Tervetuloa uusille ja onnea ultranäkymistä
suzyannelle!
Tuomenmarja: mulla alkoi vain juilia n. 4-5 päivää hedelmöittymisen jälkeen, ja tuo juilinta sitten jatkui johonkin viikolle 8 saakka. Mitään erityistä kinnittymiskipua ei ollut, vaan tuollaista "normaalia" menkkakipua. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa, halutaan sut takaisin tänne! :heart:
Liikkeistä: mulla tuntuu selviä potkuja vain pari kertaa päivässä kohdun etuseinässä, muualla tuntuu yhä vain epämääräistä kuplintaa. Ulkopuolelta olen tunetnut potkut vai pari kertaa, silloin ekalla kerralla kun niitä ihan säikähdin, ja sitten eilen shoppailutaukoa pitäessäni. Mulle muuten tulee aina mahtava endorfiiniryöppy, kun tunnen potkuja :heart: Eikä vaavi potki ikinä silloin kun me miehen kanssa haluttaisiin, vaan aina ihan yllättäen
Ultraustavoista:mun on ultrattu alakautta vain ekassa ultrassa rv6+3, kaikki ,muut mahan päältä, Italiassa ei esim. nt-ultraa tehdäkään kuin mahan päältä. Myöhemmin ilmeisesti ultrataan alakautta vain, jos äidillä on paljon rasvaa mahassa, niin että päältä ei olisi tarkka tai sitten siksi, että saadaan selvä kuva kohdunkaulasta ja sen pituudesta, mikä lienee ollut syynä kärppiksen alakautta tehtyihin ultriin.
Äitiysvaatteista: Thanks to heaven for Henkka&Maukka
Italiassa on äippävaatteita vain siellä tai sitten Benettonissa, ja kun Benettonissa lähtöhinta on jotain 90? , niin voitte kuvitella... Täällä kanssa koot ovat aika pieniä, kun italialaiset ovat niin siroja, mutta H&M:ltä löysin isompiakin housuja. Mun lähtökoko oli raskauden alussa 36, no nyt olikin jo 38, mutta myyjän neuvosta otin vielä kokoa 40, että on varaa kasvaa vielä tässä raskauden aikana. Vaikka itse asiassa painonousu on nyt pysähtynyt, jee! Mahankin koko vastaa vihdoin viikkoja, toinen jee!
Mutta löysin just sellaisia housuja, joista tykkään, eli stretch-pillimallia, otin sekä sammarit, farkut, että yksinkertaiset mustat! Paidat ostinkin sitten normikaupasta, kun sekä H&M:llä että Benettonissa ne olivat liian mammamaisia mun makuuni. Tää italialaisten tapa pukeutua muodikkaasti ja seksikkäästi vähintään 50-vuotiaiksi on myös oma periaatteeni, niin että ostin ihan halpiskaupasta avaralla pääntiellä varustettuja tunikoita a 8?...
Aika järkkyä sen sijaan oli, että jouduin ostamaan äitiysrintsikoita D-kupilla! Mulla oli raskaaksi tultaessa B-kuppi, ja kun se kasvoi C-kuppiin, ajattelin (toivoin) että kasvu olisi tässä. oon jopa kulkenut ilman rintsikoita, kun aattelin, ettei tuo Ckuppi sentään vielä roikkumaan ala. No, nyt sitten pidän rintsikoita koko ajan. Mutta on nää kyllä ihan mukavat. Tosin jättävät jäljet ihoon, eli tuli täs mieleen, että onkohan tää D-kuppikin pian liian pieni? Apua |O
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 17+2 :heart: