Sä et kylö kuulu tähän pinoon Mä muistan sut mut ooks pitäny hiljaiseloa täälä palstalla? Meinaan ettei sua oo "näkyny".. Silloinku mä oon aloittanu palstalla olemisen v.2007 niin ä oot ollu jo tääläAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Anteeksi, ei sais nauraa toisen epäonnistumiselle, mutta... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Noni! Kattokaa nyt, mä tapoin tänkin!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84::wave:
":hug:"Alkuperäinen kirjoittaja Ujo:No minä olen niin ujo ja harmaa, etten edes esiinny täällä millään nimimerkillä. En kuitenkaan olisi "suosittu". Elävässäkin elämässä olen "erilainen", koen olevani sivussa "naisten jutuista".
oon pitäny hiljaiseloa joo, meinas mennä touhu ihan mahdottomaksi tääl...Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Sä et kylö kuulu tähän pinoon Mä muistan sut mut ooks pitäny hiljaiseloa täälä palstalla? Meinaan ettei sua oo "näkyny".. Silloinku mä oon aloittanu palstalla olemisen v.2007 niin ä oot ollu jo tääläAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta::wave: