pistetäänkö pystyyn "KUKA MUISTAA"-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Urheilupuikko-jätski?
Wieniläistuutti?
Kolmio Trip?
Kun kaikissa autoissa ei ollut takapenkillä turvavöitä? (Muistan kun meidän Taunukseen asennettiin taakse mulle lannevyö :D)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Urheilupuikko-jätski?
Wieniläistuutti?
Kolmio Trip?
Kun kaikissa autoissa ei ollut takapenkillä turvavöitä? (Muistan kun meidän Taunukseen asennettiin taakse mulle lannevyö :D)

entäs kun harvassa autossaa oli niitä turvavöitä edessäkään.

telkkari ja puhelin oli semmosta tavaraa ettei ollu joka talossa.

Ihanat kolmio tripit olin unohtanut! Ja ne Metsätähti jogurtit oli niiiiiin hyviä!
Klip klop klip klop, hevonen on pop! Siinä on se mitä Histamiinista muistaa.

Vähän tuoreempaa tavaraa: Vengaboys, Me&My, purkkarit, lasiset limsapullot (1 L), hiusdonitsit, anorakit, neon värit, pikkureput...

Black Pete :p
blackpete.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: moekoe
Tutuilta kuulostaa, niitä metsätähti jugurtteja en oikein muista, on vaan sellanen hämärä mielikuva. No entäpäs laukussa/takissa roikkuvat "hännät"? Siis sellaset karvatupsut jotka oli hakaneulalla kiinni.

sellaiset kartionmalliset, läpikuultavat tikkarit (eri makuja) joissa oli muovitikku ja tikun päässä liikennemerkki.
syötävä osa oli pakattu läpinäkyvään muoviin.

?

• Tykkää
Reactions: kattimarri
Hölkkä-jogurtti, Pörrö Pesukarhu yms suklaavanukkaat, Zoo-limpparit ja yleensä limpparit 0.33 l:n LASIpulloissa, sitten oli sellanenkin limu kuin hapoton:) farkut joissa oli resorilahkeet (valkoiset yleensä) sekä valkoinen viiva sivussa.

[QUOTE="vm75";25529563]Hölkkä-jogurtti, Pörrö Pesukarhu yms suklaavanukkaat, Zoo-limpparit ja yleensä limpparit 0.33 l:n LASIpulloissa, sitten oli sellanenkin limu kuin hapoton:) farkut joissa oli resorilahkeet (valkoiset yleensä) sekä valkoinen viiva sivussa.[/QUOTE]

Noita 0,33 l lasisia limpparipulloja saa melko monesta kebabbilasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25529555:
sellaiset kartionmalliset, läpikuultavat tikkarit (eri makuja) joissa oli muovitikku ja tikun päässä liikennemerkki.
syötävä osa oli pakattu läpinäkyvään muoviin.

?

Liikennetikkarit :heart:
Mä söin niitä kerran 13-vuotiaana niin paljon että sain jonkun allergisen reaktion, yhtäkkii oli koko kroppa täynnä kamalia punaisia kutiavia läikkiä.
Sama tuli joskus muutama vuosi myöhemmin kotiviinistä (kuka muistaa kun kaikki teki kotiviiniä?).
Joku väriaine todennäköisesti aiheuttajana.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vm75";25529601]mut ei kuin jotain jaffaa ja kokista. Ennen oli monta erilaista makua ja ne pullotkin oli eri muotoisia:) Oli esim. kiivi-päärynäälimua..[/QUOTE]

Joo, fantta, cocista ja spriteä ne taitaa olla. Koskaan en mistään kiivi-päärynästä ole kuullutkaan :D

[QUOTE="vm75";25529563]Hölkkä-jogurtti, Pörrö Pesukarhu yms suklaavanukkaat, Zoo-limpparit ja yleensä limpparit 0.33 l:n LASIpulloissa, sitten oli sellanenkin limu kuin hapoton:) farkut joissa oli resorilahkeet (valkoiset yleensä) sekä valkoinen viiva sivussa.[/QUOTE]

Minä yhtenä päivänä muistelin niitä vanukkaita, joissa oli nuo pesukarhut ja oravat ja apinat. Nythän ne on niitä kidius-vanukkaita.

Liikennetikkarit :heart:
Mä söin niitä kerran 13-vuotiaana niin paljon että sain jonkun allergisen reaktion, yhtäkkii oli koko kroppa täynnä kamalia punaisia kutiavia läikkiä.
Sama tuli joskus muutama vuosi myöhemmin kotiviinistä (kuka muistaa kun kaikki teki kotiviiniä?).
Joku väriaine todennäköisesti aiheuttajana.

:D
olisko mitään muistikuvaa määrästä. :O

Entäs sellaset levynmalliset purkat, niissä oli ainakin eri koirarotujen kuvia keräilykuvina. Itellä oli niitä koirienkuvia vino pino ja niitä sit kavereitten kanssa vaihdeltiin koulussa jos oli itsellä monta samaa kuvaa.

Oi niitäkin aikoja kun piti rehata litran lasipulloissa Pepsi Lightia...

(Mä oon ollut 20 vuotta riippuvainen Pepsistä, nykyään siis Maxista... Ulkomailla saa vielä Lightiäkin :))

Yhteistyössä