"heh"
no niin enpä ollu ainut joka sano et kieroit silmät vähän:d en tarkottanut silti pahalla.
Älä välitä. Mäkin yhden ainoan kerran kuvani laitoin ja sain kanssa kommentin pottunokasta.Voi helevetti. Nyt mulla on ihan killisilmänen olo. Ei ois pitäny laittaa tänne kuvaa näytille.
Kiitos KKK.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24574201:Laitetaan sitten yhdessä? Oon ajatellu nyt päivän sun tissejä, luin sitä kuinka ratsastetaan ketjua, ja olit tehny jonku lollo-kommentin, ja se oli mulle jotenki liikaa. Oon miettiny päivän sun tissejä.
Willie Nelson - You Were Always On My Mind - YouTubeKiitos KKK.
Sydäntä lämmittää tämä tieto.
Niin mä aina käynkin . Ja itte oot :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24574172:No mutta sä voit käydä väijyyn mun kuvia naamakirjasta, ihan niin paljon, kuin sielu sietää Ja jälleen kerran :heart: kuva susta.
aijaa.com on ainakin helppo ohjelma. Menet sivustolle ja klikkaat sitä "selaa"- kohtaa. Sitä kautta pääset hakemaan kuvan koneeltasi. Sitten kun olet valinnut kuvasi, painat "lataa" ja odottelet hetken. Näytölle ilmestyy teksti: "kuvan lataus onnistunut" tms. Sitten kopioit sen kohdan, jossa lukee "pieni kuva". Eli sen litanian sen jälkeen. Tuut tänne sivulle, liität kuvan kommenttiisi ja pikkukuva näkyy näytöllävoin laitta oman kuan jos joku voi neuvoa mien se laitetaan? mulla ois täällä koneella muuten valmiina se mut en osaa laittaa..
no hyi,onnistu se:/ apua en oo ikinä tänne kuvaa laittanu:/. joo ihan kauhee kuva on...Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä onnistuko?;24574425:
Hei, alkaako nimesi T:llä ja ootko Keski-Suomesta?Alkuperäinen kirjoittaja nolo se tuli tänne:/;24574436:no hyi,onnistu se:/ apua en oo ikinä tänne kuvaa laittanu:/. joo ihan kauhee kuva on...
ja hyvin onnistu tuo peittely tossa piti veljen kuva poistaa siitä..Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä onnistuko?;24574425:
Klikkaa sitä kuvaa niin se suurenee, jos haluatAlkuperäinen kirjoittaja nolo se tuli tänne:/;24574436:no hyi,onnistu se:/ apua en oo ikinä tänne kuvaa laittanu:/. joo ihan kauhee kuva on...
kukaan ei saa klikata sitä suuremmaksi ihan kauhee,miten sen saa pois?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Klikkaa sitä kuvaa niin se suurenee, jos haluat
ai kauhee,eihän tuo voi näkyä missään muualla netissä siis? mikähän muhun meni kun piti kuvakin tänne puskia...:/Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä onnistuko?;24574425:
Ihanat kuvat sulla! Todella suloinen vauva, ja olet itsekin kaunis . En viitsinyt lainata tuota kuvaa, ettei siirry sivulta sivulle, vaikkei siinä mitään vikaa olekaan.Jep, hällä on myös samaa sarjaa kengät. Jostain syystä luullaan pojaksi tuo liivi päällä, mun mielestä se on kyllä ihan molemmille sopiva..
no mun tuurilla tietenki ilman kirjautumista eli sekö sitte mollottaa tuosa aina?Laitoitko sen kirjautuneena aijaahan vai kirjautumatta? Kirjautuneena sen saisi pois.
Tottakai se näkyy, sehän on NETISSÄ.Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24574501:ai kauhee,eihän tuo voi näkyä missään muualla netissä siis? mikähän muhun meni kun piti kuvakin tänne puskia...:/
voi ei...Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei voi itse poistaa.
Aijaa:
Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään 3 kuukautta ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy 3kk eteenpäin.