Dodiin... Sain vihdoin soitettua tyksiin ja kysyttyä oliko mun lähete edes mennyt sinne perille ja niinhän siinä oli että taas mentiin päin kekkulaa... Olen jo toisella osastolla PIIIIIIITKÄÄN taistellut lähetteeni kanssa kun ei meinaa mennä perille mutta nyt sitten tämäkin.
Onneksi vihdoin uskalsin soittaa ja kysyä sillä lähetteeni oli nivottu yhteen toisen lähetteen kanssa ja pistetty arkistoon kun oli jotenkin mennyt ne sekaisin. Eli koskana en ollut päässyt jonoon asti. Nyt sitten lupailivat vuodenvaihteen tienoolle aikaa kun on 4kk jonot... Joskin kesäkuusta mun mielestä olen jo "jonottanut" mutta mene ja tiedä sitten kannattaako niistä alkaa kinaamaan...
Hoitoihin ei kuulemma ole jonoa mutta ensikäynnille pitää odotella...
Onneksi vihdoin uskalsin soittaa ja kysyä sillä lähetteeni oli nivottu yhteen toisen lähetteen kanssa ja pistetty arkistoon kun oli jotenkin mennyt ne sekaisin. Eli koskana en ollut päässyt jonoon asti. Nyt sitten lupailivat vuodenvaihteen tienoolle aikaa kun on 4kk jonot... Joskin kesäkuusta mun mielestä olen jo "jonottanut" mutta mene ja tiedä sitten kannattaako niistä alkaa kinaamaan...
Hoitoihin ei kuulemma ole jonoa mutta ensikäynnille pitää odotella...