Moi taas!
Chikakaa mulle alotettiin clomit viime marraskuussa tosi pienellä annoksella, kun ovulaatio tapahtuu ilmanki ja tarkoitus oli vain "voimistaa" sitä omaa ovulaatiota, jotta mahdollisuudet onnistua paranisivat..
Mulle eivät olis tehny mitää ultraa, koska oon julkisella.. esitin kuitenki toiveen, et edes ekassa kierrossa katottaisiin, ni lääkäri suostu.. kolmella 50mg tbl (kp3, 4 ja 5)alotin ja ultrassa näky kaks follia ja pistin sit irrotuspiikinki, et varmasti irtoovat..
Toisessa ja kolmannessa kierrossa sain ottaa vaan kp3 ja 4..
Toisessa katottiin vaan ovulaation jälkeen s-prog, että ovulaatio on tapahtunut..
Kolmanteen tehtiin inssi ja taas näky kaks follia
Neljännessä ovulaatio oli heti menkkojen jälkeen ja kierto kesti vaan 20 päivää
Noissa kaikissa tikuttelin ovista, ku oli tarkotus tehdä kaikkiin inssi, mutta kerran vaan sattu ovulaatio sellaseen aikaan, et se pystyttiin tekemään.. Oli siinä joulu ja uusvuos sotkemassa ja viimesessä alotin tikuttelun liian myöhään, ku kierto oliki tosi lyhyt
Oho innostuinpas jaarittelemaan
Sunburned ja
MarieClaire Onnea ovis-plussasta! Toivottavasti tärppäs :heart:
Smirg oi ihanaa! Paljon onnea tuoreelle avioparille :flower: :heart: Me mentiin kesän alussa..:heart:
Toivottavasti pystyvät aloittamaan hoidon mahd.pian!
Peppi tsemppiä huomiseen puntioon! Toivottavasti ei tee kipeää ja saatte hyvän saaliin
on: kuulostelen ja kuulostelen millo menkat alkaa..alavatsaa on vihlonu parina päivänä..tänään käyny lämmin kuhina..clomit aiheuttaa itkuisuutta ja pinna on kireällä..enpä taida ottaa niitä enää..nyt on kp 19 ja ovistuntemuksista noin 11-14 päivää
Vauvankaipuu vaivaa.. :'(