almaa tuo mun kotidoppler on AngelSoundsin laite. Niitä myydään www.kuuntelevauvaa.fi-osoitteessa.
Silloin, kun ukko tuon oli tilannut, oli kuulemma joku ale, mut en tiiä, onko enää. Viimeksi, kun huutista selasin, huomasin, et sielläkin on niitä käytettynä myynnissä.
Ollaan me nyt n. joka kolmas päivä sillä kuunneltu.
Se on sinänsä mukavaa, kun ukkokin pääsee sitten kuulemaan useammin, sillä kun ei muuten ole papusesta tavallaan samanlaista muistutusta koko ajan kuin mulla. Hyvin olen joka kerta sydänäänet saanut kuuluviin, joskin niitä saa aina ettiä, kun ei se aina kuulu samasta kohtaa ja kun ei ole mikään ammattilainen, niin siinähän sitten menee mahaa siksakkia läpi...
Eli jos jostain syystä sillä ei onnistukaan löytämään (ainakaan ihan heti), niin no panic: se ei välttämättä ole aina ihan helppoa. En tiiä, vaikuttaako asiaan se, et mulla on kohtu sekä taaksepäin että istukka etuseinässä, mut mulla ei esim kuulu tuosta ihan suoraan vatsanpäältä mitään, vaan aina on löydettävä vähän sieltä kohdun reunoilta se ääni.
On se ihan ok. Saanpahan ainakin aina heti tarkistaa, jos yhtään semmoinen olo tulee. Heti ruoan päälle ei ehkä kannata, mahamörinät tuppaa olemaan silloin turhan voimakkaita. Ja tosiaan ukko viimeksi totesi, et kyllä se sen arvoista on, kun hänkin pääsee kuuntelemaan.
Ne mun liikkeet, jos ne niitä oli, on kanssa taas vaimentuneet ja vähentyneet... Mutta sinänsä se on ehkä odotettavaakin, kun jos papuska siirtyy taas toiseen asentoon, niin en niitä välttämättä tunne (jos potkii johkun taakse tai sit istukkaa). Taidanpa tänään kuitenkin kuunnella tuolla toplerilla... :snotty:
Johan sitä taas sunnuntaista onkin aikaa.