No pissaakin mäkin mietin...mutta kun se haisi oudolle. Sanoin kyllä päivystykseen, että ei mulla yleensä ole tapana eritteitäni nuuhkia (et tietäisin mikä millekkin haisee...), mutta nyt tuli mieleen ja pistävä oli haju. Mut mä en ole edellisen synnytyksen jälkeen (enkä ennenkään sitä ) treenaillut lantiopohjan lihaksia enkä yhtään ihmettelis, jos täysin huomaamatta pissaakin lurahtelisi. Aivastaessa esim. niinhän käy ihan poikkeuksetta. :ashamed:
Joo, on tähän psykologinen selityskin. Mun edellinen raskaus käynnistettiin lapsiveden niukkuuden vuoksi ja mä jotenkin "järkytyin" ultrassa et mihin se lapsivesi on tihuttanut, enkä mä ollut huomannut mitään. Syyllistin vähän itseäni (vaikka rv silloin jo 41+2). Nyt mulla on sit pakonomainen tarve tarkkailla tätä asiaa.
Olipas kiva kirjoitus mun eritteistä. Yritän nyt mennä nukkumaan ja toivon et vaara olis ohi aamulla...
Joo, on tähän psykologinen selityskin. Mun edellinen raskaus käynnistettiin lapsiveden niukkuuden vuoksi ja mä jotenkin "järkytyin" ultrassa et mihin se lapsivesi on tihuttanut, enkä mä ollut huomannut mitään. Syyllistin vähän itseäni (vaikka rv silloin jo 41+2). Nyt mulla on sit pakonomainen tarve tarkkailla tätä asiaa.
Olipas kiva kirjoitus mun eritteistä. Yritän nyt mennä nukkumaan ja toivon et vaara olis ohi aamulla...