Pistä itsestäsi kuva

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24574201:
Laitetaan sitten yhdessä? Oon ajatellu nyt päivän sun tissejä, luin sitä kuinka ratsastetaan ketjua, ja olit tehny jonku lollo-kommentin, ja se oli mulle jotenki liikaa. Oon miettiny päivän sun tissejä.
Kiitos KKK.
Sydäntä lämmittää tämä tieto.
 
Turkilmas
voin laitta oman kuan jos joku voi neuvoa mien se laitetaan? mulla ois täällä koneella muuten valmiina se mut en osaa laittaa..
aijaa.com on ainakin helppo ohjelma. Menet sivustolle ja klikkaat sitä "selaa"- kohtaa. Sitä kautta pääset hakemaan kuvan koneeltasi. Sitten kun olet valinnut kuvasi, painat "lataa" ja odottelet hetken. Näytölle ilmestyy teksti: "kuvan lataus onnistunut" tms. Sitten kopioit sen kohdan, jossa lukee "pieni kuva". Eli sen litanian sen jälkeen. Tuut tänne sivulle, liität kuvan kommenttiisi ja pikkukuva näkyy näytöllä :)
 
"mhm"
Alkuperäinen kirjoittaja nolo se tuli tänne:/;24574436:
no hyi,onnistu se:/ apua en oo ikinä tänne kuvaa laittanu:/. joo ihan kauhee kuva on...
Hei, alkaako nimesi T:llä ja ootko Keski-Suomesta? :D

Kaunishan sinä olet, muistutat vanhaa tuttavaa kovasti. :)
 
"jjj"
[QUOTE="mhm";24574447]Hei, alkaako nimesi T:llä ja ootko Keski-Suomesta? :D

Kaunishan sinä olet, muistutat vanhaa tuttavaa kovasti. :)[/QUOTE]

noup:) J:llä alkaa... kohta joku tuttu tietenki näkee....
 
minä,
[QUOTE="jjj";24574478]kukaan ei saa klikata sitä suuremmaksi:) ihan kauhee,miten sen saa pois?[/QUOTE] Ei voi itse poistaa.
Aijaa: :)
Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään 3 kuukautta ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy 3kk eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei voi itse poistaa.
Aijaa: :)
Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään 3 kuukautta ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy 3kk eteenpäin.
voi ei...
 

Yhteistyössä