Aries 78
Vai että Donatello
Vai että Donatello
laita uudestaanOn täällä ollut kaksi sellaista kuvaa
Se punahuulinen?Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575992:laita uudestaan
Onko ihan omat letit?
laita nyt vaan joku naama kuva enneku meen nukkumaan,että kerkiä nähäSe punahuulinen?
Tietysti.Onko ihan omat letit?
Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576009:laita nyt vaan joku naama kuva enneku meen nukkumaan,että kerkiä nähä
Erittäin kaunis mirri.
no,eiku semmonen kunnon kuva
Tossapa toi
Miten niin, ihan tavallisia räpsyjä...Jotkut ne osaa kuvata.
Minä kysyin kumman laitan ja vastaus oli että ihan sama. En kai minä molempia laitaAlkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576037:no,eiku semmonen kunnon kuva
no minä en tienny mitä tarkotat,kun en oo etes ollu täällä palstalla enne... nii että laita nyt vaan se kunnn naama kuva tohon näytölleMinä kysyin kumman laitan ja vastaus oli että ihan sama. En kai minä molempia laita
naisilla se EI KOSKAAN ole ihan sama että pistää vaan sitä kunnollista naamataulua tänne!Minä kysyin kumman laitan ja vastaus oli että ihan sama. En kai minä molempia laita
En muista tuollaista???Data vois laittaa sen raitapaitakuvan?
Pliiiis........
Välitän kohteliaisuuden eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576031:Erittäin kaunis mirri.
no niin odotammeEn muista tuollaista???
Lähikuva jossa sulla on joku valkoinen paita jossa on ohuita raitoja.En muista tuollaista???
Suomalaiset ei tunnetusti osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. P*rkele.Miten niin, ihan tavallisia räpsyjä...