Myönnän, että itselläni tuli noita vihan tunteita syksyllä, kun just toisessa lauseessa sanoivat, että on mahdollista myös luomuna onnistua ja toisessa, et teidät laitetaan IVF-jonoon..Alkuperäinen kirjoittaja Vaapeli:Jännä miten eri tavalla me reagoidaan asioihin. Itse kun kuulin, että ehdottavat suoraan ivf-hoitoja pisti vihaksi. Lapsettomuus on meillä selittämätön (kehuvat koko ajan että hyvät mahdolisuudet ilman hoitoja, kaikki kunnossa jne) Teki mieli kiljua päin naamaa että miksi sanotte että kaikki kunnossa ja sitten sanotte että keinohedelmöitykseen. Toivon että osaisin ottaa asian niin kuin te.
Niin on vaan ajatukset tässä muutamassa kuukaudessa muuttunu..voihan se olla, että vasta IVF:ssä löytyy kunnon syy tähän koko asiaan..Meillä lääkäri suositteli, et osalle munasoluista tehdään IVF ja osalle ICSI, mut labrahan se sit kattoo mikä on meille just paras..
AaVee mä oon varmaan vähän pimee, ku oon niin helpottunu, et menin äske lenkin tanssiaskelin ja hymy huulilla :ashamed: eniten mä varmaan oon ilonen siitä, et ei tarvii clomeja enää syödä vielä en jaksa murehtia mitä ne seuraavan hoidon lääkkeet mulle tekee