lahjon jonkun tuomaan mulle karkkia, ihan järkky makean himo, ei en ole raskaana!Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:No mitäs meinasitte tänään tehdä?
lahjon jonkun tuomaan mulle karkkia, ihan järkky makean himo, ei en ole raskaana!Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:No mitäs meinasitte tänään tehdä?
Lähen makaamaan sohvalle (ja otan vauvan kainaloon, tissille :heart: )Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:No mitäs meinasitte tänään tehdä?
kiitos kultsi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Elä ny syysyö, pääsithän sä tonne kiusatuimmat listoille :hug:
Minkä takia kiusatuimpien listalle...?Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Elä ny syysyö, pääsithän sä tonne kiusatuimmat listoille :hug:
Liityn joukkoon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia::wave: Tosin mä olen tyytyväinen näin, en mitään huomiota tarviikaan
No ei kai täällä nyt kukaan joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:Minunkin on nyt pakko sanoa että suurin osa näistä nimimerkeistä on ihan outoja Ja tiedän että ihan samoin minäkin olen ihan vieras kaikille. Käyttekö täällä päivittäin, siis ihan mustana kommentoimassa?
Ei se vakkarius aina kerro sitä, että kuinka hyvin jää toisten mieleen Mä olen ollut täältä pitkiä aikoja pois, ilman että sitä on kukaan huomannut. Kun minut mainitaan jossain ketjussa, mainitsijat ovat yleensä niitä ihmisiä, joiden kanssa olen yhteyksissä palstan ulkopuolellaAlkuperäinen kirjoittaja vakio:Täällä on kyllä niin paöjon ns. vakkareitakin, että niin. Tais mennä tää ketju ihan hukkaan ja tosiaan vaan huomion hauksi. Että enpäs mustukaan ja liity tähän ketjuun, vaikka juuri minunlaisilleni tää ois tarkoitettu.
Noni! Kattokaa nyt, mä tapoin tänkin!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84::wave:
Anteeksi, ei sais nauraa toisen epäonnistumiselle, mutta... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Noni! Kattokaa nyt, mä tapoin tänkin!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84::wave: