Tuota en muistanutkaan enää Eihän siinä ole edes hattuaniLähikuva jossa sulla on joku valkoinen paita jossa on ohuita raitoja.
Sit siinä paidassa oli jotku nauhat tossa edessä..
Tuota en muistanutkaan enää Eihän siinä ole edes hattuaniLähikuva jossa sulla on joku valkoinen paita jossa on ohuita raitoja.
Sit siinä paidassa oli jotku nauhat tossa edessä..
Olen röllinainen :xmas:siellä on ihan oikea nainen? jotenkin pystyi elämään onnellisesti olettaen sinun olevan joku röllmies.
aivan mahtava ihana:heart:Tässä on tuorein kuva, se naamakuva on vanha
no en mä nyt enään mihinkään nukkuun voi mennä,enkä sais untakaan ku oot niin komia:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576166:aivan mahtava ihana:heart:
Tai odotan tekosyytä laittaa kuvianiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24576167:jätkähän on ihan käskettävissä :stick:
Niinpä :xmas: Mitä sinä kuvaat?Suomalaiset ei tunnetusti osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. P*rkele.
Kuvaan itse myös ja nuo on minusta hienoja. Selasin ne kaikki.
Loistava! Sulla on lääkitys just sopivasti pielessä.Tässä on tuorein kuva, se naamakuva on vanha
Pistä kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576189:Eikö kukaa kaipaa mua? Vai oonko nii "luuseri" :'(
Isä pliiiiiiiiis, laita säki kuva! Jooko jooko jooko?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576189:Eikö kukaa kaipaa mua? Vai oonko nii "luuseri" :'(
Elä oo moksiskaan, et oo luuseri.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576189:Eikö kukaa kaipaa mua? Vai oonko nii "luuseri" :'(
Tai ne on kokonaan ottamattaLoistava! Sulla on lääkitys just sopivasti pielessä.
no nii pistä sinä se kuva niin pääsen nukkuun.jos tuo data haihtus mielestä sun kuvan myötäPistä kuva!
no anna mennä vaan jos uskallat,kyllä me sitä kehutaan jos siltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24576189:Eikö kukaa kaipaa mua? Vai oonko nii "luuseri" :'(
mäki tossa just mietin et miks sulla kaikki kuvat on jotain hattu kuvia'..Tai ne on kokonaan ottamatta
laitanko taustakuvaksiTässä on tuorein kuva, se naamakuva on vanha
aivan mahtava,mun unelmien prinssi:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576216:No paan ihan pienen
Sensuroikaa TISSIT!!!