pikkusisko, 20v, on näemmä käynyt meidän lääkekaapilla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";23141520]Saapi olla melkoisen lahopää teini, jos ei tiedä paljon esim. Buranaa voi päänsärkyyn ottaa. Tai ehkä mielumminkin lahopäät vanhemmat, kun eivät ole valistaneet teiniä asiasta, luetuttaneet hänellä pakkausselostetta tms...[/QUOTE]

Lahopää olet itse - teini voi olla esmes 13-vuotias, ei tässä eritelty sitä, minkä ikäisestä teinistä puhuttiin. Tämä kaksikymppisen tapaus on asia erikseen, kun on jo aikuinen.

[QUOTE="vieras";23141552]Kyllä nyt yläasteikäinen osaa jo hyvin ottaa oikean määrän esimerkiksi särkylääkettä. Jos ei sen ikäinen osaa ottaa oikeaa määrää särkylääkettä, niin huh huh. Minulle itselleni opetettiin, minkä määrän lääkettä voi ottaa, jo joskus 10-vuotiaana tai vieläkin nuorempana. 10-vuoden iässä osasin jo itse annostella esimerkiksi yskänlääkkeeni lääkekuppiin.[/QUOTE]

Mitähän varten lääkkeiden pakkausselosteissa lukee "ei lasten ulottuville"? Jotkut yskänlääkkeet voivat olla todella vaarallisia yliannostettuina..

Miksiköhän se on ottanut niin paljon? Toki varmaan tajusi että huomaisit. Mutta esim. mulla on niin pahat kuukautiskivut että syön niihin kolmiolääkettä enkä tosiaan pahastuisi jos sisko ottaisi niitä multa. Itsekin otan joskus isän tai äidin lääkkeitä jos omat ei mukana. Ehkä on ajatellut mainita siitä myöhemmin.

Hei ihan off topic, mutta mikä ihmeen hyökkäys täällä on Rollolaista kohtaan?? Ei yhtään kivaa tommonen!! Tottakai lääkekaappi pitää olla lukossa oli lapsia, nuoria tai eläimiä talossa...

Yhteistyössä