istutaan ringissä karvahatut päässä ja läppärit sylissäAlkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
istutaan ringissä karvahatut päässä ja läppärit sylissäAlkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
JooAlkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:istutaan ringissä karvahatut päässä ja läppärit sylissäAlkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
siulla on mahtava nikki! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo::wave: mä kans
kiitos! (huomasin et sulla ja mulla on saman verran ikäeroo mieheenAlkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:siulla on mahtava nikki! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo::wave: mä kans
et sä kuulu tähän pinoonAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::wave: :wave: :wave:
Ja sähän et sitä päätäAlkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:et sä kuulu tähän pinoonAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::wave: :wave: :wave:
meinasin kirjottaa kans et monta on kenet oon monesti huomannu mut sit on niitäki ketä en oo huomannuAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tässä ketjussa on paljon tuttuja nikkejä jotka eivät tänne kuuluis. :xmas:
Silti mä en oikeesti näistä tutuistakaan nikeistä tiedä mitään.... Mä en taida kylläkään tietää täältä kenestäkään mitään....Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:meinasin kirjottaa kans et monta on kenet oon monesti huomannu mut sit on niitäki ketä en oo huomannuAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tässä ketjussa on paljon tuttuja nikkejä jotka eivät tänne kuuluis. :xmas:
:ashamed: