yöperhonen, 1tyypin diabetes mullakin. Millaset hba1c-arvot sulla on sitten ollut? Mulla ihan hyvät siinä 6,5-7,5 ja toki joudun työtä sen eteen tekemään...
Moonbride, ok, ehkä toi laparoskopia ei ole yhtä luotettava munatorvien suhteen tms. ja siks tehdään tuo uusi tutkimus.
Bittersweet: noista kavereista... Mun läheskään kaikki kaverit ei tiedä lapsettomuudesta. Siis vain pari todella hyvää ystävää tietää keskenmenosta, lukuisista kemiallisista raskauksistani tai ylipäätään siitä että toivotaan lasta. En jotenkin vain halua kertoa kaikille tästä lapsettomuudesta.
Kukaan ystäväni ei ole saanut lasta oman lapsettomuuteni aikana, mutta odotan sitä päivää kauhulla... GULP!
Aavee, koita kestää kipujen kanssa ja toivotaan että homma tuottaisi tulosta!
Smirg, en todellakaan osaa sanoa tuohon mitään, mutta jatkossa kysele lääkäriltä kaikki mikä mietityttää kunnes saat ymmärrettävän vastauksen! Tiedän, että se tilanne menee nopeasti ohi ja silloin keskitytään niihin olennaisimpiin asioihin, mutta voisit koittaa kirjoittaa muistilistan ensi lääkärikäyntiä/soittoaikaa varten. :hug: Itse olen joutunut puristamaan tietoa irti lääkäriltäni, kun hän on vähän sellainen hälläväliä-tyylinen (määräsi jopa meille väärät hoitokeinot jne.!!!).
).( Se hyvä puoli on siinä, ettei ole raskaana, että voi tiputtaa painoa. (VOIHAN PRKL!)
Vuoto on vihdoinkin loppunut tai lähes loppunut, ei ole kuitenkaan saatu vielä aikaiseksi harrastaa mitään... Ja eihän tässä mikään kiire olekaan.
Itse pidän piinapäivistä jopa paljon enemmän kuin ajasta ennen ovista. Oviksen jälkeen tuntuu aina ikäänkuin helpotus, että kaikki on nyt tehty mitä voi tehdä ja loppu jää "kohtalon päätettäväksi". Ennen ovista sitä taas koko ajan miettii ovisoireita ja hermoilee, ettei missaa sitä! Toki piinapäivätkin ovat piinaavia, sitten loppua kohti, huoh...
T.Estelle