Sharona, monesti jos on monirakkulaiset munasarjat niin se ovisplussa voi tulla useampana päivänä ku niitä lh-huippuja tulee useampia. Siitä on aika vaikea sitten erottaa ovulaatiota. Kannattaa varmaan tehdä jonkunnäköstä kierronkartotusta ultran avulla, siitä ainaki tietää ovuloiko
Vaapeli, uskon että stressaa jos ei tiedä missä on vikaa, mutta kuten
Rosetta sanoi, joskus syy löydetään vasta hedelmöityshoitojen yhteydessä. Meillä syy on niin selkeästi miehessä, ettei lisätutkimuksia tarvittu.
Rosetta, hirveesti sulle peukutuksia että pieni tarttuu kiinni b
d
maikkis, toivottavasti kolmas kerta toden sanoo
Pipopi, onneksi niillä b-liikkuvillaki on ihan hyvät mahdollisuudet saada raskaus alulle
Ja aattele, meillä mieheltä löyty biopsiassa pelkästään c-liikkuvia ja niin vaan saatiin alkioita aikaseksi
Että ei se määrä vaan laatu
bittersweetille voimia! Varmasti pelottaa että jos tuleekin vielä huonoja uutisia, mutta tiovotaan että teille alkas nyt virtaamaan niitä hyviä =)
kazillekkin onnea inssiin
Ihanaa kun niin monella jo lähteny hoidot käyntiin, toivotaan että niistä seuraa plussasade
on: mä oon kuulkaas pystyny unohtamaan tän asian tänään aina välillä
Varmaan ku ei oo tarvi nyt tällä kerralla toipua punktiosta, ei oo turvotusta eikä kipuja.
Ainut vaan, että oon alkanu saamaan outoja allergiakohtauksia. Kesällä ku oltiin siellä Budapestissa, niin mullahan meni henki vähän tukkoon hotellihuoneessa, nielu turpos ja sillai, mut allergialääkkeet onneksi autto jonku verran. Tilann korjaantu ku tultiin takas Suomeen, mutta vknloppuna töissä sitten alko kurkkua kuristaan, kävin päivystyksessäki.
Tänään kans kotisohvalla tuntu että limaa alkaa tulemaan kurkkuun ja alkaa kuristamaan. Otin allergialääkkeen ja se auttoki, mut palan tunne jäi tonne alas kurkkuun. Ärsyttää jotenki syödä noita allergialääkkeitä varsinki nyt ku on kyytiläinen masussa :/ Täytynee mennä uusiin allergiatesteihin. Koiralle ja kissalle oon allerginen kyllä, mutta eipä oo kumpiakaan meillä näkyny
Että en sitten tiedä mistä nää reaktiot tulee.