Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
jiisu
TAAS OLISI PUNNITUSPÄIVÄ!!!

itellä menny viikko kyllä huonosti,menkat alkoi eilen ja makea on siis maistunut pitkin viikkoa enkä ole kerinnyt lenkille...eilen käytiin vielä yksissä juhlissa ja tuli syötyä,joten oli iloinen yllätys että edes jotakin oli lähteny!!!

alku 93.5 kg
31.8 83 kg
7.8 82 kg
14.8 81.5 kg eli puoli kiloa lähti,kok pudotus -12 kg

tavoitteena olisi 80 rikki 27.8 mennessä,jolloin on kaverin häät,sinne asti oon päättäny laskea pisteitä tarkasti ja sitten herkutella....lopullinen tavoite 65 kiloa toukokuun loppuun mennessä
 
nonii...
Eka paino minkä uudella vaalla mittasin oli siis 93,7(mut ol päivä paino)
Eli lasken nyt et viikko sitten sunnuntai olis se alkupaino.Eli:
Alku:92,7
NYt: 90,8
viikkotiputus: -1,9kg
Tavoite: 60-65
Viikko menny suht hyvin.Pikkasen kyl lipsuin ku söin mustikkapiirakkaa,, mut muuten ihan ok.. Sateet vaan vähän haitannu ei oo tehny mieli lenkille.. varsinkaan sen jälkeen ku jäätiin vaunujen kanssa ihan kaatosateeseen.. Mut vähän oon tota kuntopyörää polkenu. Ja kävelly sillon ku ei sada.. Tota kalorilaskuria oon käyttäny.. oon juonu ihan pir.usti vettä..mut taidan vieläkin "syödä liian vähän".. Meinaan ettei elimistö mee säästöliekille. JA sit se imetys.. Oon nyt yrittäny lisätä ruokaa.. ettei nyt aluks liian nopeesti, ainakaan ennen ku oon lopettanu imetyksen... pitäs vaan saada tehtyä.. Poika nyt 8kk. Voishan sitä vielä jatkaaki, mut toisaalta kova hinku laihduttaa..et olis vähän laihempi ennen ku mennään naimisiin.(tai sit ei päästä naimisiin jos paino vielä tästä nousee=) ja suunnitellaan toista sitten kun paino laskenu (et pääsee sit nouseen uudelleen=) Pitää nyt miettiä...
Mites muuten teillä muilla? onko teillä kuin monta laste jne? mistä päin ootte? Onks teiän miehet minkä kokosia? kannustaako teitä laihiksessa? Mun mies sellanen pitkä ja suhtkoht hoikka.. Pystyy syömään mitä vaan ilman et näkyy missään.. EI liiku muuta ku töissä..Pullaa ja jäätelöö menee ihan reippaasti. Ja olutta.. minä kun söisin samal tavalla ni ohhoh... kyl se välillä kannustaa ihan hyvin, mut sit välil sit taas ei...
Nyt pitää varmaan lopetella ja yrittää lenkille ennen ku taas sataa...
Mut tsemppiä ens viikkoon...

 
Laihduksen aloittanu
Heipsan vaan kaikille!

Aloitin perjantaina pisteiden laskemisen ja tavoitteena on se 0.5-1kg viikossa pois painosta.
Tällä hetkellä painoa on 89kg ja pituutta 165cm.

Olen kahteen kertaan laihduttanut Painonvartioissa 15-20kg.Kahden viimeisimmän raskauden jälkeen.Nyt ei voi enää pistää raskauden piikkiin,vaan ainoastaa herkuttelun syyksi.

Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja tsemppi on kova.

=) :)
 
Heps! Missäs kaikki on???Eikös me sovittu sunnuntait punnituspäiväksi?Mä kävin puntarilla aamulla ja se näytti 101.JES! Suunta alko alaspäin, 103 painoin edellisellä viikolla.Kuntopyörää oon polkenu 10km kerralla ti,ke,pe ja la.Vettä oon juonu joka päivä pirusti.Mutta oon syöny vähän herkkujakin.Viis kertaa päiväs oon syöny mut jättäny taakse ne välinapostelut.Ett kiva kun tulosta alkaa syntyä, oon positiivisesti yllättyny.Nyt kun vaan jatkais samalla mallilla ja kattos vielä tarkemmin syömisiään.Pisteitä en oo vielä jaksanu laskea.Ku pääsis ens viikon aikana sadan alle, mulla kun on pituutta vaan 166cm :ashamed: Mut kertoilkaa muutkin kuulumisia!!
Mulla on kaks lasta 3,5v ja 1,5v.Viimesen vuoden aikana lihoin 10 kiloo.Raskauskilot on molempien aikana jääny laitokselle.Mies on laiha kun mikä, eikä lihoo vaikka iha tosissaan haluais lisää lihaa luiden päälle.Monta kertaa sanonu mun laihduttamisesta että ei siitä mitää tuu.Nyt ei oo yhtää vinoillu.Sano ett ite alkais nosteleen puntteja ja joskus käytäis yhes lasten kans lenkilläkin.
 
Täällä ollaan vaikka tekis kyllä mieli olla tulematta tilille. Koko viikko on ollut yhtä takkuamista. On jälleen se aika kuusta että makeanhimo on aivan mahdoton. Se näkyy myös vaakalla. Eli ti mitään positiivista ilmoitettavaa tällä viikolla. Toivottavasti edessä on taas parempaa.
 
mulla kans mies pitkä ja laiha..eikä liho vaikka mitä söis. on se niin väärin :whistle: tuntuu ittellä että lihoo jo ku jääkaapin aukasee :D mitäs viä , mulla kans kaks lasta 5 vuotias poika ja neiti muutaman päivän yli kuukauden :) mies ei kauheena oo kommentoinu laihdutusta, mutta vielä mä sille näytän :p välistä tuntuu ettei millään jaksais oottaa ku paino tippuu ,mutta pitää vaan sinnikkäästi yrittää eteen päin. tavotteene on jouluun mennes laihtuu 15 kg , onnistuukohan ? :hug:
 
Mimmi811 harmaana
Täällä ollu muutama viikko yhtä jumittamista, mut nyt se edistys tapahtu. viime viikolla hupsahti reilusti painoa pois, vaaka näytti tänä aamuna 104 kg, ku viikko sit oli 106.2kg (tarkistin noi lukemat äsken). Jes, kyllä tästä joskus päästään tavotepainoon =) .
Mun mies on hoikka, kuin mikä. Saa syödä kaikkea mahdollista, niin ettei liho. Olisimpa mäkin samanlainen :snotty: .
Nyt on hyvä draivi taas laihiksen suhteen. Alotan pari erilaista jumppaa tässä syksyn aikana. Lenkkeilen kerran viikossa, ja sit käyn satunnaisesti uimassa. Eli viikossa harrastan liikuntaa 3 tai 4 iltana. Eikös se ole ihan hyvä määrä ? sen kun yhdistää terveelliseen ruokavalioon (eli pisteiden laskuun), ni johan on kumma, jos tuloksia ei ala tulemaan :kieh: .
Tsemppiä kaikille laihiksella oleville !
 
Tervehdys vaan.
Nyt alkoi taas yövuoro ja paino oli 98,9. :LOL:
Eli pari kiloo lähtenyt viikossa. Oon kyllä tosi tyytyväinen kun toi on tapahtunut vasta liikuntaa lisäämällä(ja varmaan alitajuntaisesti makeata vähemmän)
Tänään tapahtui IHME. Marssin kuntosalille ja ostaa päräytin kuukausikortin.
Kiitos kiitos saa jatkaa aplodeja ;)
semiä vaan kaikille
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 22:04 keksi kirjoitti:
täällä kans just eilen alkoi pisteiden laskeminen, 162cn 88kg. Liikuntapisteitä en löytänyt mistään, kertoiskos joku kävely, pyöräily ja jumppa? Kiitos
kävely rauhallinen 4km/h 15min: ½pist 30min: 1pist.
kohtalasen reipas 5km/h 15min: 1pist 30min: 2pist.
reipas 6,5km/h 15min: 1,5pist 30min: 3pist
pyöräily rauhallinen alle 16km/h 15min: 1pist 30min: 2pist
reipas yli 16km/h 15min: 1,5pist 30min: 3pist
aerobic 15min: 1,5pist 30min: 3pist
tässä tälläsiä
 
täälä on tullu takapakkia :/ 300g oli paino noussu vaikka oon pojoja laskenu normaalisti, en tiedä voiko johtuu siitä etten oo tän viikon aikana juonu vettä yhtä reippaasti mitä aikasemmin ? ei oo kiva :'( eihän toi niin hirveesti oo mutta alko kuiteski ottaa kupoliin :headwall: ja meinasin jo sortuu mässäilyyn :snotty: mitenkäs muilla sujuu ?
 
MrsSmith
Terppa teille! Kai miekii vielä mahun mukaan? Oon aina työntämässä itteeni joka paikkaan mukaan... :whistle: Kuiteski, pituutta on jotain 171cm ja painoo ainakin toissapäivän punnauksen mukaan 88kg. Ja tavoite ois 70-75kg, noin aluks. Yritän laihutella ihan ruokavaliota muuttamalla kevyempään suuntaan ja liikuntaa lisäämällä. Ostin viime viikolla uimahallin kuntosalille kuukausikortin ja oon ruvennu käymään salilla joka toinen päivä, onneks mun kaveri on myös laiharilla ja käydään yhessä salilla ni on ees yks joka kannustaa :D
Puntarissa käyn kerran viikossa ja ajattelin myös ruveta ottamaan punnauksen yhteydessä myös "strategiset" mitat, ni näkee onko jotain tosiaan lähteny =)
Sunnuntaiko oli täällä se puntari päivä? Koitanpa muistaa tulla sunnuntaina punnaamaan.
Tsemppiä muille painonpuottajille :hug:
 
polkka
Heippa!

Ette arvaa, kuinka paljon olen surffannut netissä ja etsinyt tietoa mitä tehdä kun ylipainoa on suht runsaasti (168 cm/92 kg) ja mietin, että uskallanko tässä haaveilla raskaaksitulosta eli pitäisikö pudottaa rauhassa ensin painoa alaspäin vai riittäisikö, että huolehtisin mahdollisen raskauden aikana ettei paino kipua kovin kiivaasti ylöspäin. Ikää on kuitenkin jo 30+.

JA NYT, päätin kysyä teidän ryhmän nähdessäni, että kertokaa minulle mielipiteitänne jos vain viitsitte ja osaatte. Miten teidän kohdalla oli painoasiat ennen raskautta ja mitä "tapahtui" painolle raskauden aikana.

Olen niin kiinnostunut aiheesta, että oikein imisin tietoa itseeni jos vain sitä jostain saisin ja päätinpä yrittää jos te ystävällisesti minua auttaisitte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 13:16 polkka kirjoitti:
Heippa!

Ette arvaa, kuinka paljon olen surffannut netissä ja etsinyt tietoa mitä tehdä kun ylipainoa on suht runsaasti (168 cm/92 kg) ja mietin, että uskallanko tässä haaveilla raskaaksitulosta eli pitäisikö pudottaa rauhassa ensin painoa alaspäin vai riittäisikö, että huolehtisin mahdollisen raskauden aikana ettei paino kipua kovin kiivaasti ylöspäin. Ikää on kuitenkin jo 30+.

JA NYT, päätin kysyä teidän ryhmän nähdessäni, että kertokaa minulle mielipiteitänne jos vain viitsitte ja osaatte. Miten teidän kohdalla oli painoasiat ennen raskautta ja mitä "tapahtui" painolle raskauden aikana.

Olen niin kiinnostunut aiheesta, että oikein imisin tietoa itseeni jos vain sitä jostain saisin ja päätinpä yrittää jos te ystävällisesti minua auttaisitte?
Mulla nyt melkein saman verran painoa.. Ennen raskautta olin lyhyen ajan sisällä lihonu n.15-20kg. Olin tippua tuolilta kun terkkari ilmoitti ekalla neuvolakäynnillä et paino 85.. olin ihan äimänä. olin tienny et oli noussu johonki 70,mut 85..hui!
No raskauden aikan paino sit nousi ihan tosi huimiin lukemiin. Tuli hirveee suklaa,karkki himo mitä en oo ennen samal lailla syöny.. enkä kahvileipiä mitä tuli kans syötyä.. eli ihan oma vika et paino oli luppuvaihees yli 100. onnex oli sentään alle sen ku tultiin kotiin.. yli 10kg jäi sairaalaan. Mut silti painoa ihan hel******. Nyt sit oon alottanu yrittää saada sitä painoo alas. 93,7 oli ekan kerran ku kävin vaalla moneen kuukauden jälkeen. ja nyt tänään oltiin jo 80kympin puolella. (ei kyl paljoo mut=)
Itellä kans haaveena toinen raskaus. Oon kuiteski päättäny et painon on tiputtava kunnolla ennen sitä. Varmaan menee raskauski helpommin, Vaik ei mitään hirveesti ongelmia ekassa ollukkaan paitsi raskausmyrkytys (lievä ihan loppuvaiheessa) mikä voi johtua ylipainosta. Sokereissa ei ollu testeissä mitään mut hirveen iso vauva oli ni voi olla etten vaan "jääny kiinni".
Eli ite aion ainaki pudottaa ennen raskautta. Suosittelen kalorilaskuri.fi:tä. Mulle ainaki anto aika hyvin tietoo siitä et mitä mä syön. oli vähän hankala alussa mut sit opin käyttää sitä..
 
Ilmoittaudun minäkin tänne laihduttajiin ja syytä onkin; kahden raskauden jälkeen ja yhä osittain imettävänä painoni on huimat 97kg ja pituus vaivaiset 162cm. :ashamed:
Eilen aloittelin pisteiden laskemisen ja tänään olenkin pitänyt tiukasti kirjaa joka suupalastani ja täytyy myöntää, että nyt ennen iltapalaa vatsani kurnii tosissaan. Kävin tänään jopa 40min kävelyllä lykäten kaksostenrattaita ja kyytissä yhteensä n.20kg ihania lapsia! :heart: :heart:
Tähtäimessä olisi ensin n.5-7kg:n pudotus, sitten ostan itselleni uudet lenkkarit, mutta kokonaispudotus haave on 17-25kg.
Ärsyttää, kun vaatekaapista ei löydy mitään päällepantavaa, eikä uusia vaatteita kehtaa mennä ostamaan, kun koko on jo xl/xxl! \|O
Tsemppiä kaikille pudottajille! :hug:
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet laihduttajat...
Sunnuntaina taas punnitus.. Tsemppiä siihen asti. Mä oon saanu itteni vähän pyöräilemään enemmän tolla meiän pyyhetelineellä.. tänäänki jotain 40 min ja roissapäivänä jopa melkein tunti=)
Tänään repsahdin hallitust
 
:wave: Tietäisikö kukaan, kuinka monta lisäpistettä saa syödä, kun imettää? Entä onko pistemäärä sama, kun täysimettää tai osittaisimettää?
Mun pistetaulukko on niin vanha, ettei ole mainintaa imetyksestä eikä liikunnasta, miten ne vaikuttavat... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 11:48 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Tietäisikö kukaan, kuinka monta lisäpistettä saa syödä, kun imettää? Entä onko pistemäärä sama, kun täysimettää tai osittaisimettää?
Mun pistetaulukko on niin vanha, ettei ole mainintaa imetyksestä eikä liikunnasta, miten ne vaikuttavat... :/
en oo ite vielä hirveesti perehtny mut oon ymmärtäny et olis +5 pistettä jos vauva syö jo kiinteitä.
 

Yhteistyössä