"vieras"
Nuori nainen ja näyttää alkkis 30+:lta.
HevosennaamainenNo kaippa tää joskus täält poistuu
Näytät tuossa kuvassa mun mielestä vähän siltä McLeodin tyttärien Clairelta. Kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24576787:
Sinähän oletkin oikein mukavan näköinen heppu, kuvittelin nikin perusteella sut Majuriksi.Tässä toinen ehdokas ET osastolle
Hyvä myyntipuhe. :saint:Tuosta vois jo pikkusen loukkaantua. Mussa ja majorissa (RIP) on se iso ero että mun mielestä naiset on ihania. No, ehkä joskus vähän hupsuja. Mutta ihanalla tavalla.
Komea on mies.
. Mulle tulee susta mieleen joku tuttu, mutta en saa päähäni että kuka. Ehkä me ollaan tavattu jossain yhteydessä.
No okei, mutta ruma purukalusto sillä ainakin on.Ootkohan elämässäs nähny yhtään oikeesti alkkista?? Mitäs jos menisit vaikka vähän enemmän elämään elämääs, niin ehkä näkisit ihmisen joka tosissaan on alkoholisti. Tytsi on hyvin kaukana sellaisesta.
Taidat sekoittaa johonkin toiseen, mulla ei ole mitään muistijälkeä sinusta.. Mulle tulee susta mieleen joku tuttu, mutta en saa päähäni että kuka. Ehkä me ollaan tavattu jossain yhteydessä.
Sä et vaan tunnista kun sillä on vaatteet päällä-. Mulle tulee susta mieleen joku tuttu, mutta en saa päähäni että kuka. Ehkä me ollaan tavattu jossain yhteydessä.
. Heh, kyllä mä ne tyypit tunnistan vaikka pimeässä, kenet olen nähnyt vaatteitta.Sä et vaan tunnista kun sillä on vaatteet päällä-