Mä oon uneksinu vauvaunia vaikka kuinka monta kertaa. Suurin osa positiivisia, mut tietty mukaan mahtuu se yks painajainenkin, jota en tahdo muistaa... :xmas: Mutta mun kaikissa unissa papu on ollu tyttö, vaikka mulla hereillä ollessa on ihan poitsuolo. Hmm..
Mä oon kanssa ollu tyytyväinen näihin mammapökiin, mitkä tein. Mulla vaan on nyt se tilanne, et en tahdo mahtua enää mihinkään muihin kuin näihin. Siis college-housut, missä yleensä kotona kuljen, ei tunnu hyvältä. Niissä jää vyötärö just pahaan kohtaan ja kun istuu, se alkaa painaa. :snotty: Muutenkin ne tuntuu liian tiukoilta. Mut mähän en ole lihonut. :ashamed: Meinasin tänä aamuna rohjeta vaa'alle, mutten sittenkään. Oikeeesti pelottaa jo vähän se vaakaluku, mitä nlan vaaka ens tiistaina näyttää. :xmas: Mä kun en ole viime nla punnituksen jälkeen päässyt ollenkaan lenkille ja muutenkin suurimman osan ajasta liikkumisen mahdollisuus on ollut rajallista. Joten luuletteko, et mun takapuolen leveys ja rasvavarasto pysyy ennallaan, kun vaan istuu ja makaa paikoillaan ja vetelee samalla ruokaa nassuvärkkiin? :xmas: Voi kamala... Eilen kattelin itteäni peilistä illalla ja totesin, et ei helv... Nyt ois niin mahdoton motivazione lähteä salille ja pistää oikein tiukka hiilarilinja päälle, mut ei. Oon nyt joka päivä yrittänyt lisätä tätä liikuntaa, kun nyt pystyn jo paremmin kaikkea tekemään, mutta edelleen alkaa hyvin herkästi ottaa alamahaan ja sit pelästyn ja rauhotun. Voi olla, et tuo johtuu vaan siitä, et oon nyt makoillut niin paljon, et mulla ei ole siellä riittävästi tukilihaksistoa enää ja siksi koitan vaan pysytellä pystyssä ja liikkeessä, mut sit pelkään ihan sikana, et kohta taas iskee jotku supparit päälle ja pöksyissä on yllätys, kun vessaan menee... :snotty: Mitä taas tiukkaan hiilarilinjaan tulee. Papu on asiasta eri mieltä :kieh: Mä en kestä yhtään sitä, että tulee nälkä tai tulee alta aikayksikön älyn paha olo. Tosin paha olo on nytkin eikä mulla ole nälkä... :xmas:
Noh, papuska on kaiken arvoinen. Pitää sitten maaliskuussa vaunutella PAAAAALJON ja heittää oma ruokavalio kehiin. Ukkoselle jo uhosin, et heti kun mahdollista, mä palaan salille ja sä saat olla papusen kanssa sen aikaa kaksin. B)
T. Kärppä, joka eilen tunsi mahansa pieneksi, tänään valaaksi sekä pikkuinen papuska rv 17+3