pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

mä lähden nukuttamaan kakarat ja lueskelen miehen riemuksi sisustuslehtiä niin kauan että uni tempaisee.. (siksi miehen riemuksi kun joka lehdessä on joku ratkaisu jonka mä voisin soveltaa helposti meidän asuntoon.. mieshän ne mun ideat sitte toteuttaa :D )
 
Ujo
No minä olen niin ujo ja harmaa, etten edes esiinny täällä millään nimimerkillä. En kuitenkaan olisi "suosittu". Elävässäkin elämässä olen "erilainen", koen olevani sivussa "naisten jutuista".
 
:wave: Minäkin tunnun kuuluvani tänne.

Eilettäin juuri sanoin miehelle että mä oon varsinainen ketjun tappaja. Hää ei tienny mistä mää puhun (ei siis ole kelkkalehti.comissa koskaan ketjun tappaja hän) :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Minunkin on nyt pakko sanoa että suurin osa näistä nimimerkeistä on ihan outoja :D Ja tiedän että ihan samoin minäkin olen ihan vieras kaikille. Käyttekö täällä päivittäin, siis ihan mustana kommentoimassa? :D
No ei kai täällä nyt kukaan joka päivä. :eek: :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja vakio:
Täällä on kyllä niin paöjon ns. vakkareitakin, että niin. Tais mennä tää ketju ihan hukkaan ja tosiaan vaan huomion hauksi. Että enpäs mustukaan ja liity tähän ketjuun, vaikka juuri minunlaisilleni tää ois tarkoitettu.
Ei se vakkarius aina kerro sitä, että kuinka hyvin jää toisten mieleen ;) Mä olen ollut täältä pitkiä aikoja pois, ilman että sitä on kukaan huomannut. Kun minut mainitaan jossain ketjussa, mainitsijat ovat yleensä niitä ihmisiä, joiden kanssa olen yhteyksissä palstan ulkopuolella :D
 

Yhteistyössä