nii ja jos tietäiski ni mistä tietää mikä on tottaAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Silti mä en oikeesti näistä tutuistakaan nikeistä tiedä mitään.... Mä en taida kylläkään tietää täältä kenestäkään mitään....Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:meinasin kirjottaa kans et monta on kenet oon monesti huomannu mut sit on niitäki ketä en oo huomannuAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tässä ketjussa on paljon tuttuja nikkejä jotka eivät tänne kuuluis. :xmas:
:ashamed:
Ja lopuksi karpo ojentaa jokaselle joulukinkun ja ruusupuskan.Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ja lopuksi karpo ojentaa jokaselle joulukinkun ja ruusupuskan.Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
:flower: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ja lopuksi karpo ojentaa jokaselle joulukinkun ja ruusupuskan.Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:syrjittyjen palstalaisten kokoontuminen karpon ohjelmaan "kuinka tämä vaikuttaa teidän elämäänne?"
:flower: Welcome back!Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Nyt tuntuu, että löysin paikkani. Vaikka minun piti kyllä lopettaa palstailu. :ashamed:
Mutta se oli ennen kuin mieheni aloitti taas vuorotyöt.
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis::flower: Welcome back!Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Nyt tuntuu, että löysin paikkani. Vaikka minun piti kyllä lopettaa palstailu. :ashamed:
Mutta se oli ennen kuin mieheni aloitti taas vuorotyöt.
No ei mistään näköjäänAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:mistäs puhutaan, niin ei syrjäydytä entisestään?
höpsis, mukaan vainAlkuperäinen kirjoittaja vakio:Täällä on kyllä niin paöjon ns. vakkareitakin, että niin. Tais mennä tää ketju ihan hukkaan ja tosiaan vaan huomion hauksi. Että enpäs mustukaan ja liity tähän ketjuun, vaikka juuri minunlaisilleni tää ois tarkoitettu.
no tears please :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade harmaantuneena :no tears please :hug:
Osta vene, se kannattaaAlkuperäinen kirjoittaja Miili:No mä tuun mulkaan. Puhuttaisko vaikka siitä mikä on hyvä soutuvene? Tein siitä tänään aloituksen ja nyt se on sivulla sata ja jotain . Tais tulla yks ihan oikee vastaus. Ehkä mä nyt oon oikeessa seurassa.