Piristystä suhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiho

Vieras
Ollaan mieheni kanssa seurusteltu vajaa puoltoista vuotta, ja nyt tarttis jotain piristystä arkeen. Jotain mikä herättäisi voimakkaita tunteita, kun nyt on elämä yhdessä alkanut tuntumaan aika laimealta.. tiedän että sitä alkuhuumaa saa täysin takaisin, mutta miten saataisiin suhteeseemme piristystä? mietin että pitäisikö lähteä yhdessä vaikka ravintolaan syömään, mutta en oikein usko että se toisi suolan suhteeseemme. :) ehdotuksia!

ai että oikein ravintolaan syömään? =D Ottaakahan nyt kuitenkin ihan iisisti.
Meillä mietittiin just ihan samaa. Lähinnä suunniteltiin ulkomaille muuttoa, mutta alkuunsa päädyttiin pitkään lomaan. Suunnitteilla pohjois ja eteläamerikka, sieltä ehkä aasiaan.

Lähtekää matkalle. Viikonloppukin uusissa ympyröissä on mukavaa. Harrastakaa tavallisesta tyylistänne poikkeavaa seksiä, harrastakaa seksiä ylipäätään, hankkikaa yhteinen kiinnostuksen kohde, yrittäkää ylipäätään kiinnostua toistenne asioista, naurakaa aidosti yhdessä..kehukaa tosianne, kerro miehellesi miksi häneen ihaistuit niin muistat sen itsekin..

Välillä tietysti tuntuu laimeammalta, mutta kyllä puolentoista vuoden jälkeen pitäsi vielä tunteiden roihuta. Arki tosin vie kaiken minkä sille antaa, mutta yrittäkää olla aidosti läsnä toistenne arjessa.

niin siis tuo ravintolajuttu olikin juuri viitaus siihen ettei keksi mitään uutta ja jännittävää tekemistä :).. tuo kysymys, että piristystä lakanoiden väliin vai muutenkin, niin molempiin piristystä :). etenkin lakanoiden väliin. nykyään en tunne enää halua harrastaa seksiä :/. outoa, koska ennen harrastettiin seksiä joka päivä monta kertaa, mutta nykyään vaan pari kertaa viikossa, eikä sekään oikein tunnu miltään .. ajattelin, että jos innostuttais käymään jossain tai tekemään jotain uutta, niin seksikin sen kautta alkaisi taas toimimaan, mutta tiedä siitä sitten.. eli tarkennan, piristystä seksiin !

Huh huh, olette seurustelleet vajaat 1½ vuotta ja nyt on jo laimeaa. Me olemme seurustelleet kohta 4 vuotta ja aina vaan on kiihkeetä ja hauskaa ja nautitaan toistemme seurasta.Eikä siihen tarvita mitään ravintoloita surkeine ruokineen. Mikä ihmisiin on mennyt kun koko ajan pitää olla jotain viihdykettä? Jos ette tosiaan keksi mitään tekemistä keskenänne, niin laittakaa kantapäät vastakkain. Onpa melkoisen mänttiä elämää.

Olen ollut yli 20 vuotta naimisissa ja meillekin on tullut kyllästymistä toisimme vlillä, mutta vasta yli 15 vuoden naimisissaolon jälkeen. Siitä on sitten tullut joitain vaikeuksia, mutta kun on pitkä yhteinen historia takana ei tee mieli luovuttaa heti.

Teillä on takana 1½ vuotta yhdessäoloa - ei ainakaan pitkä yhteinen eletty aika sido yhteen. Tuntuuko kumppanisi tylsältä mielestäsi? Tekeekö mielesi kokeilla vielä muita? Jos kumpaankin vastaat ei, kysyn oletteko kaiken vapaa-aikanne yhdessä? Vaikka olettekin vastarakastuneita/aloittaneet yhdessäasumisen yms. ei tarkoitus ole nuohota kokoajan vierekkäin. Normaali elämän pitää sallia ne omat ystävät ja harrastukset, ei kaikkea pidä tehdä yhdessä. Käykää välillä omien kavereiden kanssa illanvietossa tai viikonloppureissussa, kyllä se oma kulta maistuu ja kiinnostaa taas enemmän. Silloin se syöminenkin ravintolassa ja vähäinenkin tekeminen (esim. telkkarin töllääminen sylikkäin) voi saada uuden merkityksen kun ei ole jo aamusta tarvinnut tuijottaa sitä samaa naamaa. Seksipuolelle voi piristyst hakea lauta- tai korttipeleistä. Kokeilkaa ihmeessä, ne ovat hauskoja ja ...

Mutta kuitenkin ihmettelen, että jo 1½ vuotta tekee teistä tylsiintyneitä yhdessäolemiseen, ettette 'keksi' mitään tekemistä.. =/

tylsillä. Jos haluat piristystä suhteeseesi, seksiisi tai elämääsi - aloita itsestäsi.

Perehdy vaikka johonkin uuteen aiheeseen, josta et tiedä mitään. Ole utelias ja ihmettelevä ja kiinnostunut. Laita telkkari kiinni ja tutustu maailmaan.

Kun lakkaat olemasta tylsä ja elämästä virikkeetontä telkkarintöllötyselämää, tulee kaikkeen elämässäsi uutta vipinää. Siihen seksiinkin, sillä erogeenisin alue ihmisellä ovat aivot.

kylläpä tuli äkäsiä viestejä. en kysellyt kauanko itse olette olleet yhdessä ilman laimeita fiiliksiä, kysyin vain apua suhteeseen, koska myös itseni mielestä on kummallista että jo nyt tällaisia tunteita on tullut.
en ole sanonut että on tylsää, olen sanonut että olisi kiva tehdä jotain erilaista, arjesta poikkeavaa.
mutta juu, kiitos niille jotka asiallisesti vastaili :)

ei että laimeaa on mutta ei tylsää. Hyvä kun tarkensit, en olisikaan huomannut että noissa on isokin ero...

"nyt tarttis jotain piristystä arkeen. Jotain mikä herättäisi voimakkaita tunteita, kun nyt on elämä yhdessä alkanut tuntumaan aika laimealta.. "

Mutta panacea, aloittajahan on aloittanut jo itsestään. Hän kysyy täällä neuvoja. Hän olisi voinut jättää asian vaan olemaan, mutta päätti ettei anna periksi.

Älä sinä Laiho välitä noista provoviesteistä. ei muuta ku onnea suhteeseen! joskus on hyvä vähän irrotella ja ottaa etäisyyttä arjesta. Se pitää suolan suhteessa!

No älä! Me oltiin ensimmäiset viisi aviovuotta ihan ekstaasissa ja sitä ennen kolme vuotta seurustelua ja nyt ollaan oltu naimisissa tänävuonna ( tulee ) 35 vuotta!Ja aina vain tekemistä piisaa ja rakkautta, etenkin kun on vielä lapsenlapsiakin jo !

Et kai syö e-pillereitä? Nehän vaikuttavat suurimmalla osalla haluja laimentavasti... Tai sitten arki vaan on nyt alkanut.

Matkalle lähtö oli hyvä idis. Valitkaa joku romanttinen kohde esim. Pariisi, Rooma, Venetsia... Ihan vaikka ois kuinka kitchiä, niin se oikeesti toimii ;)

Itse olen 10 vuotta vanhassa suhteessa ja ylä- ja alamäkiä on ollut. Välillä toinen kyllästyttää ihan kympillä ja välillä ollaan korviamme myöten rakastuneita. Sellastahan se on. Monta kertaa ois voinu luovuttaa, mut onneksi ollaan yritetty "kehittää suhdetta". Kahden tehdyt hemmottelumatkat ja yhteiset uudet harrastukset (niiden omien ohella) on olleet hyviä keinoja.

Nyt varmaan tulee lokaa niskaan, mutta tulkoon.

Olen seurustellut 5 vuotta. Koko aikana meillä ei ole ollut mitään mieletöntä intohimoa, välittämistä, hellyyttä, rakkautta ja toisen seurassa viihtymistä kyllä sitten senkin edestä. Arkemme on sellaista, että mies katsoo sohvalla telkkaria, minä surffailen netissä työhuoneessa tai luen makkarissa tai olkkarissa. Tai olen harrastuksissani tai ystävien kanssa. Ehkä tunti, maksimissaan pari ollaan YHDESSÄ illan aikana (samassa huoneessa). Ja sekin usein telkkarin katsomista, eikä todellakaan mitään aktiivista maailmanpolitiikasta keskustelemista. Monesti siihen kuuluu myös se, että toinen silittää tai hieroo toista. Minulle jotenkin riittää se, että olemme molemmat kotona. Vaikka hellyyttä haluankin, en jaksa sellaista, että koko ajan pitää olla aktiivisesti yhdessä. Eikä kyllä mieskään.

Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia (minä harrastan omiani, mies omiaan), monesti viikonloppuisinkin touhuamme eri juttuja. Tietysti välillä touhutaan myös yhdessä, esim käydään lenkillä tai jossain kylässä. Lauantai-iltaisin saunomme yhdessä, syömme hyvin ja katselemme telkkaa. Kesäisin vietämme paljon aikaa mökeillä tai reissuissa. Noin kerran pari vuodessa teemme matkan ulkomaille. Nyt suhteessamme alkaa oikeastaan ensimmäisen kerran aika jolloin touhuamme yhdessä, kun olemme alkaneet rakentaa.

Silti en ole yhtään tylsistynyt (ainakaan vielä). Rakastan miestäni ihan hurjasti, vaikkei se näykkään niin, että imuttelisimme sohvalla toisiimme kietoutuneina. Hänen kanssaan on hyvä elää, hän on tosi fiksu, hauska ja turvallinen. Elämä olisi tyhjää ilman häntä. Välillä nauretaan ihan kippurassa jollekin jutulle ja päivittäin pussataan ja kosketetaan. Meillä on aika välittävä ilmapiiri parisuhteessamme. Riitelemme harvoin. Makuuhuoneessa ei oikein kohtaa (mies ei ole kovin kiinnostunut seksistä), mutta olen ajatellut, että parempi hyvä kumppani jonka kanssa viihtyy, kuin seksipeto, joka saattaa esim. pettää, jos minulle tulee seksittömiä kausia. Olen ollut myös intohimoisemmassa suhteessa, mutta väsyin siihen. Nyt nautin tästä.

Tällaista tämä meidän elämä. Varmaan tulee kommenttia, että "ihan hirveää/kamalaa/kauheaa, erotkaa!"...

Aika hassua , mutta aivan kuin minun kynälläni kirjoitettua meidän elämästämme!
Oikeastaan vain erona että me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta.

Ihanaa elämää..en vaihtaisi!

Yhteistyössä