Pino alkuraskauden hermoilijoille

heippa!

Soitin neuvolaan. Tuhruilua ei tosiaan ole ollut enää ollenkaan, mutta eilen illalla oli kovia viiltäviä kipuja oikealla alavatsalla, kesti muutaman tunnin. kipu oli sellaista sykkivää ja viiltävää. Neuvolasta sanottiin vaan että seuraa kipua ja jos tule vielä uudestaan niin sitten päivystykseen. Pelkään että kyseessä olis KU. Mut neuvolasta sanottiin että jos olis KU niin se jomottais koko ajan eikä olis tuollaista ohimenevää kipua... Ärsyttää kun mun huolta ei oteta vakavasti!!! :kieh:

Täytyy varata aika ykistyiselle ultraan. :ashamed:
 
ElinaMaria
Mene ihmeessä niin saat varmistuksen että kaikki on hyvin.

Omaa napaa nyt... koittakaa kestää..
Mä en tajua kun itken vähän väliä ja välillä siitäkin syystä että tunnen oloni yksinäiseksi. Vaikka sitä en tosiaankaan ole, taitaa hormonit heittää aika hyvin..?

:headwall:

Ja kun en saa sanottua miehelle (kuka on ollut niin kultainen koko ajan) tuntemuksia. Yleensä puhutaan kaikesta... Nyt tiedän että ei todellakaan ole hänen vikansa ehkä siksi jätän kertomatta?
Mutta ei varmasti tee vauvalle hyvää että olen itkuinen.. :/
 
Therean tervetuloa. :) Mä muistan kanssa sekoilleeni siinä alkuviikoilla tunteideni kanssa. Itkeskelin vaikka mistä ihmeellisestä (ja olemattomasta :snotty: ) syystä ja tuo äänivölyymi oli kovin herkkä nousemaan ylöspäin, jos ukkoparan naama ei just sillä hetkellä ollut mun mieleisessä asennossa. Siis myönnän teille (en miehelle :saint: ), että huomasin itsekin olevani silloin aika ...ärtyisä. =) Mutta ne on niitä hormonisekoiluja, kyllä ne onneksi siitä tasoittuu. :D Meillä itse asiassa ukko just pari päivää sit sanoi, et sä oot kyllä onneksi ollu paljon rauhallisempi noiden mielialojes suhteen kuin mitä hän alunperin pelkäsi. Oli kuulemma jo pelännyt, et mitähän tästä yhdeksästä kuukaudesta tulee... :snotty: Mut kantsii kyllä aina jutella sen ukon kanssa ja päästää sitä mukaan sun päänsisältöön. Ettei turhaan mene sukset ristiin, jos se luuleekin taustalla olevan ihan muuta. :)

Jonniina nuo vuodot on tosiaan todella yleisiä. Joka kolmas nainen kärsii niistä raskauden aikana (kuulemma). Ja ElinaMaria... en tiiä, millainen neuvola teillä on, mutta itse katsoin silloin parhaimmaksi mennä ihan yksityiselle kysymään, mikä on tilanne. Enkä kadu yhtään. Neuvolasta käskivät vain odottelemaan, yksityiseltä sai paljon tarkemmat tiedot. Maksaahan se, mutta se hinta on loppupelissä kaikkeen verrattuna aika pieni. Kimallus mä muistelen, et me ollaan vuodettu koko ajan aika samaan tahtiin, tosin mä taisin ottaa johtoasemat ainakin hetkeksi tuon kahden viikon punastelun kanssa... Siis aikalailla samoina päivinä on alkanut meidän vuotelut ja taitaa noi meidän raskauspäivätkin olla aika samoissa. Mutta mullakaan ei ole vuotoja ollut (*kop, kop*) sen 12+ viikon jälkeen. Ja KIITOS EI, on hyvä ja pysyy poissa vaan. =)

Mä ajattelin tänään olla kotihulta. Tosin tähän asti tuo vaaveli on vähän ollut sitä mieltä, et villakoiria saa nurkkiin kertyä, mutsi ei ainakaan siivoa. Mutta tänään ajattelin yrittää, jos sais vaikka puolet talosta siivottua ainakin... Vitsit, kun joku ehtis/pääsis pesee meidän ikkunat. Meillä on vieläpä semmoiset maailman älyttömimmät akkunamallit, et niitä ei voi pestä kuin kesällä ja sittenkin se on semmoista huterilla rappusilla trapetsitaiteilua, et mä en niitä uskalla enää alkaa pestä. Pitää kai alkaa kysellä siivousfirmoista uutta uhria työhön...

T. Kärppä ja papuvauva 17+2
 
Olen lueskellut teidän taistelua alkuraskaudesta ja ihana kuulla että vuodot ovat loppuneet. :hug: (silloin kanssa tippa linssissä..olen ihan toivoton)
Olet oikeassa Kärppä kyllä mun pitää puhua miehelle vaikka veikkaan että on jo arvannutkin... (aliarvioin joskus hänen huomiokykynsä, ei kerrota hänelle..)

Ja nyt myös tippa linssissä... :headwall: Yliherkkä... :headwall:
 
Therean ei itku haittaa. Itke pois ...mutta ole miehellesi avoin, ettei turhaan pelästy. ;)

Ja uusille muuten, jos tätä ketjua tuolta alusta selaatte: Mä poistin omia alkupään kirjoituksiani tuolloin punaisten vuotojen aikaan. Olin melko varma, että kirves on kaivossa ja jotenkin ne kävi mulle liian voimakkaiksi. Joten itku kurkussa poistelin sieltä tekstejä, siksi tuo alkupää ei ehkä enää ole ihan looginen... :xmas: Kaikkia en silloin ehtinyt poistaa, mutta joitakin lähti. ...sama juttu mulla kävi pääkopassa viime raskauden keskeydyttyä: oli pakko käydä poistamassa se plussatestin kuva tuolta vauvakuumeen plussatestiketjusta ja muualta. :snotty:

Mutta papu potkii tuolla vatsassa (juu, olen melkoisen varma, että noi ei voi olla mitään muita kuin potkuja) ja naureskelee äitin toiminnalle.. :D

T. K ja p taas
 
Tervetuloa kaikille uusille hermoilijoille! :flower:

Tulin vielä nopsaan käymään täällä...
Mä lähden nyt varhaisultraan katsomaan onko pienellä kaikki hyvin.
Jännittää ihan hirmusesti. Toivon niin, että tällä kertaa siellä olisi iloisia uutisia.
Pitäkää mulle peukkuja, jookos.
Tulen sitten illalla kertomaan uutiset :)

Alx & Baby 7+1
 
hyvää maanantaita kaikille!
Huomenna ois eka neuvola...hieman tässä jänskättää miten mä sen pissa näytteen saan vietyä sinne. No eiköhän se onnistu...
Neuvola täti sanoi että mun pitää varata aikaa 1,5h.Mitäs kaikkea ne siellä sitten tekee kun niin kauan siellä vietetään aikaa?

TinyAngel 8+4
 
Terkut varhaisultrasta!
:heart: Pikkuisella on kaikki hyvin, ja sydän lyö :heart:

Kärppis mullakin on siivoustauko menossa, sain olkkarin imuroitua, ja päätin, että tauko olis paikallaan :D Saas nähä saanko iltaan mennessä kämpän siivottua...

Alx & Baby 7+1
 
Onnittelut Alxille hienoista uutisista! :flower:

TA: lähinnä täytellään niitä esitietolomakkeita. Meillä ainakin täti kyseli kaiken terveydentilasta, sairastetut lastentaudit niin mun kuin miehenkin, suvun sairaushistoriat jne. Alkoholinkäytöstä, tupakoinnista eli kaikki salat julki B) Aluksi katsoi sen pissanäytteen, punnittiin. Täti täyttelee sulle sitä äitiyskorttia samalla. Kertoilee miten nuo neuvolakäynnit käytännössä toteutuvat, kertoo ultrista ym. tutkimuksista. Lähinnä se on sellainen tiedonsiirtopalaveri. Saat varmaan esitteitä terveellisestä ruokavaliosta, vitamiineista, liikunnasta jne.

ON: tänään käyty neuvolassa saamassa lisävahvistusta masuasukin tilasta. Kaikki on hyvin, minut vain meinasi epäusko vallata viime viikolla, kun ei muka masukaan ollut kasvanut. Liikkeitä en ole mitenkään kovin tunnistettavasti havainnut, joitain epäilyjä tosin on jo ollut. Istukka lienee etuseinässä, joten ehkä siinä syy. Ja tietysti kokematon äiti, kun esikoinen kuitenkin on kyseessä :whistle: Hemppa oli laskenut sen verran, että lisärautaa kehotti popsimaan harvakseltaan jo tässä vaiheessa. Syön siis normaaliruoan lisäksi raskausvitamiinia, jossa myös rautaa. Sintin syke vaihteli välillä 148-157 ja varsin vireäksi täti tuota kehui. Kyllä nyt on tämä mamma hymyillytkin taas kilpaa upeasti paistavan auringon kanssa. Perjantaina onkin sitten rakenneultra, joten sitä odotellessa...

nimiko 18+4

ps. unohtu kommentoida tuota tunnemyrskyä. Eilen vetistelin, kun siivoilin keittiötä ja samalla telkasta tuli joku dokumentti Abba-musikaalista. Se musiikki... :'( Mulle on aiemmin tullut hyvästä musiikista lähinnä kylmät väreet, mutta tää oli nyt kyllä jo huippua! :D Miehellekin oon kyllä moneen kertaan sanonut, ettei nyt tartte sitten kamalasti olla varpaillaan noista mun vetistelyistä: hän ei aina ole siihen syypää (kuten ehkä aiemmin - mulla on paha tapa vetistellä riidellessä).
 
nimiko kiitoksia neuvola tiedosta. =)

kiva kuulla että sinulla kaikki hyvin. Ei kuuleman ekaa odottaessa vauvan
liikkeitä tunnista kovinkaan ajoissa, ainakaan kaikki..Kyllä minäkin niin
odotan koska pääsisin ultraan...näkis että kaikki on massussa hyvin.

Saa nähdä määrääkös minullekkin jotain vitamiiniä kun ei
tässä oo tullut oikein mitään syötyä.
etoo ajatuskin pillerin nielemisestä, jo
hammastahna kurkussa saa mut kakomaan, yöks!
 
Pakko tulla kysymään onko normaalia kun ihan alkuraskaudessa (nyt rv 4+3) kohdussa on tosi kovia kipuja välillä. Kipuja on ollut nyt muutamana päivänä, pari kertaa päivässä ja kestävät muutamia minuutteja. Kipu kuin todella voimakasta menkkakipua, e oikein osaa olla mitenkään. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markka84:
Pakko tulla kysymään onko normaalia kun ihan alkuraskaudessa (nyt rv 4+3) kohdussa on tosi kovia kipuja välillä. Kipuja on ollut nyt muutamana päivänä, pari kertaa päivässä ja kestävät muutamia minuutteja. Kipu kuin todella voimakasta menkkakipua, e oikein osaa olla mitenkään. :'(
En sinuna kauheesti huolestuis.Minulla oli juuri noita kuvailemasia kipuja ja soitinkin klinikalle niistä.Sanoivat että ne menkkamaiset säryt ovat ihan yleinen raskausoire joka johtuu kohdun(?) kasvusta.
Mutta muistan kyllä kun säikähdin niitä myös itse :hug:
 
markka samat sanat! :wave: älä huolestu niistä menkkakivuista. ainakin mulla niitä oli siinä ihan alkumetreillä.

(.) huoli on onneksi jo vähän karissut... huomenna tosiaan menen omalääkäriltä hakemaan lähetteen ultraan ja varmistelen että kaikki on kunnossa. Tosin nyt ei ainakaan ole kipuja, ei ole koko päivänä ollut... eikä mitään tuhruvuotoja eilisaamun jälkeen.
 
Mulla oli noita menkkakipuja silloin alkuraskaudesta, sit taas ei ollut, sit taas oli ja sit taas oli tossa pari viikkoa, et ei ollu. Mut nyt sit taas viimeisenä kolmena päivänä ne on kävässeet. Joillakin niitä kuulemma jatkuu ihan koko raskauden läpi.

Tuleeko tolle isolle mahalle jotenkin immuuniksi? :snotty: Mulle tuli tänään ihan semmoinen olo, et maha on pienentynyt. Siis katoin peilistäkin ja minusta se oli tosi pieni. Menin sit jo huolissani kysymään ukoltakin, et kato mun mahaa, huomaako musta, että mä oon raskaana? Ukko kattoi mua suunnilleen tämän näköisenä :eek: Minä siihen, että niin kun mun maha on näin pieni, eikö se ole melkein ihan normaalin kokoinen? Ukko jälleen :eek: ja sanoi, et öö, tota... joko sä oot raskaana tai sit sä oot h...n lihava. :D Täytyy sanoa, et tuota vastausta ei yleensä tahdo kuulla ja milloin tahansa muulloin tuosta ois voinu seurata isompikin perheriita. :saint: Mut nyt se lämmitti mieltä. Menin sit keittiöön ja tulin vilkaisseeni itseäni sieltä käsin eteisen peilistä. Täytyy myöntää, että kyllä tuo sivuprofiili jokseenkin muhkeampi on kuin normaalisti... :whistle: Mutta jotenkin, kun seisoo ja katsoo alaspäin ja sit kun kattoo itseään peilistä ihan läheltä, se maha jotenkin katoaa... :LOL:
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Ja kyllà, myòs mulla oli tosi paljon kipuja alkuraskaudessa<1

Kàrppis: mà oon tàssà just ollut samasta asiasta huolissani, meinaan mun masu on jotenkin tàssà pienentynyt raskauden edetessà... Tai siis eihàn se pienentynyt ole, mutta kun kasvu nàyttàà yhtàkkià pysàhtyneen :eek:

Tuo pòtsi pullistui niin opeasti ulos siinùà raskauden alussa, ettà kuvittelin kasvun jatkuvan koko ajan samaa vauhtia, mutta nyt se on jo suorastaan pieni ottaen huomioon, ettà on 5. kuu menossa. Jos mamman mussukka ei siellà potkisi suht sàànnòllisesti, niin olisin varmaan ihan paniikissa :LOL:

painokaan ei ole enàà noussut, nyt on ollut taas pari viikkoa samoissa lukemissa, viimeisten 5 viikon aikana olen lihonut yhteensà 300 grammaa... <eli pitàiskò siità nyt sitten huolestua, vai olla vain tyytyvàinen? Ruokavalio on nyt taatusti superterveellinen, kun kaikki herkut ovat jààneet pois ja salaatti tullut tilalle, lisàksi kàvelen tunnin verran joka pàivà. No, gynen ainakin luulisi olevan tyytyvàinen ensi viikolla, kun en ole enàà lihonut :D

Tànààn sitten panin ylle ekaa kertaa mun H&M:stà ostamani àippàhousut, vàhàn ne on mukavat. Ja hyvàn nàkòiset! Miehen mielestà olen ehdottomasti muodikkain raskaana oleva nainen, jonka hàn on koskaan nàhnyt :saint: Parempi nàin, elokuussa kuljin niin hirveissà rààsyissà, kun en halunnut ostaa mitààn àitiysvaatteita vain kuukauden aikana kàytettàviksi. :p

Jee, tààllà jànskàtààn koko ajan, ettà meneekò miehen tyònantaja konkaan vai ei! Dubaita ja muita eksoottisia paikkoja jo tutkaillaan sillà silmàllà, ettà mistàkòhàn miehelle tarjottaisiin tyòtà ja parhaat mahdolliset tyòolosuhteet. Hassua kyllà just monissa maissa ansaitsisi paljon enemmàn kuin Italiassa, mutta mieluummin me kuitenkin tànne jààtàisiin. En tiedà johtuuko raskaudesta vai mun superoptimistisesta luonteenlaaudustani, mutta en osaa ees huolehtia koko asiasta, on ne asiat aina jotenkin jàrjestyneet ennenkin, niin ettà jàrjestyvàt ne nytkin. Ja mulle muihin maihin muuttaminenkin on vain osa tàtà suurta seikkailua, jota elàmàksi kutsutaan ;)

:heart: lentoemo ja lentàjàn poikanen 18+1 :heart:
 
Lentis kiva kun löysit hyvännäköiset mammahousut. Mulle tuli eilen ellokselta toiset äitiysfarkut, sellaset pillit. Ja voi että kun nekin istu hyvin mun päälle ja näytti hyvältä. Mä oon positiivisesti yllättynyt. Pidän vaatteista ja pukeutumisesta ja haluan näyttää hyvältä myös raskausaikana. :saint:

Esikoinen ollut kipeä torstaista lähtien ja se aiheuttaa täällä huolta. Kunhan terveyskeskus aukeaa niin soitan sinne.. Toivottavasti pikkumies paranee pian. :heart:

Masussa kaikki taitaa olla ok, koska tunnen pipanan potkut päivittäin. :heart:

KOhta on se meidän budapestin reissu. vajaa 2 viikkoa lähtöön. =)

sade80 18+2 :heart:
 
sadee80 toivottavasti nyt esikoisesi pian paranisi :heart: :heart:
varmaan ihanaa tuntea potkuja, ainakin tietää että siellä
on kaikki hyvin. :heart:
Ai että ihanaa pääsette kohta reissuun. :D




Mulla on tosiaankin tänään se ensimmäinen neuvola...nyt jänskättää en kyllä tiiä miksi, jos siellä
kerta vain jutellaan...jänskättää kuitenkin.
Ollaan tänään oltu mieheni kanssa tasan 8-vuotta yhdessä.
Tuskin sitä mitenkään juhlistetaan, mutta ajattelin ostaa miehelleni
pienen lahjan, jonkun kivan kirjan. :heart: :D

TinyAngel 8+5
 
Huomenta! Tuleeko muilla raskaus uniin? Täällä nähty kaksi poikavauvaunta ja pari painajaista...
mieli herkässä, itkuttaa, kun katsoo herkistyttävää ohjelmaa, varsinkin eilinen Sairaala-sarjan avausjakso, jossa mieltä herkistytti vielä tuttu kätilö, ja muistot tulvahti mieleen ensisynnytyksestä... joskin ahdisti se synnytysasento, jossa synnyttäjän jalat oli telineillä ylhäällä, mun aikana ei tuollaista systeemiä ollutkaan... onko muille tuttua?

täällä ei edelleenkään mitään oireita, joten pitää kai osata vaan relata ja yrittää nauttia oireettomasta odotuksesta.

4krs+masukki 8+1
 
Moi kaikki! Onneksi olkoon Tiny vuosipäivän johdosta.

4-kerroksen väkeä
Tulee uniin.. :) Ja itkin kanssa saman ohjelman kohdalla kun se vauva syntyi ja niiden keskosten kohdalla.
Olo on välillä oireeton ja välillä ei. Väsymys on kyllä ihan hirveä. :/ Huimannut parina päivänä.

Asiasta kukka ruukkuun, puhuin miehelle siitä itkeskelystä ja oli todella ymmärtäväinen. Tosin olisi tahtonut tulla töistä minun luokse paijaamaan. Kun en sitten pystynyt olee itkemättä puhelimessakaan... mun silmät on kun joku vesiputous.. :whistle:

Therean & vaavi 6+1

Ai niin noista menkkakivuista, samoin niitä on ollut kanssa joten nou panik!
 
TinyAngel Onnittelut vuosipäivästä :)

4-kerroksen väkeä Mulla tulee varmaankin raskaus uniin, tosin unet ei liity raskauteen vaan näen tosi kummallisia unia joka yö. Yks yö olin kuulemma nyyhkinyt ja puhunut jotain unissani, tuota en kyllä itse muista.

Niistä kivuista, mullahan niitä on ja on ollut koko ajan. Ei varmasti mitään epänormaalia :)

Mahasta Mulla on sellanen tunne että maha on vaan kasvanu entisestään! Mutta on sekin kyllä totta, että itse ei sitä enää oikein rekisteröi niinkuin vähän aikaa sitten. Lentoemo onkohan meillä samat housut :) On nimittäin tosi hyvännäköiset nää h&M:n housut jotka mullakin on ja tosi hyvät päällä. Tän mallisia housuja oisin kaivannu jo ennen raskautta (siis vyötäröstä alaspäin ;) )

Sitten ihmettelyä.. Onko muilla samaa..? Yöllä tuntuu kuin maha olisi ihan täynnä ilmaa (vaikkei siis ole) ja tuntuu että sisuskalut muljahtelee mahassa kun kääntää kylkeä.. Hirveen huonosti selitetty olotila, mutta tosiaan tuntuu että maha on kuin ilmapallo ja kun vaihtaa asentoa niin sisuskalut ei kerkee siihen mukaan :D

t. Jonniina 18+6
 
kiitos kaikille onnitteluista! :D

4-kerroksen väkeä mä ainakin oon nähnyt jo kaksi vauva aiheista unta.
ekass unessa odotin kaksosia ja synnytinkin pojan ja tytön. Siinä unessa myös mieheni odotti poikaa. :D hassu uni tosiaankin.
toisessa unessa imetin vauvaa.
 
jonniina: no mun mielestä nää äippähousut on siis paremmat kuin normaalit! :LOL: Mun housuissa on kaikissa se tosi korkealle menevä resori, on ihan tajuttoman mukava, ja ihanaa, kun maha on koko ajan lämmin, ei tartte pelätä, että paita nousisi ja paljastaisi masun. Aattelin pitää näitä myös raskauden jälkeen! :D

Ajatella, että itse en ole nähnyt mitään raskauteen liittyvä unta koko raskausaikana! :eek: Joissain unissa olen kyllä selvästikin raskaana, mutta unen juoni ei mitenkään pyöri raskauden ympärillä. :p
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 18+2 :heart:
 
Mä oon uneksinu vauvaunia vaikka kuinka monta kertaa. Suurin osa positiivisia, mut tietty mukaan mahtuu se yks painajainenkin, jota en tahdo muistaa... :xmas: Mutta mun kaikissa unissa papu on ollu tyttö, vaikka mulla hereillä ollessa on ihan poitsuolo. Hmm..

Mä oon kanssa ollu tyytyväinen näihin mammapökiin, mitkä tein. Mulla vaan on nyt se tilanne, et en tahdo mahtua enää mihinkään muihin kuin näihin. Siis college-housut, missä yleensä kotona kuljen, ei tunnu hyvältä. Niissä jää vyötärö just pahaan kohtaan ja kun istuu, se alkaa painaa. :snotty: Muutenkin ne tuntuu liian tiukoilta. Mut mähän en ole lihonut. :ashamed: Meinasin tänä aamuna rohjeta vaa'alle, mutten sittenkään. Oikeeesti pelottaa jo vähän se vaakaluku, mitä nlan vaaka ens tiistaina näyttää. :xmas: Mä kun en ole viime nla punnituksen jälkeen päässyt ollenkaan lenkille ja muutenkin suurimman osan ajasta liikkumisen mahdollisuus on ollut rajallista. Joten luuletteko, et mun takapuolen leveys ja rasvavarasto pysyy ennallaan, kun vaan istuu ja makaa paikoillaan ja vetelee samalla ruokaa nassuvärkkiin? :xmas: Voi kamala... Eilen kattelin itteäni peilistä illalla ja totesin, et ei helv... Nyt ois niin mahdoton motivazione lähteä salille ja pistää oikein tiukka hiilarilinja päälle, mut ei. Oon nyt joka päivä yrittänyt lisätä tätä liikuntaa, kun nyt pystyn jo paremmin kaikkea tekemään, mutta edelleen alkaa hyvin herkästi ottaa alamahaan ja sit pelästyn ja rauhotun. Voi olla, et tuo johtuu vaan siitä, et oon nyt makoillut niin paljon, et mulla ei ole siellä riittävästi tukilihaksistoa enää ja siksi koitan vaan pysytellä pystyssä ja liikkeessä, mut sit pelkään ihan sikana, et kohta taas iskee jotku supparit päälle ja pöksyissä on yllätys, kun vessaan menee... :snotty: Mitä taas tiukkaan hiilarilinjaan tulee. Papu on asiasta eri mieltä :kieh: Mä en kestä yhtään sitä, että tulee nälkä tai tulee alta aikayksikön älyn paha olo. Tosin paha olo on nytkin eikä mulla ole nälkä... :xmas:

Noh, papuska on kaiken arvoinen. Pitää sitten maaliskuussa vaunutella PAAAAALJON ja heittää oma ruokavalio kehiin. Ukkoselle jo uhosin, et heti kun mahdollista, mä palaan salille ja sä saat olla papusen kanssa sen aikaa kaksin. B)

T. Kärppä, joka eilen tunsi mahansa pieneksi, tänään valaaksi sekä pikkuinen papuska rv 17+3
 
Heippa!

(.) Ei vuotoja, ei kipuja. kävin lääkärissä joka teki sisätutkimuksen ja emme ainakaan siinä huomanneet mitään kipuja eikä vuotoa lainkaan. Lääkärille kerroin meidän taustoja niin ymmärsi mun huolen ja laittoi lähetteen ultraan. Nyt sitten odotellaan kutsua sinne... laittoi kiirellisyydeksi 1-7 pvä. että ilmeisesti viikon sisällä pääsen sinne ultrattavaksi. Nyt on jo hyvä mieli ja taidan uskoa että kaikki on ihan hyvin tuolla masussa.... vähän nolottaa se panikointini mutta kai sitä on vähän hysteerinen tämän raskauden kanssa... Niin ja kiitos kaikille tsemppaajille!! Te ootte aivan mahtavia!!

EM rv7 :heart:
 

Yhteistyössä