Apua, onko miehelleni sattunut jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kalle:
No niinhän mä sanoin, kyllä mies tarttee toisen miehen läheisyyttä, kavereita, ei nainan, vaimo sille riitä...

Juu sanoi mulle puhelimessa että sillä ei ole elämässä mitään..koska se ei ole pitänyt yhteyttä kavereihinsa vaikka minä olen yrittänyt kannustaa sitä soittelemaan niille..on se aika paha tilanne jos ei vaino ja lapsi saa aikaan sitä tunnettä että hänellä on jotain sisältöä elämässään.

Oivoi mikä provo!

Hyvinkin voi olla tunne ettei sillä ole elämässä mitään (ja nimenomaan mitään omaa) jos olet hengittämässä niskaan koko ajan. Ei vaimo ja lapsi ole koko elämä, en yhtään ihmettele että kaipaa tuollaisia irtiottoja vähän väliä.

Ja eikö tuo nyt ollut alusta asti ihan itsestäänselvää, että kavereitaan se on siellä näkemässä ja olojaan niille purkamassa. Ei kaikesta tarvitse aina huolestua, koska yleensä aina kaikelle on järkevä selitys.

Sääliksi käy lastanne, jos olet hänenkin suhteen yhtä kireäpipoinen sitten kun hän on vanhempi..

Alkuperäinen kirjoittaja Lollers:
Oivoi mikä provo!

Hyvinkin voi olla tunne ettei sillä ole elämässä mitään (ja nimenomaan mitään omaa) jos olet hengittämässä niskaan koko ajan. Ei vaimo ja lapsi ole koko elämä, en yhtään ihmettele että kaipaa tuollaisia irtiottoja vähän väliä.

Ja eikö tuo nyt ollut alusta asti ihan itsestäänselvää, että kavereitaan se on siellä näkemässä ja olojaan niille purkamassa. Ei kaikesta tarvitse aina huolestua, koska yleensä aina kaikelle on järkevä selitys.

Sääliksi käy lastanne, jos olet hänenkin suhteen yhtä kireäpipoinen sitten kun hän on vanhempi..

Toivottavasti en ole lastani kohtaan samanlainen, enkä halua olla miestänikään kohtaan. Siis tämä on sama mies jonka menoista oon pistäny varmaan kymmenen ketjua kun se menee eikä välitä.. mm. pettänyt mua meidän suhteen alussa exänsä kanssa.. vetänyt huumeita ja väittänyt että se on huumattu amfetamiinilla..lähtee parille ja tulee puoli seitsemän aamulla kotiin..valehtelee..ja vaikka minkämoisia reissuja takana. Mä sille teen ruokaa, hieron ja siivoon ja yritän kaikkeni..annan anteeksi ja yritän ymmärtää..mitä siis teen väärin??

Ps. erittäin hyvä typo ap:n edeltävässä viestissä:

"on se aika paha tilanne jos ei vaino ja lapsi saa aikaan sitä tunnettä että hänellä on jotain sisältöä elämässään.

Ps. erittäin hyvä typo ap:n edeltävässä viestissä:

"on se aika paha tilanne jos ei vaino ja lapsi saa aikaan sitä tunnettä että hänellä on jotain sisältöä elämässään.

näitä mulla riittää.. :D

Yksi tunti.Jos minä olisin hysteerinen aina kun mies ei ole tuntiin tavoitettavissa, olisin hysteerinen vähintään kerran päivässä. Hengitä välillä.

Sun mieheen voi kuitenkin varmasti luottaa vähän eri tavalla kun mun mieheen joka puhuu lämpimikseen kaikkee ja toimii ihan eri tavalla!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oivoi mikä provo!

Toivottavasti en ole lastani kohtaan samanlainen, enkä halua olla miestänikään kohtaan. Siis tämä on sama mies jonka menoista oon pistäny varmaan kymmenen ketjua kun se menee eikä välitä.. mm. pettänyt mua meidän suhteen alussa exänsä kanssa.. vetänyt huumeita ja väittänyt että se on huumattu amfetamiinilla..lähtee parille ja tulee puoli seitsemän aamulla kotiin..valehtelee..ja vaikka minkämoisia reissuja takana. Mä sille teen ruokaa, hieron ja siivoon ja yritän kaikkeni..annan anteeksi ja yritän ymmärtää..mitä siis teen väärin??

Siis mitäkö teet väärin? No esim. teet ruokaa, hierot ja siivoot ja yrität kaikkesi.

No niin nyt se sit vastas, oli vanhoja kavereitansa tapaamassa ja juomassa..helpottavaa että on kunnossa,mutta oli jäänyt ajatuksien kirjottaminen kesken..täyttä paskaa tää suhde..saa olla ohi, kun joudun jatkuvasti huolehtiin ja kärsimään sen takia. Helvetti mikä paska!

No no. Jos mies on monen sadan kilometrin päässä, tapaa vanhoja kavereita eikä muutamaan tuntiin siinä vastaa sulle puhelimeen, ni ei se oo mikään paska. Mut mies voi kyllä olla vähän ahdistunut, jos sä seuraavan päivä ajoa varten kyttäät sitä jo edellisenä iltana ja huolehdit kuin pienestä lapsesta ja mietit pitäiskö sen äiti hälyttää, kun aikuinen mies ei yhdeltätoista lauantai-iltana oo jatkuvasti puhelin kädessä. Sillä ei oikein taida olla tilaa olla itsensä teidän suhteessa.

No ei se missään bylsimässä ole kun kaverieitaan tapaamassa, ja luotan vaistoihini sen verran että tietäisin jos olis..Mutta siis onko väärin sit tehdä ruokaa ja siivota ja hieroo raskaan työpäivän jälkeen ja yrittää kaikkensa? Mun mielestä se on vaan toisesta ja perheestä välittämistä ja sen eteen asioita tekemistä.. Mitä mä sit voi tehdä tai olla tekemättä että ei ole ahdistunut jne. ???

No niin nyt se sit vastas, oli vanhoja kavereitansa tapaamassa ja juomassa..helpottavaa että on kunnossa,mutta oli jäänyt ajatuksien kirjottaminen kesken..täyttä paskaa tää suhde..saa olla ohi, kun joudun jatkuvasti huolehtiin ja kärsimään sen takia. Helvetti mikä paska!

Voi hyvänen aika. Et sä JOUDU huolehtimaan, vaan sä teet sen ihan omasta vapaasta tahdostas. Ite sä sille soittelet ja joudut paniikkiin jos aikuinen ihminen ei ole tavoitettavissa 24/7. Sähän käyttäydyt ihan kuin sä oisit miehes äiti! Mieti vähän. En mäkään jaksais tuommoista, jos oisin miehes asemassa, joten en ihmettele että suhteenne on kriisissä. Ja pikkuvinkkinä, seuraavassa suhteessakin sä löydät itses samasta jamasta, koska sä ite teet tuon itelles!

Oivoi mikä provo!

Mä sille teen ruokaa, hieron ja siivoon ja yritän kaikkeni..annan anteeksi ja yritän ymmärtää..mitä siis teen väärin??

^^ juuri tuon sinä teet väärin! Lopeta hyyssääminen.On oppinut siihen jo että saa kaiken ja annat anteeksi kaiken!

Yhteistyössä