:ashamed: Niin että pitääkö vai voiks verkkokaupan nimi olla ihan joku muu tai väännös toiminimestä? Sori tyhmä kysymys aloittelijalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Meilläkin virallinen yritysnimi ja itse toimipaikan nimi eri.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Meilläkin virallinen yritysnimi ja itse toimipaikan nimi eri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kuitenkin suojata verkkokaupan nimi rekisteröimällä se kaupparekisteriin aputoiminimeksi. Muuten sen voi joku kaapata omaan käyttöönsä ja rekisteröidä toiminimeksi ja vaikkapa domainiksi jat ehdä kiusaa tai ainakin siitö tulee hankalia selvityksiä eri puolille ja väärinkäsityksiä. Virallinen toiminimi on myöski syytä näkyä verkkokaupan yhteydessa sekä myöskin ly-tunnus. Jos ei näitä ole sivuilta nähtävissä, ainakin minä jätän heti kaupan sikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja juristi kännissä:Saa olla eri. Nettikaupan nimi voi olla Turvakaukalo ja firman Vilppiville Oy.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja juristi kännissä:Saa olla eri. Nettikaupan nimi voi olla Turvakaukalo ja firman Vilppiville Oy.
Emmä kyllä tollaseen juristiin usko![]()