Huh, onpa taas tekstiä tullu!
Uusille oikein paljon tervetuloa ja onnea!
On siitä aika kauan kun taas on kirjotellu, Aikooko joku ottaa vieraita vastaan synnärille, itse en halua kuin mummot ja papat käymään, muut saavat nähdä lapsen myöhemmin. Puhelimenkin päätin että jätän kotia, että voisin keskittyä lapseen kunnolla juuri nuilla hetkillä jolloin lapsi tarvitsee äitiään ja hakeutuu äitiin. Kaverit ja muut kerkeävät kyllä nähdä lapsen vielä monta kertaa.
miten te olette ajatelleet?
Liikkeet: Itse olen tuntenut liikkeet jo 14 viikosta, mutta nyt alkaa olemaan jo kovasti joka päivä liikettä ja monen monta kertaa!
Supistuksista: täällä on paljon niitä.. :/
Neuvolassa: kävin keskiviikkona, sydänäänet nauhoitin puhelimella jotta voin lähettää ne miehelleni armeijaan, kun hän ei ole niitä vielä kuullut.
Onko muut nauhoitelleet sydänääniä?
Painon nousu viikkoa kohden oli +425, että alkaa tässä tämä painoki nousemaan huimiin summiin!
Hb oli laskenu 151:stä 140:een, ennen raskautta ollut 168.
Ah, nelisen viikkoa ultaan, odotan jo ihan innolla! ^_^ Kohta ollaankin jo puolessavälissä! :O On kyl menny tosi nopeaa aika!
Tuntuu et vastahan sitä sai selville olevansa raskaana.
Masukuvia en ole jaksanu otella nyt, mutta on masu kyl jo ihan järkyttävän iso!
Taas ois kauheesti asiaa, mutta ei oikein tiedä mistä aloittaa ja mihin lopettaa.
Pääsin keskustelemaan Vauvatiimiin täällä Kokkolassa, siellä puhutaan aivan kaikesta, iloista ja suruista. Omasta mielestä se on aivan loistava raskausajan ja synnytyksen jälkeinen tuki, ei tarvitse kauheasti hätääntyä jos jokin vaivaa, vaan saa jutella siitä.
No jooh, jospa sitä tekstiä nyt on taas jonkunverran tullut.
Voimia kaikille! :heart:
Eternal-life ja plankton 17+2