Alkuperäinen kirjoittaja uiuiuiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IHMETTELEE:
miksi ehkäisy jää aina naisen kontolle? Eikös mies yhtälailla vastuussa, jos ei halua jatkuvuutta, miksi sitten paljaalla? se riski on aina olemassa. Miehet vastuuseen yhtälaisesti!
Ajatelkaa hyvät naiset joskus niitä lapsia!!
Ei ole kiva juttu syntyä yhden illan kuksimisesta köyhän yh:n elätettäväksi. Se on vaan tosiasia. En ymmärrä, kuinka aikuiset naiset ovat tänä päivänä suoraan sanottuna niin hulluja ja itsekeskeisiä, että hankkiutuvat raskaaksi kenelle kadunmiehelle vaan.
Olen lopulta sitä mieltä, että näihin vahinkoraskautumisiin liittyy aina tahallisuus. Aikuinen ihminen pystyy halutessaan huolehtimaan ehkäisystä siten, että sen pettämismahdollisuus on lähes olematon.
mitä hel.....? luuletko et yh äitien lapset on jotenkin onnettomampia kuin muut? että ne jää miehen mallista paitsi, vai mitähän mahat tarkoittaa tuolla?
tiedän monta yh:ta joiden lapset on erittäin onnellisia vaikkei bio isää olekaan.
Minun lapseni kyllä kärsi isän puutteesta. Jäin leskeksi kun lapsi oli kaksivuotias.
Nyt minulla on kolme muuta lasta nykyisen mieheni kanssa ja enkä ikinä tekisi heille niin itsekästä ratkaisua että eroaisin.
Tiedätkö muuten yhtään onnellistä ydinperheen lasta vai pitävätkö nykyään yh:t yhtä periaatteella "me vastaan muunlaiset perheet"?
kyllä tiedän.. mutta huomaahan tän "sodan" ydinperheiden ja yh välillä tästäkin
Siis et ikinä olisi niin itsekäs ettet ikinä eroaisit?! tiedätkö mikä on pahempaa lapselle kuin olla yh:n lapsi? olla onnettomassa kodissa...
Siksi pidänkin huolen että kotimme on onnellinen ja suhteemme toimii. En toki ole lapsiani tehnyt ensimmäinen vastaantulevan kanssa. Mutta älä nyt käsitä asiaani väärin, ei yksinhuoltajuudessa mitään pahaa ole. Suuresti arvostan heidän jaksamistaan, minä vain haluan lapseni kasvavan ehjässä perheessä ja kaikkeni teen sen eteen kuten myös mieheni.
Tottakai lapselle paras vaihtoehto on elää onnellisessa kodissa huolimatta
aikuisten lukumäärästä. Jotenkin vaan yh:t ovat herkästi hyökkäävällä kannalla, en tarkoita välttämättä sinua.