Kiitos kaikille ihanille naisille myötätunnosta! Ei se negan tuijottaminen koskaan ole mitään huvia, se riipaisee niin syvältä sydänalaa myöten.
Sunburned ja
linnuton puu - myötatuntoinen halaus teille naiset! Ilmeisesti ainakin linnuton puu sulla oli clomit käytössä? Oliko sulla loppukierrosta miten vahvoja "oireita" että menkat olisi tulossa? Olen itse miettinyt samaa että ilmeisesti clomit pidentä kiertoa, sillä en ole vielä saanut uutta kiertoa alulle. Nyt eletään kp 31/28, lämmöt kohoilee, olen hirmu flunssassa joka osaltaan varmasti vaikuttaa lämpöihin, päänsärky on aivan kamala ja alavatsaa on viillellyt jo päiväkausia tutulla tavalla ihanasti, että kyllä sieltä vielä padot aukaistaan lähipäivinä. Toisaalta mietin sitä, että olisiko tässä vielä sijaa ihmeelle ... tyhmäähän se on, mutta ennen kuin menkat alkaa niin toivoa kai on. Nyt sitten vain rauhassa odottelen ja ihmettelen. Varmaan se on vain pitkittynyt kierto.
Tosiaan tuo FB, ei herttilee. Olen itse päättänyt ihan vakaasti, että jos jonain päivänä saan kunnian olla raskaana, en kuuna päivänä mene tekemään mitään "Keskittyy voimaan erittäin paksusti" statuspäivityksiä vaan laitan sitten joskus kun lapsi on jo syntynyt ehkä lyhyen viestin, että "Tyttö/ Poika tuli !" On nimittäin ollut sen verran vittumaista suorastaan seurata muutamien kavereiden hehkutuksia raskauksista ja ultrakuvista yms. jutuista Facebookin kautta, että mulla ei ole varmaan kohta enää edes mieltä käyttää koko naamakirjaa kun joudun piilottamaan kaikki tutut pois näkyvistä
Ajatelkaas jos me infottais samaan tahtiin kaikista hoidosta ja lääkkeistä kun odottavat äidit raskauden etenemisestä. Mitenköhän moni tykkäis statuksesta "
Marie Claire Clomifenit syöty, hirveet sivuoireet, hikoiluttaa hulluna! Nyt lämpöjä mittailemaan, ovista tikuttelemaan ja työvuoroja järkkäilemään että voi taas sekstailla miehen kanssa, jee!!! Ihanaa!!!" Ja sitten "
Marie Claire köyhtyy lapsettomuushoidoissa, muttei onnistu tulemaan äidiksi. Kahden viikon itsensätarkkailu on ohi ja tonttuleikit taas käynnistyneet. Punanutut vilahtelee jo!"
Ahhahaha, ai että saan ihan sairasta nautintoa jo ajatusleikistä, että tykittäisi kaiken tuonne julkisuuteen, jota en ikinä uskaltaisi tehdä. Tosin olen ajatellut, että ensi keväänä julkaisen Facebookissa profiilissani lyhyen ilmoituksen lapsettomien lauantaina jossa jotenkin otan kantaa tähän aiheeseen. Jos joskus olen äiti, aioin myös äitenpäivänä laittaa Facebookiin lyhyen viestin, jossa muistetaan kaikkia naisia.
Nyt tuntuu siltä, että voitais pikakelata vähän tätä elämää ...