Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Opaali ja Happyfeet :hug: :hug: voi surkeus.. :'( voimia!

tervetuloa peppi takaisin! Onnea tulevaan hoitoon!:)

yrittäjä tsemppiä leikkaukseen! :hug:

voi, kun en nyt malta kaikille kommentoida.. :ashamed: koitan taas kuitenki päivittää vähä tota etusivua..blaaahh..

muoks. tervetuloa uudet! :flower: :hug: kaikille!
 
Happyfeet ONNEA :flower: :heart: mahtava juttu! :hug:

Katjuska toivottavasti sulla tuosta vielä aikaistuu! On tää odottavan aika vaan niin pitkä..

on: menkat alkamassa ja hiiva vaivaa.. aloin syömään joskus puoltoistavuotta sitten maitohappobakteereita noihi toistuviin hiivatulehduksiin..nyt oon ollu pari kuukautta ilman ja taas iski hiiva..hitto, et kutittaa tuolta.. :kieh:
Mua on nyt ekan ICSI:n jälkeen kahdessa kierrossa ollu menkkakipuja viikko ennen menkkojen alkua..ärsyttää, ku koko ajan on tunne, et menkat alkaa mut ei alakkaan..
Nää tulevat menkat mun pitää soittaa polille ja ne sit sanoo, et millo pitää alkaa e-pillereitä popsimaan..
 
HalleB nyt alkaa hermoja ressata ja jännittää niin pirusti. Seuraavista menkoista se sitten alkaa,päivien laskenta ja sumuttelu. Tiedän tunteen nuista menkkakivuista ja monesti niitä toivoo joksikin muuksi kivuksi (kiinnittymiskipuja tms) ja sitten tiputaan taas kovaa ja korkealta :headwall: :LOL: :headwall:
 
Moikka kaikille!
Täällä pidetty hieman hiljaiseloa palstasta, yrittänyt vaan nauttia kesästä ja siirtänyt lapsettomuusajatukset muualle. Mutta tänään kp 1, ja clomeilla alotellaan tämä kierto kp 3-7, 2 tbl:n annostuksella, kun 1 tbl:n annos ei vaikuttanut mitenkään.. Polille aamulla soittelin ja seuranta varattiin kp 11, sattuipa pahaenteisesti perjantaille 13.pvä! :eek:
Onnittelut HappyFeet plussasta, paljon tarrasukkia!
Tsemppiä HalleB ja Katjuska-79 hoitoihin! Ja kaikille muillekin! =)
 
Katjuska niinpä :headwall: nyt jo kyllä tuhruttaa kipujen lisäksi...
mulla se eka hoito ainaki vaati niin paljon voimia, et koin olevani lähes kyvytön yhtään mihinkään muuhun..nyt päätin ottaa kaikki ne ultrapäivät vapaaks, ku viimeks menin aina ultrien jälkeen iltavuoroon töihi, ni olin aivan uupunut..jotenki mul ainaki se polilla käyminen on henkisesti niin rankka juttu, et sen jälkee väsyttää vaan ihan sikana..

linnuton puu joo tauko tekee hyvää, mutta mä ainaki oon jo ihan kyllästyny tähän taukoon ja haluaisin jo uuteen hoitoon! Vielä pitäs kolme kuukautta oottaa...julkisella, ku ollaa*huokaus*
Toivotaan, et ultrassa on pelkästään hyviä uutisia:)
 
HalleBMinun pitää matkustaa ultraan noin 150km päähän!!! Ei ole helppoa asua korvessa ja käydä hoidoissa ja viellä töissä. En ole, enkä kerro, kenellekkään töissä asiasta joten sumplia pitää...... Tähän asti olen reissuista saanu käyntitodistuksen ja työnantaja ainakin viellä on ne päivät mulle maksanu :)
Linnuton puu Se voi olla myös onnenpäivä! Minä sain ajokortin aikoinaan perjantai 13.pvä :D
 
Onnea Happyfeet. :flower: =)

ON: Sumuttelu on alkanut. Ensi viikolla on eka ultra ja punktio on viikolla 34. Pikkuisen jännittää koko homma, koska viimeksi jäi vähän ikävä maku suuhun. Toiveikkaana ajattelen kuitenkin, että vuoden päästä meillä voi olla jo se pieni nyytti. :)
 
Kiitos kaikille :flower:
Helpotti kummasti ku tein tänää digitestin ja siihe tuli raskaana 2-3 ja se ois ihan oikein ku tänää ois menkoista laskettuna 5+0 (todennäkösesti pari päivää myöhemmin ollu ovis kuiteki)
Jos sitä nyt uskaltas mennä tonne odotuspuolelle :)
Tsemppiä teille hoitoihin ja mä odotan teitä tuola toisella puolella :heart:

Sori, mulla on nyt maailma on ihana fiilis :D
 
Onnea HappyFeet, ihanaa! Sulla on täysi oikeus olla onnesi kukkuloilla. Ja minä ainakin olen sun puolesta tosi onnellinen, kun tiedän miltä tuntuu toivoa parasta ja odottaa sitä hemmetin plussaa..

Linnuton Puu, tsemppiä clomi-kiertoon! Toivotaan, että uä:ssä tulee oikein hyviä tuloksia!

HalleB:lle voimia odotteluun. Odottavan aika on niin pirun pitkä ja kuluu hitaasti. Meillä on marraskuussa aika julkiselle puolelle, ei ollut varaa jatkaa hoitoja yksityisellä. Mun puolesta voisi jo olla se marraskuu..
Olen ollut aika laiska olemaan koneella, on ollut mukamas paljon muuta ohjelmaa. Meillä on nyt tilanne sellainen, että söi yhden levyn pillereitä ja tällä hetkellä kp4 ja KAMALAT menkkakivut ja niin runsas vuoto, että tamponi pettää jo kahden tunnin kohdalla! Hirveää. Öisin hikoilen tyynyn ja peiton märiksi. Kivat hormonit.. Nyt alan metsästämään ovista ekaa kertaa elämässäni. Mitä mieltä olette, koska oviksen bongailu kannattaisi aloittaa? Normaalisit mun kierto on sen 42-43 päivää, mutta en osaa nyt sanoa lainkaan sen pituutta, sillä taustalla on lyhyt pillerikierto. Olisko joku kp 12 kuitenkin hyvä jo aloittaa ettei mene ohi? Vai mitä ajattelette? Voihan se olla etten ovuloi lainkaan, se on hyvin todennäköistä. Toivon vaan niin kamalasti sitä plussaa, se antaisi toivoa tähän yritykseen!

 
pomps ruutuun 1 vankilan kautta yksi kierto väliin jätettävä.

Suomeksi myooma tai polyyppi oli väärin ultrassa löydetty ja tähystyksessä todettiin vai poimuja kohdussa... Että silleen sitten tällä kertaa... Paska reissu mutta tulipa tehtyä. Täytynee etsiä vikaa muualta.
 
kaz
Heippa kaikille pitkästä aikaa :) Hoidot siis käynnissä ja huomenna olisi viimeinen ultra ennen punktiota. Tiistain ultrassa oli jo muutama isokin munis eli 5 kpl 17-20 mm ja pienempiäkin yli 10 kpl. Maanantaina luultavasti punktio.

Paljon onnea plussanneille ja :hug: niille jotka ovat taas tädin kohdanneet.

Paljon plussaonnea kaikille :heart:
 
Katjuska mä asun reilun parinkymmenen kilsan päässä sairaalasta..sul on kyl varmasti kamala sumpliminen noitten käyntien kanssa! Mul on vakipaikka, ni oon uskaltanu kertoa..mut nyt on uus pomo enkä tiedä onko edellinen pomo kertonu sille mitään tästä.. taisin kuitenki saada rahana punktiosta saadut sairaslomapäivät

Peppi tsemppiä sumutteluun! Onko tullu pahoja oireita?

Sunburned kiitos, samoin!:) Joo toi kp 12 on varmaa iha hyvä kohta alottaa, ettei vaa mee ohi:)

yrittäjä no voihan pee:hug:..selvispäs kuitenki, että ei siitä johdu..

kaz toivottavasti isot ei karkaa ja pienet ottaisvat loppukirin! tsemppiä punktioon!:)

on: eilen alko taas menkat..alotan kuulema enskuussa ne e-pillerit.. kuukuppi on nyt toista kiertoa käytössä ja se on kyl ihan huippu! Aika säätämistä vielä se käyttö, mut eiköhän se pikkuhiljaa ala onnistua:)
 
Hei! :wave: Pääseekö mukaan? Esikoisesta haaveillaan täällä. Keskenmeno oli tuossa huhtikuussa 2006,sen jälkeen ei mitään. Endometrioosi on riesana täällä. Ilman hoitoja mennään toistaiseksi... Nyt menossa kp22/28.
Ja pillerit on jätetty pois 1/2006. Terolut on nyt apuna,vaikka tuskin mitään apua on.
 
Heippa naiset!
Olen pitänyt lomaa niin töistä kuin lapsettomuudestakin :LOL: Mulla tosiaan oli se ensimmäinen ovulaation induktio Menopureilla joka ei sitten tuottanut minkäänlaista tulosta. Olin kyllä hieman pettynyt, mutta minkäs teet, ei se lääkäri tosiaan antanutkaan mitään takuuta..Mutta nyt päätettiin miehen kanssa että luomuna yritellään ja marraskuussahan tulee vuosi täyteen edellisestä keskenmenosta, joten sit kai päästäis julkiselle hoitoon. Voiko sinne jo muuten tässä vaiheessa ilmotella, kun jonot kaiketi on aika pitkät, vai pitääkö odotella ihan sinne marraskuuhun? Mites sulla Sunburned, eikö sullakin km ollu marraskuussa?
Mulla oli niin kiva loma, että en senkään takia ottanut mitään ressiä koko lapsenteko asiasta, oli kyllä kiva istua terassilla :p Ja oon unohtanu kaikki ovistestit ym. ja nyt mennään tällä "tärppää jos tärppää"- mentaliteetilla marraskuuhun. Toisaalta erittäin helpottava tunne, ei tarvi miettiä koko ajan. Aion nyt keskittyä liikuntaharrastukseeni ja kaikkiin niihin asioihin joita voi vielä tehdä kun on lapseton. Odotan syksyä, oon aina täynnä tarmoa ja energiaa kun illat alkaa viilenemään ja ilma on ihanan raikas ja luonto värikäs...

Tsemiä kanssasisaret, koittakaa jaksaa. Lähetän täältä tätä tarmoa ja energiaa kaikille, koitetaan jaksaa ajatella positiivisesti :D
 
Hei! Kysyisin teroluteista,teistä varmasti moni on niitä jossakin vaiheessa käyttänyt? Miten onko yleinen oire että tulee rinnat ( nännit ) kipeäksi kun syö teroluteja? Olen kaksi kiertoa kokeillut teroja,joskus reilu vuosi sitten kokeilin yhden kierron ja nännit tuli todella kipeäksi. Nyt sitten olen tässä kierrossa käyttänyt eikä nänni kipua ollenkaan... :eek: Entä miten teillä yleensä alkanut menkat kun terolutit ( 10kpl ) on syöty,eli kaunko menee viimeisestä terosta kun menkat alkaneet? Tiedosta kiitollinen =) :flower:
 
Pikkuisen jännittää, koska keskiviikkona jo eka ultra. Vuotoakin vielä on, joten vaikka kuulinkin, ettei sen pitäisi haitata, niin jännittää sekin. :/ Sumuttelusta ei ole tällä kertaa tullut kummemmin oireita. Otin varalta hillaankin päänsärkylääkettä mukaan, kun viimeksi ekana päivänä iski pääkipu. Nyt säästyin siltä, eikä tökötin paha makukaan ole aiheuttanut huonoa oloa, vaikka se suussa välilllä maistuu.
 
Lacrima, meidän kaksoset syntyivät ennenaikaisesti vkolla 22+1 marraskuussa. Ei ollut keskenmeno. Väestöliiton lääkäri suostui laittamaan heinäkuussa lähetteen julkiselle, sillä arveli, että saamme ajan vasta sitten kun vuosi on yritystä takana. Ja niinhän siinä kävikin, marraskuussa on aika ja yrityksen alusta on vuosi ja viisi päivää. En tiedä miten kannattaa toimia, jos itse sinnepäin ilmoittelee. Selkeintä on varmaan soittaa ja kysyä, kyllä ne neuvovat.
Kiva muuten, että kuulostat noin energiseltä. Täällä samat ajatukset syksyn suhteen, sais jo tulla raikkaat tuulet ja kauniit ruskan värit!

bluebaby, mulla ei tullut lainkaan teroluteista nännit/rinnat kipeiksi. Ja menkat alkoivat 11 vrk viimeisimmästä pilleristä, mutta lekuri sanoi ettei se ole normaali aika, vaan liian pitkä. Taidan olla aika huono antamaan neuvoja..

Kiva Peppi, että sumuttelut ovat menneet hyvin. Tsemppiä ultraan! Oletko julkisella vai yksityisellä hoidossa?

Oviksesta. Näin viime yönä tosi seksuaalisia unia ja aamullakin oli tosi "sellainen" olo. Ajattelin, että voisiko ovis olla tulossa. Tämä olo ei ole lainkan mulle tyypillinen, siksi mietin ovista. Tein testin ja odotin pari minuuttia, ei tullut kuin kontrolliviiva. Menin aamupalalle ( 30min) ja palasin vessaan, minne olin unohtanut testin. No siinä nökötti haalea viiva kontrolliviivan vieressä. Tänään on kp 9. Vinkatkaahan mitä teen. Luotanko tuohon haaleaan viivaan, vaikka se onkin voinut ilmestyä testiajan ulkopuolella (ei pitäisi säästää testejä liian kauaa..) ja jatkan tikuttelua?
 
Kävin perjantaina siellä kontrolliultrassa (kp 11), odotukset oli korkeella, mutta taas tiputtiin korkeelta! Iso kystahan siellä kuvaruudulla näkyi!|O Mä en käsitä miks mulle tulee aina noita kystiä, kysyin sitä gyneltäkin mutta ei se osannut vastata! Oli siellä munarakkuloitakin, isoin oli 14 mm. Sovittiin että menen huomennna uudestaan, niin katotaan onko se kasvanut. Kyllä mua otti päähän ja itkukin pääsi kun gyneltä poistuin, tuli vaan sellanen olo että ei tästä tule yhtään mitään! :'( mutta nyt on jo mieli parempi ja kattellaan mitä huominen tuo tullessaan!
Sunburned jatkoitko tikuttelua? Mulla itelläni on aina ovistikussa jonkinlainen viiva, heti kuukautisten jälkeenkin on vielä aika haileeta viivaa ja vielä vähän ennen menkkojakin, ovisaikaan viiva aina tummuu.
Tsemppiä kaikille palstalaisille!
 
Linnuton puu, millä lääkityksellä sulla on se kysta sinne kasvanut (anteeksi etten muista, olet varmasti kertonut aiemmin)? Entä miltä tilanne näytti tämän päivän uä:ssä? On kyllä syvältä jos aina vaan se kysta sinne kasvaa. Mun lääkäri oli sitä mieltä, että Clomifenia en enää käytä, sillä se kasvatti mulle kystan. Ja kysta-taipumus on kuulemma pysyvä.. Toivottavasti se kysta katoaa taivaan tuuliin vähän pirun äkkiä. On niin turhauttavaa kun tulee takapakkia tässä muutenkin pitkässä ja ilottomassa hommassa..

Jatkoin oviksen tikuttelua. Pariin päivään ei ole tullut edes haamua, pelkkä kontrolliviiva vain :( :( :( Toivoa tietysti on vielä, jos sitä vaan jaksaa pitää yllä.. Mun kierto on varmaan tosi pitkä ja ovis voi tulla joskus kp 21 paikkeilla.. Saas nähdä. Luulen etten ovuloi tässäkään kierrossa. Hemmetti!
 
Sunburned: Mulla oli tää kierto nyt clomeilla 2 tbl/pvä kierron 3-7 pvä. Tosiaan mulla noita kystiä ollut aina, jo v. 2006 olin ekaa kertaa laparoskopiassa kystan takia..Mulla oli kysta jo ennen ensimmäistä clomikiertoa, ja se välillä hävis itestään mutta clomeja ei tarvinnut lopettaa koska kysta oli jo ennen clomeja..mulle vaan tulee niitä kystiä jostain syystä ja onneks ne tajuaa hävitäkkin itestään! Tänään ultrassa tuli vaan hyviä uutisia, nimittäin munarakkula oli jatkanut kasvuaan ja oli nyt 19 mm, ja kysta oli yllättäen huomattavasti pienentynyt tässä viikonlopun aikana! Aivan odottamatonta!Tulipas hyvä mieli, kun olin varma ettei tästäkään kierrosta mitään tule, mutta nyt on toiveet korkeella tän oviksen suhteen!
No jospa se ovis vielä sulle tulee, mikä kp sulla nyt on menossa? Ja mitä ovistestejä käytät? Ite käytän mammaksin liuskoja, ja ne on mulla ainakin toiminut. Noita ovistestejä on joissakin kierroissa mennyt aika monta, kun mulla se on se yks ainut päivä jolloin testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva, ja sitten alkaa jo haalenemaan eli tarkkana täytyy olla ettei ovis jää huomaamatta! Tsemppiä oviksen bongailuun, jospa se viiva vielä tummuis! :hug:
 

Yhteistyössä