kohdunpohjan korkeus: 23
Sydämen syke: 140-160 +
Liikkeet: ++
Pissa: Puhdas

Pienokainen liikehti koko ajan, kun rupes kuuntelee sydänääniä. Nla-täti sanoi, että jopas on vilkas lapsi.

Onneksi viel ei ainakaan myrkytys oo puhjennut.. Aikaisemmin se o puhjennut vasta rv 35.
 
Red Dragon, justhan sä neuvot mua! :D

Hottis, meillä on mies kans just oikeen kramppaaja, ja nyt mulla yhtäkkiä alkaa nykiä kaikkia pikkulihaksia silmäkulmista lähtien, tosi ärsyttävää :kieh: Oon syönyt tummaa suklaata, jossa on aika paljon magnesiumia ja juonut gatoradea, jossa on myös noita mineraaleja, kun meillä on niin kauhean kuuma, pelkään, että hikoilen liikaa.

Söin muutamia manteleita, ja pahoinvointi meni ohi heti. Höh. Mä niin toivoin, että olisi ollut kunnon kohtaus (tosin ilman sitä pönttöä ;) ), mutta ainakin oisin tuntenut olevani raskaana... :p Kun on niin kauhean vähän vielä noita oireita, paitsi jos tuota juilimista voi pitää oireena eikä vaaratekijänä :LOL:
 
Laskettu aika on kai joskus 13-20 .2, heittää hiukan, kun mulla on niin epässäännöllinen kierto :D . Mä salaa toivon, että ois 13. päivä, koska se on helmikuussa perjantai, ja meidän perheessä 13. perjantai on onnenpäivä, silloinhan mä sain ekan varmistuksen raskaudellekin verikokeen muodossa!

Tai sitten 18. päivä, joilloin oisi isukkinsa synttärit, olisihan se ihana lahja. Tai hei, oishan Valentine's Day 14. päivä makee synttäripäivä myös.

Ok, kunhan tulee sieltä suunnilleen oikeaan aikaan eli helmikuussa, muulla ei ole niin väliä :LOL:
 
Kat, tervetuloa, tässä vauvaliima drinksu heti alkuun
.

hei, nyt just aloitin lukemaan sitä tutkimusta kaksikielisyydestä, josta panit linkin, vaikuttaa tosi kiiinnostavalta. ja tutkija puhuu just siitä samasta tunnetason ilmaisusta, josta olin lukenut joskus aiemminkin!
 
lentoemo: Esikoisen kohdalla oli pahempi kuin kuopuksella. Kuopuksella oli todella, todella lievä. Esikoinen syntyi rv 36+4 ja kuopus rv 38+2. Kuopuksen kohdalla KYS:in lääkärit olivat tutkineet minun papereita isolla lääkärilaumalla ja olivat tulleet siihen tulokseen, että mulla tuskin oli kerennyt myrkytys tulee. Arvot oli KYS:issä normaalit. Ja täällä aina nla:ssa alapaine oli vähän koholla.. Mutta arvot mitattii heti, ku olin liikkeestä tullut sisälle.. Eli pyörällä menin yleensä neuvolaan.

Nyt sitä koko ajan pelkää, että milloin verenpaine alkaa nousee.. Tai siis alapaine.

Mie tunnen liikkeet tosi, tosi hyvin. Istukka takana ja rv 13 eteenpäin alkoi pientä mylvintää tuntea, jotka on koko ajan vain voimistuneet ja ne näkyy myös ihan ulospäin ilman tunnustelemista :heart:

Itsestä on niin ihmeellistä tuntea liikkeitä, ku aikaisemmin on ollut eessä. :D

Kävin pienellä kävelylenkilläkin koiruliinin kanssa, eivätkä penskat oo voineet ruveta nukkuu. Mikä siinä on niin vaikeaa ruveta nukkuu :headwall:
 
Voi teitä onnellisia, jotka jo tunnette liikkeet! Siis mullahan toi rallivauva pitää kauheaa mekkalaa tuolla masussa (eli kohtuhan se siellä venyy ja paukkuu), niin että me kuvitellaan koko ajan miehen kanssa, että siellä se remppaa kohtua tai vähintäänkin opettelee twistiä :D . Mutta sit kun tuntee oikeasti vauvan liikkeet, on varmaan jotain aivan uskomatonta :heart:
 
Kat
Ihana kuulla, et muillakin tunteita vatsassa. Mä jo huolestuin, kun muutaman kerran heräsin yölläkin siihen, et kävi NIIN kipeesti hetken. Nyt niihin on jo tottunut ja huolestun, jos niitä ei kuulu tarpeeksi usein ;) Mut nyt :wave:
 
lentoemo: Kyllä se on, jos ei sitten istukka oo eessä vaimentamassa potkuja. Joskus se ei kyl hirveän mukavalta tunnu.. Siis tämän mun asukin liikehdintä. varsinkin töissä ollessa tai jos pitäisi keskittyä johonkin. :D
 
Hienoa lentsikka että teit tämän jatkolento pinon :heart: Ehkä minäkin pystyn liittymään tänne edes joskus B) Nyt kuitenkin TJOTellaan B) Toivotan teille kaikille oikeen leppoisaa lentoa vaikka yrjön kera, jotta todeksi muuttuu :LOL: Tämä lentohan on juuri siitä hyä, että jokainen on hieman erissä vaiheessa, mutta sehän oli tarkoituskin :heart: Ja roppakaupalla teille kaikille vauvaliimaa mukaan. Käyn täällä salaa kurkkimassa teitä ja ehkä joskus joskus pääsen itsekin :LOL:
 
maaruska ja tinkiwinki, teillä on tuolla eturivissä jo tervetulodrinksutkin valmiiksi sekoitettuna! Eli pian te tänne pörähdätte! :heart:

mayah, tää on muuten siitä kiva lento, että jokaisella on myös oma henkilökohtainen stuertti, jota saa sit juoksuttaa oman mielen mukaan
Ei olisi hullumpi myöskään oikeassa elämässä :LOL:

Vaikka en mä oikeasti viitti pyytää miestä passaamaan, kun se väsyy aiva tarpeeksi töissä ja kotona rempatessa, kun taas mä vaan lorvin täällä, kun italialaiset lääkärit on hysteerisiä ;)
 
Ihanaa jouskari, just mä toivoinkin, että KAIKKI tulee tänne, vaikka ollaankin kaikki eri vaiheessa raskautta, jotkut hiukan edempänä kuin muut, mutta kaikki me ennemmin tai myöhemmin se nyytti saadaan syliin :heart: Ja kiitos vielä kun opetit mulle silloin aikoinaan, että miten tuo etusivu saadaan hienoksi :D Eikä sen tjottailukaan mitään pakkopullaa pidä olla, vaan pitää tehdä niin kuin ittestä tuntuu hyvälle! Ja jos haluaa esim. ettiä ovistikuilla ovista, niin en kyllä usko että se raskautta mitenkään voi estää :LOL:

DoB: mitenkäs se teidän unelmakoti? Koska pidetään ne vauvakutsut puutarhassa? (vai muistanko mä nyt taas väärin, tuo masuasukki on oikeasti syönyt mun muistini :ashamed: )
 
ihana lukea teidän kaikkien kuulumisia :heart: viihdyn täällä paremmin kun kuumeilijoiden puolella, vaikka ei olekaan pulla/pullat uunissa :LOL:

Osa on jo niin pitkällä, että kohta synnyttäät =) Niin se aika on vierähtänyt :p
 

Yhteistyössä