Pino niille, jotka ei seuraa Salkkareita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Täällä on usein aloituksia Salkkareihin liittyen ja mä oon aiheesta pihalla kuin lumiukko, en siis sano, että näkisin kyseisessä sarjassa jotain vikaa, mut en vaan ole katsonut sitä ainakaan neljään-viiteen vuoteen. Joten löytyykö muita jotka eivät sitä katso? =)

:wave: Ku mää viimeksi katoin salkkareita, niin Miia oli leikannu rastat pois. Sen koommin en oo joutunu kattomaan koko Salkkareita. En tiiä mitään, mitä sielä tapahtuu.

Terve kaveri :wave: . Mä liityn sun pinoosi :) . Mä en vaan jaksa seurata koko sarjaa ja jos sitä hetkenkin katson, niin alkaa heti ahdistaa ne TODELLA huonot näyttelijät. Nou mun juttu!!

En ole koskaan seurannut salkkareita. Ei vain kiinnosta. Sen ajan voi käyttää paremminkin, en myöskään seuraa tunteita ja tuoksuja, kotikatua, serranoita tms. vastaavia. Kauniita ja rohkeita katsoin viimeksi muistaakseni joskus yli 10 vuotta sitten jonkin aikaa.
Harrastan, mies harrastaa, lapset harrastaa ja meillä on niin paljon menoa, ettei edes ehtisi katsella arkisin telkkaria (ainakaan ennen 21-22).

Alkuperäinen kirjoittaja terve:
En ole koskaan seurannut salkkareita. Ei vain kiinnosta. Sen ajan voi käyttää paremminkin, en myöskään seuraa tunteita ja tuoksuja, kotikatua, serranoita tms. vastaavia. Kauniita ja rohkeita katsoin viimeksi muistaakseni joskus yli 10 vuotta sitten jonkin aikaa.Harrastan, mies harrastaa, lapset harrastaa ja meillä on niin paljon menoa, ettei edes ehtisi katsella arkisin telkkaria (ainakaan ennen 21-22).

Yhdyn noihin tummennettuihin kohtiin.

en ole sitten 3-4vuoteen kattellu...siihe aikaa yleensä lapset on iltatouhuissaa menossa nukkuun. ja ei kyllä enää vois vähempää kiinnostaa koko sarja.. :whistle: ja ihan ollaa pudottu kärryiltä mitä siinäki on tapahtunut

Yhteistyössä